Maart 2007 mama's - deel 4

Discussie in 'De mama's' gestart door juut26, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    hey meiden...

Die spam komt na het weekend ;)
    Dan zal er wel flink te spammen zijn. Gisteren ook al wat onozele foto's gemaakt, van de kids en binky en plantjes enzo hahah leuk ding om mee te spelen maar ben er nog niet zo handig mee hoor. mn de auto stand is voor mij handig hahaha
    Ding heeft 14.1 megapixels en 24x zoom en is voor mij al een 'kast' maaaarrr als je iets van kleding fotografeert dan is hij echt scherp en als je hem dan inzoomt zie je precies hoe iets gestikt oid is, je ziet precies structuur :)

nou ik ga verder met het inpakken... hoop dit weekend wel op een beetje droog weertje

2. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Zucht.. Devin is ziek en wil vrijwel niet drinken, hoe frustrerend. en sjaggie (dat laatste is ie al wéken) en ze zouden morgen gaan logeren.. de koorts is nu gezakt hoor, hij heeft alleen nog wat verhoging maar ik hoop dat ie snel op knapt. Nacht was *^_)(*^*( Heb m lekker bij ons genomen en hij viel al snel weer in slaap gelukkig. Helaas werd Carmen wakker (natuurlijk) en heeft Pro haar om 5 uur de fles gegeven. Ik vind het allemaal zwaar hoor (mag toch best gezegd worden?) Ik geniet ook, dat niet te vergeten. Maar ik ben constant bezig en heb zo mijn slaap nodig. Vandaag kan ik ook bellen voor de uitslag vh bloed prikken. Niet dat ik denk dat er wat uit is gekomen, maar goed.

3. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    hello
    iedereen een lekker dagje gehad? hier vanmorgen heerlijjk uitgeslapen tot 10.00!! Dat was heel lang geleden zeg..moet dan wel oordoppen in hoor, zodat ik echt niks hoor maar hte lukte ineens (rol was vandaag thuis, normaal werk ik natuurlijk altijd op vrijdag, nu vrij omdat ik woe hele dag had gewerkt)

dus dat was fijn! daarna wat gespeeld met de kids, vanmiddag het buurmeisje over de vloer gehad, en met iedereen nog even naar de kinderboerderij geweest, dus dat was wel leuk.
    yara heeft alleen erg last van ontstoken ogen (?) nooit eerder gehad! dus maar vaak met afgekoeld gekookt water afdoen..

yara mocht blijven eten met buurmeisje, dus wij met zn 3tjes en daarna weer gaan collecteren (voor het astmafonds was het miran dus ook een beetje voor joris haha)
    kids vonden het weer erg leuk (ja had ze nu zelfs allebei mee)

en heb ook weer getrimd!! les 9 alweer! was best zwaar maar het maakt me wel trots!

patries tuurlijk mag best gezegd worden dat je het zwaar vindt, dat is het ook!
    hoe gaat het nu met devin? heeft ie al wat gedronken?
    en was er nog iets uit het bloedprikken gekomen?

anniek je bent al weg denk ik? heel veel plezier in ieder geval!
    en te gek hoor zo'n nieuw toestel

miran was het leuk bij oma?

lidia ik heb ook een spartamoeder fiets niet helemaal dezelfde als die van jou. maar ben er erg tevreden over, die van mij wordt heeeeel intensief gebruikt..
    ik had m toen bij fietsenwinkel.nl besteld, was toen veruit de goedkoopste

marijke idd, gewoon er even lekker tussenuit piepen hoor!

4. Frun

Frun Bekend lid

13 mei 2011
    847
    1.064
    93
    Hey hallo dames,

Sweetpee (Francis) hier :) Wist mn ww etc niet meer dus ff nieuwe account :)

Ik dacht laat ik weer eens spieken hier! En wow de maart 2007 mama's zijn nog bezig, geweldig :D

Hoe is het met jullie (ik zal ff proberen bij te lezen)? Hier alles goed, Fayley is een hele dame al, veel te wijs! Alleen Mr Sweetpee en ik zijn uit elkaar, maar nog goeie vrienden gelukkig.

5. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    hey sweetpee das lang geleden! leuk dat je je weer s even komt melden hier! blij dat alles goed gaat met jullie, en dat je nog een redelijk goede band met mr hebt. das toch wel erg belangrijk als je samen een kindje hebt!

hier off course weer 600 dag, was nu een beetje chagrijnig op ze.
    maar goed, seth zit nu memory te doen haha en yara knutselt (hoe kan het ook anders...)
    vandaag niks op de planning

6. lidia

lidia Fanatiek lid

oedemorgen,,

hier was het om 5.45 dag omdat er aan de overkant van ons een politie actie was met een man die werd aangehouden en door een politiehond aan de grond werd gehouden, hoop geschreeuw en 5 polite wagens van alle kanten..

heb het nog niet terug kunnen vinden op internet.

verder vandaag een proefrit maken op de sparta fiets bij een zaak in heemstede . en vanavond naar zwager en schoonzus voor een bakkie..

fijne dag allemaal

7. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Goedemorgen!

@ Lidia -> wat een actie op de vroege morgen zeg! En succes met de proefrit!

@ Frun -> wat leuk dat je hier wat typt! Hoe gaat het verder met Fayley? Heb je geen foto van haar voor ons? Leuk om te zien hoe ze nu is! En heel fijn dat je toch goed contact hebt met de papa!

@ Judith -> wat een luxe had je gisteren zeg! Heerlijk hoor! En Yara met haar ontstoken oogje. Hoe is het nu ermee?

@ Patricia -> wat sneu dat Devin ziek is. Hopelijk toch verder opgeknapt nu en kunnen die 2 toch lekker uit logeren en jullie even bijslapen...

Hier geslapen tot 9 uur. Joris aan het kleien nu. Zo even wat opruimen, douchen, aankleden en dan eens kijken wat we gaan doen vandaag... Vanavond een verjaardag.

8. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    Hoi dames!

Hier was het vanmorgen 7 uur weer dag.
    Ben helaas wel opgestaan met een knallende hoofdpijn die maar niet weg wil. Dus dat is wel balen.

@Sweetpee : wat leuk weer wat van je te lezen! :)
    ff wat spam van je grote meid? ;)

@Patricia : Kan het helemaal begrijpen dat het vaak best zwaar is! een tweeling en een kleuter is niet niks. knuff voor jou!
    En beterschap voor Devin!

@juut : wauw dat was gisteren luxe zeg tot 10 uur uitgeslapen. Helaas vanmorgen weer zo vreselijk vroeg.
    Knap van je hoor dat je trimt!
    En dan ook nog collecteren. Druk leventje heb je maar ;)

@Hier
    Owen net wakker van zijn slaapje. Sinds een paar dagen doet ie maar 1 slaapje op 'n dag. Helaas wilt ie dat dan tussen de middag doen. Dus sta dan wel voor een moeilijke keuze met Erik ophalen van school. Heb nu al een paar keer gedaan dat ik Owen maar liet liggen en snel op de fiets Erik ging halen....

Oja, eergisteren heb ik Eriks haar geschoren hihihi
    Z'n haar groeit zo giga hard. Dus maar besloten zelf stekeltjes te maken en dan achter en zijkanten opscheren. Wel samen met schoonmama gedaan. En tis toch best goed gelukt hihi
    Zal straks eens een fotootje showen.
    Nu eerst ff boodschappen doen tussen de buien door ;)

Fijn weekend allemaal!

9. hardloper

hardloper Niet meer actief

Hallo dames
    wat leuk om allemaal oudgediende weer te zien
    francis, ben benieuwd naar je kleine. jammer dat jullie uit elkaar zijn, maar gelukkig nog goede vrienden

judith, wow, al les 9, wat knap! hardlopen is heerlijk he! waar blijven nu je fotos!!!!!

aniek fijne vakantie, en fijn dat je lening is goedgekeurt, wij zijn nog steeds bezig. ze zijn net echt vlot... (en party leuk, maar helaas boven budget, dus als klant heb je niets aan me)

lidia, spannend, welke zaak ga je? toch bikes4kids? en ben ook wel benieuwd wat er was. zo even zoeken:)

patricia, ja, mag je zeggen, is zwaar, is sowieso zwaar maar met twee helemaal. hoop dat er iets uit je bloed komt waar ze wat mee kunnen

ehhh, zeef.....

gister was runes eerste schooldag. en eigenlijk vond ik het neit spannend en neit eng:$. hij werd opgehaald, zat gezellig te zwaaien in de bus, werd weer netjes teruggebracht, heeft al goed meegedaan, kwam zeer vies thuis (goed teken toch?)
    En ik had het gevoel dat ik voor het eerst in ruim negen jaar echt een vrije dag had:):$. de kinderen allemaal naar school, niets regelen voor oppas of dat het lukt en goed gaat en ik op tijd ben enzo, gewoon echt rust:). voor het eerst in negen jaar even niet alleen mama:). dan merk ik pas hoe ontzettend moe ik ben en hoe erg ik even kwijt ben hoe of wat. even gewoon mijn gang gaan zonder een kind wat overal mee helpt (of neit). heb ook heerlijk met ze geknuffeld toen ze weer thuis kwamen. denk dat ik de komende weken echt ga opladen en mezelf weer een beetje ga vinden (das het plan tenminste)... De tip dus, zorg dat jullie af en toe een dag niet alleen mama zijn! (en succes daarmee, hoe weet ik niet;))
    straks gaan we lekker bbqen en morgen vieren we mamadag:D. regen is heir een zeldzaamheid geloof ik:D

10. Marian

Marian Fanatiek lid

27 feb 2006
    3.648
    0
    0
    Op dit moment lekker thuisblijfmama
    Kampen
    Dag dames,

Heb me vandaag weer zeer nuttig gemaakt. Alle behang in de babykamer is eraf en de structuur muur heeft zijn eerste laagje saus erop zitten. Moest nog even gedaan voor de vakantie, want mijn vader gaat behangen als wij weg zijn. Vanavond nog een keertje sausen en dan mmorgen een beetje de boel aan kant maken en maandagochtend inpakken en dan wegwezen. Ben zo blij dat mijn schoonmoeder mee gaat op vakantie, hebben wij ook af en toe een uitslaapdagje en kunnen we ook nog eens samen uit eten. De kinderen zijn ook helemaal blij dat oma meegaat.

Francis, leuk dat je weer eens om het hoekje komt kijken! Vertel eens wat meer....! Heeft Fayley het leuk op school? Woon je nogsteeds in het noorden of ben je verhuisd? We willen graag alles weten! Hahaha!

Lidwina, wat fijn dat Rune's eerste schooldag je zo goed is bevallen! En ik denk dat het heel erg goed voor je is om even lekker kinderloos te zijn overdag, lekker een beetje bijtanken! Is het ondertussen al bijna rond?

Anniek, heerlijk aan het genieten van een weekendje weg, wat goed dat jullie zo goed voor julliezelf zorgen! Zouden wij ook vaker moeten doen eigenlijk.... Maar goed, nu lekker twee weken achterelkaar, dus voor nu zit het bij ons ook wel goed!

11. Frun

Frun Bekend lid

13 mei 2011
    847
    1.064
    93
    #4751 Frun, 14 mei 2011
    Laatst bewerkt: 14 mei 2011
    Zo, bijlezen is geen doen hahahahaha Ik spring maar gewoon....

Maar alles gaat lekker, woon nog in het noorden idd, ex en ik hebben co-ouderschap, ieder een week. Was de eerste tijd wel heeeeeul erg wennen, maar nu loopt het lekker. Inmiddels zijn we al bijna een jaar verder. Gelukkig zijn we beiden flexibel en wordt er wel eens een dagje extra aangeplakt. We wonen dan ook maar 2min van elkaar af hahahaha Maar het is een stuk gezelliger nu we uit elkaar zijn, het ging echt niet meer. Dan maar liever gelukkig uit elkaar dan ellending bij elkaar met kind:cool:

Fayley doet het super goed op school, ze vindt het helemaal te gek. Ze wil geen dag missen en ik krijg haar zelfs met moeite mee van de naschoolse opvang;) Foto toegevoegd (Hmmm alleen hij moest gedraaid, ach...en anders maar ff mn profielfoto bekijken)
    Wat leuk dat veel van jullie alweer kids erbij hebben/krijgen zeg! (Wil ik oooook, maarja....eerst maar weer eens een vent)

Zal proberen weer geregeld voorbij te komen!

12. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Ohhhh wat een scheetje!!! Welkom terug Frun alias Sweetpee!

Hier kids uit logeren en wij gaan zo uit eten en daarna filmpje thuis kijken die we gehuurd hebben.

Lidwina, wat heerlijk hè dat ze dan alledrie even de deur uit zijn, en nu wél bijtanken en niet alleen maar schoonmaken etc hè! ;)
    Dus Rune vond het ook leuk op school?

Bloedprikken was nog geen uitslag over bekend, ik moest dinsdag maar weer bellen.

13. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    @Frun : wauw mooi meisje heb je!
    En fijn dat jij en je ex het zo goed met elkaar kunnen vinden. Is voor Fayley ook fijner natuurlijk.

@Lidwina : wat fijn dat je de eerste schooldag van Rune goed bent doorgekomen. En Rune natuurlijk ook ;)

@Marian : fijne vakantie!! :)

14. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Goedemorgen!

Hier uitgeslapen tot 10 uur met zijn allen. Heerlijk!

@ Marian -> schiet dus lekker op zo! En dus als jullie terug komen van de vakantie is het al behangen, goed geregeld! Alvast een hele fijne vakantie! Lekker genieten ervan!

@ Frun -> wauw, wat een mooi meisje is Fayley!! En heel fijn om te lezen dat het co-ouderschap super werkt. Idd ook handig als jullie zo dicht bij elkaar wonen!

@ Patricia -> en hoe was het gisteren? En tot hoe laat heb je geslapen?

@ Lidwina -> wat onwijs fijn dat het zo goed is gegaan met Rune op school! Dat hij helemaal vies terug kwam was idd een heel goed teken! Super! En lekker genieten overdag van het even niet mama zijn ;)

Hier vandaag naar het gaiapark. Zijn we al een tijdje niet geweest, dus dat gaan we vandaag weer eens doen!

15. Frun

Frun Bekend lid

13 mei 2011
    847
    1.064
    93
    Mogguh ladies!

Thanx voor de leuke reacties :) Het is alle een hele dame, wat gaat de tijd toch snel! Het is nog steeds een prinses op de erwt trouwens hahahahaha. En net als Joris loopt ze bij de logopedist. Al is het niet zo zeer om de uitspraak (mag nog op deze leeftijd) maar voor de uitdaging en dan gelijk maar de uitspraak ;). Ze loopt qua taalkundig begrip en gebruik een jaar voor op haar leeftijd:$
    Jullie snappen dan vast wat voor weerwoorden je dán kan verwachten.....De logepediste vond het erg belangrijk dat ze uitdaging hield en dus hebben we het afgelopen 3/4 jaar elke week een sessie gehad, wat Fay te gek vond, nu hebben we naar alle waarschijnlijkheid eind van de maand de laatste. Sinds school is de uitspraak veeeel beter geworden! Alleen de K en G nu nog.....

@Patroes Zo, lekker alle kids uit logeren!

@Lidwina gebruik idd de tijd voor jezelf. Eenmaal bijgetankt kan je de wereld weer aan :)

@Minimuisje, Wow! Die tijden haal ik alleen als het papaweekend is hihihi. Vandaag was ik vroeg wakker en Fay dus mooi pas om 9.15....

Nou, tuttebel is nu lekker aan het knutselen. Vandaag lekker thuisdagje.

16. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Leuk om allemaal te lezen Frun! Hier heeft Joris nu logopedie op school, hij zit ervoor op speciaal onderwijs. Hij heeft een ernstig fonologische stoornis met zijn spraak. Zijn taal en gebruik ervan loopt hij ook mee vooruit. Ik krijg hier ook genoeg weerwoorden en woorden die hij echt nog lang niet hoeft te gebruiken haha!

Hier terug van het Gaiapark. Jammer was wel dat het af en toe keihard aan het regenen was. Maar gelukkig is er ook een indoor gebeuren daar, dus dat was goed op te vangen. We hebben in ieder geval niet in de regen hoeven lopen ;)

17. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    ik lees wel mee maar weinig tijd om tussendoor wta te typen!

sweetpee leuk om de foto van fayley te zien, mooie meid hoor! weet nog goed dat ze toen net een brilletje moest en dat je daar wel even over in zat..lang geleden alweer he..

miran gelukkig tussen de buien door toch lekker kunnen genieten vandaag! mooi!

patries wat stom dat de uitslag nog niet binnen was..
    en heerlijk gister even lekker zonder kids

anniek ben je al terug? hoe was het? viel het park mee? wel ene beetje koud jammer genoeg; maar je hebt vast nog wel een beetje zon gehad?

lidwina ben blij weer ene positief berichtje van je te lezen! fijn dat je weer een beetje je rust gaat vinden! heerlijk wat tijd overdag voor jezelf!
    en idd, iedereen moet dat inplannen, wat tijd voor zichzelf! mij lukt het steeds beter ;)

hedwig stoer dat je dat zelf durfde bij erik! ik ben wel benieuwd hoe het geworden is!

roba jij was toch ook weggeweest? hoe was het?

marian fijn dat het wat opschoot! en vast ene heeeeele fijne vakantie!

marijke hoe gaat het bij jullie?

sandra hoe is het?

18. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    hier alles oke, wel een goed weekendje gehad, niet veel bijzonders.
    yara raakt alleen wel een beetje oververmoeid van het vroege wakker worden steeds, maar ja..trekt ooit wel weer bij.
    zaterdag even nr de praxis geweest, die bestond 25 jaar, dus gratis draaimolen en schminken, was wel even leuk. ook was het doedag bij de brandweer, maar daar was het gigadruk, dus alleen even de brandweerauto's van dichtbij bekeken.
    vandaag verjaardag schoonmoeder gehad, dus daar heel de middag geweest. heb me braaf bij de komkommer gehouden! en vanmorgen pittig rondje getrimd, viel mn batterij uit (en dus mn coach :$), dat was minder!

ben benieuwd hoe de kids het morgen gaan doen met wegbrengen. na 2 weken vakantie kan het wel even lastig zijn misschien..

19. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    marijke gaat de ww nog steeds goed? zit erover te lezen in de lounge, klinkt toch best goed en je mag best nog het een en ander eten lijkt me? het ljkt me wel leuk dat je echt zelf kiest hoe je het invult dan..
    ik doe nu sonja, en wel met een beetje eigen invulling hoor. maar wat ik lees over de ww is wel positief

20. sandra1979

sandra1979 Fanatiek lid

Goedeavond.

Hier vandaag gewerkt. Viel wel tegen, want voel me niet helemaal o.k. Heb keelontsteking. Vandaag nog naar de h.a. post geweest. Is een virus, dus kreeg geen anti biotica. Had gisteren al pijnstillers gehaald, dus de pijn valt mee. Slikken is alleen lastig.

Frun, wat leuk dat je er weer bent, en wat een prachtmeid is fayley. Leuk dat je weer meekletst.

Anniek, leuk weekend gehad?

Juut, knap hoor dat het rennen zo goed gaat (als de batterij er niet mee stopt). En yara zo moe, ach germ. En morgen moeten ze weer naar school.

Lidwina, fijn dat rune het goed gedaan had op school. En geniet even van je niet-mama tijd. En nog gefeliciteerd met jullie 10 jarig huwelijk.

Nou indy slaapt nog steeds niet. Goed dat ze morgen weer naar school kan, kan ze wat meer energie kwijt en is ze 's avonds tenminste weer moe.

Groetjes sandra

Deel Deze Pagina