Maart 2007 mama's - deel 4

Discussie in 'De mama's' gestart door juut26, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Haha en ik vind het lekker dat Justin weer naar school mag ;) en hijzelf ook hoor. straks in de zomervakantie natuurlijk ook al zo lang vrij..

Niks te melden eigenlijk, ik ga zo naar de huisarts.

2. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Goedemorgen!

Hier de 2 weken vakantie al voorbij. Joris is op school, ik had hem zelf gebracht om even uitleg te geven. Hij heeft al sinds vrijdag een dik oog (stomme pollen ook...). Vannacht had hij ook nog een astma aanval. Gelukkig had ik het snel onder controle, arm mannetje dan in paniek... Maar gelukkig herken ik het van mezelf, dus ik raak niet in paniek, dus ik had hem snel rustig en na het puffen ging het langzaam beter.

@ Patricia -> dan mogen ze je echt niet afschepen, je maakt via papier nu heel duidelijk wat er speelt!

@ Roba -> heel veel plezier! En een leuk weekend achter de rug, leuk hoor!

@ Judith -> gezellig met Rol een hapje gaan eten. Leuk! En veel plezier vandaag met Sandra!

@ Sandra -> jij veel plezier vandaag bij Judith ;)

Zo, ik ga zo eens beginnen met het huishouden...

3. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    zo iedereen is goed verwend met moederdag :) Leuk hoor!

@Roba : vaag dan ja als er niks uit de bloedonderzoek is gekomen.....
    Hopen dat het nou snel over is de pijn en dat je het ook niet meer terug krijgt

@Patroes : succes bij de dokter vandaag!
    En foto's van Piet Piraat? Nope, heb wel geprobeerd maar schijnbaar kan mijn camera dat niet aan want zelfs met flits was het nog te donker de foto's/ Dus dat is errug balen.

@Sandra en Juut : veel plezier vandaag!

@Miran : ach gus arme Joris weer een astma aanval. Gelukkig kan je hem er goed doorheen leiden.
    Ja erg he die pollen. Erik had vorige keer ook zo'n dik oog. En als we ergens komen met veel pollen in de lucht dan krijgt ie het weer en dan ook veel hoesten en benauwd.

En hoe vond Joris het om weer naar school te gaan? 2 weken vakantie is niet niks he ;)

Hier maar 1 week vakantie gehad.

Vanmorgen met Owen naar het cb geweest.
    lengte is 85 cm en gewicht 14 kilo :$
    Jemig dat gaat wat worden zeg. Erik is 4 jaar en weegt 14,5 kilo.
    Hoeveel zal Owen wel niet wegen als ie 4 jaar is :( ;)

Voor de rest heeft ie zijn BMR prikjes gehad. Hij was heel boos op de dokter hihihi Keek dr toch vernietigend aan :D

4. Marian

Marian Fanatiek lid

27 feb 2006
    3.648
    0
    0
    Op dit moment lekker thuisblijfmama
    Kampen
    Dat gaat wel meevallen hoor! Toen Martijn 86 cm was woog hij al 14 kg! Hij was toen wel ietsje ouder, maar Owen zal wel voorbestemd zijn een grote/lange man te worden. Erik is toch niet zo lang? Owen met 14 maanden al 86 is natuurlijk best lang! Martijn weegt nu 19 kg, dus de gewichtstoename zwakt vanzelf af. Ik zou me er in ieder geval geen zorgen over maken! :)

5. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    1 ding is wel Hedwig, hij groeit goed en in een mooie lijn ;) Dat gaat denk ik zelf ook vanzelf weer minder hard. Zal je zien dat hij ineens ergens een 'stop' krijgt in het groeien. En als hij dadelijk rond rent, verbrand hij ook veel calorieën! Komt goed hoor. En ik heb wel tips voor je met pollen en dik oog; niet laten wrijven (heel moeilijk, maar daardoor word het erger!), koelen met een nat washandje, na buiten spelen handen goed wassen. Hij kan nog nergens last van hebben, maar heeft hij pollen aan zijn hand en wrijft dan in zijn oog, zit het er in en duurt het niet lang voordat het opzwelt... Joris heeft ook oogdruppeltjes, maar die vind hij zo vervelend dat hij ze echt niet in wilt. En zo met een washandje is het redelijk te doen!

En Joris had er zin in vanochtend, ging ook zonder problemen.

6. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    Ja dat is waar he, zwakt vanzelf wel af de groei van Owen.
    Zodra is los gaat lopen en kan rennen dan zal ie niet meer zo hard groeien.

Misschien komt het dat we het zo ontzettend groot vinden omdat Erik zo'n klein manneke is ;)
    Erik is nu zo ongeveer 98 cm. Dus een ukje maar ook wel goed in verhouding.
    Owen is dat ook idd. Wel ietsje te zwaar voor zn lengte ;)

Bedankt voor de tips Miranda!! Hopen dat ie er dan zo minder last van heeft.
    En fijn dat Joris zin had in school! Erik was er ook helemaal weer klaar voor hihihi.

Morgen heeft Erik schoolreisje. Ik denk dat ik zn Ventolin maar voor de zekerheid mee geef. Best veel natuur en ook kinderboerderij. Gelukkig kent zn juf het gebruik van de pufjes dus dat scheelt weer.

7. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Leuk, schoolreisjes weer in t verschiet. Hier ook, Justin mag de 17e zich uitleven in een soort ballorig.

8. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    Hier een fotootje van de jongens samen. Niet zo'n groot verschil meer he ;)

9. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    goeddag all

ik ben toch moe mensen pff!
    ben zo gaar als wat!
    naja Kyana naar school, Devin in bed. Me schoonbroer haalt wat sushi mmm jummie hahahaha

over 1 uurtjes i kyaantje alweer klaar. Vanavond komt schoonbroertje ff oppassen en dan unnen john en ik ff naar de makro, ff rustig neuze. Héérlijk. We gaan rond 7 uur, kids leg ik zelf nog ff in bedje.

@esther
    als ik jou berichtjes lees met logeren e.d. denk ik altijd: ik moet ook wat relaxter worden en ze gewoon eens wegbrengen mja, ik kan het niet pff

@miran
    arme joris, maar gelukkig weet jij er raad mee!

@hedwig
    kleine grote knul! Hij heeft Devin al dubbel en dik ingehaald.
    Mja Devin is ook wel een mini joh, hij is maar 81 cm en 10.3 kg... mijn mini!
    En geen zorgen maken joh, hij ziet er prima uit zeker niet te dik oid! gewoon súper!!!!

10. Marian

Marian Fanatiek lid

27 feb 2006
    3.648
    0
    0
    Op dit moment lekker thuisblijfmama
    Kampen
    6000 berichtjes...! :$:D

Anniek, ik denk dat het wel erg goed voor je zal zijn ze af en toe te laten logeren! Jij rent ook altijd maar door en verdient best eens een dagje voor jezelf! Wij hebben ze de laatste tijd alleen maar uit logeren gedaan als we zelf in huis aan de klus moesten, maar ik denk dat we voordat ik hoogzwanger ben ze nog eens 'wegsturen' en er even van gaan genieten. Het word zometeen weer druk zat met twee baby's erbij.... Dus gewoon doen Anniek! Goed voor jullie én goed voor je kindjes!

Zozo Hedwig, hij komt al heel icht in de buurt van zijn grote broer! Grappig om te zien zeg! En ik maar denken dat al mijn kinderen gewoon groot worden, misschien zijn die twee in mijn buik wel heel anders....?

Hier het schoolreisje pas 7 juli, dus nog even geduld. Maar goed, volgende week maandag zitten we voor twee weken in centerparcs, dat is toch een leuk vooruitzicht!

Hier de laatste week best vaak last van harde buiken. En dan het liefst op rustige momenten, als ik gewoon op de bank zit of in bed lig. Dus dat vind ik wel een beetje raar. Bij Lotte en Martijn had ik er ook al vroeg last van, maar dan alleen op momenten dat ik me te druk maakte. Nou ja, maar gewoon een beetje rustig aan blijven doen en donderdag de gyn inlichten.

11. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    hahahahaha van het weekend gaan we op 'vakantie' met een stel vrienden van ons hahahaha
    zojuist ff gewonnen op vakantie veilingen!
    Ff chillen ;)
    vrijdag avond gaan we weg en zondag avond komen we terug :)
    Ik heb hem voor 11 euro gekocht komt wel nog e.a. bij maar voor net geen 95 euro zitten we gebakken, met 2 gezinnen dan he.
    slecht zijn we he want over 3 weken gaan we ook al hahaha

12. Anniek,

Daar heb ik gelukkig geen moeite mee,ff rust met zn 2tjes wat doen is ook wel eens heerlijk weer.
    we hebben zaterdag wat in de tuin gerommeld daarna zei stefan zullen we ff met t golfje gaan touren iv de rolkooi die dr in zit gaat t maar met zn 2tjes dus dat was heerlijk,savonds lekkere frietjes gegeten met mn schoonouders en daarna hier thuis onder t afdak op de loungebank gezeten met n lekkere glasje wijn met zn 2en heerlijk zn avondje....

13. Anniek heerlijk he via vakantieveilig waren wij toen ook
    naar we love the 90,s geweest voor n prikkie

14. Anniek waar ga je ergens heen????

15. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    oei vakantie, wat lijkt me dat leuk zeg!! Hier gaan we eigenlijk nooit op vakantie. Vind ik best jammer. Maarja, wat niet is kan nog komen he. En dagjes weg is ook wel leuk ;)

@Marian : hmmm harde buiken in rust. Laat je urine eens controleren op blaasontsteking. Dat kan ook harde buiken geven zonder verdere klachten.

16. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    hengelhoef, toen ik hoog zwanger was ook geweest!

Esther
    klinkt op zich goed maar ik denk dan: toure vinden we niets, zonde van de benzine en jeepuh kan ook met de kids acherin. 'savonds chillen kan ook als de kids in bed liggen en frietjes eten? nah ook dat kan met de kids ;) zonde om ze dan weg te brengen.... denk ik dan he!
    Wij willen graag eens een nachtje weg naar zo'n kuuroord mja vinden het snel al te duur en dan verzinnen we dingen die we met het hele gezin kunnen ondernemen... hahaha

17. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    he meiden bets veel geschrveen vandaag.
    het was heeeel gezellig met san en indy! kids hebben heerlijk gespeeld, na het broodje tuusen de middag gingen we naar de kinderboerderij die dicht was (lekker handig ahum...)
    Gelukkig om de hoek nog aardig speeltuintje, daar hebben ze zich wel vermaakt. Terug nog een raketje in de tuin op, en san en ik konden heelrijk bijkletsen. Was heel geslaagd!
    Nu ligt seth in de bank te pitten en yara zit te kleuren. Zo maar lekker op tijd eten.

sorry heb er vluchtig doorheen gelezen..dus even geen reactie
    anniek wel heerlijk dat jullie er even tussenuit knijpen! Moet je zeker doen als het kan! :)

18. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    @ Hedwig -> wat schattig, die 2 zo naast elkaar. Is inderdaad weinig verschil...

@ Judith -> fijn dat het geslaagd was! Hebben jullie weer foto's gemaakt van de kids? Nu misschien zonder een slapende Seth ;)

@ Anniek -> lekker joh! Vooral voor dat geld is het nog extra leuk!

@ Esther -> leuk hoor zo'n weekend. Ik ben daar ook niet zo'n held in met Joris dan wegbrengen...

@ Marian -> oei, idd maar meteen aangeven bij de gyn. Misschien is het wel wat Hedwig zei en kan je er snel van verlost worden.

Hier op tijd gegeten. Sven is nu een spelletje aan het doen met Joris. Vandaag Joris zijn kamer eens goed onder handen genomen. Alles gepoetst, opgeruimd, speelgoed gewisseld, wat spullen verplaatst. Joris was meteen enthousiast toen hij het zag bij thuiskomst. Hij is ook al gedoucht, dus over een uur lekker naar bedje toe!

19. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    @Juut : klinkt als een errug gezellig dagje! :)
    En hebben de kids bij jullie nog vakantie dan?

@Miranda : Ja, daar heb je nu lekker de tijd voor he als Joris naar school is :)
    Hier ook de kids al gewassen en in pyama. Erik speelt nog een Dora spelletje op de Wii ( geleend van de buuf )
    Zo leuk om te zien hoe goed ie dat kan :)

20. Anniek idd dat is ook wel zo,
    maar zn kuuroord geven wij beide niks om
    en vinden dit leuk om te doen
    en we zouden eerst gaan wokken maar is niet door gegaan dus
    toen maar lekker frietjes,en mn pap en mam vonden t niet erg dat hij daar weer n weekend je bleef dus wij ook zeker niet hihih.

maar goed ieder t zijn he.
    fijne avond allemaal

doegggggg

Deel Deze Pagina