Maart 2007 mama's - deel 4

Discussie in 'De mama's' gestart door juut26, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    Goedemorgen allemaal!

Jeetje Juut wat een druk program gisteren!
    Wel jammer dat er zo weinig personeel dan was ja. Toch ook niet leuk voor de kindertjes lijkt me.

Alleen komkommer op verjaardag. Welnee joh. Je moet gewoon vragen of ze wat meer gezondere dingen wil neerzetten. Doet schoonma hier ook altijd voor me. Zoals cherrytomaatjes en schijfjes meloen. Errug lekker!

@Marijke : Jemig wat sneu zeg voor Stijn altijd zo veel jeuk. Kunnen ze in het ziekenhuis niks voor hem doen??

Wauw knap hoor al 3.5 kilo eraf in totaal!

Hier ook afgevallen ( langzaam maar gestaag ) geen idee hoeveel. ik weeg me nooit. Maar merk het aan mn kleren, die gaan lekker wijd zitten :D

2. lidia

lidia Fanatiek lid

goedemorgen allemaal.

gister de hele avond geoefend met het tekentabl, was erg leuk, ga vanavond met foto's proberen want had nu geen foto's op mijn pc staan.

verder niet zo veel vandaag.Elise is nu heel lief met water en haar serviesje aan het knoeien, haha alles is nat maar dat maken we weer droog straks.

juut,, wij zaten ook heel lang te tweifelen maar nu was deze bij de aldi voor een leuke prijs.

marijke,, wow 3,5 is al veel hoor, het gaat goed...:D

miranda,, leuk in de ouderraad:) en drukke dag zo te lezen.

zo nog even spammen van elise haar water/thee feestje

3. lidia

lidia Fanatiek lid

4. lidia

lidia Fanatiek lid

5. lidia

lidia Fanatiek lid

Bekijk bijlage 150196

deze heb ik gemaakt voor de juffen als afscheid van de babygroep naar de peutergroep.

6. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Lief Lidia!!! Ze lijkt erg op Damian en wat is ze groot al!

7. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    hihi dat was zeker wel een lekkere kliederboel of niet :D

Wat is ze toch een mooi meisje! :)

8. lidia

lidia Fanatiek lid

patries, ja ze lijkt echt veel op haar broer, alleen heeft hij nog lichtere ogen.

mamzie, dank je ze is ook een mooi grietje vind ik maar ja ik ben de mama:):D en alles was nat maar ik heb een glazen tafel en laminaat dus het was zo droog..

net even een proefrit gemaakt op een moederfiets. mag via mijn werk met het fietsplan een nieuwe fiets kopen en dat is leuk maar weet niet welke ik moet kiezen. deze ( stapel op fietsen - Moederfietsen,-) heb ik nu getest maar hij voelde een beetje raar.

nu wil ik deze SPARTA - Amazone Trendy (moederfiets, amazone)
    (849,-)nog testen, is een heel ander merk maar dan weet ik wel dat ik een goed heb.. scheeld alleen wel heel veel in prijs.

wat zouden jullie doen, of hebben jullie nog andere ideeën????

9. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    tja Lidia is natuurlijk erg persoonlijk ;)
    Wat is het budget en kan je de duurdere wel betalen?

Ik zou de tweede keuze nemen. Ziet er wat stabieler uit en heeft wat meer versnellingen ( wat met 2 kindjes op de fiets wel erg handig is natuurlijk )
    En is ook inclussief zitjes enzo. Dus dat hoef je er niet meer bij te kopen ;)
    ( vind de witte versie trouwens wel mooier :D )

10. Marian

Marian Fanatiek lid

27 feb 2006
    3.648
    0
    0
    Op dit moment lekker thuisblijfmama
    Kampen
    Controle was ok! Bloeddruk van 100 over 62 en twee zeer beweeglijke jochies in de buik. Ze waren zo druk dat hij niet eens scherpe foto's kon afdrukken, maar heb toch weer een hele rits meegekregen. Hij heeft het nog even bekeken en zag toch ook duidelijk dat het twee jongens waren, dus nu is het wel 100% zeker! Ze waren precies op schema gegroeid, dus gyn was erg tevreden en ik natuurlijk ook!

De harde buiken even in de gaten houden, maar is toch wel normaal voor tweelingzwangerschap. Als ze te regelmatig komen of ik me er zorgen over ga maken moet ik bellen, anders over 4 weken weer controle.

11. lidia

lidia Fanatiek lid

mamzie,, nee helaas de sparta is alleen zo afgebeeld, maar de stoeltjes komen er nog bij. wel bij allebij de fieten hoor dus dat is geen verschil.

12. Lidia, als ik die keuze zou mogen maken zou ik voor een elektrische fiets gaan. ;) Dus wel zelf trappen, maar met ondersteuning.

Marian, fijn dat die twee kleine mannetjes zich prima vermaken in je buik. Let je wel op jezelf, en neem rust als je te veel harde buiken krijgt hoor.

Ik moet eigenlijk het huis opruimen, maar heb daar zo geen zin in.. Ben moe en ik wil op vakantie..

13. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    marian
    een goede check up dus, mooi! ennuh wel fijn dat het nu toch weer 2 jongens waren hihi.

Lidia
    uhm... moeilijk... luxe probleem :)

marijke
    er is maar 1 handleiding.. je gaat naar www.vakantieveilingen.nl en uhm boekuh maar

wij gaan zo ff kijken voor een fototoestel....

byebye

14. haha ja Anniek dat klopt, Ik zit al iedere keer te kijken, maar ja moet ook nog maar eens vrij zien te krijgen?

15. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    hoezo?
    moet je het weekend werken?
    Anders lekke rmorgen na het werk weg en zondag avond terug?
    doen wij ook, john moet maandag gewoon weer werken.

we hebben een nieuw foto toestel, rib uit ons lijf maar wel heel trots.
    Een hybride camera dus geen spiegereflex maar ook geen gewone digitale, er echt tusen in!
    een panasonic lumixdmc-fz45
    alleen jamer dat hij op internet toch echt nog beter koop is mja... niets aan te doen

16. lidia

lidia Fanatiek lid

anniek, wow een nieuwe camera, dat is leuk:D , wil hier ook een nieuwe maar dan een kleintje voor erbij zeg maar, we hebbem een goede spiegelreflex camera maar die is te groot om zzo mee te nemen in je handtas.

marijke,, nou het buget is niet zooo groot;) haha ik moet hem wel zelf betalen maar met fiscaalvoordeel zeg maar. en een elc fiets is al gauw 1500,-.

marian,, wel fijn dat het 100% zeker is ,, en fijn dat alles goed was dan kan je lekker op vakantie.

17. lidia

lidia Fanatiek lid

net even gegoogld, ziet er leuk uit anniek, ben heel benieuwd naar de 1ste foto's

18. hardloper

hardloper Niet meer actief

even snel
    lidia, ik heb de tweede, in heemstede bij bikes 4 kids ofzo, maar dan wel 200 euro goedkoper!. even kijken op hun site ofzo. ik ben er erg tevreden over, heb m al jaren, en het is een superfiets.

19. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Goedemorgen!

@ Lidia -> lastige keuze... Kan je niet ook een proefrit maken op die andere fiets?

@ Lidwina -> klaar voor maandag? Dan is toch de eerste dag van Rune toch? Spannende dag dus...

@ Anniek -> wauw, wat leuk, een nieuw fototoestel. Dus snel een nieuwe spam plaatsen hoor ;)

Hier Joris weer naar school. Hij had er geen zin in en daarbij zag ik net dat ik de pomp was vergeten mee te geven, stom! Maar ja, heb de juf al gemaild erover. Dan ga ik vandaag maar die kant uit, kan ook wel de pomp meteen brengen, maar hij had al geen zin om te gaan, laat staan dat ik ineens op school sta, dan wilt hij al helemaal niet meer ben ik bang... Dan maar een bezoekje aan mijn oma, dan ben ik in de buurt :D

20. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    dan is oma ook meteen weer blij he ;)

Hier altijd vrij op vrijdag. Wel gezellig hoor.
    Thuishulp komt vandaag. Daarna ff boodschappen doen. :)

Deel Deze Pagina