Sandra, wilde dat ik wat van je emoties kon wegnemen, het is allemaal zoveel! Ik hoop dat ze wat vinden met het slaapkastje zodat daar in ieder geval op korte termijn wat mee gedaan kan worden! Anniek, spannend zeg! Ik duim voor je maandag, dinsdag én woensdag. Lidia, ik krijg iedere keer een echo voor de groei en om beide hartjes te zien. Ze kunnen het risico niet nemen om de hartjes met de doptone te zoeken, want dan kan het zijn dat je twee keer naar hetzelfde hartje luistert in plaats van twee afzonderlijke. Ook moeten ze de groei extra goed in de gaten houden en maken dus vanaf 20 weken iedere keer een meting.
potverdikkie san, wat een emotie in je berichtjes..heb het zo met je te doen meid. en niet sorry zeggen, hier mag je spuien zoveel je wil. vergeet dat het allemaal niet niks is he...en zo genegeerd worden nadat je alles op tafel gooit bij iemand, dat is gewoon onmenselijk moeilijk en laag. ik zou niks liever willen dan je te helpen. dikke troostknuffel van mij anniek jee dat is zeker een spannende week! ik hoop zo dat je sollicitatie goed gaat en dat het wat oplevert! mijn duimen draaien weer voor jou hoor! lidia goeie zaken gedaan, had je vooral allemaal speelgoed verkocht? en haha om je opmerking van lotte met bewaking tijdens het stappen moest ik wel lachen! marian heb jij nog een leuke koninginnedag gehad? en is het behang er een beetje af? miran lekker met kiki gespeeld? het is wel een liefje hoor op de foto's maar ze zal ook wel vol streken zitten! hedwig fijn dat je pufjes al wat uitmaken, en dat de nachten rustig verlopen! marijke hoe ga je met de weight watchers? werkt het voo rje? roba hoe is het daar?
Anniek, succes wat de drukke week die voor je ligt. Ik ben echt zo benieuwd naar de acupunctuur. Sandra, jammer hoor dat je half zus niet reageert op jouw brieven. Ik hoop zo voor jou dat iemand anders wel tot haar door kan dringen om contact met je op te nemen.
He Juut. lief dat je er naar vraagt. Maar het gaat me voorlopig prima af hoor de weight watchers. Met Koninginnedag en een vejaardag vandaag is het moeilijk vol te houden, maar tot nu toe iedere keer gewoon aan m´n puntjes gekomen. Woensdag weer wegen! hoop zo dat ik iets ben af gevallen en dan zo een stimulans heb om door te gaan.
marijke wat goed van je! ik heb de optimel codes heb ik het nieuwe boek van sonja besteld, hoop dat ik daarmee ook weer wat gemotiveerd word.. knap hoor, nu lekker volhouden en dan lekker de zomer wat lichter in! sandra kan iemand van het fiom niet bij haar langsgaan ofzo? zat ik ineens aan te denken? zal mss wel niet gebruikelijk zijn, maar as je hen om hulp vraagt? hoer lagen beide kindjes om 1830 te slapen!! ze waren doodop. yara had een instortdag van de vermoeidheid, alles komt er nu een beetje uit..heeft vanmorgen van 1030 tot 1130 al liggen slapen (?) ik was seth aan het aankleden en vond haar ineens slapend in bed. vanmiddag verjaardag en ze was hangerig, lustte geen chippie of worstje ( en dan gaan het echt niet goed..) en ze was zooo moe. klaagde ook wat over pijn in haar klieren, dus hopelijk niks onderweg.
Oh dames wat zijn jullie lief! Echt doet me goed. Net met een vriendin ge msn't. Soms zit het zo hoog dat praten niet lukt. De tranen blijven maar stromen. Ik weet gewoon niet meer wat ik moet doen: laten rusten, contact zoeken, denk voorlopig de eerste 2 wkn maar even niks.......... carla dank je voor je pb'tje, en mss maak ik er nog wel gebruik van. En sorry, maar nu even geen ruimte voor iets anders............
tsja maar kun je dat san..twee weken helemaal niks doen.. ben blij dat je er wel over praat of msnt met vriendinnen en hier, dat je het niet te erg opkropt. heb NOOIT het gevoel dat je er te lang over praat, hier MAG dat gewoon echt! slaap je er ook minder om of gaat dat wel redelijk?
Goedemorgen... @ Sandra -> ik snap het gewoon echt niet. Als ik toch zo'n bericht krijg van iemand die zegt mijn half zus te zijn en ik heb daar absoluut geen behoefte aan (zoals het lijkt bij haar), dan is het toch een kleine moeite om op 'beantwoorden' te klikken en heel simpel een antwoord te geven? Ik snap het echt niet! Ze snapt blijkbaar totaal niet wat het met je doet om je maar zo te negeren! Knuf! @ Judith -> oei, ik duim mee dat Yara niet ziekjes word in de vakantie! En Kiki, het is een schatje! Wilt steeds op schoot slapen, zo lief! Wel zit die idd vol streken. Gisteren al 2 keer de plantenspuit moeten gebruiken. @ Anniek -> succes met de acupunctuur vandaag! En nog 2 spannende dagen voor de boeg! Toi toi toi! @ Hedwig -> wat leuk! En voor kinderen is het ook moeilijk om het te begrijpen. Joris wilt hier steeds Kiki optillen. Moet die gewoon niet doen en gelukkig wilt Kiki dat ook niet, dus mauwt dan meteen! Geeft ook wel eens woorden erover dus hihi! Enne, hoe heten de nieuwe dames in huis?
mogge allemaal! @Juut : hier ook een kleuter die zo moe is de hele tijd. Zal wel balen zijn he als ze net in de vakantie ziek worden @Miranda : Hihi dus Erik is niet als enige zo'n knuffelaar Pffff de hele tijd : wil de ratjes knuffelen en dragen Heb maar net een draagzak besteld voor 'm. Is speciaal voor ratjes en dan kan je ze meenemen. kun je gewoon om je nek hangen. Ben benieuwd wat ze er van vinden Hoe ze heten..... tja voorlopig heten ze als groepje K3. En dan de apparte namen ( tot nu toe althans ) Kristel, Kiwi en Knabbel.
sandra wat moeilijk toch voor je, en de slechte nachten en het proberen voor een brusje en dan ook al die onzekerheid rondom je halfzus. Ik denk dat het ingewikkeld is voor haar. in eerste instantie weet ze van niets en ze heeft natuurlijk de reactie van je biomoeder gezien. en die zal het er best moeilijk mee hebben. Ik denk dat ze geen contact met je op neemt omdat het zo ingewikkeld ligt voor haar. aan de ene kant is het toch haar moeder die er problemen mee heeft en het niet heeft aangedurfd. ik denk dat ze in een spagaat zit. het is neit zo dat ze het gewoon niet wil, maar dat ze denk ik niet goed weet hoe. ze kan haar moeder hierin niet afvallen. Ik weet dat het moeilijk is voor jou maar ik denk dat ze gewoon veel meer tijd nodig heeft. en ze is ook nog jong. Uiteindelijk denk ik dat ze wel contact met je wilt, maar ik denk ook dat het nog jaren kan duren. Het is niet leuk dat je niets van haar hoort. dat maakt het voor jou zo meoilijk om af te sluiten. dat realiseert zij zich denk ik niet. En waarom adoptie bestaat? ik denk dat je door die adoptie bij twee hele lieve ouders terecht bent gekomen die met heel veel liefde jou wilde zien opgroeien. Ik denk dat je bio moeder op dat moment echt niet voor je had kunnen zorgen zoals jij verdiende. ze heeft ervoor gekozen om je te geven aan twee mensen die er voor je konden zijn. die jekonden geven wat zij niet kon geven. dat is denk ik een moeilijke beslissing geweest, maar ik kan me niet voorstellen dat ze dat neit heeft gedaan met jou voorop. Lieve sandra, praat er over met de mensen die je dierbaar zijn, en probeer om het contact voorlopig gewoon te laten. misschien dat je via iemand nog iets hoort erover, dat is geen gek idee en dat zou jou rust geven, maar probeer je verwachtingen los te laten. dikke knuffel hedwig: holly, ivy en willow. en ik ben erg benieuwd naar je ratjes in de draagzak! jeetje marian, ik ben benieuwd wat je nu uiteindelijk in je armen hebt (heb wel een leuk idee mochten het twee jongens zijn) heb je nog fotos van je kamertjes? patricia, wat zijn ze al groot! mooi zijn ze hoor, jou duo! en ik ben weer leeg hier nog niets gehoord van de bank jeetje wat doet ie er lang over. vind het zo spannend, we willen zo graag beginnen en (ik geloof dat marian het vroeg?) ja didier heeft al op mij geoefend maar hij is er weer uit. ik reageer allergisch en het zou kunnen komen door de medicijnen dus als ik afgebouwd heb mag hij het weer opnieuw proberen. Er zit er nog maar eentje in, en dat is fijn, want die deed echt zeer en laat ik never nooit meer zetten
Even gauw, zag dat Juut me miste. Heb de afgelopen week erg veel pijn gehad. In de nacht van ma op di kreeg ik stijve benen. En op dinsdagochtend kon ik mijn bed zo goed als niet uit, alle gewrichten (knieen, ellebogen, enkels, heupen, polsen) echt alles deed pijn. Toch doorgegaan met de normale dagelijkse dingen, Jayson wegbrengen en zo en vrijdag toch maar even naar de dokter gegaan, want het ging niet beter. HAd ook allemaal rare onderhuidse vlekken (en met die combi dan moet je niet gaan googlen...), gelijk door naar het zkh om bloed te prikken (waarvan de ha die dag nog de uitslag wilde hebben van bepaalde dingen) op van alles en zware pijnstilling mee (mag er maar 1 p/d dus dat zegt genoeg). Nu weer aan het werk met brace en pijnstilling en hopelijk vrijdag weer helemaal op de been voor de bruiloft van mijn vriendinneke en voor de vakantie op cp daarna. Vanochtend gebeld voor bloeduitslagen, b12, nierfunctie, schildklier, bezinksel, witte bloedlichaampjes en zo waren allemaal normaal. Nu donderdag weer bellen, want uitslag bloed ivm reumatische aandoeningen was nog niet binnen. Ik lees wel mee, maar typen kan ik maar even, dus even geen reactie vanuit hier.
Wil wel even gauw San een hele dikke knuf geven vanuit hier. Meid schrijf het hier allemaal lekker van je af hoor, komt tijd komt raad (hoop ik voor je). Dikke knuf
san moeilijk moeilijk moeilijk! lidwina dan weet ik wat jullie gaan doen!!!! LEUKKKK ben jaloers! lijkt me echt gaafff en ik zou ook wel... naja ik ga je pb-en JUUT e.a. gaat het woensdag door of niet???? accupunctuu: Het deed wel ff pijn maja niet meer dan een prikje en na 2 bevallingen tich keren bloedprikken 2x een tongpiercig en een navel piercing kan dat er ook nog wel bij Verder vanalles om me aan te houden maar hoop dat het gaat werken en dat de voorgenomen 20 kg snel verdwijnen!!!!! meiden ik ben op van de zenuwen!!!!! ik wil MOET gewoon die baan hebben! Het lijkt me tegek en gaaf en geweldig! Ik ben ervoor geknipt vind ik zelf... daarbij zou het zzooo ontzettend veel zorgen wegnemen!!!! Duimen jullie voor me, morgen om half 3???
ik duim voor je Anniek! @Lidwina : nu weet ik nog steeds niet wat voor bedrijfje jullie gaan opstarten..... en ben ondertussen wel super nieuwsgierig hoor!
Anniek, ik duim voor je! Lidwina, ik denk een piercing-shop?? wat het ook is, ik hoop dat de bank snel accoord geeft.
ja hoor meiden, ik ging al uit van jullie bezoekje woemi hoor! anniek heeeeeel veel succes om half drie morgen! mijn duimen draaien keihard voor je! maak je niet te zenuwachtig en wees zoveel mogelijk jezelf meid, dan komt het vast goed! roba he wat naar joh! ook wel eng als ze dan ineens zo speod achter alles gaan zetten..ik hoop ook dat je snel weer helemaal op de been bent, rustig ana doen hoor! hoe gaat het met jayson op school? merk je verschil nu hij buisjes heeft? lidwina ik hoop dat je gauw iets hoort! hedwig haha een draagzak voor ratten, had geen idee dat zoiets bestond!
yara is vandaag voor t eerst met rol nr de bioscoop geweest, nr de nieuwe poeh-film. ze moest even wennen maar vond het daarna super! is wel weer even lekker hoor, vakantie. ze fietst wat af, en we rijden met haar op fietspad, dat is echt gek hoor, met je kind naast je ergens naar toe fietsen. verder is ze lekker kroelerig en lief, seth is weer snipverkouden maar vermaakt zich ook nog goed. vanmorgen was het wel weer heel vroeg, hoopd at ze morgen iets langer slapen. kortom alles draait best lekker hier
o ja san helemaal je berichtje even vergeten te beantwoorden! ik kan die hele week behalve woe 11 mei! en ja carla als je dan ook weer zin hebt, is dat leuk!
hey dames wat is het rustig hier????? ff snel over mijn sollicitatie: Het ging eigenlijk best goed vond ik zelf alleen begonnen ze over de leeftijd en over levenservaring en werkervaring tja en dat is natuurlijk bij iemand van 26 niet zoveel als bij iemand van 40.... denk dat ze me daarop gaan afwijzen! Maar ik hoooppppp het zo gigantisch!!!!! MORGEN krijg ik iets te horen, misschien wel als ik bij JUUTJE ben morgenvroeg eerst gesprek op de bank.. owja IK KRIJG MIJN LENINGGGGG, HIJ IS GOED GEKEURDDDD en het leuke is dat ik morgen een gesprek op de rabbank heb en dat zij mij eigenlijk me hele toko willen financieren hahahahaha