Hahahaha gekke Judith, hopelijk ben je nu lekker aan het rennen of alweer thuis Hier heerlijk in de speeltuin geweest. Zag op de weersvoorspelling dat het de laatste dag zo zonnig en warm is voor de komende 2 weken. Hopelijk verandert dat nog. Wat zijn we toch verwend met het heerlijke weer...
ja hoor, het is me gelukt was lekker hoor, met de wind door mn haren. hoop het weer een beetje te kunnen gaan opbouwen maar carla vertel hoe is het nu met jou? miran wordt het echt zoveel slechter? jammer he..maar ja zo houden we nog iets tegoed, ben anders ook wel bang dat het "op" is in juli/augustus slaap lekker allemaal
hello! helaas weer 6 vanmorgen..het ging een tijdje goed, wordt nu weer steeds vroeger! vanmorgen ochtendje werken
Oei Juut, das balen! Zijn hun kamertjes een beetje goed verduisterd? Ik hoop dat het van korte duur is en ze snel weer wat langer slapen! Goed van je dat je bent gegaan zeg! Petje af! Miranda, van het weekend word het toch wel weer wat mooier? Nu even twee dagen wat kouder en morgen wat regen, maar vrijdag weer 21 graden had ik gehoord op rtl nieuws. Carla, ben je weer helemaal beter? Lidia, voelt het alweer wat beter in je mond? Hier gisterochtend weer een hele zere buik gehad. Snap niet waar het vandaan komt. Ik was boodschappen doen maar stond een tijd te praten met mijn nichtje die ik tegenkwam, dus geen inspanning. Toen ik weer in beweging kwam deed het onderin mijn buik toch zeer! Gauw boodschappen in het mandje en afgerekend, toen krom van de pijn naar huis gelopen, werd er misselijk van zo zeer! Trok ook iets door in mijn onderrug. Toen ik thuis was rustig gaan zitten en toen was het zo weer over. Verder gisteren geen last gehad. Hoop dat dat eenmalig was, zal het er vrijdag eens met de gyn over hebben....
Jeetje Marian dat is eng zeg. Hopen dat het gewoon erge bandenpijn is ofzo. Of misschien verkeerd gestart met lopen en een spier wat verrekt? @Juut : balen zeg dat het vanmorgen weer zo vroeg was. @Miranda : geniet je een beetje van de vakantie? Hier volgende week pas vakantie @Sandra : dikke knuff voor jou! Het zit je niet mee he @hier Weer een zieke thuis. Erik vanacht vreselijk hoesten. Vanmorgen zat zijn ene oog compleet dicht! De andere ook een beetje. Dus school maar afgebeld. Heeft geen nut zo om naar school te gaan. Heb de dokter gebeld maar onze dokter is er vandaag niet en de assistent wilde wel dat ie bij onze eigen dokter gezien werd. Aangezien Erik al vanaf Owens verjaardag aan het hoesten is. En als ie nu nog steeds hoeste wou de dokter hem pufjes geven omdat ie dan misschien astma heeft.... ? Dus daarom morgenvroeg maar naar de dokter. En nu ff thuis. Voor de rest is ie er niet ziek van. Alleen maar hoesten en die dichte ogen.
Goedemorgen! @ Judith -> balen dat het nu weer zo vroeg is. Hopelijk verandert dat wel naar minstens een half uurtje later... En werk ze! @ Marian -> oei, wat vreemd en ook onwijs vervelend. Goed dat je het gaat aangeven, kijken wat de gyn ervan zegt. En het weer? Idd vrijdag rond de 20 graden en verder grauw, regen en rond de 15/16 graden... Tenminste dat zegt de weersvoorspelling voor de komende week...
Goedemorgen. Hier mezelf weer een klein beetje herpakt. Het moet gewoon. Vanmorgen nog een laatste heel emotioneel berichtje gestuurd naar mijn half zus. Hopelijk hoor ik iets en anders is er altijd nog de personenzoeker.nl Marian, oh jee, dat klinkt vervelend....maar eens goed bespreken. Mss je bekken? Carla, leuk dagje gehad in het dolfinarium zo te lezen. Wij willen dit jaar ook gaan. Eerst ga ik in juni met een client van het werk een dagje. Het was haar droom om met een dolfijn op de foto te gaan, dus die gaan we realiseren. Juut, goed hoor toch gaan hardlopen. En idd mss omdat het nu vroeger licht word. Bij indy speelt dat mee hoor. Van het weekend bij schoonmoeder werd ze pas om 9.00 uur wakker, maar die had rolluiken, dus pikkie donker. Hedwig, ach die arme erik. Zo vervelend als ze blijven hoesten. Marijke, leuke verjaardag gehad? groetjes sandra
@ Hedwig -> Joris heeft ook astma, dit uit zich ook in gigantische hoestbuien tot het blijven hoesten... Dus de kans zit er dan wel in dat Erik dat heeft als ik het zo lees... Hier alleen maar tijdens het seizoen last. Leuk is anders, maar mocht hij het echt hebben, is het heel snel duidelijk als jullie beginnen met pompjes!
Hoi, Bedankt voor alle felicitaties! En dat allemaal terwijl ik een hele tijd hier niet geweest ben. De computer is gemaakt, alhoewel...hij heeft alweer die fout melding gegeven? Snap er echt niets meer van. Misschien dat er dan iets mis is met de printer, muis of andere randapparatuur?? Geen idee of een computer daar ook van kan uitslaan. Sandra, Adoptie kan in veel gevallen mensen geluk brengen voor de ouders en de kinderen. Maar als ik jouw verhalen zo lees, kan ik me helemaal voorstellen dat je zo baalt. Ik snap ook niet waarom je zus geen contact met je op zou willen nemen? Het lijkt mij zo'n onmachtig gevoel en je hebt nu al zoveel gedaan om wel contact te krijgen dat de moed je in de schoenen zakt. Lieve, Sandra..ga nooit aan jezelf twijfelen. Je bent een mooie lieve vrouw, met een prachtige dochter en een lieve man. Iedereen heeft zo te lezen met een lekkere pasen gehad. Heerlijk he het weer.
Ff kort, hier nog steeds hoofdpijn. Maar is draaglijk. Sandra, ik voel met je mee. Vind t gewoon zo 'oneerlijk' en sneu En idd dolfinarium is echt een aanrader. Wij zijn vorig jaar geweest en Justin heeft het er nog over! Van de zomer gaan we een x naar de dierentuin in de vakantie. Lidwina, Carmen heeft een setje/jurkje aangehad die ze had gekregen van jullie. Zo sweet! (en ja ik weet t.. foto's ;p ) Die komen echt binnenkort weer eens hoor. Ze zijn al bijna 5 maanden! ^^ gaat zo hard joh!
ja ongelooflijk he hoe snel de tijd gaat. Sta er soms ook versteld van! Net of Patroes vorige maand pas bevallen is en dat Marian vorige week zei dat ze zwanger is hihi Balen je pc Marijke. Een randapparatuur kan die foutmelding idd ook geven. Had je iets nieuws aangesloten voor dit probleem zich voordeed? @Miranda : nou ben benieuwd of het pufje zal werken bij Erik. Zoals ik lees op internet over astma bij kinderen vind ik wel veel symptomen bij Erik passen. Zoals hoesten en kortademig na inspanning, vaak moe, bleek, snachts hoesten enz. @Hier Net met zijn allen een middagslaapje gedaan. Wauw dan is Erik echt niet lekker hoor als hij naar bed wil overdag. Ik heb ook ff getukt maar ik kan daar nooit zo goed tegen. Word meestal sjagerijnig wakker na een slaapje overdag hihihi Straks komt schoonma op bezoek.
hallo hier seth even op bed (voor t eerst sinds maanden!) yara kijkt even dvdtje en ik even met de laptop op schoot. vanmorgen aardig gewerkt, maar was wel moe, viel bij het autorijden bijna in slaap. net weer politie in de straat, er is hier een hoop gedoe, hoorde ook allemaal alweer geschreeuw op straat..niet zo leuk! hedwig ja dan is het best waarschijnlijk dat erik ook astma heeft en heerlijk juist joh slapen in de middag! i love it! helaas kan het hier nooit patries ik schrok me een hoedje joh, 5 maanden alweer! echt zo groot! marijke tuurlijk je hoort er toch gewoon helemaal bij hier! wel vaag dat de foutmelding alweer is gekomen! sandra jee dat indy zo goed sliep met de rolluiken! ik zouer haast over na gaan denken En knap dat je je weer een beetje herpakt hebt meid..het is lastig marian wat akelig van die erge buikpijn ineens! hopekijk blijft het weg!
O nee Juut, toch wat gevaarlijk om bijna in slaap te vallen tijdens het rijden. Hedwig, wel lekker als de kids samen even een tukje doen. Vervelend dat je je zelf niet zo "gezellig" voelt na een tukje. Hier zijn de kids mega vervelend. Die zijn al vanaf 06.00uur wakker en poepie vervelend. Huilen, dwingen, gillen, dingen kapot maken enz enz. Is het nog geen 18.30???
dame,s sorry niks gelezen ik moet eerlijk zeggen laatste tyd ook niet echt zin om wat bij te lezen gehad, en na 2e paasdag heb ik alleen maar n rot gevoel mn pa is maandag op gehaald met de ziekenwagen had al n paar wk last an pijn op zn borst wat naar zn linkerarm uitstraalde diverse hartfilmpjes bloedprikken enzz gehad kwam niks uit toen n inspanningsfiets test gedaan nog geen 5min en ja hoor weer terug met de pijn toen hebben ze hm via de pols proberen te soort van spoelen zeg maar,toen zagen ze waar de verstopping zat langs de hoofdslag ader zit n aftakking en die zat zo goed als dicht hij is vandaag gedotterd in eindh en toen weer naar helmond terug gebracht alles was gelukkig goed gegaan hij heeft t te danken aan zn sterk hard als hij dat niet had gehad dan was t anders geweest en had hij ook veel schade gehad dat is nu gelukkig niet zo, ik ga vanaaf ff bij hem op bezoek. doeggggg iedereen die n dikke knuf nodig heeft bij deze KNUFFFFFFFFEL.. beterschap.....
Jeetje Krullie wat is dat mega schrikken zeg voor jullie! Gelukkig is het goed afgelopen. Heel veel beterschap gewenst met je vader! En dikke knuff voor jou!
Oei Esther! Dat was dus ff shocking! Gelukkig is het goed gekomen zeg! Kan me voorstellen dat je hoofd even niet naar onze verhalen staat.... Jaja, alweer 19 weken! De eerste 6 weken dat we wisten dat ik zwanger was kropen voorbij, maar nu.... Tjonge, voordat je het weet moet ik alweer bevallen! Eerst vrijdag de 20 weken echo, spannend, toch maar weer afwachten of alles goed is. Marijke, bij jou ook al vervelende kinderen... Hier ook niet te genieten geweest vanmiddag. Bas was trouwens vandaag de hele dag een beetje huilerig, heeft hij normaal nooit, dus vraag me af wat er met hem was. Ook ik was blij toen het bedtijd was. Ik heb vroeg met ze gegeten en heb ze toen wat langer laten spelen onder de douche, dat werkt meestal wel goed hier. Juut, vroeg naar bed vanavond! Hedwig, lekker geslapen vanmiddag! Ik vind het altijd wel fijn, word meestal vrolijker wakker, dus ik zweer erbij! Patries, balen van je hoofdpijn. 'Daaronder' al weer een beetje hersteld? Hier vandaag nog wel wat pijn gehad, maar niet zo erg meer als gisteren gelukkig!
Hier nog steeds een beetje aan het tobben...heb het nu weer mega benauwd van de hooikoorts, waarschijnlijk omdat alles nu aan het zakken is van het kleine beetje regen wat we hebben gehad(Waar blijft die flinke plensbui?????) Nog 2 dagen werken en even 2 weken rustig aan doen! Marian beetje in de gaten houden die pijin, ben benieuwd wat de gyn er van zal zeggen.... Esther jeetje sterkte met je vader... Juut ook een beetje oververmoeid....heeft Rol ook 2 weken vrij???? Sandra dikke knuf voor jou, kop op meid.