hoi allemaal,, hier een lekker weekend gehad, gisteren een proefrit gemaakt op de sparta fiets dit wordt hem hoor even wachten op het geld van mijn baas en dan kan ik hem bestellen. Damian helaas een beetje ziekies dus vandaag lekker thuis gerommeld. en net even de strijk weg gewerkt.., ga even tv kijken en morgen qweer werken.. marian fijne vakantie alvast. juut,, hier ook de tekenen van het vroege opstaan, damian lag er vandaag ook om 18.15 al in mede door dat hij een beetje ziek is. fran,, welkom terug, pittig ding hoor jou dochter. sandra,, balen meis die keelontseking. en hopen dat indy weer moe gaat worden zooo tot laters dames
@ Lidia -> wat fijn dat je een fiets gevonden hebt die zo goed bevalt! Joehoe! Nu idd even wachten dan op de baas! En beterschap met Damian. Hopelijk word hij niet heel ziek. @ Judith -> hier al een week school er weer op zitten Enige wat ik merkte is dat hij de donderdag al wat moe was en vrijdag geen zin meer had. Moest dus even weer in het ritme komen na 2 weken vakantie. Dus komt goed hoor! @ Sandra -> oei, keelontsteking. Beterschap! En idd, met school raken ze een hoop energie kwijt. Dus morgen zal ze vast al wat beter in slaap komen. Hier vanavond koekjes gebakken. Morgen is voor ons kijkochtend op school. Mogen dan kijken in de klas en bij de logopedie hoe ze werken daar. Dus samen met Joris aan het bakken geslagen. Koekjes in verschillende vormpjes en Joris heeft ze nog afgewerkt met glazuur en alfabet lettertjes. Die gaan dus morgenvroeg mee naar school
ook goedemorgen! yara hier voor het eerst sinds weken weer s om 700 wakker. had de zijkanten van haar rolgordijn waar normaal licht doorkomt afgedekt met een toren van knuffels haha..zou het wat uitmaken of zou het gewoon te maken hebben met de grote vermoeidheid? seth vandaag om 630 dus dat was uitslapen helaas vannacht wel wat druk met enge dromen, plasjes en kroelen kwijt, maar a la. vandaag begint het gewone leven weer!
Hah Juut ook hier begint t met speen en knuffeldoekje kwijt.. Devin is er erg gek op, Carmen geeft niks om dr speen (gelukkig?) maja wil niet 1000x op een nacht er uit omdat meneer t kwijt is :s en ook hier een vrij redelijke nacht gehad. Om 4 uur Devin een fles gegeven en ze hebben doorgeslapen tot 6.45.
dat is goed nieuws patries! fijn dat jouw nacht ook redelijk was patries. devin begint dus ook zo gehecht te raken aan zn knuffeldoekje/speen. van de ene kant is dat heel schattig, maar ook wel lastig soms. hier twee kinders die totaal verknocht zijn aan hun favo kroelen. het wegbrengen ging bij yara vanzelf, die ging huppelend nr binnen. seth had het even moeilijk maar werd goed afgeleid door zn juf. ha heerlijk even 2 uurtjes rust in huis dus ga gauw aan de slag hier! toedeloeee
Goedemorgen! Hier zou ik vanmorgen in alle rust in moeten kunenn pakken. Maar ik heb net Martijn weer van school op kunnen halen omdat hij had overgegeven. Dus die ligt nu zielig op de bank. Mijn schoonmeder komt om een uur of tien, dus dan kan ik goed aan de slag. Ik denk dat Martijn gewoon een beetje gespannen is voor de vakantie, hij lijkt verder niet koortsig ofzo...
Kom ook weer even binnenvallen, wederom alles bijgelezen, maar oh oh wat druk hier hahaha, dus weer even gauw gauw. Hier een heerlijke vakantie op cp gehad met heerlijk weer, dus dat was genieten. Afgelopen zaterdag met een groep vrienden terug in de tijd gegaan met de 90's party was ook super. En vandaag om 10 over 7 (voor ons heeeeelllll erg vroeg) stond de vrachtwagen met heipalen voor de deur..........verbouwing is begonnen!!! Ik ben nu aan het werk, Jayson weer naar school, ging vrij goed. Wilde wel dat ik bij hem bleef maar na de uitleg dat dat niet kon, bleef hij gewoon lekker zitten en kon ik weg zonder dat hij achter me aan kwam. Voor de vakantie hadden ze musical, wat was dat super zeg, zulke kleine prullekes in de musical, kippevel. Marian, arme Martijn misschien idd wat spanning wat eruit komt. Fijne vakantie alvast. Frun, wat een leuke foto, echt een mooi meisje. Fijn dat je nog zulke goede vrienden bent met Mr. Patries, idd goed nieuws meid, gelukkig. Sandra, veel beterschap, hopelijk gaat het gauw beter. Lidia, een fiets gevonden, lekker hoor. Hopelijk heb je er heel veel plezier van. Ga gauw verder, is inmiddels weer een stapel bijgekomen op mijn bureau, tot laters dames.
hallooowww allemaal.... Hier terug van een zeer geslaagd weekendje h'e'erlijk! Nu wel kots moe, helaas was devin flink koortsig en ging het met ups en downs in de diepse down had hij dan ook 40.1 koorts bah! Naja hij is nu bij oma, ik ben al ff op mijn werk geweest en ben nu met Kyana aan het eten. Zometeen zooi ruimen van de vakantie. ENNNN het geld van de lening staat erop! ik helemaal happy!!! Nu kan het echte werk beginnen! A.s. donderdag inkopen.
frun leuk dat je er weer bent, ik moest wel ff denken hoor voor ik je onderschrift las! super Juut park waren we al geweest toen ik in verwachting was van Devin. Kyana helemaal in haar nopjes met glijen enzo.. echt tegek.
Dames ik kom ook weer binnen vallen.... Frun welkom terug! Hier ook weer in het ritme proberen te komen na 2 weken vakantie. Nog een heerlijk weekendje weg geweest, we hebben erg genoten!
Goedemiddag. Hier niet super. Gisteren nog naar ha post geweest, en idd keelontsteking. Sinds vanmorgen ook flinke oorpijn. Anniek, wat voor kleding gaat het worden? Carla, zo te lezen fijne vakantie gehad. En waar waren jullie het weekendje geweest? groetjes sandra
Vertel carla, daar gaan wij onze zomervakantie doorbrengen he! Huisjes oke? zwembad leuk? tips om wel of niet te doen? leuk dat jullie genoten hebben! anniek shit dat devin niet zo lekker was, maar gelukkig toch goed nr je zin gehad! en jeee het geld binnen kun je lekker in gaan kopen! san veel beterschap meid een keelontsteking is niet niks roba succes met de verbouwing en fijn dat het vanmorgen ok ging met jayson! wat was zijn rol in de musical? marian hoe is het nu met martijn? niet meer gespuugd hoop ik? gaan jullie morgen weg?
Haha Juut!!! Nou een weekendje is natuurlijk erg kort dus wij hebben vooral gezwommen en lekker uit wezen eten! Die van ons vinden zwemmen echt gewildig dus hebben 2 dagen van 10.30 tot 15.00 in het zwembad gezeten. Dinja moest in het begin even wennen maar na een uurjte sprong ze zo van het trapje af het water in! Zijn allerlei dingen voor de kids te doen. Overdekte centrum is gezellig. Wij hadden een goed huisje en heel erg dichtbij het centrum en zwembad, maar 3 minuten lopen!
juut kempervennen is een heel erg mooi park! Zeker de natuur daar. erg leuke kinderboerderij leuke action factory. Er mooi zwembad. Helaas is het wel zo dat als je pech hebt je echt een pokkeend moet lopen. Carla fijn dat het gezellie was en cp ga je ook heen voor te zwemmen he Sandra Kids kleding in de maten 92 t/m 176 waarschijnlijk de merken vinrose, ministars, schoefies, en verder weet ik het nog niet.
Anniek, fijn dat alles rond is ben echt benieuwd. Carla, heerlijk weggeweest. En hier ook bijna hele dagen in het zwembad hoor en de Baluba meestal nog even na het eten hahaha. Juut, ze speelden Pluk vd Petteflat, echt super, hij behoorde tot de werkmannen die de boom om wilde zagen.... hahah, binnenkort krijgen we de dvd. Echt leuk om te hebben. Ga weer wat doen.
ff niks echt gelezen mar zag dat carla op de kempervennen was geweest,wij zijn dr ook al vaak geweest vooral omdat t hier 20min rijden is ongeveer is n mooi park met leuke huisjes,dus juut je kan zeker gaan hihihih
Anniek wbt een party, misschien dat we een keer idd iets kunnen doen met meiden van hier, dat lijkt me wel erg gezellig!