@ Judith -> wat een boefjes zeg! Met zijn 2en de trap af rollen is niet leuk hoor Maar blij dat ze ondanks de schrik (ook voor jullie) niks aan de hand is... Enne, hier had idd de arts het vastgesteld. Wij zijn toen de eerste keer het 's avonds laat naar de huisartsenpost gegaan omdat we onwijs schrokken toen. Hier ook een heerlijk dagje gehad. Eerst een stuk gaan wandelen en Joris op de skelter, daarna nog even gaan shoppen voor een verjaardagskadootje, morgen een feestje. Toen nog even door naar mijn mams, daar heerlijk in de tuin gezeten. Naar huis, gegeten, ijsje na en daarna is Sven nog met Joris gaan voetballen op het voetbalveld. Heerlijk! Nu lekker niks meer, onwijze rugpijn, dus lekker rustig aan
Niks bijgelezen. Ben nog aan het werk. Bijna klaar. Wat een weertje vandaag he. Gelukkig vanmiddag erg rustig op mijn werk. Mijn collega was naar de efteling met een aantal cliënten en ik met een aantal even een dorpje hier vlak bij in geweest. Dus ons wel aardig vermaakt. Morgen nog werken van 17.00 tot 23.00. Morgenvroeg lekker rustig aan, en 's middags nog een shoot. Lees morgen op mijn gemak bij. groetjes sandra
hallo allemaal ik heb heel veel kleertjes online gezet jongens maatje 62 tot en met 74/80 meisjes maat 92 tot en met 104 Marktplaats.nl - Advertenties van Anniek uit Maasbracht
Alles helemaal gelezen maar even geen fut, druk weekje achter de rug. Jayson op school gaat redelijk, verschilt per dag eigenlijk. Vd week vroeg ik iets aan de juf en ze kwam er ook mee dat ze hem naar logopedie wil sturen ivm onsamenhangend praten. Wij snappen precies waar hij het over heeft (vaak over een film die hij heeft gezien en helemaal napraat/naspeelt, maar ja als je die film niet kent kan het wel onsamenhangend zijn hahah). Heb gezegd dat ik dat geen probleem vind, maar dat ik even de kno-arts af wilde wachten, daar moesten we donderdag naartoe. Zit veel vocht achter zijn trommelvliezen, hij heeft waarschijnlijk regelmatig tot vaak pijn (maar hij weet niet beter helaas) en is dus ook echt dovig. En wij hem maar op zijn donder geven als hij niet luisterde. Kno-arts zei ook dat dit zeker met zijn spraak te maken kon hebben al vond hij hem duidelijk praten. Dus nu 11 april buisjes laten zetten en zijn neusamandel laten verwijderen en dan hoop ik (het schijnt zo te zijn) dat ik een heel groot deel vd oplossing gevonden heb. Ik zat die boekjes te lezen en het was net of ik een klap in mijn gezicht kreeg zo herkenbaar allemaal. Er stond ook in dat het kind omdat hij slecht hoort zich terug kan trekken en ander gedrag gaat vertonen omdat het zo frustrerend is, dus wie weet krijg ik straks een heel ander mannetje. Ik hoop in ieder geval dat hij merkt dat je ook zonder pijn kunt leven en alles lekker kunt horen. Snap alleen niet dat ze niet eerder ingegrepen hebben, ben al jaren bezig met neusspray, oorspray dan weer een oorontsteking, antibiotica etc etc etc. Ook net een hele hoop spullen op marktplaats gezet, heb hier ook nog heeeeelllll veel zakken kleding, maar weet eigenlijk niet precies hoe dat op marktplaats te zetten, om nu alles apart te gaan fotograferen etc etc of gewoon per zak of zo, weet niet hoe dat gaat. Sorry morgen misschien weer reactie, nu even rustig aan, net 2 manden strijk weggewerkt.
goedemiddag allemaal.. Heb wel gelezen maar was zooooo veel dus niet echt onthouden. hier een heel druk weekend gehad, gisteren 3 verjaardagen gehad waar we naar toe moesten en vandaag bij mijn ouders op de koffie want die hadden de kids al een tijd niet gezien. vanavond lekker niets, straks pannekoeken maken(nou ja Vin doet dat) morgen werken en dan 's avonds met mijn mams naar de film gooise vrouwen. en de rest van de week voorbereiden voor elise haar verjaardag en de taarten. hoop na elise haar verjaardag meer tijd te hebben voor hier. over verjaardagen gesproken!!!! Erik, van harte Gefeliciteerd met je 4e verjaardag, fijne dag met mama, papa en Owen Ruben, ook jij gefeliciteerd met je 4e verjaardag, ook papa en mama gefeliciteerd Jarig: Erik 3 april 2007 Ruben 3 april 2007 Didier 4 april 1971 Elise 11 april 2009 Hedwig 22 april Marijke 26 april 1976 Yaëlle Chloë 28 april 2010 Dinja 9 juli 2009 Patroeschka 18 augustus Floor 19 augustus Sandra 23 augustus 1979 Devin 15 september 2009 Babiche 1 oktober 1977 Jade 5 oktober 2003 Sonja 5 oktober Bas 10 oktober 2009 mommieof2 20 oktober 1987 Marian 1 november 1979 Lidia 2 november 1978 Esther 1 december 1980 Seth 3 december 2008 Carmen en Devin 3 december 2010 R S 4 december 2008 Carla 13 januari 1980 Renske 30 januari 2009 Lidwina 9 februari 1973 Martijn en Lotte 14 februari 2007 Mirre 17 februari 2002 Justin 28 februari 2007 Kyra 3 maart 2007 Damian 1 maart 2007 Yara 1 maart 2007 Stijn 1 maart 2007 Anniek 4 maart 1985 Owen 4 maart 2010 Kyana 5 maart 2007 Indy 11 maart 2007 Jayson 16 maart 2007 Judith 17 maart Rune 18 maart 2007 S J A 20 maart 2007 Miranda 20 maart Joris 21 maart 2007 Noëlle 22 maart 2007 Fennita 24 maart Youri 25 maart 2007 Zwanger: Marian: uitgerekend 21 september 2011 van een tweeling Mommieof2: uitgerekend???
Erik en Ruben (en de rest vd fam natuurlijk) van harte gefeliciteerd met jullie verjaardagen, maak er een geweldig dag van allemaal !!!
Hallo dames! Hier ook eindelijk tijd voor hier... @ ERIK -> van harte gefeliciteerd met je 4e verjaardag! Maak er een super dagje van en alvast veel plezier op de grote school! Maar wat ik gehoord heb van mama, heb jij er echt al zin in!! Ook papa, mama en Owen gefeliciteerd! @ RUBEN -> van harte gefeliciteerd met je 4e verjaardag! Maak er een super dagje van! Ook de felicitaties voor papa en mama! @ Roba -> je hoort het vaak hoor, dat als ze last van de oren hebben, dit ook samenhangt met frustratie en ook de spraak/taal. Idd misschien heel verstandig om het even af te wachten. Vooral omdat bij de logopedie dan ook van alles verwacht word en hij misschien al gefrustreerd genoeg is. Wel vreemd idd dat ze hem eerst zolang ermee lieten lopen! En met verkoop. Moet je helemaal zelf weten. Je kan ook setjes maken (shirtjes/broeken/truien van dezelfde maat, of alles los). Kost wel wat tijd hoor, zo'n dingen op mp zetten @ Lidia -> drukke dag dus gisteren gehad joh! Hier vandaag een verjaardag achter de rug. Zo maar eens met het eten beginnen en lekker op tijd naar bed. Morgen weer vroeg dag!
Erik happy birthday to youuuu! Van harte en een leuke dag gewenst met papa mama en owen! Ruben jij ook gefeliciiflapstaart! Hoop dat je een fijne dag hebt gehad! lidia oeink 3 verjaardagen dat is wel heel veel! en lekker pannekoeken eten vanavond, grappig is dat de meeste mannen dat voor hun rekening nemen he! san ging de shoot wel lekker vandaag? roba jeetje wat rot..het idee dat ie misschien kei lang pijn had en zich niet begrepen voelde. ben benieuwd joh. goed dat je aangegeven hebt even de operatie af te willen wachten hier vanmorgen lekker gezwommen, vanmiddag lekker even geslapen, nu zo de ovenfrietjes erin
Erik, gefeliciteerd met je 4e verjaardag!!!! en ook je mama en papa en broertje gefeliciteerd! heb je een mooie dag gehad? ruben, gefeliciteerd met je verjaardag, en jij niet alleen ook een leuke dag gehad? zie net trouwens dat mijn man morgen ook jarig is hier gaat wel. tis op en af, maar ik ben nu bezig met de verbouwing van de woonkamer dus ik reken vandaag maar onder op en veel gelezen en willen zeggen maar weer allemaal kwijt. ooit word ik weer wat fanatieker hoor dames
Erik gefeliciteerd! Ruben gefeliciteerd! Hier sjaggie kids, jakkes dammes.. Devin weigert ook zijn flessen, heel frustrerend weer. Morgen met Justin toch maar even langs de huisarts. Hij klaagt nog steeds over buikpijn, wil dan ook geneens een snoepje ^^ oid en vanmiddag zat ie te huilen op de wc omdat ie wilde poepen, maar er kwam niks (bedoel dan dat ie zo graag wíl poepen omdat ie zo hoopt dat de pijn verdwijnt want zijn ontlasting ziet er goed uit).. arm manneke.
Erik van harte grote knul! Ruben jij ook van harte! verder lekker gewinkel e.a. gekocht maar niet teveel.... Verder erg veel pijn helaas! Hoop echt dat ze sollicitaties eens vruchten gaan afwerpen deze week er weer 3 uitgedaan... nou ik ga naar bed! Heb echt PIJN grr
grr verkeerde toets didier van harte anniek beetje geslapen? patries wat rust gekregen? succes bij de ha! hier was het net 630. gister hadden ze smiddags geslapen, dus gisteravond op de bank genoten van de taarten van abel. dat vinden ze hier allebei het leukste programma dat er is, zo grappig, is eigenlijk voor oudere kinderen maar ze zijn helemaal fan. ik vind het ook heel leuk om te zien. vandaag weer een lange dag, vanmiddag komt nog even een vriend op visite.
Bedankt allemaal voor de felicitaties! We hebben een hele leuke dag gehad gisteren! Erik is vreselijk verwend met kadootjes -skelter -3 dvd's -wii game ( donkey kong ) -4 spellen -thomas treintjes -dekbedovertrek van Thomas -boeken -kleren Lekker verwend dus hihi Straks naar school. Zijn eerste echte schooldag Voor de rest eigenlijk niks bij gelezen. Sorry Wel even dit Didier van harte gefeliciteerd met je verjaardag!
Juut, gaat goed hier hoor, rustig weekend gehad. Nogsteeds niet met mijn ouders gepraat, Heeko was zijn stem kwijt en hij moet toch het hoogste woord voeren omdat ik er te laf voor ben... Nou ja, we moeten maar even zien wanneer hij weer wat beter kan praten. Erik en Ruben, een dag te laat, maar toch niet minder gemeend; Van harte gefeliciteerd!!
Goedemorgen! @ DIDIER -> van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Lidwina, Mirre, Jade en Rune, van harte met jullie man/papa! @ Hedwig -> idd lekker verwend! Fijn dat jullie een leuke dag hadden gisteren. En wens hem maar veel plezier op school vandaag! @ Judith -> ken het programma helemaal niet joh. Maar wel leuk dat ze zoiets al geweldig vinden! Hier gaat Joris met steeds minder zin naar school Baal er flink van, vanochtend dikke tranen. Voel me er ook niet ok door. Dus dit ook gemaild naar de juf. Gelukkig nog met redelijke zin in het busje gekregen. Bijna alle grote kindjes zitten met een nintendo in het busje, dus Joris heeft nu ook zijn spelcomputertje mee in de bus. Ook dat gemaild naar de juf. Gelukkig let hij vaak goed op zijn spulletjes, dus hopelijk gaat het goed. Afgelopen week getest met een auto, ook gezegd dat de auto bij aankomst op school in zijn tasje moet en dat was de hele week gelukkig het geval. En dat terwijl hij die auto steeds vast had in de bus. Dus even duimen dat het goed gaat. Moest toch een manier vinden dat hij toch graag wilt gaan...
Oei, hoe kan ik nou het beste paard van stal vergeten?! Didier!! Gefeliciteerd met je verjaardag!! Miranda, balen zeg, dat het minder goed gaat als de eerste dagen. En inderdaad, als hij wat in het busje te doe heeft en zich 'one of the guys' voelt gaat het misschien beter, is helemaal niet erg denk ik hoor, het is natuurlijk niet niks he, zomaar als je nog maar net 4 bent alleen naar school. Ik hoop dat het snel weer wat beter gaat en hij met plezier gaat! Vanmorgen wilde Martijn niet wakker worden, hij zei dat hij niet naar school wilde omdat hij last had van spuug. Even later zei hij dat het een 1-april grapje was... Wat hebben we een lol gehad vrijdag met de 1 aprilgrapjes! Ze vonden het helemaal leuk!
Balen Miranda dat Joris nu minder zin heeft in school. Hopen dat als ie nu de spelcomputer bij zich heeft dat het dan beter gaat. Tis natuurlijk ook erg vermoeiend he die schooldagen. Wij hebben dan geluk, als Erik bijvoorbeeld die middag te moe is dan mag ie thuis blijven. Maar dat kan je helaas bij Joris niet doen @Hier Nou, Erik is op school. Hij vond het deze keer wel wat moeilijk om afscheid te nemen. Komt omdat papa erbij was vanmorgen. Dus dan is het denk ik toch anders. Hij moest niet huilen ofzo. Maar hij stond nu wel heel sneu voor het raam te zwaaien. Gelukkig vanaf vandaag lekker rustige klas. 6 kindjes zijn naar groep 2 gegaan. Dus nu met 15 kindjes in de klas. Dus dat is wel fijn Nou, ff een bak koffie en dan aan de slag!
Eric en Ruben alsnog van harte gefeliciteerd. Eric goed verwend, en ruben ook een leuke dag gehad? Didier van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Groetjes sandra