Maart 2007 mama's - deel 4

Discussie in 'De mama's' gestart door juut26, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    he poep een heel stuk geschreven ineens weg. dat overkomt me toch nog best vaak.
    nou ja..even kort: alles wel oke, vanmiddag even nr bieb geweest
    allebei weer eens goed gegeten (spinazie) dus dat is ook wel weer leuk!

miran hoe was t bij de tandarts (ik moet di eook nog bellen trouwens..)
    en balen van de koppijn

hedwig ging erik vandaag een beetje makkelijk slapen? ik hoop het voo rje, anders hou je geen avond meer over

he roba show s een leuke foto van de musical als je tijd hebt tussen alle verbouwingsperikelen door. is het vandaag wee ropgeschoten

anniek ben erg blij voor je! is echt te gek. maar lijkt mij persoonlijk wel onwijs moeilijk te combineren met je iegen gezinnetje.
    maar meid, als het altijd je wens al was, ga ervoor!

sandra hoop dat er iets uitkomt meid! en fijn dat het een klein beetje beter gaat

lidia nog koortsig? beterschpa meid!

2. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    @ Judith -> bij de tandarts was alles goed! Hij liet ook alles goed toe, dus na 5 minuten stonden we weer buiten ;) En wat fijn dat de kindjes goed gegeten hadden. Spinazie krijg ik hier dus echt niet erin bij Joris!

Zo, gauw naar bed...

3. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    nu ff ego en dan naar bed...

zie-> www.sjiek-kids.nl

tot morgenavond.... heb er zin in :)

4. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Goedemorgen!

@ Anniek -> shop ze!!! Ben benieuwd naar de collectie :)

5. lidia

lidia Fanatiek lid

morgen dames,,

anniek,, spannend hoor vandaag ben heel benieuwd.

miranda,, fijn dat het goed ging bij de tandarts en je migrane?

babiche,, hoe gaat het met de verbouwing??

hedwig, succes bij de ha met richard, ben benoieuwd wat ie zegt.

carla, hoe was je werkdag weer na de vakantie?

juut,, balen als al je tekst kwijt is hé. hoe vroeg was het vandaag??

hier gelukkig geen koorts meer maar wel HEEEEEEEL moe, en ik weet gewoon ni9et waarvan, wil van alles doen maar als ik wil beginnen ben ik al moe en de hele dag aan het gapen? bloed geprikt voor mijn schildklier maar die was goed, weet het even niet meer maar voel me zo nutteoos in huis:(:( ik wil wel.....

ou ga toch maar even de tsofzuiger pakken.

6. sandra1979

sandra1979 Fanatiek lid

Goedemorgen allemaal.

Hier gaat het z'n gangetje. Nog niet helemaal fit. De keelontsteking wil maar langzaam beter worden, en de oorpijn is er ook nog steeds. Met pijnstillers gaat het goed, maar zodra ze uitgewerkt zijn meteen weer koortsig.
    Ga toch zo lekker lunchen met mijn collega;s. Dan vanavond maar niet scrappen en op tijd mijn bed in. Morgen nog een dagje werken en dan een overvol weekend. Wel leuk. De oude oppas gaat trouwen, dus zaterdag naar het stadhuis en het feest. Ook nog een verjaardag, en zondag opendag van mijn broers werk en nog een verjaardag.
    Druk dus, maar wel allemaal leuke dingen.

Plus jarno gaat zaterdag morgen spullen halen voor ons nieuwe schuurtje en zitje. Zoals ik nu zie gaat het heel mooi worden. De man van mijn nicht helpt mee, en heeft al snel tijd, dus zal w.s. voor onze vakantie klaar zijn, kunnen we er de zomer lekker van genieten. Heerlijk.

Verder nog wat ontwikkelingen rondom halfzus (nee helaas niks gehoord) waar ik wat onrustig van word........maar blijf positief.

Even denken wat ik hier gelezen heb:

lidia, wat balen zeg dat je zo moe bent. Is echt heel vervelend (ken het helaas), Mss uitgebreider bloed prikken? Hoop dat je de dag een beetje doorkomt.

Anniek, ziet er goed uit al die site. Ben benieuwd naar de collectie.

Juut, oh wat goed, beide spinazie gegeten....

Hedwig, wat een ziekenboeg zeg.

Babiche, ben benieuwd naar de verbouwings vooruitgang?

Sorry de rest weet ik niet meer.
    groetjes sandra

7. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    hoi allemaal.
    ik heb met oordoppen in geslapen tot 800 en heb rol even alles laten doen dus dat was fijn!!
    om 900 waren beide kids onder de pannen dus ik mn lesje getrimd en daarna wat opgeruimd. vanmiddag even met seth nr de stad voor paar kleine dingetjes.
    nu spelen ze even samen moeder en baby boven maar ik geloof dat het steeds minder gezellig wordt daar haha..

sandra das zeker een leuk weekend voor de boeg! en hoop dat je je snel weer helemaal goed voelt meid!

lidia erg he als je wel wil maar je kan niet! gun jezelf maar wat tijd!

anniek ziet er goed uit, wil er nog wel een paar taalfoutjes uithalen voor je ;) maar leuk hoor!

lidwina nog steeds aan het genieten van je rustige dagen?

marian hoe is het op cp? beetje miezerweer he? maar vermaken jullie je wel?

marijke hoe gaat het met afvallen meid? schiet het al lekker op?

carla is het werken oke gegaan of was het weer erg wennen?

8. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    hallo hallo?
    hier alles oke, kids lagen er lekker al om 1900 in. heb gefotoshopt aan een canvas voor een vriendin, was wel leuk alleen de comp op zolder is wel erg traag!
    morgen weer werken, en extra vroeg op want moet met de bus mee met de kids

9. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    heyyy meiden!

het was een zwaar dagje :) ben echt heel ver moeten rijden, had bijna bij JUUT voor de deur willen stoppen :) we zijn namelijk helemaal naar steenbergen gemoeten...
    Ik heb de kindjes wel gemist hoor pff ik heb ze alleen vanmorgen gezien!!!
    Maarrrrr ik heb echt mega leuk spul.
    Bij de eerste groothandel in veldhoven hadden ze echt leuk spul, echt giga! Maar ook wel erg dure merk spullen.
    Bij de 2e groothandel hadden ze gewoon echt NIKS
    toen rond gebeld, me schoonbroer laten bellen en toen naar steenbergen, dat was echt een geweldige mevrouw en daar heeeelll veel tumble dry gekocht! GEWELDIG... hihi heb hier behoorlijk wat staan.
    Hoop voor de winter een nog grotere collectie te kunnen inkopen maar het kost gewoon allemaal veel centjes en je moet alles voroschieten he dus tja!
    morgen ga ik foto's maken en online zetten!

10. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    mogge dames,

@juut : met de bus mee vandaag? Waar gaat de reis naartoe?

@Hier
    Doktersronde weer gehad. Richard heeft antibiotica en prednison gekregen.
    Erik moet gewoon zo doorgaan met de Ventolin.
    En ik krijg een echo van mn nieren en galblaas en moet urine inleveren.

Net nog ff de buuf gesproken. Daar word je ook niet vrolijk van pff
    Zei ze : ja de school waar Erik op zit, ik ken een vrouw en haar kind heeft ze er vanaf gehaald. Kind kei erge nachtmerries en kon niet meer functioneren. Allemaal door die school. En nu op die andere school is alles weer normaal. En zo kende ze wel meer van dat soort gevallen.

Wel frappant want ik hoor die verhalen ook maar dan andersom. dat de kinderen het op die andere school zo erg hebben gehad en op Eriks school weer opbloeien.
    Alleen ik hoor het dan van de moeders zelf en niet via via zoals de buuf.

Maar toch doet het me wel wat. Word er beetje boos om want wat wil ze nou van me? Het irriteerd met beetje erg.
    Maar komt misschien omdat ik vandaag niet zo lekker in mn vel zit.
    Wederom slecht geslapen door de pijn pfffff :(

11. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Hier hebben ze vannacht doogeslapen!

OOOH leuk Anniek, ikke schierig :)

12. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    wat een drukte hier hahaha....

naja hier thuis is het wel veel te druk en verrek van de pijn BAH

13. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    ZO oeps de capslock haha
    weer terug van leuk dagje werken
    man en kids komen zo terug van dansles
    ik heb de pasta vast opstaan.
    wel last van ontsteken tandvlees doet flink zeer

anniek balen van de pijn! en oe steenbergen dan was je echt dichtbij joh! ik ben er vanmorgen geweest met de bus om een kidnje op te halen haha!
    leuk dat je zo goed geslaagd bent, ben wel benieuwd hoor!

patries wauw proficiat! een hele nacht doorgeslapen, top!

hedwig ik vind dat ook stom hoor, dat moet ze lekker voor zich houden, wat heb jij er nou aan.
    en de bus (busje) ging dus gewoon nr mn werk, normaal zitten daar vervoerbegeiders op, maar met vakantie moeten wij soms ook

ga even afgieten

14. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Hello!

@ Hedwig -> benieuwd dan of er wat uit de testen komen! En Richard aan de prednisolon, dan voelt hij zich vast snel beter. Superspul voor de longen! En met de buurvrouw, idd waarom moest ze dat vertellen? Wat wilde ze ermee bereiken. Ene oor in, andere oor uit ;)

@ Anniek -> ben zo benieuwd naar de foto's in je webshop. Leuk hoor! Begin is er!

@ Patricia -> wat goed zeg.

@ Judith -> wel leuk toch om een keer te doen, de kids thuis ophalen!

Hier de beslissing gemaakt om Kiki weg te doen. Joris reageert er te vaak op helaas. Ook sinds een kleine week dat we dagelijks extra moeten puffen en wallen onder zijn ogen en vaak wrijven. Contact gehad met de vorige eigenaar, hun wilde de kitten niet terug, maar wel een gezin waar een broertje zit van Kiki, die wilde graag een 2e kitten erbij. Zondag hebben we lentewandeling van school en daarna komen ze Kiki ophalen. Joris vanochtend eerst in tranen toen ik het zei, helemaal uitgelegd en nu zei hij ook zelf tegen oma dat Kiki bij zijn broertje gaat wonen. In hoeverre hij het begrijpt, geen idee... Maar ja, toch is het niet leuk. Je raakt zo snel gewend aan zo'n beestje...

15. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    WEEKEND....Zo daar was ik aan toe!!
    Weer flink aanpoten na 2 weken vakantie. En als je dan in 3 dagen een sportdag moet regelen voor 300 kids dan heb je het wel even druk!!!! Maar goed dat overleven we ook wel weer!!!

Anniek ben erg benieuwd naar de kleding!!!!

Miranda ach wat sneu voor Joris dat Kiki weer weg moet....

Patires wat fijn een goede nacht!

16. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    gus arme Joris. Maar is idd dan wel het beste ja. Want kan niet ten koste van zijn gezondheid gaan ja.

Hoe reageren de ouders van Sven nu trouwens op Joris zijn school?

Kindjes zijn nog wakker. Gaan zo naar bed. Morgen gaan we een knuffel varkentje voor Erik kopen. Want hij heeft de hele week stickers verdiend voor het goed eten. ( elke dag 3 stickers = gamen en hele vel vol is een klein kadootje )
    :)
    Hopen dat ie het leuk blijft vinden en dus ook goed blijft eten ;)
    Anders moeten we weer wat anders gaan verzinnen pffff

Fijn weekend allemaal!!!!

17. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    lady's
    zometeen na 8 uur ga ik er alles opgooien....
    jongens en meiden....

18. Roba77

Roba77 Fanatiek lid

11 jul 2006
    1.079
    0
    0
    Ben benieuwd Anniek. Succes.

Miran, had het gelezen op hyves ja van Kiki, jammer, maar ja wat moet moet en misschien groeit hij er mettertijd overheen......
    Veel plezier met de lentewandeling en misschien iets leuks gaan doen/kadootje als het afscheid te moeilijk wordt...

Hedwig dat gaat goed zo te zien met Erik, fijn hoor. En hoe gaat het nu met Richard? Slaat de prednison aan?
    En ik denk idd hetzelfde als de rest over de buuf, gewoon lekker je eigen gevoel volgen.

Patries lekker joh dat ze hebben doorgeslapen.

Hier rustig weekendje voor de boeg. Beton ligt er sinds gisteren in, die moet uiharden en dan maandag beginnen met metselen denk ik....Maandag ook Rob zijn operatie en ik moet werken (dus ik rij op en neer), dus dat wordt een druk weekje. Eerst even lekker genieten vh weekend.

Fijn weekend allemaal.

19. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    Ik ga dadelijk even kijken Anniek!!!!

20. sandra1979

sandra1979 Fanatiek lid

Hallo allemaal.

Sorry echt ego bericht. Hier vandaag toch gaan werken. Maar op het werk erg onrustig, door nieuwe mensen die moeten komen, en allerlei zaken waar we het als team niet mee eens zijn. Zelfs gisteren met z'n allen een brief aan de directie geschreven.
    Op mijn werk voelde ik me flink beroerd, maar kon niet weg. Eenmaal thuis koorts en overgeven. Gelukkig vanmiddag al flink wat uurtjes geslapen. Overgeven is gestopt, maar nog wel verhoging.
    En de oude oppas van indy trouwt morgen, dus daar wil ik zoooooooooooooo graag naar toe, dus MOET beter zijn. Gelukkig heel wat pijnstillers in huis, waar de verhoging ook wel mee te onderdrukken is, dus hoop dat het gaat lukken,. Duik zo lekker mijn bed in.

Anniek, maar ga eerst even op je site spieken natuurlijk.

Juut, wilde je nog terug pb'en maar is nog niet gelukt, doe het het weekend even.

groetjes sandra

Deel Deze Pagina