201623 Pinolino Picknicktafel groen hier komt ie vandaan en nog een hele leuke bij www.lobbes.nl, die is met leuningen, en t/m vandaag in de aanbieding
Hier nog erg druk, met als gevolg ook veel hoofdpijn. Ben ook nog steeds aan het piekeren over die schoolreis van Kyra.....
weet je, dan denk ik dat je het niet moet doen.. dat klinkt ook niet super overtuigd, maar het feit dat je zo twijfelt en piekert zegt eigenlijk al genoeg joh. het is echt een verre reis en zo'n hele dag, met een flinke busreis, en dan rondlopen in zo'n park, en zoveel indrukken, het is niet niks. waarschijnlijk zit jij er van tevoren heel erg tegenaan te hikken, breng je haar op de dag zelf met lood in je schoenen weg, ben je gespannen (en mss wle heel blij als ze blij terugkomt maar dat terzijde..) het gevoel dat je haar iets af zou nemen ofzo door haar niet mee te laten gaan, is eigenlijk niet van toepassing. ga desnoods rond de dag zelf iets leuks doen met kyra. ze mist er eigenlijk niets aan en er komen nog heel veel schoolreisjes! en balen van de koppijn, helpen pijnstillers nog een beetje of is het daar te erg voor?
hier is de schooltijd van 08.00-11.30 en van 13.00 tot 14.45 en dat 4 dagen alleen woensdag een korte dag. zo mijn haren uitspoelen(geverft) en even douchen en dan mijn bedje in, morgen werken en dan lekker weekend. tot laters
Juut je hebt gelijk denk ik....Heb het al een beetje gepolsd bij Kyra hoe ze het zou vinden een dag met school weg te gaan en dat vind ze helemaal niks. Het vervelende is dat ik die dag zelf ook op schoolreis moet met m'n eigen school.... Had net een poll geopend hier op het forum en die tot nu toe hebben gereageerd roepen allemaal dat hun kind niet mee zou gaan in zo'n situatie. Ga dadelijk maar weer op tijd naar bed met een ibuprofen en 2 para's, dat helpt gelukkig wel!
huh? om 800 al beginnen? das vroeg! en dan 1 hele dag in de week vrij? is wel wat afwijkend! lekker op tijd slapen lidia, en werkze morgen!
Juut kunnen we nog wat afspreken voor in de vakantie???? Anniek hoe is het daar? Al wat gehoord van de bank??? En Lidwina????
ja graag! ik wil graag afspreken. maar anniek kon alleen de 1e week van mei op woemi of vrijdag geloof ik? en dan kon san niet toch? dus dat is wel heel jammer..op een zaterdag of zondag zou ook kunnen maar daar gaan we weer..wat doen we toch altijd lang over het plannen van een datum en ja ik ben ook benieuwd hoe het met de zakenvrouwen gaat
nou carla dat maakt het helemaal makkelijk, als ze het zelf niet eens ziet zitten! dan zou ik geen minuut twijfelen! als ze nou stond te springen, dan zou het moeilijk zijn. maar dan zou het voor mij heeel gauw besloten zijn hoor meid! hopelijk is de koppijn morgen foetsie!
Juut ik kan tot nu toe nog alle dagen in de meivakantie. wij gaan op vrijdag de 13e(als dat maar goed gaat!) voor een weekend naar center parcs, dus dan kan ik niet!
o lekker joh cp! en de 13e mei? hebben jullie dan nog vakantie? anniek zei vlgns mij dat jullie de laatste week van april en de 1e week van mei hebben? o of mss bedoel je dat ook, dat je het alleen over het weekend hebt..nou ik denk dat we dan even anniek nog af moeten wachten
huh? dat is toch gek? dat anniek en jij anders hebben? zit anniek dan niet mis? o ik zit weer veel te lang hier, ik moet aan het "werk"
Ja vind het ook raar Juut, maar hier is het echt de 1e 2 weken van mei! Nou hup aan het werk dan Juut!!!!
Hier in het zuiden is de vakantie ook de laatste week van april en eerste week van mei @ Carla -> niet doen dus! En succes met je hoofdpijn, hopelijk een goede nacht... @ Judith -> wat een gezellige tafel joh! En wat een stom jochie naast haar, dikzak. Moet er wel een beetje om lachen, die weet idd vast niks beters, wilt graag wat zeggen, maar komt niet verder dan dat woord... Gekke kinders! @ Lidia -> 8 uur vind ik ook wel vroeg hoor om met school te beginnen. Maar aan de andere kant, hij is wel altijd lekker een beetje op tijd weer klaar op school. Gelukt met je haren verven? @ Sandra -> hoe was het circus? Hoe vond Indy het? @ Anniek en Lidwina -> ik ben ook benieuwd Ik ga ook zo richting bed. Truste dames!
oeps..en toen was het alweer veel en veel te laat! gauw nr bed! wal lekker gewerkt morgen eerst werken, en dan gelijk nr den bosch! rol en ik gaan samen nr disney on ice, heb er zo'n zin in! konden heel goedkoop kaartjes krijgen, twijfelden nog om kindjes mee te nemen, maar we gaan lekker samen. over een paar jaar mogen ze mee heb er zin in! weltrusten!