Maart 2007 mama's - deel 4

Discussie in 'De mama's' gestart door juut26, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Ach Mamzie.. Ik heb net 4 uur geslapen ;)

2. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    o heeeeerrrrlijk patries 4 uur slapen! dat is niet mis!
    hoe gaat het verder/

mamzie ach op je luie krent zitten is best lekker hoor.
    leuk dat erik zo trots was om hulpje te zijn in de klas

roba is de operatie van rob allemaal goed verlopen?

sandra ik wil heel graag wta spam zien van de bruiloft! en balen dat het maar zo langzaam overgaat

hier wel een oke dagje, niks bijzonders. training van mn werk was afgelast, verzet nr vlgd week.

3. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    babiche
    Tja hoe valt het, ik vind het niet opvallend groot vallen. Mocht je twijfelen meet dan even de lengte van een broekje oid op die hij draagt dan meet ik het voor je op, geen probleem.

Patries
    wowie 4 uurtjes!

hedwig
    das lekker fff op ' je luie krent'

juut
    ow oke dan! Nou tja dan maar volgende week he, wat zijn we toch flexwiebel ;)

all
    tnxxx ben kei trots hihi

4. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    verder gaat t redelijk. Ben steeds zo moe maar das oud nieuws. Kan éindelijk morgen bellen voor de uitslag vh bloed, dan hadden ze t zeker binnen. Als er niks gevonden word, word ik doorgestuurd naar de internist. Heb ook nog last van mn bekken, heb daar ook meteen een afspraak voor gemaakt voor de fysio.. zo blijf je bezig.

5. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Hallo dames,

@ Anniek -> wauw! Ziet er heel leuk uit je webshop!! Heb je al een bestelling binnen ondertussen?

@ Judith -> wat goed van Seth! Hopelijk heeft hij het onthouden hoe blij mama ervan wordt en doet hij het nog heel vaak ;)

@ Patricia -> zo blijf je idd bezig!

@ Sandra -> benieuwd wat er uit de testen komen hoor... Hopelijk dan wat meer duidelijkheid!

@ Hedwig -> leuk dat ze zo trots zijn als ze het hulpje mogen zijn! Leuk hoor. En lekker niks doen, is ook wel eens lekker joh ;)

@ Roba -> oei, dat word zeker een hele drukke week zeg. Hoe is het gegaan met Rob?

Hier dus Kiki gisteren opgehaald. Was heel erg moeilijk. Vind het nog moeilijk, mis het beestje echt om me heen. In eerste instantie ging het goed daar met Kiki en zijn broertje. Maar Kiki is erg dominant, dat was gisteren al duidelijk en vandaag hebben ze hem echt weg moeten zetten van het broertje. Hij beet zijn broertje steeds heel erg in zijn keel tot 'gillen' toe van zijn broertje. Toen ging het broertje zich verstoppen en 'gilde' al als iemand aan hem wilde komen. Kiki is dus weer verplaatst helaas... Ging niet samen. Nu is hij bij 2 volwassen katten geplaatst, waar hij ook zo dominant was in het begin, maar nu al een stuk rustiger is omdat hij dus gecorrigeerd word door de grote katten... Wel jammer, weet dus alleen die info en verder niks. Ben dus ook bang dat we niks meer horen van Kiki :(

Vandaag dus een hoop katvrij gemaakt. Bank helemaal afgepoetst om te zorgen dat heel veel haren weg waren, maar ja helemaal schoon krijg je het toch niet in huis. Want Joris kwam thuis en nog geen uur later weer wrijven in zijn ogen en veel hoesten. Duurt ook ff voordat alles natuurlijk uit huis is...

6. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    miran
    en je weet zeker dat het niet aan iets anders ligt?
    Moeilijk hoor bah...

7. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Goedemorgen!

@ Anniek -> zeker weten doen we het niet. Maar hij heeft wel weer doorgeslapen vannacht. Eerste keer weer sinds een week! Hoefde vannacht niet te puffen!

Vandaag een rustig dagje voor de boeg, niet veel op de planning behalve de strijk...

8. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    yes! half zeven! :) :) hij piepte al even om 6, maar heb m laten liggen en hij is toch weer in slaap gevallen!
    heb wel knallende koppijn van de ongesteldheid maar oke.
    kids zitten nu aan een beschuitje, zo boterham maken (en ik mag twee rijstwafels van sonja ;))
    hier vandaag ook niets bijzonders, rol heeft vanmiddag vrij genomen zodat ik nr vergadering op werk kan om 1600

miran wat fijn dat hij doorgeslapen heeft
    balen dat kiki niet bij haar broertje kon zeg

patries ben benieuwd nr de uitslag meid

9. hardloper

hardloper Niet meer actief

grrrrrrr
    krijg je een nieuwe chauffeur
    stelt ie zich niet voor niets van te voren
    horen het op het allerlaatste moment waarna ze de telefoon eraf leggen (te veel boze ouders gebeld al gok ik)
    en hij praat ook al geen nederlands:x:x:x:x:x:x
    t zijn verdorie kinderen geen zakken aardappels:x
    en nu nemen ze ook niet op:x:x:x:x:x:x:x
    boze mama aan de telefoon:x

10. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    Grrrrr Lidwina dat is ook wat :(
    Kan de school er niks tegen doen ofzo?

Hoe gaat het verder met Rune op school? Al helemaal gewend?

@Miranda : ach gus die Kiki. Ik hoop toch dat je op de hoogte word gehouden voer Kiki.
    En idd al die haren, duurd wel ff eer ze helemaal je huis uit zijn. Misschien met goed weer alles tegen elkaar open zetten.

@Patroes : balen dat je zo moe blijft en last van je bekken :(
    ben benieuwd naar de uitslag!

@Hier
    Vanmorgen Erik naar school gebracht, toen door naar de dokter mn urine weggebracht. Toen door naar de apotheek want moest nog neurofen hebben voor Owen ( komen weer kiesjes door )
    Maar goed, dat had ik beter niet kunnen doen pffff
    Ja, er was een nieuwe richtlijn en bla bla en ze mochten niet zomaar de neurofen meegeven.
    En Owen staat geregistreerd als dat ie astma heeft. En neurofen kan dan weer benauwdheid geven bla bla.
    Pfff maar goed, na een half uur heb ik het meegekregen pfff Tis toch wat.
    Toch wel goed dat ze er zo op letten hoor. Maar had er niet echt op gerekend. Bij de drogist kan je neurofen zo kopen.

Met Richard gaat het nog niet echt beter met zijn astma. Hij heeft nog voor een paar dagen prednison en antibiotica. Dus denk dat ie donderdag maar weer naar de dokter moet.

11. Roba77

Roba77 Fanatiek lid

11 jul 2006
    1.079
    0
    0
    Jeetje Lidwina daar zou ik ook kwaad om worden hoor, hoop dat ze gauw reageren door in ieder geval de telefoon op te nemen.

Hedwig, is idd beter dat ze er zo op letten, maar wel vervelend. Je denkt "even gauw" iets te halen. En hopelijk gaat het met Richard ook gauw beter.

Anniek, ik heb een paar dingen op het oog, zal even overleggen en dan pb ik je even. Hoe gaat het met de verkoop of aanvragen party's?

Patries ben benieuwd naar de uitslag?

Miran, arme Kiki, hopelijk hoor je er nog wat van. Maar wat fijn dat Joris zonder te puffen heeft doorgeslapen. Maar hopen dat dit het dan ook geweest is.

Juut, half 7 lekker joh (voor jou dan hé, ik moet er nog niet aan denke hoor haha).

En hier, nou gisteren werd ik om kwart over 4 of zo gebeld dat Rob terug op de afdeling was en dat ik hem om kwart over 6 kon komen halen met de rolstoel. Toen werd ik een uurtje later gebeld, dat ik niet om kwart over zes kon komen, want hij werd niet wakker genoeg. Moest wachten op een nieuw tijdstip. Werd ik om kwart voor zes gebeld dat ik om half 7 naar het bezoekuur mocht komen op een gewone afdeling (nu lag hij op dagbehandeling) en dat ik een tas mee moest nemen omdat het niet zeker was dat hij mee naar huis mocht, nog steeds te suf. Uiteindelijk mochten we om 9 uur naar huis, ze hadden hem morfine en zo gegeven (5 dingen had Rob ze horen zeggen, teveel dus), maar ja. Hij heeft beneden geslapen, ik ben nu aan het werk en mijn schoonmoeder is op dinsdag zowieso bij ons voor Jayson en nu dus ook voor Rob. Straks heb ik weer lekker weekend. Moeten er nog wel op uit voor een vloer en deurbeslag.

12. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Jeetje Lidwina! Daarmee zal ik ook absoluut niet blij zijn! Als er wat is, is er dus geen volwassene waar hulp of wat gevraagd kan worden, want de chauffeur is niet verstaanbaar en misschien kan die het ook nog niet eens begrijpen! Triest hoor! Blijven bellen!!

@ Roba -> ach gut, arme Rob! Gelukkig mocht hij toch mee naar huis. Hoe was het met de pijn? En fijn dat hij door zijn mama verzorgd word vandaag ;)

@ Hedwig -> wat sneu dat Richard nog zo'n last heeft. En een gedoe met dat spul. Stom dat ze het bij de drogist wel gelijk verkopen en bij een apotheek zo moeilijk doen. Idd wel goed van ze, maar dat het zo moeilijk moet... Gelukkig heb je het nu.

Net nog de gordijnen gewassen, zo weer fris ophangen. Ene schoonmaak haha!

13. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Nou de uitslag is binnen. Ze ziet nog steeds de Pfeiffer, ze weten niet zeker of het nog van 2,5 jaar geleden is, of dat het weer de kop op steekt oid dus moet over 3 weken weer bloedprikken. Mocht dit hetzelfde zijn óf meer aanwezig dan heb ik gesprek met de huisarts.

14. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    @Lidwina : nog iemand te pakken gekregen die over die chauffeur gaat?
    Echt te maf voor woorden dit hoor

@Miranda : Schoonmaak........ heb jij niet ook hulp voor in het huishouden? Of kan je het zelf wel aan?

Hier is de hulp vanmorgen geweest. lekker alles beneden gestofzuigd en gedweild :)

Net gebeld voor uitslag urine. Ze zag geen infectie zo, maar wel bloedcellen. Dus is op kweek gezet. Morgen weer bellen.

15. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    jeetje Patroes, is ook wat. Heb je er niks voor gekregen?

16. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Nee Mamzie, dat kan niet en is er niet helaas..

17. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    das balen zeg :(

18. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    hey!
    hier vergadering op mn werk heeel erg uitgelopen, gedoe thuis, huilende kinderen, boze rol die voor t eerst in maanden weer s gekookt had. was even écht niet leuk en kon er niks aan doen...kan echt niet bellen of smsen tijdens teamvergadering :x
    nou ja uiteindelijk wel oke maar kindjes waren erg verdrietig om de stress van papa geloof ik..

verder alles oke, al heb ik met yara maar het zinnetje "jij bent niet de baas" geoefend voor op het schoolplein..er is er één die haar steeds dwarszit, ze moet daar steeds van in het zand of op de stenen en mag nergens mee meedoen,. zo zielig :(
    ze was bij het buurmeisje ook 1 van haar discjes van de plus "kwijtgeraakt.."...buurmeisje had m eigenlijk gepikt. maar goed, hoort er allemaal bij, maar zou me niks verbazen als de juf straks komt met een weerbaarheidscursus ofzo..blijft soms wel lastig...

mamzie ben benieuwd of je morgen nog wat hoort!

patries ik ben benieuwd dan!

miranda jeetje wat een tijd heb je dan ineens om je gordijnen te wassen he!

roba ach wat sneu. wel slordig dat ze veel te veel morfine hadden gegeven. hoe gaat het met jayson op school?

lidwina kan me voorstellen dat je woest was meid, dat is echt schandalig! al iemand kunnen spreken erover inmiddels?

19. sandra1979

sandra1979 Fanatiek lid

Goedeavond.

Hier even een kort ego berichtje.
    Vandaag naar het ziekenhuis geweest.
    Eerst fertiliteitsarts. Redelijk gesprek. MOet nu toch eerst gaan afvallen, maar in overleg met haar en psycholoog kijken naar een manier. Baarmoeder/eitjes enz waren goed, kon alleen mijn li eierstok niet vinden, dus volgende keer nogmaal.

Uitslag slaapkastje: ERNSTIGE SLAAPAPNEU. Stom maar ik was blij. Eindelijk eens de bevestiging dat de vermoeidheid dus echt is, en niet alleen bij de depressie hoort. Het was de ernstige vorm waarbij ik ongeveer 57 keer per uur (dacht minuut te hebben gehoord, maar dat lijkt me sterk) een stilstand heb.
    Doordat het zo'n ernstige vorm is, MOET Ik een kastje/masker om te slapen. geen discussie mogelijk. En zsm, dus veel moeite, maar overal tussen gepropt en volgende week dinsdag aanmeten en woensdag kno arts, omdat evt. de ammandelen nog geknipt moeten worden (vergrote amandelen is geen oorzaak, maar kan wel de hoeveelheid beïnvloeden).
    De arts gaf aan dat ik over 3 a 4 maanden terug moet komen (ondertussen kom je bij een apneu verpleegkundige), en dat hij zeker weet dat ik dan een heel ander mens zal zijn.
    Wel een lastig punt is dat ik eigenlijk geen auto meer mag rijden. OMdat ik veel in slaap val (ook in de auto). Hij verbied het me niet, maar het mag officieel dus niet.
    Met het werk overlegd, en geen vervoer is MIJN probleem. Moet ik maar met de taxi komen. GRRRRRRRRRR.......Morgen dus nog een dagje met de auto en dan uitzoeken hoe ik evt op het werk kan komen (bus/deeltaxi)...

Nou heel verhaal.
    groetjes sandra

20. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    @ Judith -> ach arme Yara... Zo sneu als je zoiets hoort hé, breekt je moederhart toch een beetje van... En ik las van de plus een disc, hier ondertussen al 11 discs, een doosje voor het spelertje, maar hier nergens meer een spelertje te krijgen. Al verschillende keren extra naar de plus geweest voor zo'n spelertje, steeds op! Familie en vrienden al gevraagd, nergens meer te krijgen. Zit ik dan met al die discjes en doosje ervoor :S

@ Patricia -> oei, dus misschien nog steeds of weer pfeiffer, niet leuk hoor...

@ Lidwina -> en nog nieuws over de chauffeur??

@ Hedwig -> nee geen hulp in het huishouden. Heb het ook niet nodig hoor. Ik red het wel ;) Sommige dagen zijn erg moeilijk en zoals nu 2 dagen veel gedaan omdat het gewoon moest, maar dat merk ik wel. Zei vanmiddag al tegen Sven dat ik morgen waarschijnlijk even niks kan... Verga nu al van de pijn. Maar goed, moest even.

Belde vanmiddag ook de keukenman. Krijg dinsdag een nieuwe keuken geplaatst. Dus voor volgende week moet ik ook nog mijn keuken leeg hebben. Sven heeft al aangeboden om het weekend het meeste te doen, want steeds boven mijn hoofd werken of trapje op/af red ik dus niet. Met de gordijnen was al moeilijk, en Sven heeft ze weer mogen ophangen hihi. Maar ik red het wel. Dan wel met Sven ;)

Deel Deze Pagina