Maart 2007 mama's - deel 4

Discussie in 'De mama's' gestart door juut26, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    argh foto's willen niet lukken...
    morgen met daglicht proberen! grrrrrr

truste

2. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    mag ik even vloeken &()#)HJKN J*Y(#*U)(#!!
    wéér vanaf half zes in touw hier.
    werkelijk niks helpt (nu was hte zlefs yara als het eerste :()
    boos worden, negeren, belonen, het maakt allemaal geen zak uit. ik ben er zo ontzettend klaar mee! word er echt lichtelijk agressief van hoor. wanneer houdt het nou ooit eens op.:x:x:x

zo, nu even diep ademhalen

san wat rot dat je zo naar was gister. hoe ben je vandaag opgestaan? hoop echt dat je nr de bruiloft kan! (wat ene mooie dag hebben ze gekozen!)

anniek balen dat het tegenzat, had al gespiekt

roba rustig aan nu even he twee dagen! fijn dat de verbouwing wle opschiet!

hedwig wat fijn dat het met de stickers werkt voor erik

miran jammer hoor, maar er zit niets anders op

3. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    ow Juut wat balen zeg :(
    kunnen ze niet weer eens een paar daagjes gaan logeren? Of jij
    Dan kan je ff bijtanken.
    Of je moet zelf stuk eerder naar bed gaan dan krijg je toch je uren slaap. Noem ook maar wat he ;)

@Sandra : heel veel beterschap! Hoop dat je vandaag gewoon naar de bruiloft kunt gaan

@Hier
    Richard en de prednison hihi. Nou het enigste waar ik tot nu toe aan merk dat het werkt zijn de vreetkicks van Richard :p

Oja ook wat. Sta ik gisteren in de drogist. Vraagt de winkelverkoopster zo van : wat heeft Owen nou bij zn lip.
    Ik zo : ja dat heeft ie af en toe. Denk iets van eczeem plekje ofzo?
    Nee zei ze, dat is een koorts-lip!
    Krijg nou wat.... nou lekker dan mijn kleine van net 1 jaar heeft een koorts-lip en dan ook gelijk de rest van zn leven.
    En bedankt oma grrrr :(

4. sandra1979

sandra1979 Fanatiek lid

Goedemorgen allemaal.

Hier ook al vroeg dag 6.15, maar vond ik niet erg, was wel bijgeslapen. het gaat redelijk. Wel wat hoofdpijn, maar heb niet meer overgegeven, en ben ook niet misselijk.
    Zit nu zwaantjes te vouwen van geld voor het bruidspaar. Indy en ik hebben een hele gave taart gemaakt, en daar komen ze op.

Juut, oh wat klote zeg. Als ze aan je slaap komen word je vanzelf sjago, dat gebeurd nu eenmaal. Ik weet niet wat ik moet zeggen, jullie hebben alles al geprobeerd........x
    En idd een mooie dag. De bruid is overigens ook nog jarig vandaag.

Jarno is hout en materiaal halen voor ons tuinhuisje/schuur. Ik moet met indy nog ff weg voor cadeautjes.......
    verder rustig aan.

5. lidia

lidia Fanatiek lid

goedemorgen,,

juut,, oei oei dat is balen zeg, vroeg:$.... hier vaak ook om 6.00 wakker maar Damian weet dt hij niet voor 7.00 naar ons mag komen, we hebben een wekker op zijn kamer gedaan en die gaat piepen als het 7.00 is. tot die tijd speelt hij op zijn kamer als ie wakker is.

miranda,, ach jee dat is nietleuk als je weer afscheid moet nemen van kiki, maar we voor joris het beste. en misschien kan ej af en toe op bezoek bij kiki en haar broertje;)

hedwig,, oei een koorts lip is niet best als ie dat nu heeft maar het kan ook krentebaard zijn(zo klinkt het) en dat lijkt erop en dan moet je evene langs de ha voor een zalfje .kijk uit want dat is besmettelijk. en goed van erik hoor.

anniek, ben heel benieuwd naar je collectie hoor..

carla,, jee 300 kinderen even sportdag regelen:$pfff

patries,, hoera voor Carmen en Devin:D

sandra,, fijn dat je weer iets beter voeld. en leuk zwanen van geld.
    veel plezier op de bruiloft straks.

ehhh sorry ben het even kwijt..

6. lidia

lidia Fanatiek lid

straks mijn nieuwe fiets ophalen en vanmiddag de kids naar mijn ouders brengen want vin en ik gaan naar de bios. dus de kids slapen bij hun kunnen wij morgen uitslapen/ en de tuin doen.
    zoo nu eerst de kids in bad doen.

7. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    @Lidia : ja na wat googlen las ik dat het ook krentenbaard kan zijn.

Maar hij heeft dat plekje wel vaker gehad. En dan heeft ie het een week en dan gaat het vanzelf weer weg.
    Heb er best vaak aangeraakt ( smeerde het in met vaseline omdat ik dacht dat het gewoon eczeem was ) en heb er nooit wat aan overgehouden.

Krentenbaard moet toch uitbreiden?
    Maar goed, koortslip moet ook eerst een blaasje zijn en dat is het nooit. Het is altijd een ruw plekje. Eerst rood en dan word het wat zwartig..... en dan een beetje een geel korstje erom heen en dan word het weer rood en dan is het weg.
    Maar het breid dus echt nooit uit!

Dus wat zal het nou zijn?

8. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    en nu schaam ik me helemaal.... JUUT
    Ikw as als boos dat ze hier om 8 uur wakker werken, lagen er gisteren pas ron d 21 uur in en kyana nog wel later.... Maja na te lezen dat die Yara en Seth weer z'o vroeg paraat waren, en Indy ook nou dan schaam ik me hoor!
    Maar tis echt vervelend... weet ook niet zo goed wat je ermee kan doen. Ik stuur Kyana vaker alleen naar beneden en Devin huilt meestal ff en valt ook weer in slaap.
    En juut spelen ze niet misschien heel lief samen als je boven speelgoed neerzet wat ze bij jou moeten komen halen??
    Voor Yara een beloningssysyteem gekoppeld aan cijfers vanaf wanneer ze mogen opstaan?
    En voor Seth ook een beloningssysteem maar dan meer op ' zijn niveau' (you know what i mean}. Zullen jullie vast allemaal al geprobeerd hebben....

meiden ik ga nu foto's maken... althans proberen want weet niet zo goed hoe ik het het beste moet aanpakken!

9. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Goedemorgen!

@ Judith -> kan je ze idd niet even laten logeren bij opa en oma? Dat jij weer even kan bij tanken? Heb je al eens met Yara erover gesproken, gewoon in de zin van waarom zo vroeg en dat alle andere mensen dan nog slapen? Of idd een wekker proberen? Maar ja, die werkt weer niet voor Seth... Ik probeer mee te denken, maar het is natuurlijk zo moeilijk! Een dikke knuf!

@ Sandra -> fijn dat je je iets beter voelt. Heel veel plezier vandaag op de bruiloft, hopelijk kan je volop genieten ervan!

@ Carla -> jeetje, voor 300 man even een sportdag organiseren... Respect ;)

@ Hedwig -> nou dat is dan lekker! Als het idd een koortslip is, dan heeft die dat voor de rest van zijn leven idd. Ik was ook zo'n gelukkige ervan... Zucht... Maar wat je omschrijft vind ik wel raar. Bij mij begint het altijd te tintelen, rood plekje, meestal een blaasje (ook niet altijd), klein korstje en weg is het. Niet geel/zwartig. Misschien als je de volgende keer bij de huisarts bent even vragen?

@ Lidia -> wat leuk dat je nu al de nieuwe fiets krijgt! En veel plezier in de bios en met het uitslapen morgen ;)

Hier zo even naar de winkel en dan even gaan overleggen wat we gaan doen. Het is tenslotte prachtig weer!

10. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    al wat foto's staan erin maasr helaas voegt hij het ook bij de jongens, dat vanavond maar even uitzoeken.
    John is nog niet thuis maar zodra hij thuis is is het eten wassen en naar een verjaardag...

11. Marian

Marian Fanatiek lid

27 feb 2006
    3.648
    0
    0
    Op dit moment lekker thuisblijfmama
    Kampen
    Dag dames!

Heerlijke week achter de rug, al was het weer nog niet super. Vandaag wel een hele mooie dag gehad, veel zon, lekker warm! Hopen dat het komende week wat beter is....

We zijn van de week naar de dierentuin geweest en gaan aankomende week nog naar het veenmuseum en plopsaland. Verder vermaken we ons hier ook erg goed!

Heb niets gelezen, maar dat snappen jullie vast wel!

12. lidia

lidia Fanatiek lid

hoi dames..

hier een heerlijka avondje gehad gisteren. eerst gezellig koffie gedronken buiten en daarna naar de film geweest. die was wel leuk maar de 1ste waren beter.

vanmorgen was het 10.00 dat we wakker werden en daarna wel nog even hard aan de slag gegaan want we wilde een "rommel" kamer opruimen en een boel weg doen. om 14.00 kwamen de kids moe maar voldaan thuis want ze waren met mijn ouders naar zandvoort geweest met de trein.. straks even de laatse dingen doen en dan is het mooi geweest..

morgen en dinsdag werken dus drukke week..

13. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    hey Dames

WE hebben de hele collectie online :)
    ook de jongens collectie...

Mochten jullie iets willen bestellen geef dan eerst even een pb-tje hier op de site dan krijgen jullie een kortingscode

nu ff lekker chillen want ben zooo moe!

14. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    nou shciet mij maar lek..
    seth was vanmorgen om 645 wakker!!!:$:$
    gister is ie met rol nr speeltuin geweest (ik ben met vriendin weggeweest) dus mss moet ie gewoon iedere dag uren kunnen razen in een speeltuin ofzo? nou ja. we hebben maa rene half feestje gevierd, hij heeft een waterpistooltje gekregen, en hij was helemala trots haha.
    dus ze staan nu op de mat helemala blij de tuintafel nat te spuiten haha.

anniek reserveer dat leuke tumble n dry hemdje Ludie 116 maar voor mij voor de party oke?
    leuke dingen staan erop hoor!

lidia werkze vandaag en lekker hoor zo'n rustig weekendje even!

marian leuk hoor, lekker leuke dingen doen! veel plezier nog!

miran nog erg verdrietig om kiki?

san heb je nog nr de bruiloft kunnen gaan? was wle een mooie dag zaterdag!

hier qua werk ook een drukkke week, allemaal vrij kort maar oke. vanmiddag terug voor een communicatietraining, morgen vergadering en dan woe ochtend en vrijdag en werken. dus dan zit je ineens 4 keer per week daar! nou ja.

15. sandra1979

sandra1979 Fanatiek lid

Goedemorgen allemaal.

Hier gaat het wel redelijk. Keelontsteking blijft, van de week maar eens langs de h.a. want duurt wel lang. Soms wat verhoging, maar met para goed te onderdrukken.
    Verder zaterdag heerlijk naar het feest geweest. Het was zooooooooo leuk. Ook om ons indy zo heerlijk te zien genieten.
    Zal straks wat spammen.

Gewoon een leuk weekend gehad.
    Vandaag 3 :$ shoots. Was wat verzet die ik van de week afgebeld had. En morgen dagje ziekenhuis. Gyn. + foto/blaastest/uislag slaapkastje. Ben erg benieuwd.

Verder op het werk heel rommelig. Ben vrijdag daar echt ingestort. Gewoon niet lekker, oververmoeid (hoop echt dat er iets uit het slaapkastje komt) en rommelig op het werk. Heel de ochtend daar gejankt, en leidinggevende die het niet snapt.
    Nou ja, lastig allemaal. Maar heb een afspraak gemaakt bij de bedrijfsarts. Zo kan ik ook een medische verklaring vragen voor de overstap naar de dagbesteding.

Anniek, ga straks ff kijken.

Juut, druk weekje, en super tijd vanmorgen....hopelijk volgen er zo meer.

Miran, knuf, las dat kiki weg is.

Marian, die lekker aan het genieten is.

Sorry rest weet ik niet meer.
    groetjes sandra

16. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Waar kan ik kijken Anniek?

17. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
  18. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    Ziet er goed uit hoor Anniek!!!!

19. Roba77

Roba77 Fanatiek lid

11 jul 2006
    1.079
    0
    0
    Oohhh Juut klein feestje idd, wij duimen mee dat het zo goed blijft gaan. En Yara sliep die ook wat langer?

Anniek, wat een leuke dingen, hoe valt Dirkje en Tumble groot of klein, zit nl te twijfelen over de maten.

Sandra, een heerlijk weekend gehad zo te zien, nu een drukke dag. Hopelijk gaat het met de keel gauw beter en ben ook erg benieuwd naar de uitslagen morgen. K*t dat je leidinggevende het allemaal niet (wil) snapt(pen).

Miran, las net op je hyves dat je heel je huisje aan het "haarvrij" maken bent. Sneu joh, maar ja het kon niet anders. Succes met poetsen. Houden ze je wel op de hoogte van het wel een wee van Kiki?

MArian, nog even lekker genieten meid.

Nou hier gaat de verbouwing gestaag verder, vandaag begonnen ze aan de buitenmuren. Rob ligt nou als het goed is op de ok voor zijn operatie. En ik ben aan het werk, dus dat word een druk weekje, werken, verbouwing (tussendoor rotzooi wegpoetsen), Jayson, Rob thuis.....komt allemaal goed hahah. Ga weer aan de slag.

Fijne dag allemaal.

20. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    oei spannend Roba, Rob onder het mes. En dan ook de verbouwing erbij. Druk dus in huize Roba. ;)

@Sandra : dikke knuff voor jou! Ben ook wel heel benieuwd wat de uitslag zal zijn van de apneu onderzoek. Hopen dat er iets uitkomt wat goed te verhelpen is en dat je dan niet meer zo moe bent.

@Miranda : hoe is het gegaan met het wegbrengen van Kiki?

@Marian : leuk om te lezen dat de vakantie goed bevalt :)
    Zitten jullie weer hier in de buurt?

@Juut : wauw die Seth weer lekker geslapen. misschien is dat idd de truc. Goed uit laten rauzen overdag.

@Anniek : website ziet er mooi uit!

@Patroes : hoe is het daar? Slapen de kleintjes nog steeds door? En hoe is het met Justin? En met jouw gezondheid?

@Hier
    Erik weer naar school. Hij is vandaag samen met ander klasgenootje hulpje van de juf. Ow wat vind ie dat stoer zeg hihi. Voelt zich dan een hele bink :p

Erik is voor volgende week maandag uitgenodigd om bij zn vriendinnetje tussen de middag te gaan eten hihihi Leuk hoor :)

Owen wilde de hele ochtend niet slapen. Dus die ligt nu heerlijk te tukken.
    En ik zit weer eens op mn krent :D

Deel Deze Pagina