Altijd leuk die foto's! Hier druk.. gister naar de bedrijfsarts in Alkmaar. Mn zusje heeft me gereden (en terug lekker langs de mc geweest ) Alles eerlijk tegen de man vertelt en ik krijg sowieso nog 2 maanden respijt, ik ben zo opgelucht nu! En gister naar het CB Carmen was nu 65 cm en 6350 gr en Devin 64,5 cm en 6500 gr. Ook weer de prikjes gehad de arme zieltjes.. Én gisteravond nog naar cursus hooggevoelige kinderen geweest. Wat een herkenning en wat fijn die tips etc!
hoi allemaal,, marian, leuke foto's van de kids. patries, wel fijn dat je nog 2 maanden hebt gekregen maar wat daarna??? en goed dat je nu weet waar je met justin aan toe bent. sandra, balen meis dat je niet zo goed voeld, had je nieuws verwacht van je half zus? miranda, heerlijk hé niets doen juut, balen zeg, ik moet volgende week vor een gaatje en die week daarna voor een vulling aan de andere kant die vervangen moet worden, zal ook wel veel kosten hier erg moe en keelpijn en slecht slapen den laatste dagen zit iets te broeden denk ik maar hoop niet met de pasen ziek te zijn.. zo even lekker met Damian naar de gym wandelen en vanavond eten we frietjes. tot laters
Gaat niet zo best dan Lidia, beterschap meid. Leuk foto's Marian. En idd Patries wat moet er na de 2 mnd gebeuren. Nou ja aan de andere kant dat zie je dan maar weer toch. Miran, hoe was je dagje? En hoe is het met de oma van Sven? Nou ik ga hier nog even wat doen en dan lekker van het weekend genieten, heerlijk!!!
@ Marian -> wat een gezellige foto's van de kids! En zo via de foto zie je niet veel van de afgebroken tandjes... Toch blijft het natuurlijk sneu! @ Lidia -> oei, idd hopen dat je niet plat ligt met pasen! @ Patricia -> heb je voor nu tenminste even 2 maanden rust... @ Roba -> oma van Sven is wel goed ziek, maar het gaat redelijk met haar. Wel ligt ze nog in het zkh. Hier een heerlijk middagje gehad. Joris zijn haartjes zijn weer bijgeknipt. Hij heeft nog gevoetbald, gespeeld, gefietst... Niks te klagen dus!
Hier wil Carmen niet slapen, IRRI en dan houdt ze de rest ook wakker, vind ik zo sneu voor Justin. Maar als ik haar er iedere x uit haal, denkt ze straks dat ze bij iedere kick er uit word gehaald zeker.. want ze heeft t dondersgoed door hoor. Als ze de trap hoort kraken, stopt ze al met huilen, de sneaky.. Verders.. ik ben vandaag weer naar de gynaecoloog geweest en EINDELIJK word ik geholpen. (heb constant last 'daaronder' waardoor ook vrijen een pijnlijke en onmogelijke opgave is geworden sinds Justin's geboorte. Vrijdag ga ik onder t mes (is geen supergrote ingreep hoor, een dagopname). Nu ga ik voor de ruggenprik ipv algehele narcose.
Marian, wat een leuke foto's zeg. Altijd heerlijk om te zien. Lidia, hoop niet dat je ziek gaat worden. En halfzus.......ach ja ik hoop nog steeds iets te horen. Vind het maar heel normaal. Zelfs als ze niks van me wil kan ze dat toch gewoon eerlijk zeggen. Miranda, lekker dagje gehad zo te lezen. Hier ook een goed dagje gehad, vanmorgen flink gewerkt in huis. Indy vanmiddag naar de woensdagmiddag club geweest. Is heel erg leuk. Gaan daar elke woensdag iets leuks doen. Vandaag was het thema pasen, met smincken, spelletjes, knutselen. Hier nog de beloofde foto';s van het circus: Spannend hoor, voor het circus begint naar de dieren kijken. Bekijk bijlage 145547
Later in de week nog een keer alleen naar de diertjes gaan kijken. Ook wat lekkers voor ze meegenomen: Bekijk bijlage 145552
Leuke foto's! Sandra bedankt voor je liee berichtje op hyves! Het gaat hier redelijk, met pijnstillers gaat het wel. Hooi koorst is nu natuurlijk ook meen ramp....er blijft maar vanalles rojdvliegen en regen komt er voorlopig nog niet! Patries fijn nog 2 maanden extra nu en fijn dat he eindelijk geholpen gaat worden. Lidia sterkte daar. Anniek hoe is ie? Juut daar alles oke?
@ Sandra -> wat een leuke foto's! Vooral die eerste vind ik toch wel heel bijzonder, je ziet gewoon de spanning op haar gezichtje! @ Patricia -> geheel onmogelijk was het niet hé, kijk maar naar de 2 wondertjes Maar wel fijn dat je zo snel al geholpen word. Hopelijk met een goed resultaat en kan je wel weer genieten ervan! @ Carla -> sterkte daar. Idd, regen zit er nog niet in... Ik duik zo het bed in, nog 2 dagen zo vroeg op en dan vakantie! Morgen is hier op de markt trouwens een party. 3FM komt en daarvoor heeft de gemeente groot uitgetrokken door een groot feest te organiseren. Ze zijn hier bezig voor het glazenhuis volgend jaar hierheen te krijgen. En morgen komt 3FM kijken naar de stad zelf. Ga even met een vriendin erheen. Begint al om 11 uur, dus ben ik op tijd terug voor Jorisje. Word weer mooi weer, dus dan is zoiets toch wel leuk! (Hopelijk dan... ken de dj's niet, dus nog even afwachten haha)
ja alles oke hier! vanichtend gewerkt, vanmiddag heerlijk op kraamvisite geweest bij kindje van 11,5 week oud, wat een moppie! echt zo lief! vanavond naar pilates geweest, was een leuke les. seth vandaag weer brokkenpiloot, en door een stoute actie van zn zus heeft ie een enorme blauwe bult langs zn oog, ben benieuwd hoe dat er morgen uit ziet! zal van t weekend echt eens foto's maken van onze nieuwe dingen allemaal zag zulke leuke van marian (wat is bas ineens groot geworden, zo lief!) en van sandra (dat kamleneroepen, zo schattig!) carla ik zal n regendansje voor je doen..balen joh! patries fijn dat je nog 2 maanden uitstel hebt! miran vandaag heb je dus lekker kunnen genieten van joris!
Goedemorgen! @ Judith -> en hoe is het met het oog van Seth? Hier goed geslapen, maar dat vroege opstaan is nog steeds wennen hoor pff! Joris slaapt nog, die ga ik er zo dus uitgooien
beetje dik en blauw nog, maar minder erg als ik dahct gelukkig en ja miran jullie uitslapers hebben het wel moeilijk, dat geloof ik..ach straks weet je niet meer beter!