Goedemorgen! @ Esther -> misschien hooikoorts? Hoe dan ook, wel balen hoor. @ Lidia -> slim advies! Uit ervaring of via kdv? Hier is Joris weer naar school. Hij wilde wel, dan niet, dan wel... Maar hij is naar school, gelukkig ook zonder problemen. Ik ga einde van de ochtend richting mijn oma en pik hem dan zelf om half 4 op op school.
mogge allemaal, Pfff hier beroerde nacht gehad. Erik de halve nacht wakker want die was zo ziek ( hoge koorts en hij voelde zich niet lekker en snotten en hoest ) Rond 4 uur wilde hij echt niet meer boven zijn en naar beneden om tv te kijken pfff. Heb nog beetje kunnen tukken op de bank gelukkig. Dus Erik hou ik maar thuis vandaag. Hoewel ik me afvraag waarom want nu is ie weer helemaal de oude ( op wat snotten na dan ) Maar goed, denk wel dat het het wijste is want gister kwam ie ook met koorts van school, maar niet echt heel ziek. Werd later op de dag erger. Dus nu maar ff uitzieken hoor.
hier geen nieuws. kids goed geslaqpen tot 715! had niet gedacht dat die periode hier nog zou komen! net flink in mn vinger gesneden. au. zo yara terug nr school brengen, schoonvader komt vanmiddag weer tegelen. yara is helemaal in de ban van dat buurmeisje die hier een paar keer gespeeld heeft, is echt een soort idool ofzo, ik word er crazy van. ze staat er mee op en gaat er mee nr bed. ze speelt er ook iedere keer mee op het schoolplein, terwijl ze niet bij elkaar in de klas zitten en iedere middag wil ze er naar toe. en ik merk ook wel hoor, wat jij zei san, dat ze echt mondiger worden. hier ook, ik hoor nu vooral de hele dag: o yoo! als er iets gebeurt..en ze is goed brutaler aan het worden.. hedwig balen zo'n rotnacht zeg! miranda gelukkig ging joris uiteindelijk toch nog graag lidia goed advies hoor
pff zal blij zijn als deze dag voorbij is hoor. Erik is behoorlijk ziek geworden. Hoge koorts van 41 graden. Heeft het de hele tijd koud terwijl ie onder 3 dekens ligt en de verwarming op 21 graden staat pfff. Heeft ook overgegeven. Op de grond, waar Owen doorheen wilde kruipen. Sta ik daar dan met een kotsend kind in mn armen en een dreumes met mijn voeten weg te houden van de kots.... Owen vanmorgen gevallen. Tand door de lip. Bloeden als een rund! pfff En ook hij begint te snotten en behoorlijk wat koorts te krijgen. Nee gaat goed vandaag maar niet heus pfff Oja, had ik trouwens al verteld dat ik afgelopen zaterdag naar de kapper ben geweest? En dat ik het kort heb laten knippen en PAARS heb laten verven? hihihihi
@ Hedwig -> toch nog leuk nieuws tussen de baaldag FOTOOOOO! En wel sneu dat Erik zo ziek is. Toch wel goed dat je hem toch thuis gehouden hebt! En ook beterschap met Owen... Hopelijk slaat het jullie dan over! @ Judith -> leuk toch! Oudere vriendinnetjes zijn natuurlijk hartstikke stoer hihi! Hier was de school goed gegaan, hij werd heel vrolijk toen die mij zag staan bij de poort. Doet een mama hart wel heel goed Nu is hij even aan het xboxen met papa en we wandelen zo even naar de winkel, moeten nog kijken wat we gaan eten.
hie rniet veel tijd... sorry! Wel alleen ff heel happy vertellen dat we een ondernemingsplan klaar hebben voor een webshop met kinderkleding en dat ik ook kledingpaty's ga geven! Hoop dat de bank meewerkt en ik de financiering krijg, dan heb ik over ongeveer 2/3 weekies een eigen zaakje Kost veel energie maar ben wel happy!!! Hahaha moest lachen om JUUT hahahaha hier merk ik kwa mondeger zijn nog niet zoveel! Kyana was al ooit brutaal verder moet ik juist zeggen dat ze eigenlijk nu beter op haar beurt wacht enzo maar vraagt na school wel erg veel aandacht.... vandaag moest ze eigenlijk 2 keer naar school maar gisteren was ze zo vervelend en moe dan ze vandaag maar 1 keer geweest is! sorry dat ik zo ego ben nu.... moet ook nog 3 hoofdstukken leren,.... morgen naar school
Hello ladys! Ik heb alles wel gelezen, maar ik heb maar weer weinig onthouden... Hedwig, beterschap daar, tjonge, 41 graden! Da's niet niks... En paars haar? Dat willen we natuurlijk wel even zien! Ik ga morgen wat highlights laten zetten, gewoon wat lichter dan mijn eigen kleur om de grijze haartjes te camoufleren... Anniek, ben benieuwd of de bank wil meewerken, ik duim voor je! Juut, tja, oudere meiden zijn natuurlijk erg leuk! Lotte is ook helemaal 'vriendin' met een oudste kleuter (6) bij haar in de klas. En die meid vind Lotte natuurlijk hardstikke schattig, dus dat gaat heel leuk. Miranda, leuk dat je Joris zelf even hebt opgehaald vandaag, kan me goed voorstellen dat hij daar erg blij van werd! Hier alles ok, ik doe alles even op zijn elf-en-dertigste en dat werkt goed voor me op dit moment. Volgende week maar eens kijken of er weer een tandje bij kan...
tnx marian doe jij ook maar goed rustig! toppie! Je hebt het verdiend. ennuh oeh grijze haren hier ook al pff
Oei Anniek, wat onwijs spannend!! Ik duim voor je mee dat de bank meewerkt!! Succes morgen op school. @ Marian -> hopelijk krijg je zo meer rust en niet te snel een tandje bij doen hoor Ik ga afsluiten, morgen een nieuwe dag. Eerst om 9 bij de huisarts zijn (extra controle voor Joris) en daarna Joris weer naar school brengen!
Hihi Justin is verliefd.. op een meisje uit zijn klas en hij wil niet zeggen wie en hij word helemaal verlegen als je m 'plaagt' Ze hadden vandaag circus optreden van zijn klas. Justin was de leeuw. Leuk gedaan hoor! En toen hij ging plassen, kwam ie een andere juf tegen die ook soms bij zijn klas staat en ze zij dat een een 'hele lieve jongen' is en zooo leergierig word je weer ff een veer in de reet gestoken hihi.
good morning hier vandaag weer een dagje werken. yara lag gister om 1830 al te slapen, dus die was nu 615 wakker, maar ze heeft nog een kwartiertje "gelezen" dus dat was oke. sethje ook half 7 wakker. patries nu al verliefd? hij is er vroeg bij haha! en leuk zo'n compliment van de juf zeg! miran dus je brengt m zelf vandaag? succes bij de huisarts! marian, niet vlgd week een tandje bij, gewoon even zo houden! je mag al trots zijn dat je zo snel weer een beetje uit je dip bent opgeklommen! blijf even rustig aan doen! anniek en wanneer hoor je of het goed komt met de financiering? wel superleuk hoor! hedwig hoe is het nu met erik? wat een hoge koorts gister zeg! en ja dat paarse haar wil ik ook wel zien hoor!!
Goedemorgen! @ Judith -> werk ze! En breng hem idd vandaag zelf. Onze huisarts ligt ook 5 minuten van school vandaan, dus dat scheelt wel! @ Patricia -> lief hé als ze zo verliefd zijn ineens hihi! @ Carla -> hoe is het daar? Iedereen een zonnige vrijdag!!
Hier even gedag zeggen. Ga lekker een weekendje weg! Tassen zijn gepakt, nog mijn kleren strijken die ik aan moet, en douchen, en dan lekker weg. Heb er zin in! Ben er maandag weer. En dan ga ik echt bijlezen en reageren, want dat is de laatste tijd niet echt super. Sorry! groetjes sandra
san ook al lees je het niet meer: heel veel plezier meid! geniet ervan tis dubbel en dwars verdiend! miran hoe was hte bij de huisarts? hier een hele hectische dag op het werk gehad, maar we hebben m weer goed afgerond tegenwoordig wel even luxe, in alle rust thuiskomen..yara is op dansles. dus even laptoip op schoot en bijlezen
@ Sandra -> een heel fijn weekend! Geniet ervan!! @ Judith -> hectische dagen zijn nooit zo fijn. Wel fijn dat je nu dan even op rust kan komen De huisarts? Waarschijnlijk toch de astma wat opspeelt, zoals elk jaar rond deze tijd (hooikoorts seizoen). Extra puffen, en doorgaan met het drankje. Joris gaat zo naar opa, die belde net of hij zin had om even mee het bos in te gaan wandelen. Daar zegt Joris geen nee tegen. Lekker lui in de kinderwagen genieten van een wandeling en nog het mooie weer Luie donder!
Goedemorgen! Een goede nacht achter de rug, iedereen lekker doorgeslapen. Vandaag met Fennita naar Ballorig, even lekker rustig bijkletsen als de kinderen spelen. Vanavond naar een amateurtheater voorstelling van mijn vriendin, ben benieuwd! Ze doen een soort van lama's.... Lekker lachen dus als het goed is! Goede dag voor de boeg dus, en morgen nog niet echt iets in de planning, maar word vast een rustige dag.
Hai Marian, top dat ze doorgeslapen hebben! Slaap jij ook nog goed? We willen wel even een buikfoto zien Hier.. Devin is werkelijk zooo ongezellig.. uit bed is ie nog moe?! en als ik dan niet snel een fles geef, is ie weer te moe om te drinken na een uur en kan ie weer naar bed. En tussendoor is t alleen maar mopperen en mopperen. Carmen is gelukkig wél vrolijk, alleen die slaapt amper (t is ook nooit goed he) Oja wij gaan volgend weekend naar de schaapskooi, via vakantieveilingen gewonnen voor.. 38 euro
wat een lekker dagje vandaag! kindjes liggen met zongebruinde wangen in bed, we waren echt heel de dag buiten bijna. ik ben ook nog even alleen de stad in geweest (heerlijk!) en verder hebben we in te tuin gerommeld, tuinset gepoetst enzo, al die klusjes waar ze nog heel graag mee meehelpen. ze waren ook weer zó lief tegen elkaar steeds! echt genieten! yara ook nog even bij het buurmeisje gespeeld, tot groot verdriet van seth..die wil dan zói graag mee! maar ja, dat gaat natuurlijk niet, kan moeilijk de hele familie meesturen haha. dus ben maar even thomas de trein met m gaan kijken. san jij zal ook wel genieten daar! heerlijk joh! hadden jullie weer een thema? en als het zo doorgaat haha, dan heb je niet veel bij te lezen marian hoe was het bij balllorig? kids zch goed vermaakt? miran gezellig hoor zo'n wandelingetje dat opeens aangeboden wordt! patries dat is wel een heel voordelig weekendje weg! leuk hoor!
Hello dames! @ Marian -> veel plezier bij de voorstelling, hopelijk moet je veel lachen, doet je ook goed Verder een leuke dag gehad vandaag? Ook nog leuke foto's gemaakt? En hoe is het met Fennita en de kids? @ Patricia -> dat is nog een leuke vakantie dan voor dat geld! En met die 2, zo zie je maar dat ze nu al zo verschillend zijn. Heb je wel de draai er volledig in gevonden, ondanks de wisselende slaapjes van ze? @ Judith -> heerlijk hé! Is gewoon genieten met dit heerlijke weer! Hier vandaag gewandeld, gewinkeld, naar de stad geweest, vanmiddag nog eventjes geslapen met zijn 2, waren ook al om 6 op vanochtend! Veel te vroeg! En zo Joris weer in bedje leggen en dan met Sven een filmpje kijken! Een fijne avond allemaal!
Was erg leuk gisteren. En nee, geen foto's, maar dat komt omdat ik al maanden zonder fototoestel zit... Gisteravond was ook leuk, maar wel duidelijk amateurtoneel. Maar dat geeft niet, ik ben er lekker uit geweest en heb mensen gesproken die ik al lang niet meer had gezien! Ik heb dus ook nog geen buikfoto's. Maar als het goed is kan ik vanaf aankomende week een fototoestel lenen, zodat ik zometeen in de vakantie ook wat foto's kan maken. Die buikfoto houden jullie dus tegoed. Met Fennita was alles goed, Yaelle had alleen net het rs virus gehad en was er echt goed ziek van geweest. Ze was ook niet mee maar lekker thuis bij papa. Kinderen hebben erg leuk gespeeld samen en Bas heeft zich ook helemaal in het zweet gekropen...