Jeetje Sandra! Ene kant fijn, de bevestiging, maar jeetje het is niet niks! En het werk, het is toch dan ook onverantwoord om te werken, of zie ik het nu verkeerd? Maar wat kunnen ze dan nu eraan doen, of doet het kastje/masker zijn werk? (heb er geen verstand van, dus sorry als ik wat 'doms' vraag...)
had net al op hyves gereageerd maar jeetje, san, wat een nieuws! kan me voorstellen dat je wel blij bent hoor! is niet niks altijd aan zo'n apparaat slapen maar je zal je straks voor t eerst eens uitgerust voelen! een hele nieuwe ervaring voor jou! wel fijn dat er nu zo spoedig actie wordt ondernomen hoor! wel lullig dat ze op je werk weer zo moeten reageren..hoe kan dat nou..sommige mensen.. had je die dag met die drie shoots al achter de rug? hoe was dat gegaan? miran hier zeiden ze ook bij de plus dat ze niet er niet meer aan kunnen komen. een oma riep nog dat er hier in een dorp in de buurt nog wel wat was, dus als je wil kan ik daar nog voor je naar toe?
jemig san das niet niks! Maaruh ik vind het ook onverantwoord om te werken, stel je maakt erge fouten.... En tja nu duidelijk dat bis ook fijn en fijn dat er iets aan gedaan gaat worden! {ik weet wat vermoeidheid is pff hou op schei uit} juut als je vor joris gaat wil je dan ook voor ons kijken? hier hebben ze ze ook niet meer, ga morgenvroeg nog snel naar de winkel. Kyana had err al 1 gehad maar die is al kapot dus mij mag je er ok 2 meebrengen. miran wel fijn een nieuwe keuken zeg!
Was ik ook weer even... Van zondag op maandag goed ziek geworden. Maandag voelde ik me super beroerd, hoofdpijn, strakke band van pijn om mijn buik, misselijk, warm. Dus hier op het park even naar de sportschool om de bloeddruk op te meten, was die toch torenhoog! Mijn normale bloeddruk is ong. 110/60 en nu 136/90. En die hoge bloeddruk betekende in beide vorige zwangerschappen dus zwangerschapsvergiftiging. Dus toen maar even het ziekenhuis gebeld om te vragen wat te doen. En toen wilden ze me dus meteen zien... We zijn teruggereden naar Zwolle (gelukkig zitten we in Emmen, dus niet al te ver weg) en hebben de hele middag in het ziekenhuis gezeten. Bloedonderzoek, urine onderzoek, echo, ctg, controle baarmoedermond en heel veel wachten.... Er bleek niets aan de hand, maar ik ging me alleen maar beroerder voelen. Er was geen spoortje eiwit te vinden in de urine en ook het bloed gaf geen tekenen van vergifitiging. De jochies waren vrolijk aan het spartelen in mijn buik en aan de ctg geen weeenactiviteit gemeten. Ook bmm was nog geheel gesloten, dus geen ontsluiting. Hoe de hoge bloeddruk dan komt? Tja, dat kan komen doordat ik me niet zo lekker voel, het zal een beetje een griepje kunnen zijn. Aan het einde van de week bellen ze me om te vragen hoe het met me gaat en maadag komt de uitslag van de kweek die ze genomen hebben om uit te sluiten dat ik niet beroerd ben van een bacterie of schimmeltje. Vandaag gaat het alweer een stukje beter, hoofdpijn nog niet over, maar misselijkheid zo goed als weg. De pijn in mijn buik houd nog een beetje aan, maar is al wel minder dan gisteren. Ik hoop dat het morgen weer helemaal beter is! Nou, dat was het verhaal vanuit hier weer even, heb wederom niet bijgelezen....
Oeh Marian, doe voorzichtig en als je het niet vertrouwd echt gewoon weer bellen! Sandra, wat een opluchting dat er wat bekend is zeg!
Jeetje Marian, wat zullen jullie wel geschrokken zijn... Gelukkig iets beter en hopelijk gaat het ook alleen maar beter nu! @ Judith -> GRAAG! Als je dat zou willen doen voor me? Dat zal ik heel erg fijn vinden. In Joris zijn busje hebben ze allemaal zo'n ding, behalve Joris. Je snapt wel hoe vervelend hij het vind dat hij er nog steeds geen heeft. Sneu vind ik het gewoon... @ Anniek -> bij jullie ook zo'n rage die dingen? Joris vraagt al een week telkens als hij uit school komt of ik al zo'n ding heb kunnen kopen voor hem... Ik kan niet slapen pff... Ben uit ellende maar weer opgestaan :x Net nog een paracetamol genomen en hopelijk kan ik zo dan gaan slapen...
Marian ow jeejtje... dat is me wat op vakantie!!! Hoop dat het nu beter gaat. Miran ja geen idee eigenlijk maar heb wel me ongenoegen geuit bij de plus. Ik snap dat die dingen geen drol kosten maar ze hoeven ook niet meteen kapot te gaan! ff aan een bakkie leut en dan wat gaan doen, straks komt me dinnie Nog even en dan wordt John 30... wil er een mooi feest van maken maar weet niet zo goed hoe en wat. We houden hetw aarschijnlijk de zondag 12 juni...
goeiemorgen @Juut : ai balen om zo thuis te komen..... En arme Yara. Hier ook een kereltje dat gewoon over zich heen laat lopen hoor De juffen zeiden al dat ze gelijk waren begonnen om hem meer weerbaarder te maken. Merk dat hij al wel mondiger/weerbaarder is bij ons buurmeisje. Dus hopen op school ook al wat meer. @Sandra : jemig meid dat is allemaal wat zeg. Gelukkig weet je nu waar het allemaal door komt. Onze buurman heeft ook slaapapneu en slaapt ook met zo'n masker. Lijkt me wel vreselijk wennen om zo te moeten slapen pfff En aso van je werk hoor dat ze zo reageren @Marian : jeetje, schrok wel ff van het begin van je berichtje. Hopelijk voel je je snel helemaal beter en blijft de tweeling gewoon gezellig tot 38 weken ofzo in je buik @Miran ; gelukkig dat je toch veel dingen zelf kunt doen in het huishouden. En maar geluk dat Sven en jij dan weer bij elkaar zijn he, kan ie lekker meehelpen met poetsen hihihi Hier geen Plus winkel in de buurt. Dus kan helaas niet voor je kijken voor zo'n afspeelding. @Hier Erik weer naar school. Zijn vriendinnetje stond al op hem te wachten hihi. Toen gingen ze samen tekenen. En Erik ging een verliefde bloem tekenen zei ie Hihihi smelt mijn mama hart wel van hoor Richard morgen weer naar de dokter. De Prednison helpt nog niet echt pffff. Heb ook weer hormoonzalf voor Owen bij besteld. Want hij krabt alweer een aantal dagen en niks helpt. Dus dan maar weer even dat.
hoi dames,, hier even bijgelezen,, kijken wat ik heb onthouden sandra,, wow klinkt gek maar wat fijn dat je dat hebt, dan weet je ook wat ze er aan kunnen doen. mijn schoonvader heeft het ook en die is zooooo gelukkig met zijn kastje, het enige nadeel was dat hij zijn slaaphouding moest veranderen, was een buikslaper en dat ging moeilijk met het kastje. duim voor je dat het snel beter gaat.. anniek,, mooie site hoor.. patries,, hier ook getest op pfeiffer, had ook in mijn bloed maar mijn ha zei dat je het maar 1x kan krijgen(3 jaar geleden gehad maar lichte vorm), nu hoor ik steeds van meer mensen dat het terug kan komen. succes bij de fysio. lidiwna,, is er maar bekend over de chauffeur van de bus? roba, hoe gaat het met rob??? juut,, jeeeee half 7 klint al beter, en arme yara wel goed dat je gaat oefenen, de juffen zeggen hier dat Judo ook helpt voor hun zelfvertrouwen. en balen als je thuis moet komen miranda,, zielig hé als je beessie dan weg moet. en helemaal als het dan niet gaat bij het nieuwe gezin. hoe was joris er onder? marian,, oei dat is wel schrikken zeg, rustig aan en geniet nog even van je vakantie. hedwig,, hopen dat richard morgen beter is. en wel raar dat ze het dan gewoon wel bij de drogist verkopen. ehhhh dat was het volgens mij,, sorry als ik iemand vergeet.. hier gister en maandag gewerkt, vandaag juffen dag op school dus damian mocht verkleed, tja dan kan elise niet achter blijven hé. Bekijk bijlage 153735
Grappig Lidia! droppies toch! Ja ze zeggen idd dat t maar 1x kan, maar hoor al van meerdere (en zie op i'net dat t vaker kan terugkomen) het kan ook zijn dat je een variant van Pfeiffer hebt (een zusje er van) maar ik kan natuurlijk speculeren, maar we wachten eerst de 2e bloedtest weer af.
hai! hier vanmorgen gewerkt, vanmiddag lekker nr de speeltuin geweest, vanavond ge-pilatest. lig wel een beetje met yara overhoop de laatste tijd maar goed, hoort erbij. seth is heel makkelijk en lief gelukkig dus dat scheelt. wat betreft de spelertjes van de plus: ik ga morgen toch zelf maar kijken! collega van mij woont ernaast en die wilde ook voor mij kijken, maar die zie ik pas maandag weer en dan duurt het misschien nog lang voor joris he..wil eigenlijk ook dat ie m zo snel mogelijk heeft dus rij morgen zelf wel even... patries ik ben ook erg benieuwd wat daar uit komt! ach lidia wat een superleuke foto zeg! ze zien er wel heel leuk uit zo samen! hedwig soms wel lastig he die kindjes van ons, die zo makkelijk over zich heen laten lopen..maar goed niks ana te doen huilt owen ook van de jeuk? anniek ja das wel zonde ja zo snel kapot miran uiteindelijk wel een beetje kunnen slapen nog? en morgen komt t goed hoor! marian shit hey schrok wel even van je berichtje hoor! gelukkig zwemmen de ventjes nog lekker in het rond in jouw buikie!
Wat lief Judith!! Je bent echt een schat. Misschien zo meer, verga echt van de rugpijn, dus even rustig aan...
Hallo, Marian, oeh jee dat is schrikken. Hopelijk voel je je snel nog beter. Hier me vandaag ziek gemeld, en dat voelt goed. Trek het gewoon even niet. Duik zo mijn bed in....morgen meer. groetjes sandra
san ik ben trots op jou hoor! eindelijk even aan jezelf denken! laat dat stomme werk maar even, helemaal als ze zo lomp doen dat ze niet eens een taxi voor je willen regelen (sorry hoor maar ben echt boos!) laat het maar even flink wat duren.. miran no problem! nog graag een bepaalde kleur? dan stuur ik m morgen gelijk op ook. ik heb koude voeten! dat jullie het even weten zo maar even lekker warm douchen
Kleur maakt niks uit!! Ik denk dat we al blij mogen zijn met 1!! @ Sandra -> goed zo! En ook pas weer gaan werken als jij je goed voelt ervoor hoor! @ Lidia -> wat een scheetjes zijn het toch samen... Nu gauw het bed in... Lekker op de bank al gelegen en nu dan verhuizen richting bed
goedemorgen allemaal, @Sandra : goed van je dat je je hebt ziek gemeld. Als het niet kan dan kan het niet. Zo simpel is dat. @Juut : Nee is idd niet makkelijk als onze kindjes zo over zich heen laten lopen. Vind het zo sneu en wil hem graag helpen maar weet niet zo goed hoe. Als hij bijvoorbeeld zijn jas op moet hangen maar er staan kindjes in de weg dan blijft ie gewoon staan wachten. Maakt niet uit hoe lang het duurd. Hij gaat dan niet op ze af of langs ze heen. Hij doet gewoon niks @Miran : is de rugpijn over? Hoop het voor je! @hier m'n bestelling was net binnen gekomen. bartsmit.com - Little Tikes watertafel piratenboot Gelijk naar zolder gesjouwd want het is voor de zomer ( vakantie ) maar het was nu in de aanbieding dus dacht : kopen! hihihi Gisteren ook wat verkleedkleren besteld ( heeft Erik helemaal niet ) want maandag viert de juf dr verjaardag en dan mogen de kindjes verkleed komen. Ik dacht : Erik wil wel piraat zijn. Hihi wat kiest ie uit...... een konijnenpakje Konijntje Flappie Schattig toch he Maar voor de zekerheid toch maar ook een piratenpakje erbij besteld
Nou meiden, de assistente belde net dat ze nog meer uitslagen had en mijn vit b 12 is te laag en ik heb ook nog foliumzuur tekort.. t kan niet op.. vanmiddag langs om de eerste injectie te halen en te bespreken over of ik nu wel of niet Pfeiffer heeft (was ineens wat onduidelijkheid over?) en hoe het nu verder moet.. Op zich goed nieuws want aan de b12 kunnen ze wat aan doen natuurlijk.
hello! oeink stijn en kyana vandaag op schoolreis spannend hoor! ben benieuwd hoe ze het vonden (en wel heeeeel raar denk ik om ze in zo'n enorme bus te zien stappen en uit te zwaaien....brrr...) patries nou ik hoop dat ze er idd effectief iets aan kunnen doen nu! hedwig zo herkenbaar, de jas situatie. hier is yara's geduld ook eindeloos zeg maar... en o wat een geinig konijnenpakkie zeg, zo leuk dat hij dat zelf uitkiest. en die boot is helemaal top, gelukkig kwam ie als erik niet thuis was, wat had je anders gedaan? anniek neem er voor jou ook 2 mee miran beetje goed geslapen hoop ik?