Zie topic in de lounge.. wat zouden jullie doen? http://www.zwangerschapspagina.nl/de-lounge/272821-stuur-afgebroken-mijn-fiets.html
@ Patricia -> wat een leuke foto's! Wat zijn ze al gegroeid joh! Enne je topic, jeetje, wat schrikken! Ik zal dus ook meteen gebeld hebben en als ik geen nummer kon vinden meteen mailen. Dit mag toch niet gebeuren! Idd, stel je had 1 voorop, wil je niet weten wat dan gebeurt...
hallo yara om 530 wakker en seth om 600. heb ze gezegd in bed te moeten blijven, dus hoorde de hele tijd heel veel gekreun en protest. vanaf morgen maar s iets met tijdklokje proberen ofzo..dit is niet zo super natuurlijk. gister wel lekker gewerkt. straks even de stad in met de kindjes. patries jeetje man, wat zijn die twee al groot! leuk hoor, hele lieve koppies zeg! en schandalig wat er met je fiets is gebeurd. ik zou ook bellen en als dat niet kan mailen! zou me rot geschrokken zijn zeg! mag niet kunnen zoiets! marian ik dacht even dat je ging schrijven dat er drie in je buik zaten maar wat leuk, twee jongens, wel even omschakelen na dat eerste bericht! miran veel plezier vandaag en vanavond met kiki ophalen!
Hahaha, gelukkig hebben ze al bij de eerste echo heeeeeel erg goed gekeken naar het aantal! Maar inderdaad, het is wel even omschakelen, maar ik vind het eigenlijk stiekem ook wel heel erg leuk! Patries wat een leuke foto's! Miranda, vandaag de grote dag! Leuk hoor, veel plezier met ophalen! Hier vandaag ook maar eens op zoek naar wat gezelligheid. We brengen Bas naar mijn schoonmoeder, die is toch thuis. En dan met Lotte en Martijn erop uit. Is voor Bas ook wat leuker. Hij loopt dan nu wel, maar nog niet stevig genoeg en om hem dan de hele dag in de wandelwagen te zetten is natuurlijk niet zo leuk.... Hij kan dus lekker zijn gang gaan bij oma en wij hebben de handen ook vrij.
leuk marian, veel plezier! en idd bas is beter af bij oma dan zal zo het precieze adres van william en kate even opzoeken, yara heeft namelijk een tekening gemaakt die ze wil opsturen voor de kussende prins en prinses
ow jeetje juutje en kids, zo vroeg wakker pff marian waar gaat de reis naar toe? patries schandlig idd! pff hier zometeen weer een taart maken, bumba stapel. verder vandaag genieten van het zonnetje {snel nu taart maken want anders gaat de zooi plakken} en denk bbq-en, auto poetsen, was wegwerken en hééééllll veel speelgoed uitzoeken en opruimen
Hier een ^*%^)( avond en nacht gehad met 2 boefjes.. bah.. dus vanochtend zaten pro en ik al om 7 uur met 2 ukkies beneden die ook sjaggie waren. Pro is naar zijn ouders gegaan met justin om een trekhaak onder de auto te monteren en ik heb net nog wat boodschapjes gedaan en nog even bijgeslapen. En jullie nog wat gekocht op de rommelmarkt? Ik ben dus niet heen geweest.
Goedemiddag, Ten eerste marian, wat leuk 2 jongetjes. Wel raar hoor ineens zo'n omswich, maar evengoed erg leuk. Wij hier vandaag zelf spulletjes verkocht op de rommelmarkt. Toch voor ongeveer 17 euro verkocht. Indy mag nu skeelers kopen. Dadelijk komt de halfbroer van jarno. Is hier nog nooit geweest, en heeft indy ook nog nooit gezien. groetjes sandra
Ontslag als volwassenen Bij deze heb ik besloten dat ik de verantwoordelijkheden van een 6-jarige terug wil. Ik dien officieel mijn ontslag in als volwassene,want ik wil zo graag weer: - naar MacDonalds gaan en denken dat het een vier-sterrenrestaurant is - als ik een tand afbreek, hem onder mijn kussen leggen en er geld voor terug vinden - met papieren bootjes over een regenplas varen en havens maken van stenen - geloven dat je beter M&M's kunt hebben dan geld, want die kan je opeten - onder een grote boom liggen, naar de wolken kijken en limonade verkopen op een hete zomerdag - naar gekke mensen wijzen en er hardop om lachen met mijn vriendjes - geloven dat papa en mama ALLES weten en overal een oplossing voor hebben - terug naar de tijd toen je alleen nog maar de kleuren, rekentafels en kinderliedjes kende en dat was genoeg, want je wist niet wat je niet wist en het kon je niet schelen ook - weten hoe je gelukkig moet zijn, zalig onwetend van alle dingen die je bezorgd kunnen maken of van je stuk kunnen brengen - geloven dat alles mogelijk is, onwetend over hoe ingewikkeld het leven is en weer gelukkig met de kleine dingen - geloven in de kracht van een glimlach, knuffels, een aardig woord, waarheid, eerlijkheid, vrede, dromen, verbeelding, de mensen en het maken van sneeuwpoppen Ik wil weer simpel kunnen leven. Ik wil niet dat mijn leven bestaat uit computer crashes, bergen papierwerk, altijd maar weer de touwtjes aan elkaar moeten knopen, rekeningen, verzekeringen, roddel, ziekte en het verlies van geliefden. Dus... hier is mijn pinpas, creditcard, autosleutels en cv, ik doe officieel afstand van mijn volwassenheid. En als je er nog met me over wilt praten, dan moet je me eerst zien te pakken want... "Tikkie, jij bent hem!"
Geweldige tekst Anniek @ Judith -> wat grappig dat Yara een tekening heeft gemaakt voor ze! Het adres kunnen vinden? @ Patricia -> heel vermoeiend, kan het me goed voorstellen. Hopelijk nu en vannacht beter en komen jullie weer een beetje op rust! Hier een heerlijke dag gehad. Afgesloten met een bbq bij een vriendin van me. Heerlijk! Wat en geluk ook met het weer! Daarna Kiki opgehaald. Hele weg naar huis 1 orkest, best sneu, maar ook wel begrijpelijk. Eenmaal thuis is hij helemaal verkocht aan Sven. Loopt hem steeds achterna en mauwt ook als Sven al de gang op gaat. Ziet mij niet staan haha. Zaten we net aan tafel met de ouders van Sven, klom die zo via de broek van de vader van Sven omhoog en maar aan het bedelen. Eigenwijsje! En na 10 keer nog haha, daar krijgen we nog wat mee te doen
goedemorgen hihi Anniek, ja dat zou wat zijn he als dat kon, weer kind zijn @Miranda : Oei kleine ondeugd dus in huis erbij Maar goed dat je dr geen snoesje hebt genoemd ofzo Hier gisteren lekker over een paar markten gelopen. Was wel gezellie. Vanmiddag gaan we kijken naar 3 rittens. Als alles goed gaat dan gaan ze gelijk met ons mee hihi Dus nu ff 3 meisjesnamen verzinnen............. denk me suf! @Miranda : over de pufjes. Hoe vaak moet Joris ze nou innemen? Alleen als het nodig is? Erik moet nu 2 maal daags. En dan over 2 weken terug bij de dokter om te kijken of ze aanslaan. Moet zeggen dat de pufjes heel goed werken! Helemaal geen gehoest meer en snachts slaapt ie heel rustig en de hele nacht door Dus dat is wel heel fijn! Fijne zondag allemaal!
Goedemorgen! Hier een heerlijke nacht gehad! Het viel mij mee, want Bas lag vannacht in een kamer vol met troep. We hebben zijn meubels even verplaatst naar de babykamer in wording zodat de nieuwe meubels op zijn kamertje in elkaar gezet kunnen worden. En die babykamer staat echt vol met troep die van zolder komt en nog uitgezocht moet worden. Bedje middenin de kamer.... Nou ja, het maakt hem dus echt allemaal niets uit! Vandaag dus even met Bas zijn kamertje aan de gang en de kinderen kunnen mooi op de babykamer het behang afscheuren. Anniek, dat zou wat zijn, heerlijk! Maar dan niet al te lang hoor, kan toch niet zo lang zonder mijn man en kinderen? Of mogen dat dan mijn vriendjes worden? Miranda, daar ligt weer een opvoedtaak dus! Hahaha, succes ermee! Hedwig, fijn dat de pufjes al goed werken zeg! Sandra, was het gezellig? Patries, de dag nog een beetje door kunnen komen gisteren? Ik hoop dat ze vannacht beter geslapen hebben!
Lidwina, hoe staat het er eigenlijk voor met de zaak? Is het nog gelukt? Ik vind het zo stoer van Didier! Heeft 'ie het al helemaal goed onder de knie? (al geoefend op jou?)
@ Hedwig -> Joris moest in het begin 2 maal daags en daarna ben ik zelf gaan afbouwen naar 1 keer in de avond. Hier heeft Joris er echt seizoensgebonden last van. Ikzelf ook, dus ben uit eigen ervaring toen gaan afbouwen en gestopt. Kreeg hij weer last, ging ik nog verder met 2 keer per dag (en dat dan een week of 2 aanhouden en dan weer afbouwen). Zolang dit werkt voor Joris, blijf ik het ook doen. Vind het niks om het maar standaard het hele jaar te blijven geven. Het blijven tenslotte medicijnen... Wel fijn dat het werkt bij Erik! Zo'n opluchting dan hé! En veel plezier met kijken en het zoeken naar namen hihi! Is niet zo makkelijk hé @ Marian -> succes vandaag! Leg je ze wel even duidelijk uit dat het alleen nu mag, niet dat je morgen ook op hun kamertjes geen behang meer hebt hangen! Wel leuk om dat samen te doen met de kids! En die gekke Bas, gewoon geslapen in de zooi! Kiki en Joris zijn de hele tijd aan het spelen! Kiki houdt Joris in de gaten en speelt gezellig mee. Vooral de lego vind die geweldig om weg te slaan van de tafel of de helicopter aan te vallen
Miranda, dat klinkt gezellig. Zag ook al mooie foto's van kiki. Hier zijn gangetje. Van de week nog een hele emotionele brief aan halfzus getypt, maar ook daar geen reaktie op gehad. En nu.........? Ik weet het niet meer. Wil niet in die put, maar lukt helaas niet, heb er geen controle over. Kan het niet afsluiten zonder een antwoord van haar. Ga nu haar adres laten achterhalen. Maar vind ik ook nogal wat. Het liefst wil ik iemand buiten mij nog eens laten informeren bij haar....... En dan ook nog niet ongi, maar heb gewoon geen eisprong. Er was 5 kg af, maar door de dip ga ik weer emotie eten. Dus weer een 1/2 kilo aangekomen. Ik wil gewoon niet steeds negatief zijn, maar zie gewoon even geen lichtpuntje. Verder doodmoe............ ben benieuwd wat er uit het slaapkastje gaat komen. En dan daarna weer na de vertiliteits arts. Pfffffffffffff Sorry:x:x:x
hoi allemaal, hier even niet geweest want we waren druk met spullen verzamelen voor de markt gisteren. om 5.00 ging de wekker en om 6.30 stonden we(mijn mama en ik) op de markt. daar hebben we tot 16.30 gestaan en ik heb 120 opgehaald dus niet slecht toch? sandra, jee meis ik hoop dat ze toch gaat reageren en misschien iemand langssturen? juut oei vroeg voor jullie(wij ook maar dat wilde ik zelf) anniek,, hahah leuk verhaaltje maar wel waar hoor en eehhhh tikkie jij bent hem nu miranda, haha mijn shoonzus gaat vandaag haar kittens halen. 2 zusjes. marian.. oei dat is even gek, ze wisten het toch voor 98% zeker.. en krijg je nu nog een keer een echo?? wel euk hoor en lotte heeft straks haar eigen bewaking als ze uit gaat. kids hebben zich ook vermaakt gisteren en straks even met mijn ouders langs de Kermis in haarlem. tot laters
san ik weet niet wat ik moet zeggen meis! Wie zou je willen laten informeren? Ik zou het wel voor je willen doen maar betwijfel of je er iets aan hebt.... Moeilijk hoor. Ik kan wel zeggen, laat ze achter je als hun geen reactie geven dan zijn ze het niet waard om zien lieve schat te kennen! Maja dat is natuurlijk heel makkelijk gezegd. wbt geen ei-sprong, denk dat je gewoon zoveel emoties hebt dat dit dat tegen houdt! Helaas herken ik het emotie vreten maar al te goed... Hier komt er ook een spannende week aan. morgenvroeg voor de 1e keer accpuncuur, dinsdag sollicitatie, woensdag gesprek op de bank... pff hopelijk krijgen we komende week te horen of we de lening krijgen! Maar ik maak me heel druk om de sollicitatie, ik hoop zóó het te worden! Maar als dat niet gebeurd dan val ik in een diep gat.... dan ga ik denk ik echt als zzp-er in de zorg beginnen mja makkelijk is dat ook allemal niet...
@Sandra : Meis een dikke knuff voor je! Zo balen dat je halfzus niet reageert. Misschien moet ze het ook allemaal wat laten bezinken en krijg je dan toch een reactie van dr. Weet hoe het is om geen lichtpuntje te zien. Zo zwaar is dat Hoop dat je je snel weer beter voelt! @Anniek : Ik zal heel hard voor je duimen dinsdag dat je aangenomen word! @Hier De 3 rattendametjes zijn inmiddels gearriveerd Schatjes zijn het! Alleen vind Erik het maar moeilijk dat ie niet de hele tijd met ze kan spelen en knuffelen. Dus die loop de hele tijd of te huilen of woede uitbarstingen aan het krijgen. pfffff Morgenmiddag met Erik naar de dieetiste. Hopen dat ze me wat tips kan geven wat betreft zijn eetpatroon.