nou hier een kutnacht achter de rug BAH! En ik kan door zo vreselijk slecht tegen he En dan is het ook nog vrijdag. En op vrijdag zijn de kindjes altijd supervervelend Wel balen dat uitgerekend vrijdags Erik altijd vrij is pfffff
Goedemorgen! @ Judith -> wat onwijs leuk! Heel veel plezier bij disney on ice! @ Hedwig -> zal je idd altijd zien, balen hoor. Hopelijk valt het toch een beetje mee vandaag en kom je de dag goed door... Hier zo naar oma en om half 4 zelf Joris ophalen. Toen ik dat tegen Joris zei, bloeide hij al helemaal op, zo leuk!
Mommy.. hoe is het met jou trouwens?? hoor niks.. is geen nieuws goed nieuws? Hier.. hoofdpijn (schijnt bij de angina te horen) of misschien van de drukte hier.. moet tassen pakken en nog wat opruimen hier en ben nu al kapot. T was al weer vroeg dag. Carmen vond t wel welletjes om half 6. Dus die 2 zijn al gebadderd en gevoed. Justin was al gedouched, ik heb nog wat boodschapjes gedaan en een was gedraait en opgehangen. Pff.. (maar heb er wel zin in hoor om even met zn 3tjes weg te gaan.)
hallotjes Hier gaat het wel redleijk, erg druk nu devin en ik weer wat ziek! Devin wordt alweer wéken wakker snachts. Kyana vin dhet allemaal tegek op school. Wilde gisteren ook na school persé naar het kdv! Jep die vermaakt zich wel.... wbt data wij hebben écht de laatste van mei en de 1e van april!!!!!!!!! anders spreken jullie maar af zonder mij... ik kan ECHt niet gaan zeuren om een dagje vrij, voor pasen 1 dag deden ze al moeilijk!!!! ik kan 29 mei {maar dan kan carla niet want zij moet werken en is nog geen vakantie bij jullie.....} de 4e zoals we al zeiden en toevallig de 5e omdat ik de 6e naar school moet!!!! dus als het niet anders is... helaas helaas ligt de site op z'n gat. maar als jullie straks in de school gids willen kijken: www.breerke.nl as woesndag komt een kredietverstrekker! hoop dat ik een lening krijg
en wbt zaterdag en zondag zou wel kunnen maar vind ik zo ongezellig voor john, of we moeten allemaal de mannetje meenemen.
haha ik dacht dat we de 4e al afgesproken hadden.... staat hier groot in mijn agenda! schooltijden: hier van 8.30 tot 12.00 en van 13.00 tot 15.00 uur smiddags is wel echt een race tegen de klok. carla wbt schoolreisje. Als Kyra het niet ziet zitten zou ik het zeker niet doen! Als Kyra het wel ziet zitten... tja dan zou ik proberen om me eroverheen te zetten, hoe moeilijk het ook is. en de bank.... er is 1 helft weg al een week of 3. Maar ik wordt langzaamaan zo waanzinnig laaiend dat ik hem straks een knal verkoop!
4e was in eerste instantie, maar dan kan juut niet. Ik kan de 5e niet. Maar anniek, moet je die eerste week naar school, het is dan toch ook bij jullie nog vakantie? En de laatste week van april kan ik wel de woensdagmiddag....(27e). Indy vond het circus super. Zal straks de foto's eens op de computer zetten. groetejs sandra.
ja maar dat geld blijkbaar niet voor volwassenenonderwijs! dus de 6e moet ik naar school. nog 1 keer de data's die ik kan, anders kom ik niet dan spreken jullie maar af. vrijdag 29 april, woensdag 4 mei donderdag 5 mei vrijdag 13 mei Kyana moet tot 12. uur naar school daarna zou ik door kunnen rijden. en in de weekende kan ik 30 mei, 7 mei smorgens en smiddags {savonds is verjaardag pap} zondag 8 mei, zaterdag 14 mei en zondag 15 mei
Zaterdag 14 mei is de enige datum dat ik ook kan. Anders spreken jullie 5 mei maar af zonder mij, anders gaan we er w.s. niet uitkomen. Had ik al verteld van het zkh bezoek. Ik krijg een slaaptest, die ik gewoon thuis kan doen (krijg dan een kastje aangesloten). En een longfoto en een blaastest. eind mei weer terug. Verder kwam ik de zus van mijn bio. moeder tegen in het zkh. Ik was helemaal van slag en durfde haar niet aan te spreken. toen ik weer een beetje bijgekomen was, was ze weg. Grrrrrrrrrrr wat ben ik toch een doos. Maar het is gewoon zo confronterend. :x
hey san ow van zo'n onderzoek had ik al een sgehoord! Ennuh pff lijkt me ook zo confronterend idd! pff hier baal ik ontzettend. ik heb nu ongeveer 3 maanden het spiraaltje.... in die tijd ben ik zo ongeveer 10 kg aangekomen! En de laatste maand is mij al 5 keer gevraagd of ik zwanger ben. Zelf zie ik dit ook en heb 2 weken geleden een test gedaan maar die was negatief! maarja en nu? Ik heb langzaam aan schoon genoeg van de mirena! bah! maar knippie knippie bij john vind ik te definitief... we zijn er helemaal niet uit of we misschien nog wel een kindje willen ooit.... ik bedoel over 4 jaar ben ik nét 30 dus zou ook nog kunnen....
even vanuit werk haha nee Dmian zit op ma, di, don en vrijdag van 8.00-11.30/13.00- 14.45 uur op school en op woensdag alleen van 8.00 tot 11.30. hebben ze gadaan omdat ze 1 1/2 uur pauze hebben en niet aan de uren komen die ze moeten maken. verder nog niet gelezen dus straks meer reacties
juut veel plezier bij disney on ice. anniek,, hier de mirena ook laten verwijderen ivm hoofdpijn/migrane en gewichtstoename. en duimen voor de lening wel moeilijke tijd nu denk ik voor een lening ivm de crisis?? sandra, oei dat is moeilijk voor je en als ze dan weg is ook wel weer balen. en spannend een slaaptest. carla, wel lekker vooruitzicht op vakantie. hier vakantie de 1e week van mei en in juni 1 week met hemelvaart/pinksteren. vonden het anders te lang tot ze zomervakantie die begint hier pas 23 juli. zoo mijn tijd zit er op . ga even collega aflossen kan die met pauze. tot laters
oja Vin heeft me mee uit eten gevraagd voor morgen. We zijn (de 19e)dan 5 jaar getrouwd. lekker samen sushi eten en de kids gaan uit logeren.
oeeee gezellig!!!!! geniet ervan wij willen ook nog eens iets plannen om te doen zonder kids.... Ik had trouwens erg migraine van de pil ben daarom over gestapt op de mirena
disney on ice was supergaaf! we hebben zo genoten! was echt een supershow! miste eerst yara en seth toch wel erg toen ik al die kindjes zag, maar toen was ik blij dat het zo eng was haha. zaten best spannende stukjes in, en die van mij zijn niet zulke helden daarin, dus was blij! heb erg genoten! zo lekker slapen, alles was goed gegaan hier, mn ouders opgepast en daarna het buurmeisje voor t eerst. yara is niet wakker geweest (terwijl ze hoopte dat ze moest plassen zodat ze buurmeisje nog kon zien haha, dus hopelijk is ze niet boos als ze straks wakker wordt en ze zijn weg!) want boos is yara de laatste tijd wel erg veel..de vermoeidheid van school bereikt de top zo'n beetje! maar goed, we nemen het allemaal met een korreltje zout..maar vanmorgen lag mevrouw om 630 al in bed boos te briesen. toen hoorden we seth ineens: yaraaa wattisser? moest zo lachen nou ik ga maar s slapen! al is een beetje hier kletsen ook wel leuk. weet niet zo goed wat ik gelezen heb oja rot voor je san, maar het is ook allemaal zo ingewikkeld he. en ik ben erg benieuwd nr de foto's van het circus. en qua datum, erg rot allemaal dat we het niet zo voor mekaar krijgen. ik kan alle dagen in de eerste week van mei behalve die 4 mei. nou slaap lekker ik ga nu maar! en oei wat een leuk nieuws voor marijke, was helemaal blij voor jou!
Goedemorgen... @ Judith -> oh wat klinkt dat als een gezellig uitje gisteren! Leuk hoor! En die boosheid is hier ook wel herkenbaar. Zei tegen Sven toevallig een paar dagen terug dat hij langzaam echt gewend raakt omdat hij weer steeds gezelliger weer wordt! Het is geen leuke fase, maar het gaat echt voorbij @ Sandra -> niet over in zitten, het is zo gegaan. Heel jammer natuurlijk, maar niet blijven piekeren over 'wat als...' Knuf! Hier uitgeslapen tot half 10. Joris was al op, geen idee vanaf hoe laat, maar hij had mij dus laten liggen... Normaal maakt hij me meteen wakker. Dus ik schrok wakker, ging naar de woonkamer, zat meneertje tv te kijken en stonden er 2 leeggegeten danoontjes voor hem haha. Gisteren had ik hem zelf opgehaald op school, kwam hij aan de poort, had hij een vervangster gehad omdat de vaste juf er niet was vandaag. Prima, lopen naar de auto, ik kijk in zijn tasje, de astma pomp niet erin. Kon ik weer terug. Gelukkig keek ik er nog na, anders zat ik nu te kijken! Kwam ik een juf tegen, die meteen Joris aansprak, was dat een juf die op de woensdag altijd mee helpt in zijn klasje en die heeft het dus opgeschreven als het goed is...
miran regel een tweede via de huisarts meid! zodat je en reserve hebt. Ik heb er trouwens ook nog een liggen....
Ik heb een reserve, maar op 1 pomp (die wat ik dus elke keer mee naar school geef), passen beide pompjes. En op die reserve pomp past 1 pompje niet. Ik kan een nieuwe pomp gewoon aanvragen, maar dat kost me 42 euro! Ze pakken ook elke keer de pomp uit de tas en leggen het in zijn la. Maar heb dus nu ook gemaild of ze de pomp niet in zijn tasje willen laten, zo kan die ook nooit vergeten worden.
Sandra, wat kan je dan balen he. Ik denk dat vele van ons zo zouden reageren hoor. Miranda, wat geinig dat Joris dan 2 danoontjes pakt. Lief van hem. Juut, wat leuk om naar holiday on ice te gaan. Ik hoorde van mijn collega het heel mooi vond. Joh die verhalen over die spiraal, ik heb ook die. Maar hier gelukkig niet extra hoofdpijn, maar helaas wel veel aangekomen sinds ik dat ding heb? Jeetje die link had ik niet eens gelegd. O Juut, dat van die staatsloterij was een geintje. We zaten gisteren gezellig met een deel van de familie en we waren wat aan het fantaseren met we dan zouden doen. En Remco gaat het op hyves zetten alsof we gewonnen hadden. Dus tja helaas....