Maart 2007 mama's - deel 4

Discussie in 'De mama's' gestart door juut26, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Oei Marian! Dat was zeker wel schrikken joh! Maar wel fijn dat het oke is! En wat gaaf hoor als het 2 meiden zijn!! Arme Lotte nu alleen en krijgt misschien over een paar maanden versterking :D Leuk!!

2. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    @Miranda ; wauw dat is wel heel lekker uitslapen zeg tot half 10.

@Patricia : balen dat je zo'n last hebt van je rug en bekken.

@Marian : ai dat is schrikken zeg dat vochtverlies. Gelukkig geen vruchtwater en hopen ook niks anders ergs.
    wauw 2 meiden. Dat zal gaaf zijn hihihi. Dan zijn eindelijk de vrouwen bij jullie in de meerderheid :D

3. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    Hedwig nog van harte gefelcicteerd meid!

Marian gelukkig alles oke, en wat leuk 2 meiden!!!

Juut hoe gaat het nu met je brokkenpiloot??

Patires fijn dat je nu geholpen bent ren dat de pijn meevalt.

Anniek knuf voor jou....

Mirande fijn dat alles bijna klaar is voor de komst van Kiki!!

Ehhhhh.....verder weet ik het eveb niet meer...

Hier: Erg last van hooikoorst en nog last van die voorhoofdsholte- en bijholter onsteking. Maar goed we proberen te genietn van het mooie weer. Dus vandaag een heerlijk dagje in de tuin gehad, klein zwembadje op voor de kids, Lekker de BBQ aangehad vanavond en daarna naar de ijssallon voor een lekker ijsje. Morgen niks op de planning dus weer een lekker dagje in de tuin en maandag gaan we naar het dolfinarium.
    Kyra slaapt al een week onwijs slecht....ligt steeds heel erg te dromen en schreeut dan alles bijelkaar in haar slaap....
    Dinja slaapt gelukkig wel erg goed!

4. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    Jarig:

Marijke 26 april 1976
    Yaëlle Chloë 28 april 2010
    Dinja 9 juli 2009
    Patroeschka 18 augustus
    Floor 19 augustus
    Sandra 23 augustus 1979
    Devin 15 september 2009
    Babiche 1 oktober 1977
    Jade 5 oktober 2003
    Sonja 5 oktober
    Bas 10 oktober 2009
    mommieof2 20 oktober 1987
    Marian 1 november 1979
    Lidia 2 november 1978
    Esther 1 december 1980
    Seth 3 december 2008
    Carmen en Devin 3 december 2010
    R S 4 december 2008

Carla 13 januari 1980
    Renske 30 januari 2009
    Lidwina 9 februari 1973
    Martijn en Lotte 14 februari 2007
    Mirre 17 februari 2002
    Justin 28 februari 2007
    Kyra 3 maart 2007
    Damian 1 maart 2007
    Yara 1 maart 2007
    Stijn 1 maart 2007
    Anniek 4 maart 1985
    Owen 4 maart 2010
    Kyana 5 maart 2007
    Indy 11 maart 2007
    Jayson 16 maart 2007
    Judith 17 maart
    Rune 18 maart 2007
    S J A 20 maart 2007
    Miranda 20 maart
    Joris 21 maart 2007
    Noëlle 22 maart 2007
    Fennita 24 maart
    Youri 25 maart 2007
    Erik 3 april 2007
    Ruben 3 april 2007
    Didier 4 april 1971
    Elise 11 april 2009
    Hedwig 22 april

Zwanger:
    Marian: uitgerekend 21 september 2011 van een tweeling
    Mommieof2: uitgerekend???

5. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    he daar is carla weer met haar lijstje :)
    balen dat je nog zo'n last hebt meid, en dan ook nog in je slaap gestoord worden, das niet niks. probeer deze daagjes maar goed te ontspannen.

hey en luister: wie kan er allemaal nog op woemi 4 mei? er is een wijziging in het rooster en ik hoef nu ineens alleen de ochtend!
    dus vanaf 1300 kan het hier! vlgns mij kon san dan ook?

hedwig wat leuk zo goed verwend vr je verjaardag. hier gaan we zo de 2e helft van rapunzel kijken (waren eerst in slaap gevallen haha)

miran lekker genoten vandaag? en leuk hoor die voorpret van een nieuw diertje!

marian jee das even schrikken en dan 2 uur moeten wachten...das niet niks! en haha twee meiden wat zal jullie was lijn roze kleuren straks..fijn dat alles goed was met je buikbewoners
    en heb je foto's van de nieuwe kamer
    (haha ik zou ook nog s fotos doen he..)

6. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Ooohh leuk 2 meiden! Waren 2 eiïge toch? gelukkig dat het geen vruchtwater was, jeetje dat is schrikken.

Carla sterkte!

Juut FOTO"S ;) (en ook ik moet weer eens wat showen want t gaat zo hard)

Hier.. best last van onderrug/bekken. Onderkant valt te doen. Heb flinke koppijn dus ga zo naar bed.

7. Marian

Marian Fanatiek lid

27 feb 2006
    3.648
    0
    0
    Op dit moment lekker thuisblijfmama
    Kampen
    Dank jullie dames! Heeko moet wel erg wennen aan het idee van twee meiden hoor. Hahaha! Hij heeft het meestal goed bij gokken en hij had nu weer gegokt op jongen en meisje. Ik heb vanaf het begin twee meiden gezegd omdat de zwangerschap zo anders verloopt. Er konden gewoon geen jongens in de buik zitten omdat ik helemaal niet misselijk was. Dus voor mij was het geen verrassing...

En foto's, ik zal eens even kijken of dat lukken gaat. Moet ook nogsteeds de eerste buikfoto maken....

8. Marian

Marian Fanatiek lid

27 feb 2006
    3.648
    0
    0
    Kampen
    Patries, gelukkig heb je er niet zo veel last van. Ik hoop dat je snel volledig hersteld bent en het allemaal weer een beetje lukt...;)

Tjonge Carla, nog steeds niet helemaal opgeknapt! Ik hoop dat de paasdagen je goed doen bijkomen, doe maar lekker rustig aan!

9. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Vrolijk pasen!

10. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    Vrolijk pasen!!!

Juut ja wij kunnen!!!!!

11. Marian

Marian Fanatiek lid

27 feb 2006
    3.648
    0
    0
    Kampen
    Zo, goedenavond! Iedereen een goede eerste paasdag gehad?

Hier heerlijk gebruncht met de hele familie bij mijn zus thuis. Verder lekker in de tuin geweest vanmiddag, kinderen lekker met water gespeeld en wij lekker gerelaxt.

Even een 'dingetje';

Martijn heeft sinds een tijdje een fantasievriendje. Hij heet Dem en duikelt zo nu en dan op. Dan vertelt hij over hem alsof hij echt bestaat. Ik maak me er geen zorgen over ofzo, maar vroeg me af of er meer kinderen zijn die er eentje hebben? Wat ik ervan gelezen heb is dat het de ontwikkeling niet in de weg staat en vaak voorkomt bij kinderen die creatief en taalvaardig zijn. Dat taalvaardige heeft ie, dat creatieve moet ik nog zoeken......:D

12. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    hey lieve meiden
    hier even wat mindere dagen, moet ongesteld worden en hoop kleine dingen gaan mis met als toppunt vandaag dat ik het vlees voor de grillplaat incl aardappeldingen achterin de fietskar had laten liggen en we dus een gebakken ei op hebben als paasmaaltijd :(
    zo dat was een lange zin..
    en ik zie anniek al lachen haha, maar ik moest er niet van lachen. soms voel je je zo slecht over jezelf he, bah. maar goed, morgen weer een nieuwe dag he..

iedereen iig een fijne pasen!
    vanmorgen wel gelachen, ook wij hadden eitjes verstopt en de buurt werd rond 715 vanmorgen gewekt met de tophit "de paashaas heeft een mandje" uit volle borst gezongen door onze muzikale dochter ;)

marian leuk zo'n nepvriendje en wat een geinige naam. yara heeft er geen, ik weet dat joris zn babyleeuwen heeft (toch miran?) en ze gaan meestal vanzelf weer weg

patries hoe gaat het nu? nog last?

carla heel veel plezier morgen in het dolfinarium! lange reis wel toch?

13. sandra1979

sandra1979 Fanatiek lid

Goedeavond allemaal.

Hier alles o.k.
    Lekker weggeweest met zijn tweetjes. Was heerlijk.
    Indy heeft het goed gedaan bij opa en oma (was de 1e keer dat ze bij de moeder van jarno ging slapen).

Juut, helaas kan ik niet. In eerste instantie idd wel, maar nu een dienst geruild. Spreken jullie maar lekker af, mss dat wij de 2e week iets af kunnen spreken?

Patricia, heb even wat gemist, maar je bent geopereerd? gelukkig gaat het redelijk zo te lezen....beterschap.

Marian, oeh jee dat was schrikken. Nergens geen last meer van gehad?
    En indy heeft het ook. Niet echt 1 persoon, en ook niet met naam, maar praat heel vaak tegen iemand? Als ik dan vraag wie het is, zegt ze: mijn nep vriendinnetje. Dus ongeveer hetzelfde

Hier lekker op tijd naar bed.
    Morgen nog naar mijn ouders en 's midddags naar de campina boerderij dagen. Weet niet of het wat is, maar een boerderij in de buurt doet mee, dus wel leuk om ff te kijken.

Verder erg verdrietig om half zus. Ik heb nog niks gehoord, en ik kan het voor mijn gevoel zo niet afsluiten? Iemand een tip???? Mss iemand vragen om voor mij een berichtje te sturen of is dat raar?

groetjes sandra

14. sandra1979

sandra1979 Fanatiek lid

Oh shit juut, ik moest stiekem ook wel een beetje lachen, maar ik kan me wel voorstellen dat jullie er niet echt om konden lachen

15. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    hey

arghhhhhhhhhh krijg hier wat van de laptops.... nog ff geduld....

juut
    hihi waarom zou ik lachen?
    Nee echt ik snap dat je daar enorm van baalt pff! Maar een eitje was zeker heel lekker!!!!
    ennuh, ik kan woensdag middag ook.

sandra
    mmmm ik weet niet, heb geen tip oid.... lijkt me allemaal heel moeilijk! Zeker omdat je niet weet wat zij denkt....

carla
    jeetje gaat ook lekker he

marian
    hier geen fantasie vriendje...
    wat leuk 2 meiden!!!!! lijkt me echt leuk.

nou ik ga ook weer afsluiten

fijne 2e paasdag nog allemaal

16. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Hier ook een heerlijke 1e paasdag gehad. Eerst vanochtend hier in huis gezocht (aan gebrek van een tuin hihi). Toen ontbijt met verse croissants en broodjes. Daarna zijn we langzaam gaan verzorgen, aankleden en naar opa en oma gegaan. Daar lag in de tuin ook een boel eieren verstopt. Joris vond het geweldig en rende als een dul rond (en ik stommerik fototoestel vergeten...) Maar goed. Eenmaal de eieren bijeen moesten we nog eens verstoppen, zo ging het wel 5 keer door. Toen gestopt, gegeten met zijn allen en toen ging Joris de overige eieren voor ons verstoppen haha. Daarna nog met water gespeeld, lekker gek gedaan met opa, heel geslaagd dus. Om half 4 waren we weer thuis. Toen is Sven met Joris een stuk gaan fietsen en had ik alles voor de gourmet klaargemaakt. Gegeten, nog gevoetbald, gedoucht en toen Joris in bedje gelegd.

Helaas heeft hij last van een beetje dikke oogjes en extra moeten puffen vandaag. Leuk dat weer, maar als het zolang aanhoudt is het ellendig hier voor Joris.

@ Judith -> ach, snap de frustratie! Wat vervelend zeg van het vlees... En idd Joris heeft de babyleeuwen :D

@ Marian -> Joris heeft dat dus al een hele tijd. De babyleeuwen gaan ook overal mee naartoe, er is al een hele lange tijd geen dag voorbij gegaan dat de babyleeuwen niet ter sprake kwamen ;) Ze zitten zelfs op tafel en Joris moppert af en toe op ze als ze eten van zijn bord haha! Wist niet dat het bij creatieve en taalvaardige kinderen voorkwam. Taalvaardig is die wel, spraakvaardig is een ander probleem! En creatief? Is hier Joris ook niet. Ja als die zin heeft, maar nooit lang!

@ Sandra -> die campina boerderij dagen zijn leuk! Tenminste, vorig jaar was er ook 1 hier in de buurt, was echt heel leuk voor de kids! Dus alvast veel plezier! En met je halfzus, moeilijk hoor. Maar niet geschoten is altijd mis. Wie weet kan je iemand vragen, gewoon om te vragen of ze het heeft ontvangen en als ze geen contact wilt, ze dat even wilt laten weten, dan kan jij ook verder als je echt de bevestiging hebt (tenminste, hopen dat het dan wel lukt!)

@ Anniek -> ook jullie alvast een fijne 2e paasdag!

@ Marijke -> hoe is het daar bij jullie? Computer weer terug en helemaal in orde nu?

@ Carla -> de dag een beetje doorgekomen? Ze melden voor komende week regen, hopelijk voor de hooikoorts mensen dat het ook echt komt zodat je weer een beetje op rust kan komen en goed kan herstellen!

@ Lidia -> hoe is het daar?

@ Hedwig -> had de mac gesmaakt?

Hopelijk nu niemand vergeten...

Iedereen alvast een fijne 2e paasdag!

17. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    good morning
    best typisch,.altijd als rol eruit gaat slapen ze tot zeven en als ik eruit ga is het altijd rond 6, kwart over zes!
    maar goeed
    yara kan deze vrije dagen zichzelf maar moeilijk vermaken. vraagt de hele tijd entertainment aan ons. ben benieuwd, straks twee weken vakantie over een week. hoop dat het haar langzaamaan weer een beetje gaat lukken.
    vannacht seth weer een hoop last van zn beentjes. weet niet of het groeipijnen zijn, denk het wel!

sandra moeilijk is dat zeg, van je half zus. ik kan ook gewoon niet begrijpen dat iemand zich zo stil houdt. idd, als je geen contact wil kun je dat toch ook gewoon zeggen? snap er niks van..
    en echt sorry voor mijn stomme gedoe met rooster in mei, bij mij veranderde het ook zo snel weer maar voel me wel rot t.o. jou. we hadden geloof ik echt geen andere optie? en anders zien wij elkaar zeker in de 2e week!

miran dat klinkt als een leuke dag gister! grappig dat je steeds opnieuw moest verstoppen! en sneu van zn dikke oog

anniek ik zie jou gewoon lachen omdat jij zo lekker nuchter bent en daar wel de humor van in ziet! en dat moet ook.
    en hoe gaat met je kleine boef devin? de laatste tijd nog streken uitgehaald?

18. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    hoi hoi,

Zo iedereen heerlijk genoten van een mooie eerste paasdag zo te lezen :)

@Juut : ow wat balen van het eten zeg. Maar een gebakken ei kan ook heeel lekker zijn ;)

@Marian : hier geen ervaring met fantasievriendjes. Wel beschouwt Erik zijn knuffels als dat ze echt zijn.

@Hier
    Zaterdag naar de mac geweest. Was wel lekker. Maar toch niet zo lekker als vroeger. Erik alleen patatjes op, ookal wilde hij een hamburger maar die wou ie niet eens proeven. Dus heeft Owen de burger maar opgegeten :D

Gisteren heeft Erik eerst eitjes gezocht :)
    Niet samen ontbeten want we gingen al vroeg met opa en oma naar de dierentuin. Daar de hele dag geweest. Was super gezellig!!
    Vandaag dus lekker rustig aan en even naar het park hier in de buurt daar is van alles te doen :)

Fijne tweede paasdag allemaal!

19. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Hier al sinds gisteren hevige hoofdpijn. We gingen dineren bij mijn moeder maar we zijn naar huis gegaan want ik trok t echt niet meer, zat te huilen in de auto. Eenmaal thuis in bed ging het wel weer.. schijnt te kunnen komen van de ruggenprik?? Straks brunchen en heb net 2 paraatjes op, ik heb nog steeds hoofdpijn :( :( :( wanneer zit t nu eens mee?

20. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    goedemorgen....

heb heerlijk uitgeslapen. om 10 uur Devin maar eens wakker gemaakt. Kyana was om 9.20 uur wakker en is naar beneden gegaan.
    Hier vandaag thuis wat aan knommelen.... wasje draaien beetje opruimen vooral beetje nikse.
    John is ff met pap ee de UNIMOG halen dus daar zullen we ook nog wel even heen moeten, wordt Devin wild.
    John moet het zonnescherm nog ff maken...
    morgen weer werken BAH

Juut
    hihi ja idd, maar op dat moment vind je dat allemaal niet zo grappig....
    Zeker niet zoals het hier gaat de laatste tijd, dan zijn die dingen niet leuk als die gebeuren he. Maar als ik het dan lees moet ik idd wel lachen ;)

Hedwig
    ach eens macce op zijn tijd is wel lekker.

Patries
    vervelend zeg. Hoop dat het nu weg is? Anders ff ibuprofen icm paratje pakken. Mag je namelijk tegelijk pakken.

Hier helaas een vrij drukke week gepland. Morgen werken in het hoofdgebouw. {john de hele week late pff} woensdag is altijd mijn vrije dag. Moet ik smorgens naar de bedrijfsarts en daarna naar een instantie waar ik als zelfstandige zou kunnen werken, zzper. Donderdag werken en naar het uitzendbureau en naar de kvk. Vrijdag gelukkig vrij!
    Tussendoor ook nog naar de mediamarkt en een schade formulier invullen ivm de laptop.

Deel Deze Pagina