Wow Devin heeft gisteravond voor de eerste keer 200 cc gedronken! Straks visite van mn stiefzusje, ik heb nog wat neutrale kleertjes die ze over neemt en meer spullen die wij niet (meer) gebruiken. En vanmiddag op verjaardag bij een jongetje dat 2 word, denk dat ik gewoon maar een uurtje heen ga, moet alleen en t is daar megaaa druk.
Goedemorgen! @ Marian -> leuke dag dus gehad gisteren! En sneu hoor dat Yaelle zo ziek is geweest. Wel fijn dat het goed gaat met Fennita! @ Patricia -> veel plezier vandaag! En wat goed van Devin! Hier was het vandaag half 8, beter dan 6 uur pff! Zo ff douchen en even gaan overleggen wat we gaan doen vandaag. Iedereen een fijne, zonnige dag
@Marian : zo te lezen een geslaagde avond dus. Top joh! Enne, ben wel heel benieuwd naar de buikfoto's dan Fijn dat alles goed was met Fenniet. Kan Bas ook al een beetje lopen? @Miranda ; een leuk maar rustig dagje gehad gisteren. Altijd leuk @Juut : was ook wel een mooie dag he om de tuinmeubels enzo te poetsen. En arme Seth mocht niet mee met Yara Ach over een paar jaar heeft ie zelf vriendjes in de buurt en dan wil ie Yara er ook niet bij hebben hihi @Patroes : hé dat is gaaf dat is niet slecht een vakantie voor maar 38 euro! Zal ook eens op die site gaan kijken Wow Devin al 200 cc gedronken. Niet slecht! Hopelijk slaapt ie vandaag wat beter. Vervelend is dat he dat ze wel moe zijn maar niet willen slapen. Owen heeft dat ook heel vaak. Is zwaar irritant! @ Hier Ziekenboegje pfff Als Erik morgen niet beter is dan ga ik naar de dokter. Hij is zo benauwd. Niet zo hoor. Maar als ie maar een paar meter loopt dan hijgt ie en hoest ie als een oud mannetje. Toch vanacht best goed geslapen. Hij heeft niet meer zoveel gehoest. Was gisteren met een andere hoestdrank begonnen. Ook wel raar he, want hoestdrankjes speciaal voor kinderen lust meneer niet. En de gewone hoestdrank lust ie wel. Owen snotverkouden en ook hoest. Ik heb bijna geen stem meer. En Richard ook verkouden en giga moe. Gelukkig hebben Erik en Owen geen koorts meer. Vandaag nog maar een rustig dagje thuis aankeuvelen. Fijne zondag allemaal!
hello! hier alles goed! lekker weer een dagje in de buitenlucht vanmorgen lukte het eindelijk weer n keer om uit te slapen, was lang geleden. daarna lekker in de tuin, heeeel veel potjes memory gespeeld (yara vind dat echt super!) nog wat geruimd in huis, kortom niets bijzonders! maar wel gezellig! net weer taarten van abel gekeken, was weer leuk. zo even dan kijken met zn dansers en dan zit de dag er alweer op. morgen moet ik weer terug nr mn werk voor n bespreking, precies op mn vrije ochtendje seth gaat voor t eerst nr nieuwe psz, maar wel bij yara's oude juffen dus die kent hij nog wel. en vlgns mij maakt het hem niet zoveel uit, als er maar auto's zijn ga m wel zelf halen en brengen natuurlijk, kan ik even horen hoe ie t vond hedwig ging alles oke vandaag? erik nog benauwd? miran nog iets leuks gedaan vandaag? patries hoe was de verjaardag? marian leuk dat de date geslaagd was
Hallo allemaal. Hier weer terug van een HEERLIJK weekendje. Wat hebben we genoten, van het scrappen, het lachen, het zonnetje, de spelletjes, alle leuke cadeautjes. In 1 woord: GEWELDIG. Ben weer heerlijk bijgekomen. Morgen lees ik even terug en reageer ik. Juut wel even een vraagje voor jou. Jullie zijn toch eens bij de sprookjescamping geweest? Was niet zo'n succes toch, maar wilde even weten waarom niet. Kennissen van mijn broer hebben er een staancaravan te huur, en we zitten er dus aan te denken...... groetjes sandra
welcome back sandra! was t leuk? anniek al nieuws over je eigen zaak? en de rest dames, wel een beetje blijven kletsen hoor! of gooi er een paar foto's op, het is zo stilletjes hier
haha precies tegelijk! nou, bij ons was het niet zon succes omdat we er precies op het verkeerde moment waren (toppunt slappproblemen, eczeem op zn ergst enzenz) op zich was het leuk hoor, je kunt er echt wle een leuk weekje hebben. maar wel duur. klein binnenzwembadje, leuk buitenzwembadje. animatie wel oke, maar in een donkere soort kelder die vele te vol is, met dringende ouders en kinderen.. verder wordt er veel gedaan hoor, en kun je je daar echt wel vermaken. vrienden van ons zijn heel enthousiast over de beerze bulten, een topcamping volgens hen! enne klinkt top dat weekendje..misschien ga ik toch nog s nadenken mocht je me er ooit wel bij willen hebben...als ik dat durf in zo;n grote greop onbekenden..
Juut, je gaat volgend jaar gewoon mee. Is echt super gezellig, en nieuwe mensen worden goed opgenomen in de groep.......... En als we gaan is het in juni. 400 voor een week, dus vind ik meevallen. Alles incl. En in juni ook nog niet zo druk.....en ook wel leuke dingen in de buurt voor minder goed weer. En we huren het dus van bekenden die daar een sta caravan gekocht hebben. Speelgoed, fietsjes enz. alles aanwezig. Ook wel fijn. We kunnen er nog even (niet te lang) over denken. groetjes sandra
o dan zou ik het zeker doen! is dan wel leuk, en idd veel in de omgeving te doen! die prijs is zeker goed te doen, wij hebben toen veeeel meer betaald. en fijn dat je niet zoveel mee hoeft te slepen!
Ja de site ziet er ook wel leuk uit. Degene die verhuurd zei ook: in de zomer heeeeeeeeeel druk, en vol. Maar voorseizoen zeker leuk!!! Dus denk dat we het maar gewoon doen...... groetjes sandra
Elise lieve meid van harte gefeliciteerd met jouw 2e verjaardag! Wat een lekkere zonnige dag heb je uitgekozen! Veel plezier vandaag!
Hier een druk nachtje achter de rug, en uiteindelijk seth weer om 6 maar goed. yara slaapt nog lekker gelukkig. straks alle2 wegbrengen en dan gelijk door nr mn werk, en vandaar weer racen om iedereen op te halen.
Goedemorgen! @ ELISE -> VAN HARTE GEFELICITEERD MEID! Al 2 jaar! Maak er nog een leuk dagje van! Geloof dat je het gisteren al had gevierd hé? Hopelijk heb je een super dag gehad! Ook papa, mama, en je grote broer natuurlijk de felicitaties! @ Sandra -> klinkt als een super weekend. Wat fijn! Heb je geen foto om te showen wat je gemaakt hebt dit weekend? @ Judith -> pff, weer veel te vroeg hé! Wens Seth maar veel plezier op de nieuwe psz! Joris weer naar school, ik aan de poets!
Elise, gefeliciteerd met je verjaardag! @Sandra : klinkt als een leuk weekend. Weer lekker opgeladen? Hoe doet Indy het op school? @Juut : ow spannend een nieuwe PSZ. Ben benieuwd hoe ie het vindt. @Hier Erik nog maar een dagje thuis. Hoesten is een heel stuk minder maar ik kreeg hem vanmorgen maar niet wakker. Is pas om 8 uur wakker geworden en is dus te laat om naar school te gaan. En dus nog maar een dagje thuis Morgen lekker weer naar school. Owen is wel vreselijk verkouden! Het snot stroomt gewoon uit zijn neus en moet erg hoesten. Bijna de hele nacht wakker geweest Ik ook verkouden en ben mn stem kwijt hihi Maar voel me gelukkig niet zo erg beroerd.
ELISE van harte gefeliciteerd met je 2e verjaardag! Proch is gisteren met Justin gegaan naar de verjaardag. Ben wederom met keel en hoofdpijn wakker geworden naja zolang t geen keelangina is of word ben ik allang blij.. want dát doet zeer!
Kleintjes maken er een zootje van met eten en slapen. Vannacht eerst Devin gegeven om 2 uur en toen Carmen om kwart voor 4 en toen was Devin weer om kwart voor 7 om te eten en Carmen kwart over 7 wakker (wel vrolijk, dat scheelt). En Justin om half 8. Nu is alles de deur uit, dus ga zo vlak. Vanmiddag naar de Zeeman, is een nieuwe vestiging geopend hier in de buurt en heb je aanbiedingen.