Oh Anniek, wat een goed nieuws van de lening zeg! En met de sollicitatie, mijn duimen draaien nog steeds. Hopelijk morgen dan een positief telefoontje! @ Judith -> heerlijk hé, lekker genieten van de vakantie! @ Roba -> dikke knuf. Wat ellendig ineens zo veel last! Hier vandaag de remicade gehad. Net frietjes op en lekker rustig aan vanavond...
Roba, rustig aan doen, pff pijnlijk zeg! Anniek, toppiieee! nu nog afwachten.. ik duim voor je Miranda, weer veel last van de remicade? Hier vandaag naar de tandarts geweest. 2 gaatjes gevuld en tandsteen verwijderd en ook meteen ff gepolijst.. Maar heb net maar 2 paraatjes genomen tegen de pijn, straalde helemaal uit naar mn hoofd, oor en schouder? :s
hoi dames,, zoo hier weer een beetje mens was vanmorgen zooo beroerd en toen moest ik ook nog naar de tandarts voor 2 nieuwe vullingen.. oei oei dat deed zeer, gelukkig was vin thuis gebleven en kon ik s'middag even plat. heerlijk pannekoeken fgegeten die vin had gebakken. kids op bed en nu wat spul op mp zetten. patries,, oei ik weet wat je voeld succez. anniek wow wat goed van de lening, en ik duim ook nog steeds voor je hoor.. dames die morgen naar juut gaan heel veel plezier. roba, hoe gaat het bij jou?? heb je al meer nieuws over je bloed? krullie, hoe is het met je vader?? miranda, sterkte en fijn dat je lekker rustig aan kan doen. heeft joris ook vakantie?? mamzie,, hoe zien de ratjes eruit?? ben altijd een beetje bang dat ze bijten??? of is dat een fabeltje? zoo tot laters
Goedeavond, Even een klein berichtje vanuit hier. Ik heb het afgelopen dagen erg rustig aan gedaan. Gisteren een leuke dag gehad met vriendin en kids. Ze is altijd zo lief voor me, luisterd altijd, is eerlijk, en zorgt voor afleiding. Dat is fijn. Nu 3 dagen werken. Zie er wel erg tegenop. Ze bellen haast dagelijks of ik extra wil werken, maar NEE dat doe ik nu niet. Ff tijd voor mezelf en genieten van indy. Dames veel plezier morgen, vind het zoooo jammer dat ik er niet bij kan zijn. Juut zal zo ff kijken wanneer ik volgende week kan. Anniek, hoop voor je dat het wat word, maar de financiering is al super. Lidwina, wilde je nog even bedanken voor je lieve woorden. Ik weet ook dat je gelijk hebt. Ik moet het nu proberen te laten rusten. Maar ik vind dat wel heel moeilijk. Ik probeer me steeds in te leven hoe het voor haar kan zijn. Maar ja dat is zo moeilijk als je het niet weet wat er in haar omgaat. Helaas wil ze dit (nog) niet met me delen. Groetjes sandra
Juut vanaf hoe laat was het ook alweer morgen??? Miranda lekker rustig aan. Anniek super van de lening en spannend morgen! Sandra goed van je dat je nee zegt tegen je werk, nu even aan jezelf denken meid. Lidia en Patries beide naar de tandarts geweest...heb er ook altijd zon hekel aan....
ja hier ben ik,. werd even opgehouden door een enorme strijk, die is nu af! ik moet tot 12 werken en ben rond half 1 thuis, dus dan zijn jullie welkom hoor! huis is niet zo netjes en schoon hoor, had vandaag wat andere bezigheden, de kledingkast van yara is wel weer tip tip in orde bijvoorbeeld hier vandaag weer getrimd, doet me goed, lekker even aan niks denken! verder met het slapen gaat het weer slecht helaas, seth vanmorgen om 445 al zeggen dat ie klaar was met slapen., ik word dan zo boos in mezelf dat ik verder ook niet meer slaap. terwijl hij uiteindelijk wel weer verder ging (tot 6 uur...) en yara redt het ook niet meer langer dan half 7. maar goed, dat hoort er nou eenmaal bij
haha die kyra dat zal haar wel tegenvallen dat baby seth ineens een 2 jarige peuter is geworden die precies weet wat ie wil (en vooral wat ie niet wil...)
Ja het blijft baby Seth!!!! Ik vertrek zo tegen 12 uur, dan heb jij ook nog even rust als je thuis komt! Ben er dus rond 13.00 uur zo ongeveer
Jarig: Dinja 9 juli 2009 Patroeschka 18 augustus Floor 19 augustus Sandra 23 augustus 1979 Devin 15 september 2009 Babiche 1 oktober 1977 Jade 5 oktober 2003 Sonja 5 oktober Bas 10 oktober 2009 mommieof2 20 oktober 1987 Marian 1 november 1979 Lidia 2 november 1978 Esther 1 december 1980 Seth 3 december 2008 Carmen en Devin 3 december 2010 R S 4 december 2008 Carla 13 januari 1980 Renske 30 januari 2009 Lidwina 9 februari 1973 Martijn en Lotte 14 februari 2007 Mirre 17 februari 2002 Justin 28 februari 2007 Kyra 3 maart 2007 Damian 1 maart 2007 Yara 1 maart 2007 Stijn 1 maart 2007 Anniek 4 maart 1985 Owen 4 maart 2010 Kyana 5 maart 2007 Indy 11 maart 2007 Jayson 16 maart 2007 Judith 17 maart Rune 18 maart 2007 S J A 20 maart 2007 Miranda 20 maart Joris 21 maart 2007 Noëlle 22 maart 2007 Fennita 24 maart Youri 25 maart 2007 Erik 3 april 2007 Ruben 3 april 2007 Didier 4 april 1971 Elise 11 april 2009 Hedwig 22 april Marijke 26 april 1976 Yaëlle Chloë 28 april 2010 Zwanger: Marian: uitgerekend 21 september 2011 van een tweeling Mommieof2: uitgerekend 1 november van een ??
zo druk hier we hangen hier wel met zn vijven rond nu enneh girls blijven jullie broodje knakworst of hagelsalg eten ofzo? ik moet om 1900 weer nr de pilates, maar dat kan wel toch? anniek fijn dat je een geod gevoel hebt over je sollicitatie, wel fijn dat je al zo snel iets hoort! en wat fijn dat de financiering rond is zeg! sandra goed dat je je grenzen aangeeft met werken. en fijn dat die vriendin zo lief voor je is, dat heb je nu echt nodig! miran gaat het een beetje met je? lidia en patries allebei zeer gedaan door de tandarts..het zou verboden moeten worden
Juut broodje is altijd lekker. Als de kids het volhouden blijven wel een broodje mee eten als je dat niet vervelend vind ten minste. Kan ook begrijpen als je zegt liever niet omdat je zelf nog weg moet.