Kom ook even langswippen om Didier (en de fam) van harte te feliciteren. Fijne dag !!! En lekker hoor die Erik zo verwend. Arme Jorisje, hopelijk gaat het met zijn spelcomputertje beter. Hier ook een mannetje wat er niet veel zin in had, maar ja, ze moeten hé. Juut, wat leuk dat ze daar zo van genieten haha, keek er op zondagochtend wel eens naar. Best leuk idd. Marian, dus nog geen gesprek gehad, hopelijk komt het gauw en kun je een hoop dingen de wereld uithelpen. Hier ook een heerlijk weekend gehad, lekker genoten van het mooie weer. Ga gauw verder. Tot later.
We hebben besloten wel mee te doen aan het pro-twin onderzoek. Ik ben geloot om het pessarium te laten plaatsen. Dit gebeurd gelijk na de 20-weken echo en ik hoef er geen extra controles voor te ondergaan. Het is alleen drie vragenlijsten invullen, eentje aan het begin van het onderzoek, eentje met 26 weken en eentje met 32 weken. Dit was alles wat er verder bij kwam naast de gewone controles, dus geen estra belasting en ik vond het belangrijk genoeg om me hier dus voor 'beschikbaar' te stellen. Als het ondertussen dan ook nog vroeggeboorte helpt voorkomen is het natuurlijk helemaal mooi, al heb ik natuurlijk geen aanleg voor natuurlijke vroeggeboorte is gebleken in het verleden. Ik zat me alleen te bedenken dat ze er niets aan hebben als ik wel weer zwnagerschapsvergiftiging blijk te hebben rond 36 weken, want dan zou ik weer ingeleid moeten worden en hebben ze nog geen eerlijke meting van de lengte van de zwangerschap. Maar we moeten er maar vanuit gaan dat het deze keer goed gaat niet?
zo hier speelt alweer een buurmeisje dus alles is boven hier vandaag prima dagje, beetje jammer van bezoekje vriend, want ik was net zo lekker in slaap aan het vallen anders had ik gewoon een uurtje kunnen tukken! nou ja. marian goed van je hoor! het is ook belangrijk natuurlijk, en als jij je steentje daaraan bij kan dragen, dan is het mooi! en met die vragenlijsten, valt het qua extra werk dan ook wel een beetje mee. en zodra heeko weer een beetje kan praten, maar gauw het gesprek aangaan meid! dan ben je er maar vanaf en kun je snel de beslissing maken voor t weekend roba jammer dat jayson er ook niet zoveel zin in had vanmorgen. kwam ie wel een beetje blij thuis? san je gaat toch vlgnd weekend op scrapweekend? heb je nog zin in een workshop in heesch in juni met mij ? mamzie oeink maar 15 kindjes in de klas, das lekker rustig zeg! had ie het naar zn zin gehad? wat zei de juf? miran hoe was het gagaan vandaag> had je nog mail van de juf? is ie nu weer lekker bij jou of was het nou altijd pas tegen vijven?
Juut, ja mijn moeder zei dat hij helemaal blij uit school kwam en het leuk had gehad. Dus maar hopen. Hoop ook dat zoals iedereen zegt Jayson een "ander kind" word na de "operatie", we wachten af. Het zou het voor hemzelf allemaal zoveel makkelijker maken. En misschien zit het gewoon niet in hem allemaal. Hij heeft wel heeeeellll erg oog voor detail, gisteren bijv weer iets, waren een rondje aan het lopen, stopt hij ineens bij een huis, zegt hij die deur klopt niet. De bel zit te hoog, de brievenbus hoort onder het raam net als bij ons...............welk kind ziet dat nou..... Met Sinterklaas werd hij ook helemaal panisch omdat er op een poster (met het programma van sinterklas) in de baard van sinterklaas geschreven was........... Marian, goed dat je toch aan dat onderzoek mee gaat doen, neem idd niet zoveel tijd/belasting in beslag. Miran hoe is het bij Joris gegaan vandaag? En Mamzie, bij Erik? Ga nog even gauw wat doen.
Nou Judith, Joris is normaal kwart op 4 thuis en nu nog altijd niet Bus had pech, ander busje is onderweg... Helaas weet Joris dat om half 6 judo is, dus het is zo waarschijnlijk omkleden en gaan! Hij deed op school lief mee, de juf had gemaild dat hij een heel verhaal had voorgelezen aan zijn klasgenootjes, een zelfverzonnen verhaal over cars @ Marian -> heb je dat ook besproken met de onderzoekers? Kans is er idd wel, maar wie weet gaat dit helemaal goed komen @ Hedwig -> hoe was het gegaan op school? @ Roba -> hoe was het gegaan vandaag met de kleine man? En maar wachten op Jorisje......
Jee komt dat er ook nog bij Miran, wel leuk dat hij zo goed had meegedaan. Mijn moeder zei dat hij heel blij uit school kwam (is ook meestal wel zo hoor, blij dat hij naar huis mag denk ik). Wij krijgen helaas niet elke dag een update zeg maar, probeer het zo tussendoor eens te vragen aan de juf.
Nou hier is alles goed gegaan op school Hij is de hele dag gegaan. Was wel vermoeiend maar hij is thuis nog steeds zo hyper als altijd dus echt moe is ie niet hihi. Erik is echt totaal anders dan op de PSZ. Echt ik stond met open mond en uitpuilende ogen te luisteren naar de juf die vertelde hoe het was gegaan met Erik. Hij praat honderduit de hele dag. Verteld in de kring!!! En.... hij heeft meteen een vriendje gemaakt waar ie de hele dag mee heeft gespeeld! Wist niet wat ik hoorde. Op de PSZ zei ie bijna nooit wat, speelde langs de kindjes heen want de kindjes waren veel te druk voor hem en hij was altijd zo onzeker en bang bij de kindjes in de buurt. En nu 1 dag op school en al de onzekerheid is weg en speelt met alle kindjes, heeft een vriendje en kwebbelt de hele dag! Ook zo lief, een meisje in de klas had weer een tekening voor hem gemaakt hihi. Ja zei de juf dat had ze vorige week al voor hem gemaakt en de hele tijd bewaard tot vandaag dat ie weer kwam Is al de tweede tekening. Ik zei al tegen Erik dat we ze maar op zijn kamer moeten gaan ophangen
Goedeavond. Heb weer heel vluchtig gelezen. Sorry. Neem me elke keer voor goed te lezen en te reageren, maar het lukt niet. Ben ook erg moe de laatste weken. Morgen eerst het zkh en de dokter maar eens bellen voor dat slaap apneu.....ben ook weer wat onrustig, maar waar het van komt? Niet van medicatie mindering want dan had ik het allang moeten voelen. Volgens mij over 2 wkn ook naar psychiater, dus kan ik het er eens over hebben. Het lijnen lukt ook voor geen meter. Doe echt mijn best, eet (haast) niks extra's, maar val gewoon niet af. Zit nu op 5 kilo, en weet het, dat is best goed, maar sta al weken op dit gewicht............grrrrrr Juut, wanneer in juni, en wat voor workshop, want daar ben ik meestal wel voor te porren. groetjes sandra
san het is zondag 26 juni Creatief met Foto's | Workshop programma op zich een vrij simpel albumpje, amar heb het voorbeeld gezien en was erg leuk! vind de pagina grote foto's zo leuk en het is een leuke zomerse lijn, en vooral een tof dagje weg hoop dat je kunt en wil! en o lijnen is zo moeilijk he..hier is het ook weer hard nodig maar kan mezelf er ook niet toezitten. vijf kilo is zeker al veel, maar kan me voorstellen dat je baalt dat het zo blijft hangen meid! en hopelijk voel je je binnenkort met het lekkere weer wat rustiger en beter in je vel! roba moeilijk is dat he, ik heb ook alleen de eerste 2 dagen ofzo gevraagd of t goed gegaan was, en je wil eigenlijk wel steeds iets horen, maar dat vraag je niet elke keer. en jee die details zien, dat heeft hij dan wel heel erg sterk zeg! als ie zelfs ziet dat deuren van huizen veranderen.. miran jee dat is pas echt pech, pecht met het busje. je hebt hem vandaag dis niet veel gezien, jkammer is dat he! mamzie wat kun je trots zijn op erik! hartstikke goed van hem!
He juut, dat ziet er echt leuk uit idd. En hoeft ook niet altijd ingewikkeld te zijn, zeker niet tijdens zo dagje. Helaas kan ik niet mee. Ik ga met indy naar het studio 100 zomer festival. Maar hou me aanbevolen voor de volgende keer. Hier alle foto's uitgezocht voor aankomend weekend. Ben er zooooooo aan toe. Lekker een weekendje je hoofd leeg maken, lachen, scrappen................ groetjes sandra
hey wat jammer nou san! ik wil zo graag,maar alleen vind ik dan weer niet zo gezellig. vlgd keer beter, ik hou je in gedachten. goeiemorgen. hier is seth iedere dag stipt om 625 wakker. niet slecht maar ik lag er gister weer te laat op. o is er eigenlijk iemand jarig vandaag?
Goedemorgen! @ Hedwig -> geweldig toch! Blijkbaar voelde hij zich niet op zijn plaats op de psz, maar wel op de grote school! @ Roba -> haha, blij dat die naar huis mag. Maar dat is vast ook een goed teken en mocht het echt niet goed gaan, zou de juf vast wel het een of ander gezegd hebben erover. Hier een niet zo'n goede nacht gehad. Joris veel aan het hoesten. Hij sliep erdoorheen, maar ik werd steeds wakker. Hij is onwijs verkouden, heeft ook een rood snorretje van het snot vegen. Morgen heeft die een dagje vrij, dus morgen een rustig dagje ervan maken.
Vandaag dus al een rustig dagje. Leek beter te gaan en ineens sloeg hij om. Weer gigantisch hoesten en hele glazige ogen. Hij vroeg of die weer naar bed mocht, dus hij ligt er weer in...
Jeetje Miran, dat is nou jammer, juist op een vrije dag ziek.... Balen dat jullie dag niet zo leuk was gisteren, ik heb echt met je te doen! Meteen zulke lange dagen gescheiden van Joris en dan ook nog eens bus-pech, dan is de dag inderdaad zo voorbij! Ik hoop dat hij snel wat opknapt zodat jullie toch nog een gezellige dag kunnen hebben. Verder niets onthouden, sorry hoor!
Ach gus arme Joris. Beterschap voor hem! Hopen dat als ie straks wakker word dat het dan wat beter met hem gaat.
Beterschap voor Joris. Juut hebben we nou al een datum voor in de meivakantie, ik kan er niet echt wijs meer uit namelijk!!! Hier ook snotverkouden en een beetje grieperig....bah... We hebben een weekendje center parks geboekt, we gaan het weekend van 13 mei.
Miran, ff purelan er op smeren, helpt als een tierelier. Succes met de 'zieke'.. Hier ook een kind die álles ziet hoor. Justin is heel gevoelig voor dat soort dingen. Als oma bijv een andere parfum op heeft of andere oorbellen noem t maar.. hij ziet t. Zelfs toen opa een andere bril had, wij zagen t niet maar hij meteen. Kinderfysio is net de deur uit. Carmen en Devin kregen een soort malletje van hun hoofdje. Bij Carmen zag t er goed uit en bij Devin wilde ze over 2 weken kijken of er verbetering in zat, anders wordt t misschien toch een redressiehelmpje.
oei balen Patroes. Nu maar hopen dat het over 2 weken beter is met zijn hoofdje. Pffff hier een Owen die mega moe is maar niet wil slapen. Zucht En we moeten over een half uur Erik ophalen. Zul je zien dat ie dan net slaapt.
Hier toch nog naar de huisarts geweest. 1 oortje is geïrriteerd, waarschijnlijk zit de boel ook goed verstopt en ook koorts. Hij heeft nu een drankje gekregen voor de hoest (nu mag hij niet deelnemen aan het verkeer haha) en net ook een paracetamol op. Onderweg heen geslapen en onderweg terug ook en nu ligt die ook op de bank... Arm ding! @ Patricia -> purelan? Nog nooit van gehoord... Zal eens googlen! En spannend dus even of het vanzelf goed komt of dat hij een helmpje misschien nodig heeft.