ooo meiden, ik heb mij vandaag aangemeld bij weight watcher...Dus moest ik vandaag ook op die weegschaal gaan staan..Volgens mij is gewoon die weegschaal niet goed...haha...(haha,als een boer met kiespijn) grrr, wat heb ik mezelf aangedaan met eten.
Marijke ik herken het.. Ik moest vorige week een formulier in t zkh invullen. En ook mn gewicht.. dacht echt dat ik nu rond de 80 kilo zou zitten.. En toen moest ik op de weegschaal staan *slik* dat was ook lachen als een boer met kiespijn, t scheelde 6,5 kilo!!
dame,s ff n nieuwtje van mn pa vanuit hier, gister geweest t dotteren was goed gegaan nu hoorde we gister dat de kransslagader voor 99% dicht dat en dat hij echt heel veel geluk heeft gehad ook omdat zn hart niet is aan getast omdat hij n super sterk hard heeft. t had niet langer moeten duren of t was anders gegaan.... doegggggg
hoi dames,, hier even een korte update. pfff ben zoooooooo moeeeeeei ik kan niet slapen s'nachts en weet niet hoe het komt:x lig te woelen in mijn bed.. zelfs de homeopaat middelen willen niet helpen en ik lig ook optijd in mijn bed. wie weet een oplossing marijke, goed hoor dat je je hebt aangemeld. ik merk aan mij zelf dat de dieetist voor mij ook werkt ipv zelf aan rommelen. succes. patries, tja het duurt even voordat alle zwangerschapskilo's weg zijn hé 9 maanden op en 9 maanden af..en jij had ze dubbel krullie,, jee meis dat is schrikken zeg, het had ook heel anders kunnen gaan. ik hoop dat je pa snel hersteld en zo zie je maar pluk elke dag en maak er iets moois van want het kan zo voorbij zijn. heb net voor Damian nog wat zomer broeken gekocht want ik had er een paar maar ja na al die mooie dagen merk ik dat het wel snel gaat met zijn schone broeken. en pyama's waren ook te klein dus jee zo blijf je kopen voor die kids
Hihi Lidia, ik doe Justin nu gewoon mt 80/86 broeken aan, die vallen dan als 3/4 Hij heeft zo'n smal kontje dus dat kan makkelijk. Esther, pff op t nippertje dus. Jeetje dat is heftig zeg, sterkte!
hey meiden... ff kijken wat ik onthouden heb: Sandra een mega knuff voor jou joh! ik weet ook niet zo goed wat ik moet zeggen. Het lijkt me allemaal gigantisch verwarrend en moeilijk... juut oew actie in de straat.... ccooolll marijke helaas die kilo's.... herkenbaar! Ik start a.s. maandag met accupunctuur en ben nu bezig het huis paaseitjes vrij te maken... mjammie pff esther sterkte daar! lukt het met de foto's? IK HEB ME INGESCHREVEN BIJ DE KVK hihi ik vond en vind het erg spannend maar het word nu allemaal wel serieus.... hahahaha verder gisteren bij priva zorg geweest hier kan ik als zzper gaan werken en zij en ik ook waren heel enthousiast. alleen kleven er ook nadelen aan zzper worden. vandaag een gesprek gehad bij het uitzendbureau maar dat was niet echt geweldig mja... a.s. dinsdag sollicitatie gesprek waar ik nu werk voor een coachingsfunctie, hoop zzoooo dat dit iets wordt!
Spannend Anniek! Marjke knap dat je er nu werk van gaat maken, hier ook hoognodig.....wil me op het moment niet zo lukken... Vandaag brief met nieuwe bestemming voor de schoolreis van Kyra....nu wordt het de Efteling....
yaelle, gefeliciteerd meiske! fennita, ook gefeliciteerd! even en vlot berichtje. rune mag na de vakantie naar school. er is plaats gemaakt. en nu nog wachten of het vervoer dan ook geregeld is. en verder gister begrafenis gehad. de derde overledene in drie weken tijd, dus nu ben ik er klaar mee! . zat al te denken, de laatste 7 mensen zijn aan kanker overleden, en de laatste twee waren 36 en 48, en die had ook twee kindjes. word daar wel een beetje naar van. maar verder gaat het wel. ben langzaam toch bezig met van alles. veel gestress deze week, ondanks de vakantie morgen afscheid van runes school, en dan zaterdag koninginnedag. de meisjes gaan misschien staan hou het even kort, heb migraine en moet nog cake versieren en een afscheidding maken voor de juffen en nog eten maken
Jarig: Yaëlle Chloë 28 april 2010 Dinja 9 juli 2009 Patroeschka 18 augustus Floor 19 augustus Sandra 23 augustus 1979 Devin 15 september 2009 Babiche 1 oktober 1977 Jade 5 oktober 2003 Sonja 5 oktober Bas 10 oktober 2009 mommieof2 20 oktober 1987 Marian 1 november 1979 Lidia 2 november 1978 Esther 1 december 1980 Seth 3 december 2008 Carmen en Devin 3 december 2010 R S 4 december 2008 Carla 13 januari 1980 Renske 30 januari 2009 Lidwina 9 februari 1973 Martijn en Lotte 14 februari 2007 Mirre 17 februari 2002 Justin 28 februari 2007 Kyra 3 maart 2007 Damian 1 maart 2007 Yara 1 maart 2007 Stijn 1 maart 2007 Anniek 4 maart 1985 Owen 4 maart 2010 Kyana 5 maart 2007 Indy 11 maart 2007 Jayson 16 maart 2007 Judith 17 maart Rune 18 maart 2007 S J A 20 maart 2007 Miranda 20 maart Joris 21 maart 2007 Noëlle 22 maart 2007 Fennita 24 maart Youri 25 maart 2007 Erik 3 april 2007 Ruben 3 april 2007 Didier 4 april 1971 Elise 11 april 2009 Hedwig 22 april Marijke 26 april 1976 Zwanger: Marian: uitgerekend 21 september 2011 van een tweeling Mommieof2: uitgerekend 1 november van een ??
Jeetje zeg Lidwina, dat hakt er dan wel even in. Sterkte met de migraine! Anniek, wat een leuke en spannende veranderingen allemaal. Ik ben heel benieuwd hoe je acupunctuur gaat ervaren om af te vallen. Heb ik ook nog aan zitten denken. Zou het samen gaan? Weight watchers en acupunctuur? Yaëlle gefeliciteerd Hier liggen Stijn en Renske in bed. Wat een dag weer! Pfff...adem in....pffff...adem uit...
marijke ik krijg maandag ook advies van die persoon om af te vallen. Ik heb ook gevraagd of ik het kon combineren met het dukan dieet of met bv sonja bakker, maar dat raadde ze af. a.s. maandag meer info
Vanmorgen 20 weken echo gehad en wat blijkt....? 2 jongens!! Alles was helemaal goed, dus dat is weer een geruststelling! Pessarium plaatsen ging erg goed, even pijnlijk met inbrengen maar nu voel ik niets meer.
Nu 2 jongens haha! Het gaat van 2 meiden naar 2 jongens Blijft toch erg leuk! Fijn dat je nu niks meer voelt van het plaatsen van het pessarium! @ Carla -> was het gezellig gisteravond met je collega's? En nu dus de efteling. Vraag me echt af waarom het echt een pretpark moet zijn als schoolreisje... Maar goed, niks aan te doen natuurlijk. Gaat ze wel gewoon mee naar de Efteling dan? @ Marijke -> vandaag tot nu toe een betere dag dan gisteren? @ Lidwina -> dikke knuf. Moeilijk hoor en dan ook nog zo jong en vlak achter elkaar... En spannend hoor, Rune na de vakantie naar de nieuwe school. Ben jij er ook klaar voor? @ Lidia -> je blijft idd kopen zo! Hier heeft Joris 3 korte broeken die ik zelf korter heb gemaakt, broekjes met hoog water, maar boven past dat nog prima! Hier zo naar het centrum, even een paar dingetjes nog halen en morgen naar een vriendin, daar over de braderie, gezellig. En dan 's avonds Kiki ophalen!
hahaha geweldig! En nu 2 jongens Met hoeveel zekerheid kon zij het zeggen? Want die ander kon het toch met 96% zekerheid zeggen ofzo?
Haha Marian, das ff omschakelen weer!!! Heb je iig niet veel nieuwe kleertjes nodig zeker? Hier een lekker dagje. Devin slaapt mégaveel, die zal t wel nodig hebben denk ik. Carmen daarentegen.. ^^ Mevrouw draaide vandaag van rug naar buik en toen ze t zat was, draaide ze gewoon weer terug haha. Zal ff foto's plaatsen van vandaag
wauw Patroes wat een pracht kindjes zijn het toch! En wat zijn ze al groot zeg Nog even en dan kruipen ze je hele huis rond hihi