ja dan kun je jezelf lekker belonen! ik ga wel s kijken ja..wil af van de slechte goedkopere broeken waar vetrolletjes erg zichtbaar zijn.. weltrusten!
Juut, geen idee of het werkt, maar kun je het niet proberen met een figuurcorrigerend hemd of dito body (o.a. hema)? Dan kun je wel gewoon die leuke lage (spijker)broek aan. Ik ben gezegend met een automatisch figuurcorrigerend lijf na bevallingen, dus ik heb me er nooit echt in hoeven verdiepen, maar als je een buikje wilt wegwerken wil je er toch ook een beetje hip uit blijven zien? Dan lijkt me zo'n hoge 'mom-jeans' nou niet echt de oplossing..... (video Mom Jeans commercial - commercial, ad, jeans - video's kewego)
juut takko is ook goedkoop maar ik heb ze na kyana 2 gehad en die had ik op mijn werk aan beide 1 keer per week en ik heb ze laatst weggegooid! Verder heb ik ook zon broekje idd maar het nadeel daarvan is dat ik het vind zweten enzo Devin was vanmorgen wakker om half 7 ofzo en ging gisteren pas om half 9 naar bed! Dus ff heel streng geweest en laten piepen en resultaat: we zijn net beneden! sorry juutje x
hoi dames,, ook zo heerlijk van het mooie weer genoten . hier de tuin gedaan en even een klein boodschapje. verder lekker in de tuin gezeten. morgen moederdag , eerst thuis en dan naar mijn moeder en schoonmoeder. fijne dag allemaal juut,, hier de broeken van miss etam wel lekker zitten, maar wen een maatje kleiner kopen want ze rekken nog uit. anniek,, hoe ga je het aanpakken zzp'r worden?? en je taarten shop gaat dat ook nog goed? sorry verder geen fut, nog steeds moe en ongi geworden dus zo lekker optijd naar bed.
zo lekker dagje hier. ging even nr de stad voor een moederdagcadeautje en kwam terug met allemaal nieuwe jurkjes haha en figuurcorrigerende hemdjes . ik kreeg namelijk van de v&d mevrouw 20% korting op alles dus dat was megaveel korting ineens! verder heel veel buiten geweest, kindjes lekker bloot. en seth heeft gewoon de hele dag op de wc geplast! had ik nooit gedacht! dus iedere keer maar beloond met een tumtummetje..morgen weer proberen! daanra nog beetje gitaarles gegeven aan dochter van een collega, was wel leuk alleen kreeg ik weer chocolaatjes en die moeten voor maandag de deur uit! lekker buiten gegeten, daarna kindjes in bad gedaan die lagen er wat later op. lidia jij ook vast een fijne moederdag en ook lekker een dagje buiten geweest anniek niet sorry zeggen alleen maar fijn voor jou hoor!
Dat geldt natuurlijk ook voor jou Judith Iedereen een super moederdag! Hier al wakker gemaakt met een ontbijt op bed, een dikke kus, een zelfgemaakte ketting en een nieuwe lamp voor op de kast!
hihihi jij bent ook een topmoeder Juut!! Fijne moederdag iedereen! Hier geen ontbijt op bed maar dat wou ik ook niet hoor. Erik heeft een heel mooi kadootje gemaakt op school, een soort van pyramide en dat beschilderd en die kan je dan open doen en daar zat een potje nivea creme in En ook een leuk gedichtje erbij natuurlijk. Voor de rest heb ik mijn moederdag kado gisteren wel gehad. We zijn naar de Piet piraat show geweest. Was kei leuk!
Voor iedereen een fijne moederdag. Ik ben al verwend met een mooi horloge, en een prachtig zelfgemaakt cadeau, en ze kende het gedichtje bijna helemaal uit haar hoofd, zooooooooooooooooo lief. Hier vanmiddag nog werken. Dus zo even naar ons mam en dan gaat jarno vanmiddag even naar zijn moeder. Hedwig, oh leuk de piet piraat show. Wij gaan in juni naar het studio 100 zomerfestival. Indy heeft er nu al heeeeeeeeeeeeeeeeeel veel zin in. Juut, wat spreken we af voor morgen? groetjes sandra
san maakt me helemaal niet uit, ik ben morgen heel de dag beschikbaar haha..rol is werken van 800-2200 dus daar hebben we ook geen last van dus wat jou het beste uitkomt! je kunt hier ook wat eten eventueel (al ga ik dan wle gezond doen want wil weer sonja bakkeren beginnen morgen) en zullen we gewoon hier thuis of wil je ergens naar toe? weet niet wat t weer doet, anders rijden we misschien nog naar speeltuintje ofzo? en ja, voor jou vandaag een dag met een dubbel gevoel..zo blij dat je zelf mama mag zijn en daarnaast het verhaal van je biomoeder.. anniek goed zo dat je ook verwend bent1 miran hier had ik ook een zelf gemaakte ketting van seth zo weer door nr rols moeder. yara is suoerhangerig en moe. dus dat wordt zo slapen in de fietskar! (lekker warm pfftt)
hoi allemaal fijne moederdag voor jullie. hier ook verwend met zelfgemaakte kadootjes . daarna lekker op pad naar mijnn ouders voorde lunch en nu bij schoonouders voor het avond eten straks weer optijd naar huis, morgen weer werken en de kids naar school.
@ Judith -> hoe was het vandaag gegaan met Seth en het plassen op het potje? Wel super hoor! De kleine man @ Anniek -> voel je je nog steeds beter in je vel sinds de acupunctuur? Ga je nu wekelijks of wat is daarvan de bedoeling? En met afvallen, nog wat kwijt? @ Hedwig -> zo te lezen was het leuk gisteren bij piet piraat! Super! @ Sandra -> is dan ook dubbel zo'n dag als vandaag... De dag goed doorgekomen? Ging het werken ook? @ Marian -> al een foto gemaakt? Ik ben niet nieuwsgierig Hier eerst vanochtend naar mijn moeder geweest. Daar gezellig bij elkaar gezeten met mijn zus en broertje. Daarna even naar huis, Kiki verzorgd en eten gegeven en toen door naar schoonouders. Joris daar met water gespeeld, in een bootje. Iedereen natuurlijk nat gemaakt, maar dat was helemaal niet erg met dit weer. Daar ook meegegeten (BBQ), heerlijk! Al met al een heerlijke moederdag gehad! Joris zo naar bed, morgen om kwart voor 8 staat het busje weer voor hem klaar...
Goedeavond, Hier de dag wel goed doorgekomen. Lekker gewerkt vanmiddag. Vond het wel fijn om te werken. Daarna met z'n drietjes naar maria kapelletje geweest om voor alle mama's een kaarsje op te steken.....mijn manier om ook even bij bio moeder stil te staan. Voelde me hier goed bij. Indy vind het ook prettig. Na het kaarsje opsteken vouwt ze haar handjes en kijkt naar maria. Ik ben verder niet heel gelovig of, en bidden en naar de kerk doen we niet aan, maar een kaarsje opsteken bij maria zijn we mee groot gebracht. Indy zegt ook altijd als ons pap naar het zkh moet (morgen weer), steken we een kaarsje voor opa op? Juut, ik wilde eigenlijk al op tijd komen. Zo rond een uur of 10/ half 11. En dan op tijd (zo rond een uur of 2/3 weer terug). En idd als het lekker weer is, kunnen we er nog wel even op uit. Is de tijd ok? groetjes sandra
prima san ik zie jullie morgen! hartstikke leuk! we hebben er zin in! nu gauw lekker slapen, rol en ik zijn een hapje gaan eten in de stad nog..was leuk en lekker!
Hier even een snelle reactie van mij. Iedereen heeft zo te zien een supermoederdag gehad, hier ook een prachtig zelf gemaakt fotolijstje van strijkkralen met daarin zijn pasfoto geplakt, SUPER. Donderdag uitslag reumatesten gehad, allemaal negatief, dus de ha kon me niet zeggen wat het nou geweest was waardoor ik niks meer kon. Hij denkt iets viraals of weer acute reuma-aanvallen.........kon verder niks doen, doorgaan met de pillen voor alle zekerheid (heb bijna nergens meer last van op mijn handen en 1 voet na) en afwachten. Verder afgelopen vrijdag een geweldige dag/avond/nacht gehad op de bruiloft van mijn vriedin. Heb echt een hele avond op de dansvloer gestaan, SUPER.....(wel alleen veel last van gisteren en vandaag nog een beetje, maar dat had ik er graag voor over). Vandaag dus eerst thuis verwend, daarna Jayson naar mijn schoonmoeder gebracht, wij gestreken en alvast ingepakt en dat soort dingen, terug naar schoonmoeder, daar lekker in de tuin gezeten, toen terug naar huis, kwamen mijn ouders naar ons, lekker gegeten en nu opmaken voor een midweekje cp, heb er onwijs veel zin in. Sorry dat ik niet zoveel reageer, hoop dat het na de drukke tijd weer wat meer word. A.s. zaterdag hier naar de 90's party, lekker terug in de tijd met 2 brothers on the 4th floor, mental theo, t spoon etc. Lekker fout, maar wel heel leuk. En dan maandag begint de verbouwing........... Zo jullie weer een beetje op de hoogte, fijne week allemaal en tot gauw.
Ohhh Roba, veel plezier! Mamzie, foto's van de p.p show? wij gaan in Juni. Hier druk druk druk. Justin die niet echt lekker slaapt en in zijn velletje zit heb ik t idee en c en d die s nachts af en toe spoken.. Morgen naar de ha voor mn vermoeidheid, éindelijk.. en ik laat me niet afschepen. Heb 3 a4tjes volgeschreven met de klachten die ik al de helft van mn leven heb. Denk dat ze me wel serieus neemt nu. Verder.. lekker genieten van het weer. En natuurlijk van het beschuitje met kaas en thee als ontbijt op bed. Moest nog Justin's kadootje zoeken, want die had ik in de boekenkast gevonden. En wat een schik toen ik daar als eerste ging kijken Zo'n lekker jochie is t ook. Ook hier een versje gezongen, zo goed hoor alleen retesnel dat ik de helft niet verstond en een mooie lijst met een foto van 'ik ben ondersteboven van jou mama' en dan hangt ie op t klimrek ondersteboven. Lijstje zelf versierd/geverfd. Van c en d 2 pakjes bonbonnetjes gehad en van papa (voor vader én moederdag) een 'nieuwe' fotocamera!
goede morgen allemaal iedereen n fijne moederdag gehad? Ik heb er vlug over heen gekeken,juut zag dat je naar n super leuk feestje gaat zaterdag,daar zijn wij 23april naar toe geweest in de brabanthallen,t was met 1 woord echt SUPER!!!! volgend jaar gaan we echt weer. ik wens je ook heel veel plezier. verder hier niet echt n moederdag gehad mijn cadootje is nog dich mag youri me straks geven hij is t hele weekend bij mn ouder geweest we hadden vrijdag n vrijgezellefeestje van vrienden en zaterdag n dag lekker met 2en. zo nu ff de hond mee nemen en weer werken youri heeft deze wk nog lekker vakantie.. doeggggggggg