Môgge, straks even beneden aan de gang, is t weer schoon voor ik even niks meer kan en dan lekker slapen in t zonnetje (met wekkertje ) Ohh die Indy, wat een schatje haha en wat heeft ze al lang haar joh! Foei die Yara haar broertje toetakelen.. hopelijk is t al wat beter met t oogje van Seth. En uitslapen.. haha dat doe ik al dik 4 jaar niet (meer), ach over een jaar of 12 moeten we ze het bed uit trappen omdat ze juist te lang blijven liggen
Goedemorgen. Hier is indy al vrij vandaag en morgen, dus vanmorgen lekker wat aangekeuveld. Heerlijk hoor. Indy genoot er ook van. Nu is ze spelen bij een vriendinnetje, kan ik zo ff lekker douchen en boodschappen doen. Vanmiddag nog ff bij mijn achterneefje foto's maken voor uitnodiging van zijn communie. Juut, ach die arme seth, gelukkig valt het mee. patricia, oh wel fijn 2 maanden erbij. Geeft je weer wat extra adem. Miranda, veel plezier vandaag, geniet lekker van het zonnetje. groetjes sandra
hoi hoi ff snel hoor... ZIt weer op de laptop van pap.... onze laptop heeft het begeven.... Heb het opgegeven aan de verzekering! En wasmachine was ook kapot gelukkig bleek dat dus het stopcontact te zijn, die heeft in de fik gestaan. Dus dat is inmiddels opgelost! Ik weet niet wat dat is, lijkt wel een negatieve spiraal Vanmorgen naar uwv geweest, krijg geen wia uitkereing. Mja das ook niet gek. Nu ww aangevraagd mja dat wil ik allemaal niet dus nu met man en macht dingen aan het verzinnen zodat ik meer geld heb dan de 70% die ik bij ww ga krijgen! Zou handig zijn als we in ieder geval kunnen eten! Verder woensdag die persoon hier geweest. Alles is positief nu 2 weekies afwachten maar denk dat het wel goed komt. Ook de rabo heeft nog gebeld ook afspraak mee gemaakt. moet ook nog naar de kvk' nog een afspraak gemaakt om als zzper in de thuiszorg aan de slag te gaan voor zolang. ook woensdag gesprek mee. eer gisteren weer migraine gehad door alles........ nu nog last van! meer kan ik er allemaal niet van maken! Er zijn positieve dingen maar ook teveel negatieve dingen....
hallo! alles goed hier! yara is vandaag de middag xtra vrij, moet morgen wel gewoon nr school toe. vanmorgen even t een en t ander uitgezocht op zolder, en twee zakken in de kledingbak gegooid. ook heel veel wassen gedraaid en opgehangen, uur gestreken. kindjes hebben al even in een laagje water zitten spelen in badpak en zwembroek, gek dat dat kan eind april! ze vonden het heerlijk! wel weer moe, kindjes worden toch nog geregeld wakker snachts. vannacht mag rol het weer s gaan doen.. nu zijn yara en seth baby en mama aan het spelen, dus ik kan even laptoppen. anniek zal wel even duren voor je dit leest maar veel sterkte meid. hoop rotdingen toch wel bij elkaar hoor! sandra lekker vandaag ook nog even tijd voor jezelf! patries heb je een lekker tukkie gedaan? marian schiet het op op zolder? wel stiekem even heerlijk dat ze uit logeren zijn!
We zijn een mooi eindje gekomen vandaag, alles zit in ieder geval voor de eerste keer in de verf.... Morgenvroeg eerst werk wat alleen Heeko kan doen, dus ik ga nog even verzinnen wat ik kan doen... Dan 's middags weer verven!
Hello dames! @ Anniek -> jeetje, nog meer negatieve dingen... Wel fijn dat de wasmachine niet stuk bleek te zijn, dat is toch al een gelukje. @ Judith -> heerlijk hé, echt genieten hoor dit weer! Joris had op school ook met water gespeeld, hele verhalen erover gehoord haha! @ Marian -> fijn dat jullie een mooi eindje op weg zijn met de kamer! Hopelijk halen jullie het voor morgenavond! Hier een heerlijke middag gehad! Afgesproken met die vriendin om anders voor Joris thuis gebracht werd ook thuis te zijn. Maar het was zo gezellig, dus is Sven naar hier gegaan om Joris op te vangen. Om 5 uur waren wij thuis, frietjes gehaald en samen gegeten. Die vriendin net op de trein terug naar huis gezet. Was echt reuze gezellig. Wel mag ik nu boeten ervoor helaas, rugpijn waar je u tegen zegt. Ach ja, het was gezellig, dat is het voornaamste. Armpjes onwijs rood, dus ook bijgekleurd haha!
Goedemorgen! @ Hedwig -> van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Maak er een leuke dag van! Ook de felicitaties voor je mannen Laatste dagje school voor Joris! Hele dag feest op school met allerlei lekkernij. Hoef niks mee te geven qua eten/koekjes. Joris heeft er al zin in!
HEDWIG! Gefeliciteerd met je verjaardag! Wat een heerlijke dag om jarig te zijn, en dan ook nog zo'n mooi weekend er achteraan... Laat je maar lekker verwennen! Hier lekker uitgeslapen vandaag. Was om 7 uur, kwart over 7, half 8 en ga zo maar door wel wakker, maar ben stug blijven liggen, het kan toch niet zo wezen dat je ze vroeg naast je bed gaat staan terwijl je kinderen er niet zijn? Hahaha! Kwart voor negen even het nieuws aangezet, gedoucht, even ontbijten nu en dan weer aan de slag.
Hedwig van harte met je verjaardag meid, het is een prachtige dag, geniet er lekker van vandaag. Miran een lekker middagje gehad, heerlijk hé. En straks Jorisje lekker vakantie, wij moeten nog een weekje wachten. Marian, lekker joh, even bij kunnen slapen, geniet ervan vandaag enne.......klus ze straks. Jayson nu op school, mijn vader is er nu gaat straks samen met mij Jayson ophalen, ik ga koffie zetten dames. Fijne dag allemaal.
HEDWIG van harte meid! hieperdepiep hoeraaaa! lang zal je leven! hoop dat je een leuke dag hebt gehad. straks meer, eerst even koken nu
HEDWIG gefeliciteerd!!! Zo, hier weer terug uit het zkh. Moest er om 9.00 nuchter zijn. kwart voor 11 werd ik geholpen, de ruggeprik viel me alles mee en vreemd gevoel joh! Kwart over 11 in de verkoever/uitslaapkamer, maja ik was natuurlijk wakker haha dus mocht na een kwartiertje naar mn eigen kamer. Hier moest ik blijven tot de verdoving was uitgewerkt en ik weer kon lopen en geplast had. Helaas duurde en duurde het bij beide grr. Máár om 15.30 mocht ik naar huis! Operatie (wond) doet niet zoveel pijn. Een beetje een idee als ingeknipt en gehecht zijn (dat is t natuurlijk ook duh hihi). Met de paas rustig aan doen iig.
hedwig gefeliciteerd!!!! patricia, fijn dat je er neit zo veel last van hebt. hoop dat het snel opknapt!
hello! hier net weer een beetje strijk weggewerkt. vandaag lekker gewerkt, er was verwendag en een hoop leuks voor de kids te doen. vandaag ook gehoord dat ik op kosten van de baas met een collega samen een dag een clownsworkshop mag gaan doen van een dag, speciaal voor onze doelgroep! keileuk! thuis ook alles goed, seth is en blijft brokkenpilootje, vandaag weer een bloedende teen ineens? yara nog steeds erg moe van school. lidwina wanneer wist je nou meer over de financiering? en hoe gaat het nu met rune? zit ie nu nog op de psz toch? of heb ik iets gemist? patires gelukkig dat je niet al teveel pijn hebt sandra hoe is het daar meid? roba, jayson zal wel blij zijn, mama en opa bij school marian haha jij zo koppig aan het uitslapen, echt grappig hoor! miran lekker genieten de komende tijd van joris!
goedemorgen! Bas gisteravond thuisgekomen, Lotte en Martijn komen rond twaalven. Vanochtend nog even de laatste puntjes op de i en boodschappen doen. We hebben gezellig geklust afgelopen dagen!
goedemorgen allemaal! Bedankt voor alle lieve felicitaties! Heb gisteren een heerlijk rustig dagje gehad. Richard gewoon werken. Schoonouders smorgens op de koffie. Smiddags schoonmama nog ff langs want die had de schoentjes van Owen geruild voor een maat groter ( grootpoot heeft nu al maat 22! ) Van Richard en de kids heb ik een hartjesbedeltje gekregen met rode steentjes erin. Zo mooi! En ook nog 2 dvd's ( de kikkerprins en toystory 3 ) en een hele mooie grote kaart! Van schoonouders heb ik 3 bedeltjes gekregen ( hartje, klavertje 4 en een boedha ) en 2 dvd's ( Rapunzel en pocahontas ) Ben goed verwend dus Vandaag gaan we voor mn verjaardag lekker naar de Mac Donalds @patricia : fijn dat de 'operatie' goed is gegaan. Beterschap! @Juut : hihi wat leuk een clownsworkshop! Dat krijg je ook niet elke dag aangeboden he
Goedemorgen! @ Hedwig -> dat klinkt als een heerlijk dagje gisteren! Geniet er vandaag ook nog maar van @ Judith -> wat leuk zeg! Een clownsworkshop, en vooral op kosten van de baas hihi! @ Marian -> ben benieuwd. Maak je ook foto's als het af is? @ Patricia -> fijn dat het niet zoveel last geeft. Dat scheelt wel, toch lekker rustig aan doen en hopelijk merk je al snel verschil! Hier uitgeslapen tot kwart voor 10! Niet alleen ik, maar Joris was er ook aan toe Haha, heerlijk! Vakantieeee! Zo gaan we de laatste spulletjes voor Kiki halen. Volgende week zaterdag komt hij. Krabpaal, kattenbak en reismandje staan al klaar. Brokjes ook, nu nog kattenzand en nog een paar speeltjes! Zijn er bijna klaar voor!
Grappig, hier een kindje geboren die Kiki heet Leuk altijd zo'n poesje hè? Hier veel te druk om enigszin aandacht te geven, vandaar dat ik ook mn katten heb weggedaan. vond t zo sneu voor ze. Vandaag komt een vriendin helpen en Justin gaat met mn vader en stiefmoeder mee en blijft een nachtje logeren. Voor de rest.. wel last maar goed te doen. heb wel een mega zere rug en bekken, denk oa van het liggen op de ok 'tafel', toen voelde ik mn bekken ook al..
Vanmiddag de halve middag in het ziekenhuis gezeten. Op een verloskamer. Ik had einde van de ochtend wat vochtverlies, en kon het niet plaatsen als urine dus even gebeld met de gyn. En toen moest ik komen, om uit te sluiten dat het geen vruchtwater was. Na een lange twee uur wachten had de gyn eindelijk tijd. Echo gehad, onderzocht, kweekjes genomen en het was geen vruchtwater. Wel wat afwijkende afscheiding gevonden en dat is op kweek gezet, over twee weken de uitslag. Alles dus uiteindelijk goed voor nu gelukkig. Toen de gyn de echo maakte heeft Heeko erop gestaan dat ze naar het geslacht zou kijken aangezien we toch al twee uur hadden moeten wachten, hij vond dat een mooie compensatie. Met 98% zekerheid kon ze zeggen dat we twee meiden krijgen. Maar we moeten het vrijdag nog wel even laten dubbel checken met de betere echo apparatuur tijdens de twintig weken echo zei ze. Zometeen maar lekker de bbq aansteken en genieten van een mooi begin van ons paasweekend!