ja daar zeg je me wat Juut. Wat had ik gedaan als Erik thuis was hihi Eigenlijk niet aan gedacht. Was er gewoon zo van overtuigd dat ie zou komen als Erik op school zat Gelukkig is mijn voorgevoel uitgekomen. Dus Yara is ook zo onzeker in dat soort situaties? Pff moeilijk he. Ook als we ergens zijn ( speeltuin ofzo ) Dan durft ie bijna nergens op ofzo omdat er dan ook kindjes spelen. Vind het wel sneu voor hem. Zo mist ie toch best een hoop. En Owen is zo'n rauwdouwer hihi. Nu met 14 maanden duwt ie al iedereen aan de kant omdat ie iets wil hebben Even een vraagje aan iedereen. Schminken jullie je kindjes wel eens? En waar kopen jullie de schmink? En gebruiken jullie gewoon je fantasie of hebben jullie een boek ofzo gekocht of op internet hoe je moet schminken? @Patroes : Jemig meis dat is ook wat. idd aan vit B12 tekort kunnen ze tenminste wat aan doen. Hopen dat dan je moeheid snel over zal zijn! Wel vaag over dat Pfeifer. Want heb je het nu wel of niet......
tnx JUUT je bent een schat Sandra Nog steeds opgelucht over het ziekmelden! Echt super dat je aan jezelf denkt, you go girl! Patries ben bnenieuwd wat ze nog meer te melden hebben. Vitb te kort is vervelend maar idd wel iets aan te doen gelukkig. pfff heb het toch ff moeilijk gehad hoor toen Kyana weg ging. Mocht bij de bus ff slikken en thuis heb ik toch nog een traantje weggepinkt. Niet gedacht dat ik daar ' last' van zou hebben maarja... mijn kleine moppie!
goedemorgen dames,, hedwig,, ik schmink veel op mijn werk en bijv voor damian zijn feestjes. ik leen het van mijn werk of ik koop het bij de feest winkel omdat die schmink makkelijker van het gezicht af gaat. kijk anders hier even Grimas Heemstede Holland Producers of decorative cosmetics for the professional and hobby market ik doe het uit de losse hand en soms van internet een plaatje halen. (voor vragen/tips pb me maar ) en jammer dat je zo ver weg woont anders kwam ik je helpen. sandra,, goed zo meis,, denk aan jezelf!!!! en niet te snel terug aan het werk hoor, net als juut vindt ik het echt @#$%^&*grrr te gek dat je dan maar zelf voor vervoer moet zorgen.. miranda,, hoe gaat het met je rug?? anniek,, snap wat je bedoeld.. zou ik ook hebben denk ik, Damian gaat 17 juni op schoolreis en Vin brengt ze dan weg.. ooo het is al laat ga damian van school halen.
hoi Lidia. Bedankt voor de link! Lijkt me zo leuk om te gaan doen schminken Op de site is de schmink best duur vind ik. Of is dat normaal? Of is het in de winkel goedkoper? Wat voor penseel kan ik het beste kopen? En beter om meerdere penselen te hebben? En wat nog meer? Ja idd wel jammer dat ik niet bij je in de buurt woon. Zou wel leuk zijn geweest om het van je te leren Schoolreisje Erik was een paar weken geleden op schoolreisje. Had het er ook best moeilijk mee. Maar het scheelde wel dat ie er zo enthousiast over was. Vond het zo leuk voor hem dat ie dit kan meemaken Hij was wel doodop toen ie thuis kwam aan het eind van de dag hihihi maar dat is normaal he.
Hihi de kindjes op schoolreis en de mama's met een brok Ik ken het hoor, hier ondertussen al aan gewend Hier gaat Joris volgende week dinsdag op schoolreis naar PeeWee. Maar merk ik niks van, want hij gaat gewoon normale tijd met het busje naar school, naar het schoolreisje, terug naar school en met het busje weer op de normale tijd naar huis. Hij zit dan bijna meer in het busje dan dat hij kan spelen! Laatste donderdag van het schooljaar gaan ze nog naar de dierentuin, maar ja hier bijna om de hoek. Dus meteen de juf gezegd dat ik hem dan zelf breng en haal (anders van Kerkrade naar Hoensbroek, van Hoensbroek naar Kerkrade, van Kerkrade naar Hoensbroek en weer terug naar Kerkrade...) @ Hedwig -> wat een leuke dingen heb je gekocht! En die Erik met zijn konijnenpakje hihi! Schattig hoor. En schminken, ik doe het zelf niet. Ik kan dat dus echt niet. Dus geen tips voor je! @ Patricia -> vitamine B12 tekort is idd op te lossen met om de zoveel tijd een spuit in je kont (tenminste, dat is de enige manier die ik ken). Wel raar dat er ineens onduidelijkheid is met de pfeiffer... Ben benieuwd wat ze daar nog over zeggen! @ Judith -> ja gelukkig nog goed geslapen! En heb je de spelertjes kunnen krijgen?? Ben heel benieuwd hoor @ Marian -> hoe is het nu met je? @ Lidwina -> hoe is het daar? Hier nog steeds rugpijn, pff. Dus lekker rustig aan vandaag... Heb bijna nog niks gedaan Maar ja mag ook wel eens...
o ik vind het zo erg echt heeeel erg soryr maar het is niet meer gelukt. vanmorgen had ik de auto niet, dus ben gelijk na t wegbrengen van yara gegaan. hoor om 1200 nog een moeder zeggen dat er daar nog genoeg liggen. kom ik er om 1315, alles (net!) weg. ik zo teleurgesteld, gevraagd of ze er ehct niet nog eentje ergens hadden liggen, maar nee hoor. kassa juf vertelde dat er op mp een hele handel is ontstaan in die dingen (wordt zo 7 euro op geboden schijnbaar..) dus ze waren vanmorgen ineens de winkel uitgevlogen. echt heel erg sorry heb nog twee filialen in de buurt van mn werk gebeld, maar daar ook allemaal weg. wle stom dat ze het blijkbaar zo verkeerd inschatten.. ik voel me er echt rot onder sorry vind t voor joris zo sneu
nou overal waar ik informeer zeggen ze ook dat ze niet meer binnenkomen, dat ze er zelf niet meer aan kunnen komen..
Niks aan te doen Judith Toch heel lief van je dat je de moeite genomen hebt!! Hier hangt dus nu een blaadje in de winkel dat ze op 1 juni weer binnen komen, maar reserveren doen ze hier helaas niet aan... Dus dan weten jullie waar ik ben 1 juni om 8 uur
Hier nog steeds niet alles duidelijk maar mijn b 12 is idd te laag en moet ook foliumzuur slikken (waarom weet ik niet psies want mn hb is top) en ze hebben een ander virus als pfeiffer gevonden (en de pfeiffer die ik gehad heb) dus wrsch broertje/zusje van.. Injectie gehad en over 4 weken dus weer en dan ook bloedprikken.
vreemd hoor! hoop dat je wat verschil merkt patries! hier toch nog even gauwgauw met de juf gesproken. toen ik yara uit school haalde had ze in haar broek geplast, echt heel erg dit is al ik weet niet hoe lang geleden.. maar goed, ze liep er dus al de halve dag mee rond, had weer niks tegen de juf durven zeggen... en ook weer verhaal van datzelfde plaagkind, dat ze van alles gedaan had bij yara, en ook zelfs haar vriendenboekje gejat terwijl yara helemaal niet wilde dat ze erin schreef :x nou ja, lang verhaal weer (sorry) maar goed de juf had gezegd haar een beetje beter in de gaten te houden.. hoe hebben stijn en kyana het op schoolreis gehad? en lidwina heb je al een dikke klacht weggelegd over die chauffeur? carla en marijke jullie zijn nog zo weinig hier? alles oke? mis jullie! san hoe is het nu? nog iets van je werk gehoord? hedwig ik ben ook helemaal van de grimas schminck! wel wat duurder maar goed spul! ik schminck vaak uit mn hoofd maar er staan zat voorbeelden op inet
hedwig,, ik heb een standaard doos van 12 kleurtjes en 2 grotere doosjes met een soort onderkleur en wat andere kleurtjes die je mooi vind. een paar sponsjes en platte penseeltjes van verschillende diktes. en ja grimas is iets duurder maar wel heel goed en geeft weinig irritatie op de huid. juut,, jee die yara, kan de juf daar niet beter op letten dan?? vooral als yara aan geeft bang te zijn van dat kindje. succes. hier ook geen pluswinkel dus sorry meiden... ga zo slapen,, morgen werken en dan met een paar collega's l;ekker wokken fijne avond
lidia werkze vandaag en daarna veel plezier met eten! ik ook dagje werken, vanavond komt zus van rol die is vanuit engeland hier dus das wel gezellig
Goedemorgen! Net belde een vriendin van me, ze heeft een spelertje!! Hehe... Joris meteen helemaal aan het gillen hihi! Alleen daarna lag die weer plat. Heb hem namelijk van school kunnen halen, hij had zo'n buikpijn. Arme schat op de achtergrond zo aan het huilen toen de juf belde. Zo sneu. Maar hij is lekker thuis en ligt op de bank. @ Patricia -> oei, Devin maakt het niet makkelijk zo te lezen. Maar als hij vaak zo is, misschien eens naar een ostheopaat? Even laten nachecken. Leest zo veel goede verhalen daarover... @ Judith -> werk ze! En veel plezier vanavond met de zus van Rol!! En het bericht van Yara en school, zo sneu! Zo kan het toch niet doorgaan. Hoop dat de ogen van de juf nu echt geopend zijn en echt erop letten hoor!!
ff uodate, het gaat hier weer een stuk beter. Bloeddruk is ondertussen weer redelijk gezakt en misselijkheid is weg. Hoofdpijn blijft opspelen, maar ze belden vandaag van het ziekenhuis om te vragen hoe het ging en adviseerden gewoon de hoogst mogelijke dosis paracetamol te blijven slikken. Verder hoef ik me geen zorgen te maken. Maandag bellen ze me voor de uitslag van de kweek en de 7e mag ik weer op reguliere controle. Nog twee dagen en dan zit de vakantie er weer op, wat is het toch voorbij gevlogen!
hoi hoi. @Patroes : Ow die Devin toch. Is ie nu al wat vrolijker? Sterkte! @Juut : jemig, zo kan het idd toch niet doorgaan? Wat balen zeg dat ze net bij zo'n vervelend kind in de klas zit @Miranda : Ow wat goed, toch een spelertje kunnen bemachtigen. Beterschap voor Joris! @Marian : fijn te lezen dat het goed met je gaat. Jeej, de vakantie al weer bijna om. Hebben jullie wel weer zin om naar huis te gaan? @Hier Vanmorgen echo gehad van nieren en galblaas. Uitslag pas volgende week. Maar hij zag al wel dat ik overduidelijk galstenen heb. Voor de rest ( nieren en lever ) moet ie nog even goed bekijken ( heeft overal foto's van gemaakt ) Dus ben wel benieuwd wat de uitslag nu definitief zal zijn. Richard is nu met Erik patat halen. Had echt zo geen zin in koken pffff Heb zoveel pijn, ondanks de tramadol, paracetamol en ibuprofen.
@ Hedwig -> jeetje, wat een hoop pijnstillers en nog zoveel pijn Ben wel benieuwd wat er uit de echo komt en wat ze nu voor je kunnen doen! Knuf! Hier is Joris weer beter. Na een uurtje geslapen te hebben, een warme kruik en een hele dikke kuttel was de buikpijn weg Dus echt darmkrampjes wat hij had. Maar ja het is gelukkig weg...
volgens mij hangt het in de lucht... ik wil ook f klagen hoor.... BEn zzooo MOE kapot, gebroken. Mijn rug nek, handen en knie"en en en en en doen zo f*ck veel pijn. Zelfs bij het ademen doet mijn rug pijn. Heb het gevoel elk moment in slaap te kunnen kukkelen! Heb ook weer flink last gehad van mijn darmen, lejen wel wee"en {fijn dat die puntjes het doen} zo nou einde klaagzang. patries is hij alweer wt gezelliger? miran hoest met jou darmpjes? marian jammer he, vakantie gaat altijd zzoo snel! En die zooi erna gaat zoooo langzaam weg
Ja heb weer even tijd hoor...sorry het lukt me de laatste tijd niet om echt mee te schrijven dames... Drukke week gehad. Woensdag sportdag gehad met 300 kids! Gelukkig alles goed verlopen en prachtig weer gehad! Toen 's avonds met een paar collega's wat gaan eten en daarna naar de reunie van onze lerarenopleiding....wauw gaaf feestje hoor!!! Nick en Simon kwamen en ze hadden een hele goeie band. De wij ntjes smaakten iets te goed!!! Dus het gevolg was veel te laat in bed. Ging om 1.30 uur slapen en moest er die nacht ook nog 2x uit voor Dinja.....en om 7 uur ging de wekker en moest ik weer gaan werken....best zwaar een dag werken met 30 kids als je de avond daarvoor een feestje hebt gehad met de nodige wijntjes...... Jac heeft nu een BBQ op z'n werk dus die is nog niet thuis geweest. Ook de hele week alweer om 6 uur moeten beginnen, dus we slapen steeds erg vroeg 's avonds... Zo een heel verhaal! Patires hopelijk voel je je nu snel wat beter. Hedwig, ben benieuwd wat ze gaan doen zeg... Marian gelukkig weer wat beter, en ja de tijd vliegt he als je vakantie hebt! Miranda ach die arme Joris zo'n buikkramp gehad...Maar gelukkig heb je een spelertje voor hem! Anniek knuf meid. Juut veel plezier vanavond! Sandra hoe gaat het nu met jou??? Sorry voor wie ik vergeten ben...