Maart 2007 mama's - deel 4

Discussie in 'De mama's' gestart door juut26, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Och arme Joris.. :( Hopelijk slaapt ie veel en heeft ie er zo wat minder last van. Hier nl 1 die dan juist niet slaapt.

2. lidia

lidia Fanatiek lid

hoi dames. hier erg moe:(,, gister gewerkt en daarna snel eten koken want ik ging met mijn moeder naar de film. eerst nog een bakkie gedaan en toen naar gooise vrouwen, was een suoer leuke meiden film:D, maar wel laat thuis(0.15 uur) en vanmorgen moest ik extra werken dus om 6.45 ging de wekker..
    net thuis en straks Damian halen van school. dus vanavond op tijd naar bed;)

miranda, arme joris ,beterschap. en ik hoop dat het dipje van school kwam door zijn niet lekker voelen,dan gaat het misschien van de week beter weer beter.

juut,, leuke cursus:D

patries, hopelijk gaat het beter met Devin zijn hoofdje, op mijn werk ook een kindje met een helmpje. wel grappig om te zien dat ze er zo snel aan kunnen wennen. hij heeft er geen last van en staat wel stoer hoor.

zoo ga even op de bank met mijn ogen dicht. tot laters

3. lidia

lidia Fanatiek lid

lees net in mijn mail dat mijn advies aan een ouder in grotergroeien nr 6 komt. leuk ben benieuwd.

4. lidia

lidia Fanatiek lid

zoooooo rustig hier:(

de taarten zitten in de oven. zo even grey's van gisteren kijken.

morgen zwemmen met Elise als Damian op school is. tot laters(of morgen ;)

5. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    he meiden
    alles oke hier, vanmorgen kwam de thuiskapster dus allemaal weer fris geknipt. vanmiddag even een ander fietszitje opgehaald via mp, die oude is zo onhandig. vanmiddag nog boodschappen gedaan, eenmaal thuis, yara wilde eigenlijk weer met het buurmeisje afspreken. maar ze was weer doodop, dus heb maar even gezegd dat het niet kan.
    vanavond nog even nr de we geweest, was 20% korting, dus nog jurkje voor yara en wat shirtjes voor seth gescoord.

lidia lekker hoor, ik ruik die taarten bijna!
    en wat voor advies had je gegeven? Leuk dat het erin komt!

miran hoe is het verder gegaan met joris?

hedwig heeft owen zn slapie nog ingehaald?

carla leuk hoor! lekker een weekendje weg!
    en wb datum in de meivakantie, ik ben ook het spoor bijster?

marian alles beetje goed gegaan vandaag?

6. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Hello!

@ Lidia -> idd, wat voor advies had je gegeven? Ben wel nieuwsgierig! Maar wel leuk dat je dus erin komt met je advies!

@ Judith -> met 20% korting is het wel extra leuk om te winkelen! En allemaal weer geknipt, kunnen jullie er weer even tegenaan.

Hier hebben zowel Joris als ik vanmiddag nog lekker 2 uur geslapen. En vanaf iets voor 7 sliep hij weer. Gelukkig lijkt het drankje aan te slaan, want hij is nog niet wakker geweest door een hoestbui! Hopelijk slaapt hij de nacht goed door, dat zal hem vast ook al goed doen! Maar hij heeft dus de hele dag niks gedaan dan gehangen...

7. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Goedemorgen!

Joris heeft zo goed als doorgeslapen :) Af en toe wakker om een slokje te drinken, maar ging daarna meteen weer slapen gelukkig. Wel af en toe nog hoesten, maar gewoon een hoest en geen smerige lange hoestbuien meer gehad! Helaas wel nog wat verhoging, dus nog lekker een dagje binnen!

Iedereen een fijne woensdag ;)

8. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    Ow fijn dat het beter gaat met Joris!
    Geniet maar lekker nog van een dagje in huis :)

Hier Erik weer naar school. Vanacht was ie wel ziekjes. Hoesten en snot enzo Dus ik dacht : die gaat mooi niet naar school.
    Maar smorgens was ie zo hyper en normaal dat ik had van : je gaat mooi naar school jongen hihi.

Gistermiddag had ik hem thuis gehouden. Meer eigenlijk voor mezelf dan voor hem ( hoewel ie wel moe was hoor, zei de juf ook ) Maar ik had zo giga veel pijn. niet normaal meer. Komt doordat ik gisteren hele tijd tegen de wind in moest fietsen. Te belastend voor mn rug.
    Vanmorgen kids lopends naar school gebracht en dat was gelukkig ook te doen. Deed er een kwartier over. Dus dat is mooi :)

Gisteren heeft het ziekenhuis gebeld voor de bloeduitslagen.
    Nu was nog niet alles binnen. Ze weten wel dat zijn schildklier goed is en hij heeft geen glutenallergie.
    Maar zijn rode bloedcellen was wel te weinig.
    Wat dat betekend dat weten ze nog niet.......
    Dat krijg ik volgende week te horen.
    Het zal wel niks bijzonders zijn ( iets als bloedarmoede )
    Maar maak me stiekem toch wel beetje zorgen :(

9. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    @ Hedwig -> logisch dat je je toch zorgen maakt! Hopelijk volgende week gewoon een uitslag als bloedarmoede en kunnen ze het goed behandelen. Maar ben dan wel benieuwd of dat dan de groei belemmerd... Want daar ging het tenslotte toch om! En fijn dat het lopend ook te doen is, vooral met slechte dagen als fietsen sowieso te belastend is! Hoe is het met Owen?

10. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    Tja weet niet of bloedarmoede de groei belemmerd. Is natuurlijk wel zo dat Erik vaak niet zo goed eet en dan dus wel voedingsstoffen tekort komt. En daardoor kan je bloedarmoede krijgen. En bij onvoldoende eten groei je ook niet zo goed natuurlijk ;)

Met Owen gaat het goed hoor! Is nu beetje aan het vechten met de slaapjes. Eerst kon ie gaan slapen wanneer ie maar wilde overdag. Maar nu moet ie in een schema anders dan gaat het niet met Erik halen en brengen. Dus dat is ff puzzelen hihi

Voor de rest is ie nog steeds een echt beertje en een lachebek maar wel eentje met een sterke eigen willetje hoor. want pfff als ie iets niet mag ofzo dan word ie toch driftig! hihi
    Dus dat gaat nog wat worden :p

11. Roba77

Roba77 Fanatiek lid

11 jul 2006
    1.079
    0
    0
    Gelukkig een goede nacht gehad Miranda, misschien heeft hij idd ook wel baat bij buisjes/neusamandel. Ik hoop echt dat wij er baat bij hebben en Jayson niet meer zoveel last van verkoudheden, snotneuzen en zo.

Hedwig, Erik vannacht ook al niet zo lekker, gelukkig vanochtend weer goed.
    En idd ben ook benieuwd waar ze mee komen in het zkh, logisch dat je je zorgen maakt. Komt vast goed. Jayson is vorige week gemeten ivm de opname en heeft de meter eindelijk bereikt haha. Wij moeten ook gewoon jaarlijks op controle, misschien willen ze dat bij Erik ook wel. Wel fijn dat je straks weet dat verder alles goed is met jullie mannetje.

Hier Jayson vanochtend weer naar school, kon weer lopen. En dan maandag de opname, ben best een beetje zenuwachtig, maar komt vast allemaal goed. Vrijdag eerst nog kotje vol visite voor mannetje zijn verjaardag, zondag naar een verjaardag.

12. Roba77

Roba77 Fanatiek lid

11 jul 2006
    1.079
    0
    0
    Lidia, ben ook benieuwd naar je advies, zal goed lezen in de GG, veel plezier met zwemmen.

13. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    @ Roba -> ja misschien wel. Gelukkig heeft hij er niet veel last van, niet meer dan normaal denk ik dan qua verkouden/hoesten/snotneus. Even in de gaten houden. 2 weken terug was ik al bij de huisarts voor het vreselijke hoesten, toen had hij een geïrriteerde keel, verder niks en 2 weken verder nog een oortje en een gigantische snotneus. Komen echt gifgroene snottebellen uit (bah!). En maandag het kleine mannetje voor operatie, logisch dat je het spannend vind joh, is ook niet niks! En de meter bereikt! Wat goed! Joris was 97,5 cm vorige week woensdag hihi!

Hier al naar de winkel geweest, zo wat poetsen en opruimen, Joris is aan het spelen, gaat dus stukken beter dan gisteren ;)

14. Roba77

Roba77 Fanatiek lid

11 jul 2006
    1.079
    0
    0
    Miran, ja dat vind ik dan eigenlijk wel vreemd dat ze hier zo moelijk doen over zijn groei en bij jullie helemaal niet. Maar ja, we zullen wel zien, onze "kleine" mannetjes hebben weer andere kwaliteiten en worden vast wel "groot". En ja zou het in de gaten houden, ze zeggen dat je een heel ander kindje krijgt, niet meer verkouden etc etc en dat de spraak ook beter kan worden. Begrijp me niet verkeerd hoor, tuurlijk is het niet mijn bedoeling om je "raad" te geven, want het is per kind verschillend en bij ons hebben ze er ook lang mee gewacht (te lang vind ik als ik nu de verhalen hoor maar ok). Maar wie weet kun je het in de gaten houden en mocht het heel vaak gebeuren eens informeren over die neusamandel of zo.

Gelukkig gaat het in ieder geval weer beter met hem. Dikke knuf

15. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    hihi joris en Erik zijn zo te lezen even groot :)

@Roba : brrr Jayson volgende week operatie. ik zou ook zenuwachtig zijn.
    Sterkte alvast!

16. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Ik snap het hoor Roba ;) Toch dankjewel. Hou het ook in de gaten!

En het is toch wat hé met die 3 ukjes van hier :D

17. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    hello
    hier een moeie juut, en nogal chagrijnig.
    moest met 2 nr de stad voor zomerschoenen en gymschoenen. echt, wat misdroegen ze zich zeg. bah.
    ben uiteindelijk wel geslaagd gelukkig, maar jee.
    vraag me echt af wat ik verkeerd doe soms :(

ga ze nu maar in bad doen, dan zijn ze tenminste rustig en niet zo aan het kreunen en steunen.
    heb niet eens avondeten, wordt maar een pannekoekenshaker of friet hoor, het kan me niet zoveel schelen vandaag.

en ja drie kleine jongetjes hier zeg! scheelt maar een centimeter of vijf met seth ;)

roba brrr ik zou er ook tegenop zien zeg, het is ook niet niks. maar hopelijk heeft het heel gauw effect!

hmm hedwig, van weinig eten groei je niet zo goed, maar onze yara is ook een hele slechte eter en die is echt wel lang!
    kan me voorstellen dat je gauw meer wil weten over de uitslag

miranda hoe is het nu met joris?

18. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    @ Judith -> nou die is ver de oude hoor. Vanochtend in de winkel ging het goed, vanmiddag bij de apotheek deed hij ook zo moeilijk en luisteren of gedragen? Ho maar, dus ik vraag het me ook wel eens af waarom het af en toe zo moeilijk moet gaan ;) Lekker friet of pannenkoeken, niks mis mee hoor!

19. niks gelezen wilde ff wat van me laten horen

school gaat nu heel goed vind t ook leuk om te gaan
    ben zelf vorige wk donderdag en vrijdag ziek geweest
    t gaat nu wel weer alleen ik merk dat ik ergens n allergie voor heb van buiten maar waarvoor weet ik nog niet,heb 1,5wk geleden pillen en neusspray gekregen en dan ken je t wel je slikt 4 dgn merkt niks meer stop je haha terwijl je t afmoet maken
    ik merk ben buiten geweest en ik snotter weer aan hahaha.

groetjes krullie

20. lidia

lidia Fanatiek lid

hoi allemaal,

dit was de oproep van groter groeien en hieronder staat mijn antwoord.

Mirjam: 'Mijn dochter (4) drinkt niet bij het ontbijt en de lunch. Ze vraagt altijd om yoghurtdrank en ik doe het dan in haar lievelingsbeker, maar vervolgens drinkt ze het nooit op. Het gebeurt regelmatig dat ze aan tafel moet blijven zitten tot haar beker (slechts 100 ml) leeg is. Dit duurt soms anderhalf uur! Gedurende de rest van de dag drinkt ze wel wat limonade. Het lijkt op een machtsspel. Wat kan ik doen om deze negatieve spiraal te doorbreken?'

@ mirjam,
    Zet met watervasten stift samen een streepje in haar beker, vraag aan haar tot waar ze wel wil drinken.(misschien wat onderhandelen ;)) Zo kan je het streepje steeds lager zetten maar dan is het voor haar net of ze zelf de keuze heeft terwijl jij haar toch laat drinken.
    Succes. Lidia van der Schuit

en dat was denk ik goed genoeg om in het blad te staan:D ben benieuwd haha

juut balen van die 2 en hier ook lekker friet gegeten. wist het ook even niet meer.

miranda haha morgen joris weer lekker naar school?

zoo hier aan de strijk, morgen de taarten van elise verder afmaken. en vrijdag werken en zondag feest pff dan is het hele kleine er wel echt af hoor:(

Deel Deze Pagina