Goedemorgen allemaal. Indy weer lekker naar school. Ze vind het erg leuk, en heeft het goed naar haar zin. Ik zo naar de psycholoog, is al weer 2 mnd geleden volgens mij, dus wel lekker om even bij te praten. Speelt ook vanalles door mijn hoofd. Hier is het niet heel druk geweest afgelopen weekend. Ten eerste natuurlijk: ELISE VAN HARTE GEFELICITEERD MET JE 2E VERJAARDAG. EEN HELE FIJNE DAG!!! Ook voor papa, mama en damian gefeliciteerd. Hedwig, wat een ziekenboeg bij jullie zeg. Hopelijk iedereen snel weer beter. Marian, een goede echo gehad vorige week. Fijn. En hoe is het met heeko, was die vorige week ook niet erg ziek. En een leuke date met fennita gehad. Babiche en jayson, succes vandaag! Hier de vakantie gewoon geboekt!!!! Indy was helemaal enthousiast vanmorgen. Nou ga ff mijn tas van afgelopen weekend opruimen, en een was aanzetten. groetjes sandra
Elise, gefeliciteerd met je verjaardag!! Wat word je alweer een grote meid! Sandra, ja, Heeko kwakkelt maar door. Hij is vanmorgen geweest om longfoto's te maken en bloed te prikken, kijken of ze wat kunnen vinden. Longen hoorden schoon, maar hij hoest zich een ongeluk nogsteeds en hoest ook stukjes op (jakkie..). Seth weer zo vroeg, jammer juut! Hoe vond hij het op de psz? Hier vannacht ook twee keer eruit gemoeten. Een keer voor Lotte en een keer voor Martijn. Da's toch niet fijn, zo'n onderbroken slaap. Maar goed. Het is niet alle nachten.... Patries, ik hoop dat je je snel weer wat beter voelt, die nachtvoedingen werken natuurlijk ook niet echt mee... Kost zoveel energie en dus weerstand.. Lekker geslapen nog? Hier vanmorgen naar CB geweest met Bas en ze was erg tevreden. Ookal praat hij nog te weinig en loopt hij nog niet. Want gelukkig heeft ze zelf ook een zoontje die overal laat mee was, dus ze weet waar we het over hebben. Zolang ik me geen zorgen maak is zij ook blij. Dus gewoon zo doorgaan en met 2 jaar weer terug komen. Ze hoopte wel dat ik niet eind augustus zou bevallen want komt graag zelf bij me en is dan op vakantie. Ik ga de tafel dekken en dan maar eens richting school...
Nou denk toch dat t weer een keelangina is Moet morgen sowieso de ha bellen. Het drinken van Devin gaat vandaag erg slecht en dan bedoel ik dat ie nu bij opa en oma nog maar 100 cc heeft willen drinken. Dietiste belde hoe t ging met de nutramigen. Bij Carmen lijkt t iets af te zwakken (eczeem) maar bij Devin breidt t uit en hij drinkt weer bagger.
@ Sandra -> hoe was het gegaan bij de psycholoog? En lekker hoor, een vakantie in het verschiet! @ Marian -> dat lopen komt wel vanzelf. Het scheelde wel dat de arts/verpleegkundige bij het CB zelf ook een kindje had die wat later was ermee! Wel sneu dat Heeko nog altijd zo kwakkelt zeg! @ Patricia -> ach meen je niet... Morgen dan idd ook de huisarts voor jezelf bellen! Hier Joris weer doodop. Hij was een beetje verbrand op school, ze hadden buiten bloemetjes geplant en dus veel in de zon gezeten. Kreeg ik dus al van de chauffeur te horen dat hij ingesmeerd was en van school een mail dat hij echt goed verbrand was, of we dus een tube zonnebrand mee konden geven. Ik vond het wel meevallen, hij heeft er wel eens erger uitgezien. Is nu ook ver weggetrokken al. Ik zelf ben vandaag begonnen met banen zwemmen. Moest van de revalidatie arts beginnen met zwemmen of fitness. Dus vandaag voor het eerst gaan banen zwemmen. Nu gigantische rugpijn, maar ook dat had de revalidatie arts al voorspelt. Nu gaan doorzetten met 2 keer in de week gaan zwemmen.
lieve elise van harte gefeliciteerd meis!!! Meiden wie zou voor mij een vragenlijstje willen invullen? Mocht iemand me willen helpen dan mogen jullie ff pben sorry dat ik jullie zo verwaarloos...
hallo allemaal,, bedankt voor jullie felicitaties voor Elise. we hebben het gisteren gevierd en mevrouwtje is zooooooooooooo erg verwendpfff ook wel een raar idee dat mijn kleine meissie 2 is.. baby is niet meer en komt ook niet meer denk ik.. gaan op 30 april een heleboel in de verkoop doen!!!!. hier verder weinig tijd voor de pc .. doordat vin zijn pink heeft gebroken komt alles op mij neer(hij deed toch wel veel in huis) dus met ook een verjaardag van het weekend was de chaos compleet. gelukkig nu voorloopig geen byz dingen meer. hij kan heel weinig want alles doet hem zeer aan zijn rechterhand. sorry meiden hoop snel meer tijd en morgen wat foto's te spammen.zo lekker naar mijn bed want ben zooo moe anniek, pb je lijstje maar hoor)
Elisa gefeliciteerd met je tweede verjaardag. Lidia, gefeliciteerd met jullie mooie meid. Ik hoop dat jullie een hele dag dag hebben gehad. Sandra, heerlijk hoor een vakantie geboekt. Sorry dat ik hier niet zo beel ben. Mijn computer is weer kapot. Hij is nu opgestuurd naar de fabriek, waarschijnlijk zat er een techtnische fout in. Het zal wel, als het maar snel gemaakt wordt Nu zit ik af en toe op de laptop of iphone van Remco. Maar dan kan ik niet uitgebreid alles lezen of reageren.
Elise gefeliciteerd met je 2e verjaardag!!! Ook papa, mama en grote broer proficiat! Anniek Pb maar! Sandra fijn dat jullie weekendje zo geslaagd was! Verder een gehuegen als een zeef... Erg druk op school door wederom het wegvallen van mijn directe collega....dus erg veel extra voor mij nu...Afgelopen donderdagavond hadden we een inloopavond, vandaag een studiedag op mn vrije dag waar ik bij moets zijn, morgenavond moet ik weer naar school en volgende week dinsdagavond ook weer.....normaal verdelen we dat een beetje maar dat gaat dus nu niet waardoor ik dus overla bij aanwezig moet zijn... Dus sorry dat ik jullie zo verwaarloos de laatste tijd meiden. Daarbij enorme last van hooikoorts op het moment dus dat wil ook niet echt helpen.
Jarig: Elise 11 april 2009 Hedwig 22 april Marijke 26 april 1976 Yaëlle Chloë 28 april 2010 Dinja 9 juli 2009 Patroeschka 18 augustus Floor 19 augustus Sandra 23 augustus 1979 Devin 15 september 2009 Babiche 1 oktober 1977 Jade 5 oktober 2003 Sonja 5 oktober Bas 10 oktober 2009 mommieof2 20 oktober 1987 Marian 1 november 1979 Lidia 2 november 1978 Esther 1 december 1980 Seth 3 december 2008 Carmen en Devin 3 december 2010 R S 4 december 2008 Carla 13 januari 1980 Renske 30 januari 2009 Lidwina 9 februari 1973 Martijn en Lotte 14 februari 2007 Mirre 17 februari 2002 Justin 28 februari 2007 Kyra 3 maart 2007 Damian 1 maart 2007 Yara 1 maart 2007 Stijn 1 maart 2007 Anniek 4 maart 1985 Owen 4 maart 2010 Kyana 5 maart 2007 Indy 11 maart 2007 Jayson 16 maart 2007 Judith 17 maart Rune 18 maart 2007 S J A 20 maart 2007 Miranda 20 maart Joris 21 maart 2007 Noëlle 22 maart 2007 Fennita 24 maart Youri 25 maart 2007 Erik 3 april 2007 Ruben 3 april 2007 Didier 4 april 1971 Zwanger: Marian: uitgerekend 21 september 2011 van een tweeling Mommieof2: uitgerekend???
@ Carla -> sterkte daar. Hooikoorts is echt ellendig hé! En dan ook nog zoveel werken... Hopelijk is die collega niet al te lang afwezig en krijg je ook weer wat meer rust! @ Marijke -> jeetje, alweer de computer kapot. Hopelijk snel opgelost en nu eens goed opgelost. Niet dat die weer maar even meegaat! Ik ga afsluiten, morgen weer een nieuwe dag!
elise, nog van harte meiske. 2 jaar alweer! patricia, balen van je keel zeg, hoop dat je trio je een beetje rust geeft en je er wat goede meds voor krijgt. anniek, pb mag, maar weet niet hoe snel ik ben sandra, heb je geen mooie spam van je weekend? klinkt leuk zeg! ehhhh hier gaat het geloof ik beter. ben bezig met huis en was. krijg wat meer rust, hoop dat het doorzet. wel spanning want bezig met eigen zaak en dat is zo spannend! dus allemaal duimen please!!! (wacht op de bank net als anniek) ga zo de meisjes wakker maken, moet er weer tegenaan...
Goedemorgen! @ Lidwina -> oh wat ontzettend spannend! Wat voor eigen zaak ben je aan het opstarten? Joris stond hier op, kijkt naar buiten en zegt; het is slecht weer, dus ik blijf thuis. Dus ik tegen hem, nee hoor, je gaat gewoon naar school. Komt hij weer om de hoek; ja maar als het gaat regenen, kunnen wij niet buiten spelen, dus hoeven we niet naar school. Grapjas Maar hij is onderweg...
hihi die Joris. De smoesjes komen nu al Hier Erik ook weer naar school. eerste keer weer sinds zijn ziekzijn. Maar een halve dag hoor. Hij is nog zo snel moe en heeft het vaak koud. Vanmiddag belt het ziekenhuis weer. Als het goed is zijn nu alle bloeduitslagen van Erik binnen. @Lidwina : wauw een eigen zaak. ben wel heeel nieuwsgierig wat voor zaak je gaat starten @Patricia : beterschap! @marijke ; balen zeg dat je pc stuk is. Hopelijk is ie snel gemaakt.!
Nou hier nog geen verbetering. Heb heel slecht geslapen vannacht door de pijn (paraatje helpt héél eventjes) en ook Devin en Carmen kwamen beiden vannacht en vanochtend vroeg. Moet dinsdag naar de bedrijfsarts vd UWV, heb een aangetekende brief gekregen omdat ik niet was op komen dagen op de vorige ^^ dus ik heb gebeld dat ik nooit geen brief heb gehad van ze.. ze zei dat er meerdere mensen waren die dit hadden en dat we een klacht bij de TNT moeten indienen. Maar iig.. ik redt t allemaal niet hoor.. zelfs als ik niet werk en de kleintjes zijn 3 dagen weg, tank ik bij om zo de rest van de week te kunnen doorkomen Huisarts komt vanmiddag aan huis en ik zal t wel aankaarten. Wil ook graag een bloedtest om mn vit b 12 te laten controleren omdat ik al jáááren zo moe ben.
Kom even heel gauw om de hoek kijken. Elise nog van harte meisje (en de rest vd fam ook natuurlijk). Zie dat je heerlijk verwend bent. Lidwina, spannend hoor. Anniek, pb me maar hoor. Verder alles gelezen, maar een zeef op dit moment. Zo druk allemaal gisteren natuurlijk met Jayson naar het zkh voor buisjes en zijn neusamandel. Zetpil en narcose waren een drama, daarna wilde hij alleen nog maar naar huis, maar moesten een uur blijven dus..... die gaat nou weer goed gelukkig, vandaag nog naar oma morgen weer naar school. Grote man zit thuis met wederom zijn knie, donderdag weer zkh. Dan nog helpen bij de bonbons voor pasen, vrijgezellenfeestjes, bruiloften, de Toppers, weekje vakantie, verjaardagen, cb, tandarts, verbouwing etc etc. Aaaaaaahhhhhhh is het al juli............ Tot later, fijne dag allemaal.
@ Roba -> adem in, adem uit Wel fijn dat het herstel zo spoedig verloopt van Jayson! En hopelijk met snel resultaat! @ Hedwig -> en wat wijzer geworden met de bloed uitslagen van Erik? @ Patricia -> wat had de huisarts nog gezegd? En idd moeilijk als je het nu net geregeld krijgt, om dan ook nog erbij te moeten werken. Rot post ook af en toe hé. Dat had ik laatst met de afrekening van de energie. Kreeg meteen een ophoging van 50 euro erop. Ik gebeld dat ik niet de afrekening had gekregen, ja mevrouw, daar kunnen we niks aan doen. Fijn... Joris had het weer leuk gehad op school. Waren we net aan het eten belde oma, of ze Joris een uurtje mocht ophalen, ze had een kadootje voor hem. Dus hij is net opgehaald... Baal er wel een beetje van, maar gun oma ook tijd met Joris. Deden ze normaal ook, dus kan ik nu geen nee zeggen. Heb ik wel even rustig de afwas kunnen wegwerken en kan ik nog even wat strijken. Een beetje dan, want mijn rug... Oei oei...
Hey meiden Hier alles oke, drukke dagen maar wel goed. De keukentegels zijn gevoegd vandaag, dus het gaat ergens heen. Yara is nog steeds heel moe van school maar het gaat wel goed! Vanmiddag heeft ze weer bij het buurmeisje gespeeld. Seth lekker binnen wat gerommeld. Dus eigenlijk geen nieuws hier Miran lastig is dat dan he,,je wil joris eigenlijk voor jezelf dan..nou ja, de strijk is weer verdwenen in ieder geval! Hedwig heb je duidelijkheid van het ziekenhuis? Patries ellendig zeg..dan kun je het werken er eigenlijk nog niet bij hebben he roba oei jullie hebben wel erg veel in de planning! gelukkig dat jayson goed lijkt op te knappen! carla he bah zovele werken, das echt ellendig joh! niet leuk! lidwina oe dat is spannend! wat voor zaak?