miran je mag die van hier wel hebben.... Devin heeft dat lange tijd geleden gekregen maar mocht hij ooit weer een puffer krijgen dan geven ze me maar een nieuwe....
hello good morning! hier gister heel gezellig uit eten geweest met mijn broer. vroeger was het nooit zo goed tussen ons, vanaf n jaar of vijf geleden ineens wel, en dat is heel leuk! heb echt genoten en heel veel zitten kletsen! picknickbankje is al binnen en is heel leuk! zijn er blij mee! marijke he echt jammer dat het het niet waar was! ik dacht het echt! nou ja een beetje fantaseren is ook leuk! miran zo lief dat joris je gister gewoon had laten liggen! en hij zorgt goed voor zichzelf, met zn danoontjes haha! goed hoor!
mogge dames, @Juut : Leuk avondje uit geweest zo te lezen En de picknicktafel nu al binnen. Fijn zeg! Het word goed weer volgende week zeggen ze. Dus dan kunnen ze het al gelijk in gebruik nemen @Miranda : wauw dat Joris je zo laat liggen en dan zelf voor zn ontbijt zorgt. Stoer hoor! @Hier Gisteren dagje dierentuin gedaan. Was heel leuk! Owen heeft meeste tijd geslapen hihihi En Erik was niet weg te slaan bij de speeltuin Alleen jammer dat ie er dan niet echt alleen op uit gaat. Wij moeten dan mee. Ja een beetje klauteren wel, maar alleen van de glijbaan enzo durft ie niet. Hopen dat Owen het volgend jaar ofzo wel zelf durft want dan kan ie zijn grote broer op sleeptouw nemen
Goedemorgen! @ Anniek -> welke pomp heb je? Is het een kleine doorzichtige pomp met beertjes erop? @ Hedwig -> idd wel jammer ja dat Erik niet zelf durft. Wie weet idd met Owen over een jaartje @ Judith -> gezellig avondje dus gehad! En leuk hoor, die picknicktafel. Kan je idd de komende dagen in gebruik nemen. Toevallig net ook de weersvoorspelling bekeken Heerlijk! @ Lidia -> hoe was jullie etentje? Hier zo naar Kiki (het poesje wat 30 april naar ons mag!) en daarna op visite bij een vriendin. Iedereen een zonnige zondag!
miran ik heb ook die kleine doorzichtige met beertjes ook voor seth, gebruik m hier nog wel af en toe en een gezellig programma voor vandaag! veel plezier! hedwig leku hoor een dagje weg, goed dat julli egenoten hebben!
hoi dames,, etentje was heel leuk en romantisch met z'n 2e, daarna nog een klein ijsje gehaald bij de ijssalon(italiaans ijs) en daanrna heerlijk thuis met 'zn 2tjes op de bank een filmpie gekeken. en lekker optijd naar bed en vanmorgen om 11.00 eruit want de kids kwamen om 12.00 weer thuis omdat elise ziek was/is. voelde me wel schuldig dat de kids bij mijn ouders waren terwijl elise ziek werdt maar mijn moeder vondt het geen probleem. nu even de tuin aan het doen en huis schoon maken. later meer reacties.
juut klinkt goed miran nee ik heb er een voor de ventolin... ennuh ik wilde het konijn eerst Kiki noemen, maar ze heeft nu Lola verder ook naar de speeltuin geweest vandaag! Me petekindje en me neefje en schoonzus zijn ook meegeweest. mijn broer moest racen. Nu wel gebroken moet ik zeggen. Morgen eerst de dokter bellen en regelen voor de laguna.
Hello dames! @ Anniek -> wel een leuk dagje gehad, jammer dan van de napijn ervan hé! En toevallig, had jij bijna een konijn met de naam Kiki en wij een kat... Wij wilde graag een naam dat Joris volledig kan uitspreken @ Lidia -> klinkt als een heel gezellig avondje uit samen! En niet schuldig voelen hoor, zo zie je maar dat je moeder jullie het avondje uit ook echt gunde en kon jij ook niet weten dat ze ziek zou worden Hier een heerlijk dagje gehad. Eerst mijn vriendin nog opgehaald, ze was mee naar Kiki. Toen reden we terug was bij die vriendin in de buurt een straatmarkt of zoiets. Gezellig met springkussen, speeltuintje en allerlei activiteiten. Daarna nog naar de ouders van Sven geweest en daar meegegeten en Joris volop nog in de tuin gespeeld. Wilde om half 8 nog niet naar huis en dat na een dag vol dingen doen. Heel geslaagd dus! Foto's van Kiki op hyves. Hij is nog zooo klein, maar zo schattig (en lekker lomp hahaha ) Over 13 dagen mogen we Kiki gaan ophalen!
goedemorgen Iedereen genoten van het mooie weer dit weekend? En alle kindjes weer naar school? Hier ook Nu ff een bak koffie en dan aan de slag! Miranda : zal straks een kijken op je hyves naar de foto's van Kiki
Hier een goed weekend weg gehad. Het was alleen wel het weekend van de ongelukjes. Lotte mist nu twee stukjes van haar voortanden, Bas heeft een dikke lip en een blauwe duimnagel en Anna had een lichte hersenschudding. Zowaar is Martijn ongelukjesvrij gebleven, degeen waar je het het meest van verwacht blijft ongedeerd! Lotte is in het zwembd tegen een polyester beest opgelopen of tegenaan gevallen ofzo. Niemand had het gezien, maar ineens miste ze twee stukjes tand. Pas toen ze hoorde dat ze afgebroken waren kwamen de tranen, eerst zei ze alleen maar dat ze gevallen was en een beetje pijn had. Toen mijn zus zei, o ik zie het al, je hebt je tanden afgebroken kwamen de tranen. Ze hield niet meer op met huilen tot ze bij mama gebracht was (ik was nog in het huisje bij slapende Bas). Heeko kon haar eerst nog wel troosten, maar algauw begon het mamageroep. Ze heeft er nu geen last meer van behalve de scherpe randjes, zometeen haal ik haar even uit school, de tandarts wilde er wel even naar kijken, ik kon een afpraak krijgen om kwart over tien. Wel handig even onder schooltijd, dan hoeft Martijn ook niet mee. En Bas, ik ben zo trots op Bas! Hij loop echt al heel erg goed! We hebben hem van het weekend regelmatig midden in het gras of zand gezet omdat hij dat gekriebel aan zijn handen maar niks vind dus toen moest hij wel lopen. En dat deed hij! Het gaat nu met de dag beter, precies op 1,5 jaar loopt ie toch nog! Dat was de grens voor de fysio.... Ik moet gaan, heb twintig minuten fietsen naar de tandarts voor de boeg en moet eerst Bas nog wegbrengen...
nou marian das wel een hoo pongelukjes voor 1 weekend zeg! en wat goed van bas dat ie loopt! hij voelde de deadline van de fysio zeker aankomen knap hoor en voor jou ook wel fijn! en wat zei de tandarts van lotte haar tandjes? sneu hoor, dan moet ze toch echt hard ergens tegenaan gelopen zijn wil dat zomaar afbreken! hedwig ja hier zelfs alles op school en vandaag maar weer begonnen met sonja. die paar kilo die er eerder afwaren, zij er nu weer aan (domme ik) dus we gaan ze opnieuw wegjagen! ksssst!! net even een lamp bij iemand opgehaald via mp, onze oude deed het niet meer helaas.. gister nog speelhuisje in elkaar gezet wat al driekwart jaar in de schuur lag. is leuk geworden joh (was heel goedkoop en is echt fluthout en het klopte ook niet zo, maar wij houden wel van een beetje niet perfect) dus vanmiddag even beits halen. wat een weertje he meiden, en het blijft de hele week zo! heerlijk! doet me wel goed! nou even de was ophangen en dan alweer sethje ophalen
@ Marian -> jeetje, idd wat een ongeluksweekend zeg! Ben benieuwd wat de tandarts zegt/doet ermee! En wat goed van Bas! @ Judith -> succes met Sonja En ach, een speelhuisje hoeft ook niet perfect te zijn hé, zolang het maar perfect is in de ogen van de kids! @ Hedwig -> hoe is het met jou? Weer helemaal beter? En met Owen? Vind Erik het nog altijd leuk op school? Hier zo weer richting zwembad en verder lekker aankuttelen in huis!
zwemze miran! en ja de kids vinden het echt geweldig. ze zijn er niet uit weg te slaan, zelfs vanmorgen om 730 zat yara er alweer in
Tandarts heeft de scherpe kantjes eraf gehaald, Lotte was erg flink en liet alles gewoon toe! Weer een trotse mama!
Zo hier een fikse voorhoofdsholte en bijhote onstelking te pakken....en dat bovenp m;n erge hooikoorts...pfff niet prettig.
hey meiden juut ow leuk joh zo'n huisie!!! super marian Idd een ongelukjes weekend pff.... mag ik ff mopperen??? Heb net een test gedaan, niet zwanger. Mja ben antuurlijk wel nog te dik en het schiet gewoon allemaal niet op helaas! krijg de kilo's er niet vanaf en lijk gewoon echt zwanger.... die rotsleutel van de auto zijn kapot... komt dus straks iemand voor... hoor eigenlijk op me werk te zitten mja dat kan dus niuet maar gelukkig is mijn leidinggevende er niet.... zucht.... steun.... kreun.... ga zo maar aan de poets... Kids zijn wel bij mam gelukkig. John gaat straks met pap mee en unimog kopen dus die zie ik ook niet voor een uurtje of 7 vanavond thuis...
jeetje, mooi weer en allemaal zieken anyway, kleine update, gaat hier iets beter, ben wel heel moe, maar kan steeds meer alhoewel ik de achterstand zo moeilijk ingelopen krijg En we lopen nog steeds bij de bank voor een starterslening. eerste stukje zijn we door, nu moet er een boekhouder komen met berekeningen enzo, dus daar gaan we morgen achteraan. nu maar hopen dat het eindelijk eens op gaat schieten, want we hebben het geld echt nodig om te kunnen beginnen. (en we wilde mei open) anniek hoe ging het met jou starterslening?