Maart 2007 mama's - deel 4

Discussie in 'De mama's' gestart door juut26, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    pfjieuw dan kan ik met een gerust hart gaan hihi :)
    fijn om te lezen

en ja carla dat waren we al van plan om een keer redelijk centraal een party te doen! leuk!

krullie hoe is het daar voor de rest?

roba cool zeg zn 1e musicaloptreden

ga er even twee in bad stoppen en dan lekker door nr bed.
    pfft het lijnen gaat vandaag wat minder maar ja, volhouden maar!
    valt niet mee met al die verleidingen in kast en koelkast...

doeiii

2. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    jaaaaaa
    leuk leuk leuk

Waar gaan we op een central plek iets organiseren en wie willen er allemaal komen?

Carla
    ja leuk! En vind je het misschien ook leuk als ik bij jou kom en je dan wat vriendinnen uitnodigd?

3. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    Anniek ik wil komen!
    plaats maakt me niet zo veel uit als het maar geen 2 uur rijden is! en ik ga hier eens polsen bij vriendinnen!

4. Marian

Marian Fanatiek lid

27 feb 2006
    3.648
    0
    0
    Op dit moment lekker thuisblijfmama
    Kampen
    Goedemorgen!

Hier gisteren al vertrokken naar cp met een kotsende martijn in de auto. Zijn maag was de hele dag van streek, arm zieltje! Hopen dat het vandaag beter is.

Hier wel internet, kan natuurlijk geen 2 weken zonder! Kinderen waren vanmorgen om 6 uur al wakker! Pfff... zwaar! Maar goed, dat is natuurlijk wel logisch, het is allemaal zo spannend! Aan het einde van de vakantie slapen ze vast uit tot 9 uur (hopen we dan maar...):D

Jammer wel dat het hier nogsteeds regent, ik ga nu maar eens gauw naar de voorspelling van vandaag kijken.

Bye!

5. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    goedemorgen allemaal,

@Marian : wel fijn dat je internet hebt op vakantie :D
    Arme Martijn zo van slag. Hopen dat ie snel opknapt!

@Meeting : Centrale plek = centraal in het land? Als dat zo is dan wil ik ook wel komen :)
    Word wel 'n keer tijd om jullie te ontmoeten na bijna 5 jaar kletsen hihi.

@Hier
    Gisteren hebben ze eindelijk onze nieuwe voordeur erin gezet! YEAH! Is wel wennen hoor, En ook stukken donkerder in de hal met deze deur. Maar mooi is ie wel :D
    Ze zijn er de hele dag mee bezig geweest. Pfff was wel errug gaar aan het eind van de dag :(

Erik slaapt al 2 nachten vreselijk bagger. Dus dat is ook wel 'n energietrekker. En dan al bijna 4 dagen hele dagen regen. pfff verlang nu al weer naar de zon. Word altijd zo moe/slaperig van regen hihihi

De nieuwe kooi voor de ratjes is binnen gekomen. Jemig wat een groot ding hihi
    Daar gaan ze wat lol aan beleven!
    Ff kop koffie opdrinken en dan dat ding in elkaar zetten :)

6. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Goedemorgen!

@ Hedwig -> wat fijn, een nieuwe voordeur! En nog even geduld, ik hoorde op de radio dat het het weekend weer mooi weer wordt!

@ Marian -> arme Martijn, hopelijk knapt die snel op! En wat fijn dat je daar internet hebt! Nog een hele fijne vakantie!!

@ Anniek -> ligt eraan waar het gehouden wordt, ik red het niet om 2 uur in de auto te zitten... Dat is me echt te. Dus even afwachten, maar ja anders kom ik een keer richting jou ervoor ;) Wel fijn dat je nu er echt mee kan beginnen!!

@ Roba -> oei, verbouwing gaat dus echt van start nu! Wat spannend...

@ Lidwina -> hoe is het nu met Rune op school? Heeft hij het nog steeds naar zijn zin?

Verder kan ik niet terug lezen... Sorry als ik iemand overgeslagen heb!

Hier gisteren gesprek gehad op school. Joris doet goed mee, houdt zich wel erg vast aan de pictogrammen. Verplaatst zelf de wijzer als iets is afgelopen. De juf vergeet het wel eens en dan doet hij dat elke keer uit zichzelf. Daar heeft hij dus echt een houvast aan. Verder waren ze aan het denken om hem over te laten gaan naar groepje 2. Maar dat vinden wij zelf wel wat vroeg. We konden ook kiezen om hem in het midden van volgend jaar over te laten gaan. Ze gaf zelf ook aan dat groepje 2 wel meer verwacht wordt van de kinderen, veel meer zelfstandigheid. Dus hebben wij gezegd dat hij dan nog even in groep 1 blijft. Hij doet het dus hartstikke goed. Sinds gisteren is ook officieel de logopedie erbij gestart! Dus vanaf gisteren is het programma echt officieel van start gegaan...

7. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    hey meiden

miran
    jeee dat klinkt goed van Joris zeg! super

Hedwig
    centraal is het midden van de plaatsen waar ieder vandaan komt. Evt kan ik het ook in 2 keer doen mocht het voor andere anders niet te halen zijn...

Ik moet eens even praten met de juf, er schijnt een kindje ziek te zijn Kyana komt met verhalen thuis maar als ik alles goed begrijp heeft hij kanker. Dit wil ik wel even zeker weten want dan kan ik ook praten met Kyana. biggens was tenslote ook ziek.... verder doet ze het prima geloof ik.
    We gaan zo met school naar het droppie pad, iets van ervaar het maar. Ik heb me opgegeven om mee te gaan dus ben erg benieuwd. Ben ook benieuwd hoe Kyana omgaat met al die kids :) leuk leuk leuk dus
    vanmorgen ook nog naar het uwv geweest, net een kindercreche pff.
    straks ook nog naar privazorg omdat ik graag aan de slag wil als zzp-er!
    Ik ga gauw even de auto opruimen...

8. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    Morgen weer werken....zal wel weer even wennen zijn na twee weken vakantie.

9. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    hello!
    hier flink aan het tobben met het vroege wakker worden van allebei, maar goed, dat is niet zo interessant.
    verder alles oke, alleen heeft gister seth al rennend een flinke crash gemaakt tegen de bank, dus die ziet nu best wel blauw..brokkenpiloot..
    ik had gister cursus van mijn werk, was niet zo goed helaas. maar ja.
    vanmorgen weer ochtendje werken op de groep, rol is thuis.
    gister nog even gezellig bij mijn ouders bijgekletst, zou ik eigenlijk vaker moeten doen. is toch ook wel s rustig zo zonder 2 kwebbelkids ;)
    verder ook gehoord dat we 5 juni lekker een dagje weg gaan met ouders en broer en schoonzus of nr blijdorp of nr beekse bergen :)

carla sterkte vandaag zla zeker wennen zijn joh!
    is kyra wel weer goed opgestart op school?

anniek hoe was het met de klas van kyana? leuk dat je dan kan zien hoe ze zich daar gedraagt lijkt me! zou soms ook zo graag om een hoekje willen kijken!

miran fijn dat het zo goed gaat met joris op school, dat is zo fijn om te horen!

roba hoe gaat het met de verbouwing

hedwig wat vinden de ratjes van hun nieuwe huis? en wauw leuk een nieuwe voordeur..zouden wij ook moeten. wist niet dat dat een hele dag werk kostte!

marian hoe is het daar? martijn al helemaal oke? en al lekker gezwommen? het weer wordt beter!

10. lidia

lidia Fanatiek lid

goedemorgen..

hier opgestaan met koorts:( en dat terwijl ik me alleen maar moe voelde, maar Damian wilde zijn "orentempen" met de oor thermometer en toen moest ik ook..:$38,5 gaf ie aan.. dus ik nog een keer de andere kant ja hoor echt 38,6.. dus vandaag maar een rustig dagje voor mij. vin wilde eerst niet naar zijn werk maar ik heb gezeecht dat als het niet gaat dat ik bel.

gisteren had Damian een voorstelling op school, zoo leuk, ze deden met verschillende klassen een stukje uit isolde en tristan en hij was een koksmaatje haha zo gelachten en heeeeeeel trots in de zaal gezeten.

oja hij heeft net zijn 1ste uitnodiging gekregen voor een partijtje van een klasgenootje hahaha echt een hele middag ergens heen..

juut,, balen van de vroege vogels.. en leuk met je ouders kletsen. werkse vandaag.

carla, werkse vandaag kids zullen wel druk zijn met verhalen op school.

anniek,, ik wil wel komen hoor !!! ben heel benieuwd

lidwina,, heb jij al meer gehoord over de lening? en toch ook wel nieuwschierig wat je gaat doen.

miranda, goed hoor dat je zecht dat joris nog wat klein is voor de volgende groep. laat hem eerst maar zijn weg vinden op de school.

marian, hoe gaat het daar?? vandaag wel meer zon??
    zoo ga even een kopje thee zetten.

11. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    Goedemorgen!

@Anniek ; hoe was het uitje met school? En wat had de juf te vertellen over het zieke kindje?

@Juut : balen joh dat ze elke keer zo vroeg wakker zijn.

En voordeur zetten een hele dag werk? Yep hier wel. Normaal gesproken denk ik niet hoor. Maar hier gingen een paar dingetjes mis, en ja dan zijn ze zo een hele dag bezig he ;)

@Marian : Hoe is het met Martijn?

@Miranda : wat leuk dat je op school mocht kijken!
    En wijs besluit hoor, zou 'm ook niet zo snel naar groep 2 laten gaan. Hij zit net een paar maandjes in groep 1, is net gewend en dan nu al weer over. Pffff

@Hier
    Erik weer naar school. Owen is het huis op zn kop aan het zetten hihihi
    Heb net afspraak gemaakt bij de dokter voor Richard, Erik en mezelf.
    Richard gaat morgen er heen want die heeft het zo benauwd. Is al 2 weken ziek maar word steeds benauwder, en dat in combi met zijn astma.... vertrouw ik niet.
    Erik moet voor evaluatie van de Ventolin naar de dokter.
    En ik heb sinds een paar weken behoorlijke pijn in mn rechterbovenbuik. Komt zelfs door de Tramadol heen. Dus moet toch best pijn doen dan.
    Erik en ik gaan vrijdag naar de dokter. Dan is Erik toch vrij ;)

12. lidia

lidia Fanatiek lid

jee hedwig dat is niet niks als je z'n pijn hebt. en richard klinkt ook niet best, hoe gaat het normaal net zijn astma? gaat het ook goed met de ratjes samen? en collega van mij moest ze wegdoen zei ze (had 4 ratjes) omdat haar vriend ook astma had..
    en hiohi die owen is gewoon het huis aan het verbouwen voor je

13. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    leuk leuk leuk
    tot nu toe dus:
    HEDWIG
    JUUT
    CARLA
    MIRAN
    LIDIA
    of heb ik nu iemand gemist?

gisteren was echt heel leuk. Kyana doet heerlijk mee en hong niet echt aan me dus dat was erg fijn. Gisteren is ze ook weer gaan spelen :) vandaag mag ze niet en daar was ze al niet blij mee hahaha.

Hebben jullie dat smorgens ook, dat jullie amper op tijd komen? Zo irritant vind ik dat bah!

Heb bij priva ook meteen mijn eerste uurtjes geregeld! Heel spannend en erg leuk.
    vanmiddag nog een gesprek met zorgconnect, ben benieuwd.
    Gisteren 2 kussens voor de caravan gemaakt...
    was gisteren helemaal dood op!
    Morgen de hele dag inkopen... ofja tot we klaar zijn! Ben zzooo benieuwd!
    Vandaag ook nog behoorlijk wat te doen.

Hedwig
    nou dat wordt een flink rondje dokter zeg bah!

Juut
    idd soms moet je dat vaker doen! Ff weg zonder kids is echt chillie...
    En die sethje toch, arme stumper.

Carla
    suc6 vandaag.... zal ff tegen vallen.

miran
    lekker he dat zonnetje :)

14. sandra1979

sandra1979 Fanatiek lid

Goedemorgen.

Hier gaat het redelijk. Nog wel flink last van mijn keel en oren, maar ben nu lekker 2 dagen vrij, dus doe rustig aan.
    Vannacht slaapkastje gehad. Zag er uit als robocop (volgens jarno) en moest zo nog slapen ook, maar was zo moe dat ik dus toch redelijk geslapen heb. Ben benieuwd wat er uit komt. Volgende week voor blaastest, foto en uitslag.

Anniek, al het redelijk te rijden is, kom ik ook. En wat fijn dat kyana het zo goed doet op school.

groetjes sandra

15. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    @Sandra : hihihi ja dat kan ik me nog herinneren van Richard. Die werd ook getest op slaapapneu.
    Ik zei toen ook tegen hem : ga maar geen boodschappen doen, straks denken de mensen dat je een bom draagt :p

Geniet van je vrije dagen!

16. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    ow sorry san, het beste paard van de stal vergeet ik!
    Tuurlijk kom jij ook :)

oooo zit hier te stuiteren dames....
    UWV belde zojuist of ik misschien intresse heb om als kraamverzorgende te gaan werken! Paar certificaten erbij en het zou kunnen waarschijnlijk.... ow dames dat is mijn droom! Ik ben zo giga happy :) vroeger wilde ik dat al worden maar omdat de gehandicapten mij ook trokken heb ik toen voor de spw gekozen ipv verpleegkundige. 1 van de domste dingen die ik oooit gedaan heb! En nu..... owwwww duimen jullie voor me?

17. Roba77

Roba77 Fanatiek lid

11 jul 2006
    1.079
    0
    0
    Anniek, dat zou geweldig zijn meid, wij duimen mee hoor !!!

Hedwig, allemaal even doorlichten bij de ha, ben benieuwd. Enne........Owen mag hier best mee verbouwen hoor, is toch al een zooi nu ahha.

Juut, nog steeds aan het knokken met je vroege kotertjes. Hier de laatste dagen ook niet willen slapen, laat gaan slapen, vroeg wakker, zit in de lucht denk ik. Of het ligt bij ons aan de verbouwing die misschien toch wat meer impact heeft op ons mannetje dan dat ik verwacht. Palen zitten erin, alles is inmiddels uitgegraven, vandaag misschien fundering erin.....zie het wel weer als ik thuiskom.

San, hahaha Robocop, gelukkig heb je vrij goed geslapen en krijg je hopelijk snel duidelijkheid.

Miranda, goed besluit, zou hem ook nog even in groep 1 houden.

Verder ben ik het even kwijt.

Hier gisteren de foto's (volgens mij wel duizend hahah allemaal foto's van alle mama's en papa's bij elkaar) vd musical op schijfje gekregen. Wat leuk, nu komt binnenkort de film nog. GEWELDIG !!
    Verder weinig nieuws te melden. Jayson gaat goed op school zegt de juf. Alleen af en toe wat problemen met afscheid, maar zodra we weg zijn geen probleem meer. Al is hij wel moe aan het eind vd ochtend/middag. Maar ja we hebben ook gemeld, dat hij nu laat gaat slapen (terwijl we hem er op tijd opleggen, maar telkens eruit komen en gisteren hebben we hem maar laten roepen en vond ik hem slapend op ons bed haha) en vroeg (voor zijn doen is 7.15 uur vroeg) wakker. Ach vanmiddag kan hij weer wat bijkomen.

Ga weer wat doen dames. Tot later.

18. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    @Anniek : mn duimen draaien voor je! :)

@Roba : Schijnt idd in de lucht te hangen dat slechte slapen. erik ook al paar dagen dat ie niet wil gaan slapen savonds. We leggen hem altijd tussen 7 en half 8 op bed maar het is vaak pas half 9 ( en van de week zelfs pas 11 uur!! ) eer ie echt slaapt. En dan snachts ook vaak wakker pfff.

19. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    @ Anniek -> oh wat onwijs spannend! Wat zal dat onwijs gaaf zijn! Mijn duimen draaien! En wat fijn om te lezen dat Kyana dan niet aan je hangt en goed mee doet (was hier anders maandag op school!)

@ Sandra -> haha, ik zie het al helemaal voor me. Gelukkig toch nog redelijk geslapen!

@ Hedwig -> echte ziekenboeg dus in huize Hedwig. Balen hoor!

@ Roba -> wat gaaf dat je zoveel foto's hebt gekregen en dan ook nog de video ervan, leuk!

Hier vanochtend ineens migraine. Tot 1 nog geslapen. Zo richting tandarts met bonkend hoofd... Maar ja, niks aan te doen!

20. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    hier echt supermoe van alle belabberde nachten maar ben toch nr pilates gegaan en nu ben ik voldaan moe. ben best trots we moesten ook een oefening doen met je lijf helemaal rechtop haha dat klinkt niet echt duidelijk ik zoek even plaatje

Deel Deze Pagina