Maart 2007 mama's - deel 4

Discussie in 'De mama's' gestart door juut26, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    nee tuuuurlijk stel je je niet aan! je 4 jarige ineens nr een ander land een hele dag, ik vind dat ook nogal wat!
    zou me er ook niet prettig bij voelen hoor!

sandra wat een leuke layouts zeg, hartstikke mooi! ik vind jouw stijl van scrappen echt heel tof! en wat was indy nog klein..

miran had joris vandaag wel een beetje zin in school?

zakenvrouwen anniek en lidwina wanneer weten jullie meer/

roba is jayson nu helemaal goed opgeknapt? merk je al verschil?

hoe gaat het in huize marian?

lidia krijgen we nog wat gezellige spam van elise dr verjaardag?

hier heel slecht geslapen door enorm hard snurkende echtgenoot :x
    alleen vandaag ben ik vastbesloten er een betere dag van te maken dan gister!:)

2. Marian

Marian Fanatiek lid

27 feb 2006
    3.648
    0
    0
    Op dit moment lekker thuisblijfmama
    Kampen
    Pfff.. Heb de wallen na vannacht wel op de knieen liggen.... Wát een ellende, Bas wilde niet meer slapen om half drie. Ben tot vier uur wakker geweest door hem. En toen bedachten Lotte en Martijn ook nog dat het om half 7 dag moest zijn.

Carla, dat zou ik ook niet echt wat vinden... Ik vind Raalte al ver van hier... Daar gaan die van mij heen. Vond trouwens ook dat ze met kleuters al veel (en duur!) ondernemen. We moeten 21,50 per kind betalen, dat vind ik best veel geld voor een schoolreisje! (Of ben ik nou knieperig?) Maar de bus zal wel zo duur zijn, want de entree waar ze heen gaan voor schoolreisjes incl. onbeperkt ranja, ijsje en patat is maar 7,50! Ik zal je wel vertellen dat ik er niets van snap.

Juut, afgezien van afgelopen nacht gaat het hier goed hoor. Ik doe alles nogsteeds rustig aan en dat bevalt goed. Alleen twee dagen geleden zo zielig nieuws gehoord. Een moeder van school die ik ook al kende van de psz heeft een 'miskraam' gehad met 16 weken. Ze moest gewoon bevallen, toen wilde de placenta ook nog eens niet komen, dus onder narcose. Echt zo sneu! Ze was een weekje korter dan ik zwanger van haar vierde. Maandags ging ze voor controle en was alles goed en donderdag ging het mis. Ik ben er echt even een dag van van slag geweest. Dan word je toch wel weer even met je neus op de feiten gedrukt dat het zomaar fout kan gaan....!

En gisteren ging het bijna mis met Bas. Hij zat aan de snoer van een grote glazen lamp. Ik ging erheen om hem daar weg te halen en zei dat hij eraf moest blijven, hij keek me aan en trok tegelijkertijd even keihard aan het snoer! Lamp van de kast, stuiterde als een bal bovenop zijn hoofd en viel op de grond kapot. Ik dacht echt dat ik met hem nar het ziekenhuis zou moeten. Die lamp was zwaar! Maar hij was alleen erg geschrokken waardoor hij erg hard huilde bleek later, want ik heb hem hem gelijk opgepakt en zijn hoofd gekoeld, maar er kwam niet een een bult op. Na een speentje was hij alweer rustig en 5 minuten later lachte hij alweer. Maar ik kreeg zowat een hartverzakking!

Ik moet Lotte's haar gaan doen, anders komen we zo te laat op school. Later misschien nog meer....

3. sandra1979

sandra1979 Fanatiek lid

Pff Carla ik vind niet dat je je aanstelt hoor. Ik zou het ook niks vinden. Al zou indy helemaal staan te springen, want die heeft het er hier nog wekelijks over dat park. Vind ook best dat je er iets van mag zeggen tegen de juf, of in ieder geval vragen of zo'n verre schoolreisjes normaal zijn.

Marian, oeh dan word je wel even met je neus op de feiten gedrukt ja. Mijn nicht heeft het ook eens gehad zo rond de 16 wkn.
    En een onrustig nachtje gehad dan, en ach germ die bas met de lamp. Kan me voorstellen dat je erg schrikt, had heel anders af kunnen lopen.

Juut, oh kan me voorstellen dat je dan slecht slaapt. Jarno mopperd ook erg de laatste tijd.........(over mijn gesnurk).

MOet over een uurtje naar het zkh, dus ga nog ff liggen, en dan is indy vanmiddag vrij (hou haar een middagje thuis, in overleg met de juf). Zodat ze uitgerust is als we naar het circus gaan.

groetjes sandra

4. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    mogge dames,

@Marian : Oei dan schrik je je ook rot. Die Bas toch foei!
    Gelukkig is het goed afgelopen!

@Juut : ja vreselijk he al die nare berichten in het nieuws BAH
    Las gisteren ook dat in Duitsland een moeder haar 3 maanden oude baby en 5 jarig meisje ( helft van een tweeling ) had doodgestoken. BAH wat een zieke mensen leven er toch op deze aarde :(

@Carla
    Schoolreisje. Hier ook brrrr. Maar gelukkig niet zo ver weg als bij jullie!
    Hier blijven ze zelfs in de provincie maar vind het toch mega eng en zit er zelfs een te denken om hem niet te laten gaan :(
    Maar goed, had van een mama gehoord dat het een heel leuk park is. Niet zo heel groot en omheind enzo. Dus heel misschien mag ie wel gaan.
    Maar als ie over de grens zou gaan en naar een groot park dan zou ik hem toch mooi thuis houden. Dan maar een overbezorgde moeder zijn hoor ;)

@Sandra : wauw gave creaties zeg! Super!

@hier
    Ben nog steeds erg misselijk de hele tijd. En nu weer kop vol snot. Pffff Owen is ook nog steeds het snot-monster.
    Van mij mag dat griepje nu wel over zijn hoor BLEGH

5. lidia

lidia Fanatiek lid

hoi dames,,

hier niet lekker:( .moe van alles en Vin kan niet zo veel dus merk echt dat ik er chaggie/en verdrietig van wordt. ook financieel ene een domper gehad dus maak me dan weer zorgen over dingen, ach komt wel goed zegt vin maar toch:(

spam komt later kan het kabeltje van de fotocamera niet vinden:x en moet nog zo veel en vin is ook pas na 19.00 thuis dus pfff zit met mezelf in de knoop..

soory meiden later meer zo damian van school halen.

6. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    dikke knuffel lidia voor jou! ik had gisyter zo'n mega emo dipdag! wees niet streng voor jezelf meid, en zorg voor jezelf! xxx

7. lidia

lidia Fanatiek lid

dank je juut,, heb ook nergens zin in ga maar even gray's kijken op de video, Damian is naar school en Elise slaapt.

8. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    dikke knuff voor je Lidia!
    zulke dagen zijn kut he :(

9. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    Hier Erik weer naar school. Hebben spelletjes middag. Dus hij wilde persee naar school.

Maar geen idee waar mensen het vandaan halen hoor, ze zeiden allemaal tegen me : Ow dan krijg je het veel makkelijker en heb je meer tijd voor je zelf als de oudste naar school is.
    Nou, dus echt niet hoor! sjouw mezelf een ongeluk!

10. lidia

lidia Fanatiek lid

haha hedwig, ja ik denk ook nog bij me zelf waar is die tijd dan???? brengen halen weer brengen en halen en in de tussentijd mijn huis doen en elise "opvoeden" pfff

11. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    hihi ja idd, die 'tijd' heb ik ook nog niet gevonden hoor ;)
    En dan ook dat Owen net lig te slapen als ik Erik weer moet gaan halen. Pffff. Dus dan weer wakker maken, jas aan, snif snif. ONEE
    POEPLUIER! weer naar binnen ( en we waren al te laat ) En natuurlijk werkt Owen niet mee. Schone luier, hup in de kinderwagen, racen naar school!
    Op de fiets gaat helaas niet sneller want hij moet in de fietskar, Dan eerst de fiets uit de poort, op slot, terug, fietskar halen, fietskar aankoppelen en rijden maar! ( poort is te krap dus kan de draai niet met fiets en kar tegelijk nemen )

Hoe dan ook ik kom altijd hartstikke bezweet aan op school en met een rood hoofd!
    Volgens mij kent de juf me niet anders dan een rode zwetende moeder hihihi

12. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    wat een heerlijke herkenbaarheid dames
    ik race hier ook wat af, en ook hier precies om 1308 een poepmelding van seth terwijl we echt om 1315 op school moeten zijn
    ik denk dat het wel scheelt met 1 kindje, dan heb je thuis wel de rust naturlijk.

lidia lekker doen op de bank zakken met wat lekkers!

o hier opzolder is een rare spatiebalk dieblijft hangen

13. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Die tijd komt als de jongste naar school is ;) Hier maar 1 ukje en dan met speciaal onderwijs heb ik zeeën van tijd! Maar moet wel zeggen dat ik het niet heel prettig vind, ben er nog steeds niet helemaal aan gewend... Ooit ;)

@ Lidia -> dikke knuf!

@ Sandra -> veel plezier bij het circus!

@ Hedwig -> hoe vond Erik de spellenmiddag op school?

Ah daar is Joris!

14. lidia

lidia Fanatiek lid

ja hedwig dat is balen,

hier haal ik Damian om 11.30 van school en na het broodje gaat Elise slapen(+_ 12.30) en dan breng ik de babyfoon bij mijn buurvrouw en Damian weer naar school om 13.00. en dan wordt elise om 14.15 wakker en gaan we Damian om 14,45 uur halen.

vanmiddag een aantal paaseidjes gegeten:) ben ook ongi dus mijn zoet is niet te stillen:)

zo eten koken van wat ik nog had liggen in de koelkast..(wortel, spercibonen sla met aardappelen en gehaktbal:D

tot laters en het hier kletsen doet me veel goed hoor meiden, fijn te weten dat je niet alleen bent in dingen. *KNUF* voor jullie allemaal.

15. Marian

Marian Fanatiek lid

27 feb 2006
    3.648
    0
    0
    Op dit moment lekker thuisblijfmama
    Kampen
    Wat een rare (korte) tijden voor school of ligt dat aan mij? Hier half 9 tot 12 en half 2 tot half 4. Ik hoop dat het snel beter met je gaat...

Miranda, kan me goed voorstellen dat je je dagen nog een beetje moet vullen nu je ineens zoveel tijd over hebt. Heb je wel overdag meer tijd voor je studie en dan dus 's avonds voor jezelf en Sven.....

Hier eigenlijk nog nooit een bepoepte Bas vlak voor ophaaltijd. Ik ben eigenlijk altijd op tijd zonder te rennen. Moet zeggen dat me dat alles van mezelf meevalt, had wel anders verwacht... Maar goed, ik moet nog zien dat het zometeen met die andere twee erbij me nog zo makkelijk afgaat. Vast niet.

16. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    en kijk marian zie hoe goed jij het doet..nooit haasten en relaxt op school aan komen wandelen..dat doen er een hoop je niet na ;)

lidia dat vind ik ook rare korte schooltijden zeg!
    hier is het 845-1200 en 1315-1530
    gaat het weer wat beter nu de kids op bed liggen?
    en hier ook flink aan de paaseitjes hoor, maandag ga ik weer sonja-en. ben het beu weer, dat gebrek aan zelfdiscipline

miran ooit zal het wennen, ook voor jou
    het lijkt me ook heel raar hoor, als je hele dagen het huis voor jezelf hebt ineens. dan mis je zo'n kinderstemmetje echt heel ernstig! wij zien ze natuurlijk nog tussen de middag. gaat het goed met joris op school? wat zegt de juf van zijn spraak?

17. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    oja, leuk, vandaag deze besteld:
    leuk he geen gedoe meer met slepen met stoeltjes en tafeltje ben blij! als het goed is komt ie morgen al!

18. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    Die is leuk Juut, waar heb je die vandaan????

19. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    oe das net of je bril de verkeerde sterkte heeft als je naar dat plaatje kijkt ;)

hier verder alles goed! kindjes waren lief, genoten van de aandacht. heb lekker aangetut, memory, kappertje gedaan (dan zie ik er prachtig uit met 30 speldjes en staartjes joh!) voorgelezen. yara is weer totaal into de baby's, nu een voorleesboek erover, ze staat ermee op en gaat ermee nr bed.

vroeg de juf nog even gauw hoe ze vond dat het met yara ging. goed zei ze, yara is wel verlegen maar komt toch wel voor zichzelf op. en ze is heel gezellig. ze speelt alleen nog niet zo met andere kindjes, zoekt veel de juf op om te kletsen. maar ze had er vertrouwen in dat dat nog wel zou komen.

yara vertelde vanmiddag aan tafel dat een jongetje naast haar vaak dikzak tegen haar fluisterde. whaha yara een dikzak hij kan niets beters bedenken waarschijnlijk

ik ga nog even nr zolder, kaartje ontwerpen (hebben een opdracht binnen, zo leuk) en op tijd slapen

carla hoe is het met jou in alle drukte? hou je het hoofd nog net boven water?

sandra hoe was hte circus? heb je foto's?

20. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    eej carla ik ga even de site zoeken momentos

Deel Deze Pagina