Maart 2007 mama's - deel 4

Discussie in 'De mama's' gestart door juut26, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lidia

lidia Fanatiek lid

hoi allemaal,

even een berichtje van een telebfoon.
    mijn laptop doet steeds gek en geen internet. reageer morgen op jullei fijne dag nog

2. Classic

Classic Niet meer actief

hallo
    ik zal even vertellen hoe het mij gaat..
    Hier gaat alles goed.. Erg moe, en heel erg misselijk....
    ik ben 1 november uitgerekend trouwens.
    buik groeit als kool! maar dan ook echt als kool.

met S gaat alles goed, wat worden ze groot. en zeker als ze op school zijn. komt thuis met hele leuke verhalen..
    S is wel heel boos.

R gaat ook lekker, vind het fijn dat het huis nu voor hem is. maar om een uur of 2 vraagt hij vaak of wel S al gaan ophalen :)

Lidwina, als je dit leest?? ik krijg je maar steeds niet te pakken!
    ben je me een beetje aan het negeren?

Marian,hoe gaat het bij jou?

en de rest?

3. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    hello!
    zo de paasdagen zitten er weer op :) ik ben niet zo'n "zitter" (in tuin met familie met veel eten) dus ik vind het niet erg! straks weer lekker even in het gewone ritme, maar een paar dagen, en dan 2 weken vakantie hier!

mommie fijn dat alles oke gaat bij jou! en november alweer uitgerekend..spannend joh!
    lief dat r zn grote broer mist

lidia leuke pasen gehad? jammer dat je laptop moeilijk doet

anniek das zeker een drukke week vr de boeg. vandaag wel een beetje kunnen ontspannen?

patries rot hoor die erge hoofdpijn!

hedwig een geslaagd uitje dierentuin dus!
    leuk!

carla hoe was het dolfinarium? beetje te doen qua drukte? hoe vond je het park en de shows?

4. sandra1979

sandra1979 Fanatiek lid

Hallo allemaal.

Hier even een ego berichtje.
    Ben gewoon zoooooooooo ontzettend verdrietig.
    Merk weer de negatieve spiraal in getrokken te worden, maar verzet me er hevig tegen.
    Ben spoorloos aan het kijken en moet dan zoooooo huilen. Veel verhalen zijn precies hetzelfde.....voel me waardeloos, niet belangrijk, en afgewezen. Dat zit zo ontzettend diep voel ik ook weer als ik het hier zo typ.

Gatver waarom bestaat adoptie!!!!

5. Marian

Marian Fanatiek lid

27 feb 2006
    3.648
    0
    0
    Op dit moment lekker thuisblijfmama
    Kampen
    Lieve Sandra, Ik heb zo met je te doen! Ik kan me je gevoel natuurlijk niet voorstellen, daarvoor moet je het meegemaakt hebben, maar het depressieve gevoel ken ik wel. En dat is kut. Ik hoop zo dat je eruit kan komen! Helpt het praten met de psych niet zo goed? Je werkt er al zo lang aan! Je verdient het om eruit te komen! Dikke knuffel vanuit hier, ik denk aan je!

6. Marian

Marian Fanatiek lid

27 feb 2006
    3.648
    0
    0
    Kampen
    Mommie, hier alles weer prima. Had zaterdag even stress en ziekenhuisbezoek, maar bleek niets te wezen. We bellen nog! (Volgende week in de vakantie misschien een bezoekje aan elkaar plannen?)

7. Classic

Classic Niet meer actief

Ohh juut, lekker 2 wkn vakantie! Vind het zo belachelijk dat de kids nu voor 3 dgn naar school moeten en daarna een week vrij zijn! Kids zijn helemaal uit de rel!

Sandra, ik kan mezelf hier niet vinden, ik hou zelf natuurlijk de boot af! En bij mij wonen ze mijlenver weg, maar ik wil je we'll heel veel sterkte wensen

Marian, doen we! Voel je de kleine meiden/mannen/dochterofzoon lief al?

8. Marian

Marian Fanatiek lid

27 feb 2006
    3.648
    0
    0
    Kampen
    Marijke, gefeliciteerd met je verjaardag! Maak er een mooie dag van!

9. Marian

Marian Fanatiek lid

27 feb 2006
    3.648
    0
    0
    Kampen
    Mommie, ik voel nog nagenoeg niets, maar dat is normaal bij mij. En heb je niet teruggelezen? Het zijn hoogstwaarschijnlijk 2 meiden. De gyn kon het met 98% zekerheid zeggen, vrijdag met de 20 weken echo kijken ze er nog eens naar.

10. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    Marijke Hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag!!
    Veel plezier vandaag!

11. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Goedemorgen!

@ MARIJKE -> van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Maak er een leuke dag van!

@ Sandra -> een hele dikke knuf. Heb het zo met je te doen! Kan je helaas ook geen wijze woorden geven of advies...

@ Mommieof2 -> heb je geen buikfoto om te showen aan ons? En hier nu al vakantie ;)

@ Judith -> ik vind het ook niet erg dat pasen voorbij is hoor. Heb niet zoveel ermee.

Hier zo maar eens kijken wat we gaan doen. Denk vanmiddag naar de speeltuin ofzo.

12. lidia

lidia Fanatiek lid

jajajajaja mijn comp doet het even...STTTT niet te hard zeggen;)

Marijke, van harte met je verjaardag, fijne dag met man en kids:D

sandra,, jee meis dikke knufffff , ik wou dat ik je advies kon geven maar weet niet wat te zeggen, wel knap dat je zelf aangeeft niet toe te willen geven aan de spriaal.

miranda, hier volgende week 1 weekje vakantie en dan met pinksteren ook 1 week ivm de zomervak die hier pas 23 juli begint:$.

mommie, fijn te lezen dat het zo goed gaat met je. en foto?????

carla, hoe was je uitje naar harderwijk???

juut , hoe is het met seth zijn oog? en tja de kids lijken wel een gevoel te hebben voor wanneer wel en niet uitslapen;)Damian wilde vanmorgen blijven liggen(7.15) maar dat kon niet want hij moest naar school, en van het weekend was het steeds 6.30:x.

zooo sorry heb niet veel onthouden, ga maar posten voordat alles kwijt is en mijn pc er weer mee kapt. Vin gaat hem vanavond defragmeteren of zo:(:( dus morgen weer meer kans op internet.

oja hier het paasweekend in de voortuin gewerkt. moetsen 10 zandzakken naar achteren(a 40 kilo pst pff) en daarna hebben we een nieuwe border gemaakt in de tuin, nou ja ik meer want vin kan nog niets met zijn hand.. voel me wel top dat ik het ook kan dat mannen werk;) zzzoooo

13. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    Zo ben er ook weer even!

Marijke gefeliciteerd!!!

Sandra een hele dikke knuffel voor jou meid....weet eigenlijk gewoon even niet wat ik moet zeggen, ook ik gun het je zo om dit op 1 of andere manier af te kunnen sluiten....

Dolfinarium was erg leuk! Kids hebben genoten, het was prachtig weer en het viel best mee met de drukte. Autorit ging ook zuper, was een uur en 3 kwartier rijden! Kids deden het super. Dinja hele terugweg geslapen!
    Park was echt leuk, mooie shows!

14. Roba77

Roba77 Fanatiek lid

11 jul 2006
    1.079
    0
    0
    Marijke, van harte gefeliciteerd met je verjaardag,fijne dag!!!

San, ook ik denk er hetzelfde over als de rest, vind dit zo erg voor je. Als ze dan op zijn minst maar duidelijk is tegen je zodat je het af kunt sluiten. Misschien idd iemand een bericht laten sturen waarin duidelijk vermeld word dat je duidelijkheid wil. Een hele dikke knuf meid.

Juut, pfff sorry ik begrijp dat het op dat moment echt niet leuk was meid, maar ook ik moest even lachen. Ach een (paas)eitje is ook altijd lekker toch. En idd kids weten het precies uit te kienen, hier ook in het weekend vroeg (heb ook het idee dat hoe later hij naar bed gaat hoe eerder hij wakker wordt.....vreemd maar ok) en door de weeks moet ik hem 9 vd 10 keer om 8 uur echt wakker maken.

Carla, heerlijk genoten vh Dolfinarium leuk hoor.

Mommie, fijn dat het zo goed gaat daar meid.

Marian, dat zal idd even schrikken geweest zijn zeg, kreeg je nu vandaag de uitslag of morgen (dat ben ik even kwijt) hopelijk niks raars. En wat leuk 2 meiden joh.

Miran is heerlijk aan het genieten vd vakantie en het prachtige weer. Lekker hoor.

Nou hier ook een heerlijk weekendje gehad. Vrijdag lekker gegourmet met z'n drietjes. Zaterdag eerst om oordoppen (was een drama, heb de universele maar genomen, aanmeten zou echt niet gelukt zijn, en ook die universele wil hij niet in........). We kwamen binnen, gelijk die handen voor zijn oren en die zijn er tot we buiten waren, op een gevecht om te passen tussendoor, niet meer afgeweest. Die man daar zei dat hij waarschijnlijk heel veel pijn aan zijn oren heeft gehad dat hij er niks meer aan wil hebben...... zijn we lekker mee. Hoe ik dat moet gaan doen met zwemmen weet ik niet maar we zien wel. Zaterdagmiddag geluncht op het terras, nog naar de voetbal geweest.
    Zondag eerst thuis eitjes gezocht en ontbeten, toen naar de camping naar mijn ouders, daar gezocht, heerlijk gespeeld etc etc. Daar ook geslapen, gisterenmiddag naar mijn schoonouders eitjes zoeken en naar de kermis geweest (Jayson wilde nergens in haha, alleen de "doe"-dingen doen zeg maar (ballengooien, touwtje trekken etc). Dus al met al een heerlijk weekendje gehad.

Ga nog wat doen hier (verveel me kapot) en dan straks weer lekker weekend.

15. lidia

lidia Fanatiek lid

bah ik heb toch z'n hekel aan de tandarts:(, verdoving werkt wel maar doet nu zeer, moest nieuwe vulling in en kies en volgende week aan de andere kant een gaatje vullen en ook een vulling vervangen..

roba, klinkt gezellig.. balen van de oordoppen.

16. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    Jarig:

Marijke 26 april 1976
    Yaëlle Chloë 28 april 2010
    Dinja 9 juli 2009
    Patroeschka 18 augustus
    Floor 19 augustus
    Sandra 23 augustus 1979
    Devin 15 september 2009
    Babiche 1 oktober 1977
    Jade 5 oktober 2003
    Sonja 5 oktober
    Bas 10 oktober 2009
    mommieof2 20 oktober 1987
    Marian 1 november 1979
    Lidia 2 november 1978
    Esther 1 december 1980
    Seth 3 december 2008
    Carmen en Devin 3 december 2010
    R S 4 december 2008

Carla 13 januari 1980
    Renske 30 januari 2009
    Lidwina 9 februari 1973
    Martijn en Lotte 14 februari 2007
    Mirre 17 februari 2002
    Justin 28 februari 2007
    Kyra 3 maart 2007
    Damian 1 maart 2007
    Yara 1 maart 2007
    Stijn 1 maart 2007
    Anniek 4 maart 1985
    Owen 4 maart 2010
    Kyana 5 maart 2007
    Indy 11 maart 2007
    Jayson 16 maart 2007
    Judith 17 maart
    Rune 18 maart 2007
    S J A 20 maart 2007
    Miranda 20 maart
    Joris 21 maart 2007
    Noëlle 22 maart 2007
    Fennita 24 maart
    Youri 25 maart 2007
    Erik 3 april 2007
    Ruben 3 april 2007
    Didier 4 april 1971
    Elise 11 april 2009
    Hedwig 22 april

Zwanger:
    Marian: uitgerekend 21 september 2011 van een tweeling
    Mommieof2: uitgerekend 1 november van een ??

17. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    Allereerst lieve marijke van harte proficiat, hopelijk heb je ene gezellige dag achter de rug! Zag op hyves dat je lekker bent gaan eten?

lidia ja stomme mensen tandartsen ;)!
    balen dat je ook nog terug moet
    en wat stoer van je mannenwerk in de tuin, ben trots op je

roba wat zielig toch voor jayson..hoe gaat het nu trouwens met hem op school?
    en ja het was kermis bij jullie he..wij hadden ook eigenlijk nog even willen gaan maar kwam er niet van

carla leuk dat het dolfinarium zon succes was! en knappe autorijders die dames van jullie ;)
    hoe gaat het nu met jou? alle ontstekingen weer op zn retour? nog steeds veel extra werk van je collega?

miran lol gehad in de speeltuin?

mommie ja gek he die paar dagen nr school nu tussendoor..

lieve san weet niet zo goed wat ik moet zeggen eiegenlijk..het is zo moeilijk en ik vind het echt zo rot allemaal voor je meid. dat vechten tegen t negatieve is doodvermoeiend he..dikke knuffel

18. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    hier vanmorgen trouwens voor het eerst een kwartier durende huilbui van yara dat ze niet naar school wilde...ze wilde bij mij en seth blijven zei ze steeds maar..echt wel sneu.
    heb ze een beetje omgekocht en een vriendenboekje beloofd (wilde ze al heel lang) ach moet kunnen toch ;)
    verder rustig aanrommeldagje gehad. seth is met geen toen paarden zn bed in te krijgen voor middagdut, de eigenwijs.
    met als gevolg dat we op t schoolplein staan, ik draag m 2 minuten en meneertje slaapt..ook op de fiets, en thuis kan ik m zo in de bank leggen..rarie.
    ze zijn allebei met 2 en een paar maanden al gestopt met middagdutten..beetje jammer ;)
    nou ja. eind vd middag moest ik seth dus wakker maken (heel chagrijnig wordt ie daarvan) en was yara ook helemaal op. dus dat was erg gezellig, en dan koken tegelijkertijd.

ben mn moed nog aan t vinden om even trimschoenen aan te gaan doen en een half uurtje te gaan..wil echt weer beginnnen, is goed tegen mijn piekerhoofd, maar weet niet of ik mezelf er toe kan zetten..

19. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    ik denkj dat ik ga is dat niet goed?

20. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862