Hoi, ben ik ook weer eens. Anniek, heerlijk hoor, een weekend weg via vakantieveilingen! Geniet er maar van. En zo'n kuuroord, gewoon een keer een dagje plannen..(moet ik nodig zeggen....ik plan ook niks voor mezelf..) marian, volgens mij had jij ook een vakantie geboekt. Welk park? Hedwig, is het leuk het Dora spel voor de WII?
Goedemorgen! @ Marijke -> hoe is het daar? En met de kindjes en het eczeem? @ Hedwig -> idd, als Joris naar school is, heb ik zeeën van tijd Hier goed geslapen, zo Joris weer naar school...
goedemorgen! hier aan t eind van de dag ineens beetje belabberd gister..voelde me zo niet goed..vooral knallende koppijn, koud, verkouden, misselijk zelfs en heel raar..met de grootste moeite de dag doorgekomen...zo raar ineens. ben maar om 915 nr bed gegaan, en dat heeft wel geholpen. mr seth viel weer op de bank in slaap om 1600 grr, en die was niet wakker te krijgen een uurtje later, en echt superchagrijnig en moe de rest van de dag. vermoeiend hoor zo'n rare slaper. toen savonds ook weer allemaal vervelen in bed, en als je dan zo belabberd bent :x vandaag niks op de planning verder. het weer ziet er niet zo goed uit hier, begint net heel hard te regenen hey joris, veel plezier op school marijke ja ik ben ook wel benieuwd hoe goed ww is vol te houden voor je! hedwig leuke foto gezien van je jongens, zo komen idd wel dicht bij elkaar
goedemorgen allemaaal hebben jullie fijne moederdag gehad?, hier wel met kadootjes en ontbijt op DE BANK omdat elise van de trap viel toen ze met damian de kadootjes wilde halen!!!. de laatste 4 treden denk ik want de schade viel mee maar ja dan ben je toch al beneden haha. verder daarna bij ouders geluncht en bij schoonouders gegeten hoefe ik lekker niets te doen de hele dag. gisteren gewerkt en s'avond zooo moe lag er om 21.00 in en werdt om 6.00 weer wakker.net Damian naar school gebracht en zo het huis soppen wat met dit weer is toch niet leuk buiten. ach het is goed voor de plantjes. juut, balen dat je zo beroerd voelde en ja wat kunnen ze chaggie zijn als ze op andere tijden gaan slapen hé rustigaan vandaag. miranda, hoe gaat het met kiki? en joris ook weer naar school wel een gek idee de hele dag weg hé na z'n weekje vrij. marijke, hoe gaat het bij de ww? en met stijn zijn exceem. hedwig , ik moet met elise vanmiddag, ben benieuwd wat zij weegt en wat haar lengte is. maar als ik de foto' bekijk zijn ze erik en Owen bijna net zo groot maar wel goed in formaat(als je me snapt.) ziet er gewoon uit als 2 gezonde jongens anniek,, hier ook wel even uitlogeren brengen als we bij v na de bios gaan of de sauna. geeft soms ook rust even om je huis of de tuin te doe, maar ik snap jou ook wel hoor misschien een keertje proberen?????? carla,hoe gaat het daar? sandra, lekker van je vrije dagen genieten? patries hoe was het bij de dokter? marian heb je nog last van je buik gehad vannacht? ehhh?? lidwina, mommieof2(3) hoe gaat ie daar ?????????? zooo soppie maken en stofdoek pakken en aan de slag.. tot laters
ow juutje toch! Dat is echt heel vervelend zeg bah. uhm... ben beetje een zeef ff Kyana net op school en ik moet vandaag eens ff een productief dagje doen zo voor 3 uur. Gisteren echt stik weinig gedaan omdar ik zo giga moe was en pijn in me rug. Moe ben ik nog steeds maar me rug gaat beter. ' Gisterenavond nog naar de makro geweest lekker ff zonder kids! Dan kun je tenminste eens rondkijken. en jawel ik heb een mini laptop!!!!! En ik ben zo blij ermee, joepie. Als het geld van de verzekering er is dan krijgen we nog een nieuwe harde schijf in de andere en dan hebben john en ik er allebei 1. Dan kan john nog een oude het stekkertje vast solderen en dan heeft Kyana er in principe ook een Nu duimen dat de offerte van de lening van de Rabobank vandaag komt dan kan ik die snel tekenen en heb ik ook snel het geld zou dat leuk zijn.....
Goedemorgen. Hier alles wel o.k. Net pas aangekleed, en indy loopt nog in haar pyama . Heerlijk zo'n dagje. Niks op de planning. Straks lekker ff een rondje fietsen, en ff naar de bieb. Juut, balen dat je je gisteren zo belabberd voelde toen we weg waren, en dan kan het lang duren voor ze in bed liggen en slapen. Indy heeft het ook leuk gehad, maar wilde gisterenavond ook niet slapen want ze had op de terugweg geslapen. Sliep pas rond half 10, en was in ons bed gekropen Anniek, leuk een nieuwe laptop, en hoop dat het geld snel binnen is. Wat ga je nu precies doen, want heb de afgelopen tijd zo maar half meegelezen. groetjes sandra
hey san ik ga een eigen kinderkleding zaak beginnen weliswaar in een webshop variant maar goed. verder wil ik ook party's geven. Plus hiernaast ga ik als zelfstandig in de zorg werken...
Dag dames! Hier ook weer even een teken van leven... Het gaat hier goed, de harde buiken lijken al wat minder te worden, maar toch nog maar even melding van maken morgen. We gaan tenslotte toch twee weken op vakantie. Alhoewel, het is natuurlijk maar centerparcs, dus ik ben ook zo in het ziekenhuis als er iets zou mankeren, maar dat willen we natuurlijk niet in de vakantie. Volgende week maandag gaan we weg en we komen de 29e weer terug, ik heb er helemaal zin in, lekker even weg uit eigen huis. En als we dan terug zijn is er als het goed is behangen op de babykamer. Dat zou mijn vader doen. Ik heb het volgende behang besteld; Jongens-kast 6711-10 | Sweet Little World van AS Creation | kleurmijninterieur.nl= En dan in combi met gewoon blauw. We maken dan twee 'boekenkast' op de wand en de rest blauw. Op de wand aan de overkant die wat kleiner is moet dan 1 boekenkast komen. Ik hoop dat het een beetje wat word....
wauw dat is mooi behang Marian! En nu maar hopen dat de echoscopiste het juist heeft en je echt 2 jongens krijgt Yeah! Owen heeft gisteravond zijn eerste 2 stapjes los gelopen! En vanmorgen deed ie het zo uit zichzelf een paar stapjes ( ik was aan het ontbijten en keek net toevallig zijn richting uit hihi )
goedemorgen dames,, hier gister lekker in bad geweest met mijn moederdag kadootje badzeep van dove elise was gister bij cb, ze is 87 cm lang en weegt 11,6 kilo, klein maar goed op gewicht ze de arts , ach wij zijn ook niet zo lang dus komt goed, ze is net zo lang en zwaar als Damian toen hij zo groot was wel gek idee want ze zijn heel verschillend. marian,, lekker op vakantie, en ja als je het aangeeft bij de gyn dan weten ze ervan en kunnen ze de info zo doorspelen naar een ander ziekenhuis als het moet. anniek, wanneer krijg je nieuws van je lening?en wanneer ga je in de lucht met je site? zooo ga even spelen met mijn tekentabl voor de pc, kan ik beter mijn foto's doen hoop ik. tot laters
ik heb de offerte gisteren binnen gekregen en getekend en terug gestuurd. 19 mei ga ik inkopen doen en dn de site afbouwen een vraag: Vinden jullie het leuk als we ergens centraal afspreken en ik dan kleertjes meenemen zodat jullie kunnen neuze???????????? Tuurlijk geld voor mijn maart vriendjes een leuke korting lijkt het jullie iets, ik hoor het graag!
hoi anniek,, lijkt mij wel leuk om jullie zo ie zo weer eens te zien.. en lekker neuzen is nooit weg natuurlijk. zo damian net uit school gehaald blijft leuk om te zien dat ie zoveel vriendje s heeft en het zo naar zijn zin heeft op school. Nu even lekker tosti's maken en dan elise op bed leggen.
Anniek, spannend hoor allemaal. Ik hoop dat de kledingshop gaat lopen. succes met de website bouwen. Lidia, leuk om te horen dat het zo goed gaat met Damian op school. Renske is trouwens ook net gewogen en gemeten: 90 cm en 13 kilo. Hedwig, wat leuk dat Owen zijn 1ste stapjes heeft gezet. Met mij gaat het goed. Net gewogen en ben nu een halve kilo afgevallen. Niet veel, maar toch wat. Ik voel me er trouwens prima bij..Alleen wil ik natuurlijk het lefst morgen al al die kilo's kwijt...helaas voor mij, werkt het zo niet..Anniek hoe gaat het met jou acupunctuur? Met Renske gaat het heel goed, die speelt lekker en is altijd vrolijk. Stijn ook hoor, maar heeft zo z'n buien..maar hoe kan het ook anders als je hele dagen jeukt hebt. Dat irriteert natuurlijk enorm. Dus elke nacht komt hij bij ons liggen (en dan de hele tijd krabben, krabben, krabben) ondanks de anti-jeukdruppels.
zo hier een druk dagje gehad. hele dag gewerkt in een voetbalstadion hier, was een evenement voor onze kinderen (van het werk haha) georganiseerd, met echt heeeel veel te doen..(kameelrijden, raceauto rijden, vuurspuwen, draaimolens, huifkar en nog wel kweenie hoeveel andere dingen! was echt heel erg leuk! alleen wel vermoeiend (iets te weinig personeel dus moet 1 rolstoel duwen en 1 rolstoel trekken...). laat thuis, toen nog even gecollecteerd, toen door nr de pilates..pfftt.. dat collecteren vindt yara helemaal super he..gister heeft ze ook al bijna anderhalf uur meegelopen, echt geinig. mensen geven allemaal complimentjes, ze krijgt soms een snoepje, ze kan overal binnengluren haha..het duurt allemaal wat langer maar tis wel gezellig zo! verder gaat alles goed met alletwee hier! het zijn twee schatten! marijke een halve kilo is het beginnen, er volgen er vast nog vele! goed hoor, en idd het balngrijkste dat je jezelf er goed bij voelt lidia fijn joh dat damian het zo goed doet! o en ik wil echt alles weten over dat tekentablet..ben zo benieuwd of het wat is..zit het ook lang te overwegen maar haha weet niet precies wat je er eigenlijk mee kan..het is vooral veel preciezer te kunnen bewerken van foto's? anniek ja ik wil hoor! spannend allemaal hoor! hedwig wat goed van owen! en leuk dat jij het net zag! marian alvast heel veel plezier met vakantie! je zult vast lekker genieten, even weg uit de sleur! en dat behang vind ik superleuk zeg!
pff zeker een drukke dag, Juut! Ik ben nu trouwens in totaal al 3,5 kilo kwijt. Vorige week 3 kilo..dus vandaag viel het wel ff tegen.
o joh 3,5 al! veel joh! nog 1.5 en je kutn alweer een maatje kleiner aan! you go girl! ik ben hier ook wel goed bezig moet ik zeggen..heb schoonmoeders maar vast gemeld dat ik zondag op dr verjaardag alleen maar komkommer ga eten weltrusten meiden kga maar s slapen
Goedemorgen dames! @ Hedwig -> wauw wat goed van Owen! Dan duurt het vast niet meer lang voordat hij rond rent Leuk hoor! @ Judith -> van alleen komkommer kan je niet leven joh! En wat ontzettend leuk die activiteiten gisteren. Wel minder dat er dan te weinig personeel is. En dat collecteren, wat leuk dat Yara dat leuk vind, maakt het idd een stuk gezelliger! Waarvoor was je aan het collecteren? @ Marijke -> zo sneu dat Stijn nog steeds zoveel jeuk heeft... En 3 kilo vorige week en nu een halve kilo, dat valt dan ook wel even tegen, maar hou die 3,5 kilo gewoon in je hoofd, dan valt het een stuk minder mee @ Lidia -> wat grappig dat Damian en Elise hetzelfde ongeveer zijn qua gewicht en lengte op dezelfde leeftijd. @ Marian -> succes bij de gyn vandaag! @ Anniek -> wat spannend, komt heel dichtbij nu! En neuzen is altijd leuk!! Zo ga gauw verder hier, wat opruimen, poetsen, winkelen, en vanavond nog vergadering van de ouderraad op de school van Joris.