Maart 2007 mama's - deel 4

Discussie in 'De mama's' gestart door juut26, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    wat ga je doen lidwina??????????

ik heb woensdag gesprek

2. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    ik denk dat lidwina een geheime business op aan het zetten is ;)
    tell us! er hebben al veel mensen naar gevraagd!

anniek getver kaakholteontsteking hoop dat ie gauw weg gaat

carla jij hebt het ook veel en veel te druk gehad d elaatste tijd he! maar wel shit dat je nu zo'n pijn hebt bovenop de hooikoorts..kzie net helga met haar pollenverwachting en alles is alarmrood..arme jij..

marian lotte was wel een bikkel dan! goed van haar zeg!
    yara zou de boel afbreken denk ik ;)

hier alles goed, druk dagje al met al, maar nu lekker niks meer. ze lagen er lekker op tijd in, wat is dat toch fijn als je op tijd kunt eten he! scheelt zoveel! normaal is roland altijd pas rond 1800 thuis. nu zaten ze al in bad om die tijd!

3. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    héy juutje

achja het is voor mij erg standaard hoor die kaakholte ontstekingen! mja...

hier lijkt ook wel een vloekje te rusten ofzo...
    de sleutel van de auto moet besteld worden. zometeen alles bijelkaar kost het ff 230 euro! leuk grapje.
    nu de wasmachine weer gecrasht...
    laatst al een duur grapje
    heb nog steeds geen andere baan dus daar ook wel stress om...
    die klote spiraal schiet niet op...
    de bank nog steeds niet gemaakt....
    bla bla bla.....

4. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    @ Carla -> jeetje, beterschap! Idd dubbelop met de hooikoorts!

@ Anniek -> alles lijkt wel tegen te zitten hé. Duimen dat je woensdag wat meer duidelijkheid krijgt en dan hopelijk positieve ;)

@ Marian -> wat goed van Lotte zeg! Joris zal dat ook niet zo toelaten hoor!

@ Judith -> lekker op tijd dus klaar vandaag. Scheelt idd een hoop hoor. En de tijd gaat al zo snel (vind ik dan) zodra het 5 uur is...

Hier na het eten nog even naar het vriendje van Joris geweest. Konden die 2 fietsen en voetballen en kon ik met de mama bijkletsen. Zo leuk, want ze vertelde me dat ze zwanger is. Nu ongeveer 9 weken! Morgen dus even de stad in om een kleinigheidje te gaan halen. Woensdag weer afgesproken, doet ze gelijk Joris zijn haartjes weer bijknippen!

5. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Goedemorgen ;)

6. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    Goeie morgen....

7. Roba77

Roba77 Fanatiek lid

11 jul 2006
    1.079
    0
    0
    Sorry dat ik jullie zo verwaarloos dames, maar heb het zo ontzettend druk. Ik lees meestal voordat ik naar bed ga nog even gauw bij dat wel.

Lidwina wat voor iets wil je beginnen?

Anniek al nieuws over de zaak (oh nee zie nu woensdag bank)? Jeetje wel alles zit tegen bij jullie hé pfffff, komt goed meid. Beterschap en een Dikke knuf

Juut, daar gaat alles lekker zo te zien.

Verder weet ik het even niet meer sorry.

Vorige week eerst met Jayson om buisjes en zijn neusamandel laten verwijderen (ging op zich goed op de zetpil en de narcose na....) Nu zitten we weer met Rob zijn knie, dus het is weer zkh rijden en zo, ze konden vorige week niks zien ivm het vele vocht, maar het was geen breuk, meniscus kon het niet zijn, want die zit er niet meer. Dus nu een kous om om het vocht weg te werken, pijnstillers en volgende week terug.
    Afgelopen zaterdag vrijgezellenfeestje van een vriendin gehad, was super. We zijn gaan footgolfen (was heel leuk vooral de begeleiding van een profvoetballen (go ahead eagles maar ok, niet minder leuk)) en eten en stappen in Tilburg. Was erg leuk.
    Nu ma, di, wo werken, vanavond eten bij een vriendin, donderdag paasontbijt/paasviering op school,komend weekend naar de camping, volgende week musical Jayson, do naar Bert Visscher, koninginnenacht dat weekend erop, koninginnedag, dan op naar de bruiloft van vriendin (6 mei), dan weekje cp, dan begint de verbouwing, 90's party (even terug in de tijd), de toppers, 11 juni weer een bruiloft..............ik zal echt blij zijn als het juli is hahaha, zijn allemaal leuke dingen maar druk druk druk.

Ga gauw wat doen, komen klanten binnen. Geniet van het mooie weer allemaal !!!

8. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    haha erg spraakzaam zijn we niet vandaag ;)

9. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    zeg dat wel Juut!

10. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    We krijgen deze week nog een brief van Kyra's school over de schoolreis! Ze gaan niet meer naar Movie park!!!

11. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    echt? wat goed! dan zullen er wel veel meer ouders vraagtekens bij gehad hebben!

hou je het een beetje uit met pijnstillers carla?

12. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    zo ik denk dat ik maar kaakchirurg ga worden..heb daar serieus een kleine tien minuten gelegen, 2 prikjes, wat gewrik, en huppa eruit. daar hebben ze in het ziekenhuis maar liefst 230 euro aan verdiend! is toch niet normaal?!! moet zelf 150 betalen, dan is mn eigen risico gelijk op. bah, we hebben wel heel veel kosten deze maand..

verder alles oke hier!

13. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    Niet te hard juichen, want waarschijnlijk gaan ze nu naar een groot pretpark in Nl, maar goed eens zien wat we daar van vinden als dat zo is...pfff blijft toch moeilijk vind ik, waarom niet gewoon een speeltuin???

Met pijnstillers gaat het redelijk Juut, maar de hooikoorts is ook zo hevig op dot moment, er vliegt hier ook vanalles door de lucht, bloesemblaadjes, pluisjes an 1 of andere boom ed.

14. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    Balen zeg Juut...

15. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    ja carla, dan weer iets nieuws om over na te dneken ;) al zou ik, helemaal omdat kyra het niet ziet zitten, gewoon bij mn besluit blijven! er komen nog zovele schoolreisjes!

en ja hier stikt het ook van de pluisjes enzo! heel veel! lijkt me zo erg als je er zo'n last van hebt! sterkte ermee!

hier nog even koken, heb straks van 4 tot 6 vergadering op het werk dus moet wel voorbereid zijn dan he

16. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    @ Roba -> jeetje, als ik jouw bericht zo lees, vraag ik me echt af waar je vooral de energie vandaan haalt! Wat een hoop plannen! Maar zo te lezen wel een hoop leuke plannen ;) In juli dus niks plannen hé, even rust voor jullie! Hoe is het nu met Jayson? Merk je al verbetering? En wat sneu voor mannetjelief, ellende alleen maar met zijn knie hé!

@ Judith -> succes met je vergadering.

@ Carla -> ik snap het dus ook niet, waarom het blijkbaar perse een pretpark moet zijn ipv een speeltuin. En hooikoorts, hier nog 1, Sven die heeft er ook onwijs veel last van. Elk jaar hetzelfde ellendige feest ervan...

Hier vanochtend even naar de winkel geweest en verder helemaal niks gedaan. Ja lekker in het zonnetje gezeten :D Straks komt schoonmama eten, gezellig.

17. hardloper

hardloper Niet meer actief

HAllo, wil eigenlijk nog een beetje stil houden, want misschien gaat het niet lukken. zit met zoveel factoren... en zoveel geld bij elkaar krijgen is niet makkelijk:(. maar dit is zo'n goed plekje volgens mij... we zien wel, tis trouwens mijn man en een vriendin van ons, die gaan eigen zaak beginnen. in grotebroek. dus ik blijf maar heel hard duimen en zoeken hoe of wat. In principe kunnen ze open wanneer we de sleutel hebben want de inventaris en alles is al rond....

carla, ik vind een pretpark ook wel heftig hoor. hier is altijd speeltuin of sprookjeswonderland. en alletwee vinden de kleuters geweldig. ik zou zelf nu ook nog de efteling met mijn meisjes niet zien zitten:) stel dat de bijbehorende mama ze kwijtraakt:(. middebouw blijft ook nog overzichterlijk. artis of openluchtmuseum ofzoiets.
    daarentegen gaat mirre volgend jaar drie dagen op kamp:$

babiche, jeetje, daar word ik al chaotisch van van het lezen. wel leuke dingen allemaal, dat scheelt. een dag per keer dan maar:D

judith, het schijnt dat tandarts het best betaalde beroep is. en volgens mij klopt dat wel. die van mij heeft drie behandelkamers in gebruik die allemaal bezet worden door een assistente en een patient en hij rolt van de ene naar de andere;). dus succes met je carriereswitch:cool: (zou het neit doen) maar laat je nog eens een foto zien van je tuin met bank en je keuken??? en meubels, en.......

lidia, gefeliciteerd met je trouwdag:)

miranda, merk je al verschil aan joris? neemt ie dingen over van school? (bv gebaren??)

aan de gang, speelgoed uitzoeken voor de ruilbeurs

18. sandra1979

sandra1979 Fanatiek lid

Goedemiddag,

Nee idd heel erg rustig hier vandaag. Ik had beterschap beloofd, maar komt er ook niet echt van. Het gaat wel weer iets beter, maar heb een flink dipje achter de rug. Van mijn half zus nog niks gehoord helaas.....

Anniek en carla beterschap.

Anniek, het zit echt allemaal tegen he! Dikke knuf voor jou

Carla, waren er meer klachten gekomen omdat het niet doorgaat?

Marian, zo te lezen een leuk, maar vooral pech weekend gehad. heb er mss overheen gelezen, maar hoe ging het met je ouders? Hadden jullie nog een gesprek van te voren gehad?

Pff verder weet ik al niet meer wat ik gelezen heb.
    Hier is indy spelen bij een vriendinnetje voor de eerste keer, en blijft ook meteen eten. Ik ga haar om half 6 halen. Mis haar wel hoor, dat gekwebbel om me heen. Maar wel rustig fotoshoot kunnen doen vanmiddag.

Groetjes sandra

19. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    @ Sandra -> fijn dat het wel iets beter gaat... Jammer hoor van je halfzus!

@ Lidwina -> even spannend dus wat het gaat worden. Ik duim heel hard mee dat het lukt en jullie snel kunnen beginnen ermee! En qua praten merk ik nog vrij weinig verschil. Wel praat hij steeds meer met zijn handen erbij, geen echte gebaren, maar hij probeert het wel. Hij vind het wel geweldig op school, dat scheelt al een hoop!

Hier is schoonmama net naar huis. Moest ineens vlug weg om naar haar moeder te gaan. Oma van Sven word ieder moment opgehaald met de ambulance, ze heeft een longontsteking. Hopelijk komt ze er bovenop... Sven is nog even een spelletje aan het spelen met Joris, die zo richting bed gaat. Moederdagkadootje staat al op de kast (een ketting, Joris kon natuurlijk zijn mond niet dicht houden :D) en een kalender hadden ze gemaakt om aan te geven wanneer moederdag is en ze weer naar school moeten na de vakantie.

Schoolreisje is nu ook bekend. Ze gaan naar PeeWee, indoor en outdoor speeltuin. Buffiespeeltuin haha. Poppetje van PeeWee is buffie, zijn we al eens geweest en Joris was helemaal in zijn nopjes!

20. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Echooooooo

Deel Deze Pagina