hier vandaag heel gezellig gewerkt, alles liep zo lekker en stond terug voor ndagje op mn oude liefste groepje, dus was leuk yara was niet nr dansles geweest, ze was te moe, had echt geen zin, en ze gaat echt altijd, dus rol was maar thuisgebleven en ze had heerlijk met sethje gespeeld. zus van rol is langsgeweest om te eten, was wel gezellig! die zien we zondag weer op communie van neefje en nichtje carla ja ik mis je wel hoor! klinkt wel heel druk allemaal, maar wel fijnd at de sportdag een succes was! en oei zo'n drukke nacht en vroege ochtend na een alcoholisch feestje...dan voel je wle dat je geen 18 meer bent asnniek balen dat je zo slecht in je vel zit meid..hopelijk morgen weer ietsiepietsie beter miran sneu voor joris hoor! zou het ook niet een stukje van de spanning kunnen komen misschien? en wat goed dat je een spelertje hebt! ik heb er vannacht zelfs van gedroomd zo was ik ermee bezif! hedwig waren dr frietjes lekker? en jee weer een week wachten op de uitslag lang he marian toch vreemd dat je die erge hoofdpijn blijft houden hoor! patries zo te lezen is het allemaal zwaar...sterkte meid! typ hier maar lekker van je af! roba veel plezier bij de toppers hoor!
@ Anniek -> dikke knuf. Hopelijk een lange, goede nacht, wat je morgen even op weg helpt naar een betere dag! @ Judith -> zou kunnen, hij heeft het dagelijks over 2 dingen nu... schoolreis en het spelertje. Nou ja, 1 is opgelost. Het schoolreisje is dinsdag. Ja en vandaag stond de speeltuin op het programma op school. Zou kunnen natuurlijk. Komt ook een hoop op ze af hé en ze zijn nog zo klein! Hoe was het met Yara op school gegaan vandaag? @ Carla -> laat feestje met lekkere wijn, maar zo te lezen was het heel geslaagd. Dit weekend maar extra bijkomen, ook nog van de geslaagde sportdag Slaap lekker dames!
hello! hier niks op de planning, vanavond als de kindjes op bed zijn komt papa even oppassen en gaan wij nr een voorstelling in de schouwburg, iets wat we niet kennen dus weet niet of t leuk wordt. maar soms wel leuk zoiets uit te proberen toch? verder vandaag niets op de planning, ik nog even trimmen natuurlijk. patries lekker hoor met bijvoeden beginnen! miran lief dat je het vraagt yara zei dat alles oke gegaan was op school gelukkig en spanning kan best op die buikjes slaan hoor!
joh ik hou het hier in mn eentje wel draaiende hoor. kids hebben vanmorgen lief gespeeld, zijn nu heeeeeel vervelend vooral yara die is zo lastig en alleen maar aan het huilen heel de tijd. we gooien ze zo maar even ind e fietskar..
hihihi het is wat he Juut. niemand die hier schrijft vandaag. daarom ik maar. Hier weer ziekenboeg. Met mij gaat het steeds slechter....... Erik is plots ziek geworden. Hoge koorts....... weet niet wat ie heeft, heeft net een paar uur geslapen. Dus zo leuk is het nou ook niet dat ik hier schrijf
@ Hedwig -> dikke knuf! Zit echt niet mee de laatste tijd. Hoe is het met Owen? En met Richard nu? Nog steeds zo'n last van de astma? @ Judith -> wat een leuk vooruitzicht vanavond. Veel plezier! En fijn dat het gisteren wel goed was gegaan op school. Alleen nu de kindjes vervelend, hopelijk doet de fietskar een beetje wonderen! Hier vanochtend naar mam vertrokken. Samen even naar oma geweest, even winkelen en net de auto gepoetst samen met mijn broertje. Nu even niks. Ja Joris die aan het puzzelen is... @ Patricia -> hoe ging de eerste keer bijvoeden? Leuke tijd vond ik dat. Ook wel spannend hoe ze dan reageren erop en de gezichten die ze kunnen trekken hihi!
Hier vanmorgen naar de stad geweest even voor Kyra een joggingbroekje en paar goedkope gympjes gescoord want disndag heeft ze sportdag! Toen naar de intra tuin een mooie nieuwe tuinset uitgezocht!! De kids daar heerlijk gespeeld in het ballenbakding! Dus nu net een uurtje thuis!
Wat een rust hier vandaag. Hier ook een dagje helemaal niks gedaan. Gisterenavond met mijn nicht onverwacht naar de toppers geweest. Was wel erg leuk. Zou er normaal niet snel kaartjes voor kopen, maar heb ze overgenomen van iemand voor een prikkie en het was echt mega gezellig. Vandaag wel super moe, maar ja dat heb ik er dan graag voor over. Morgen hebben we een communie. Indy en ik gaan, want jarno en de man van mijn nicht gaan morgen aan de schuur beginnen. En dan maandag nog een dag, en dan zijn ze denk ik een heel eind. Ben benieuwd hoe het gaat worden. Juut, veel plezier vanavond. Hedwig, he bah wat een ziekenboeg. Carla, leuk je weer te zien hier. Heb je ook gemist. Maar ja je hebt zo wel eens drukke tijden. Patricia, en wat vonden ze ervan? groetjes sandra
Nou toch nog maar niet begonnen haha. Proch was vanmiddag alleen thuis met 3 kids want ik had high tea. Dus leek ons verstandiger om morgenochtend te beginnen, mochten ze last/krampjes oid krijgen dan zijn we er beiden dus nog ff geduld.. :s
Juut, wat ben je toch een schat dat je me mist. Ik ben inderdaad een tijdje niet geweest. Heel saai verhaal, maar weer computer problemen gehad. Nu een iPad gekocht, maar moest uitvogelen hoe ik hiermee makkelijk websites kan opslaan. Wat een vervelend verhaal over Yara! Wat zielig dat ze geplaagd wordt. Je zou toch denken dat de juf merkt als een kindje ineens in haar broek plast, dat er iets naars gebeurd moet zijn. Arme schat, die Yara. Stijn heeft een hele leuke schoolreis gehad, hij zat gelukkig in een leuke groep met een lieve moeder. Maar toen ze wegreden met de bus, had ik het wel moeilijk. Hij zat zo lief te zwaaien en handkusjes te geven...en daar gaat hij dan. Voor het eerst zonder mama en papa naar de dierentuin.
hoi dames,, hier ook maar even melden, vrijdag met collega's wezen wokken ,,dat was heel gezellig en lekker en gisteren naar obelink geweest. voor de laatste campingspullen die we nodig hadden jee wat groot en veel dingen.. moest me eecht in houden. haha vandaag het huis doen want dat vis wel nodig en de was wegwerken.. maandag weken en dan hebben ze hier van donderdag tot de pinksteren vakantie. dus even wat leuks plannen denk ik.. sorry niet terug gelezen.
Zo, weer terug thuis. Heerlijke vakantie gehad al met al. Dierentuin, ballorig, plopsa-land, veenpark, veel zwembad, knutselclubje, genoeg gedaan! Martijn en Lotte waren er een aantal dagen geleden ineens van overtuigd dat ze zonder speen konden en hebben hem weggegooid. Sindsdien is het leiden en last met inslapen. Iemand tips? Ik baal er ontzettend van dat ik het ze de speen niet al heb afgepakt toen ze nog heel klein waren. Zodra ze eraan gewend zijn pak ik hem Bas ook af. Ik denk dat het nu een stuk makkelijker is dan als ook hij al 4,5 is. Voel me nu zo stom! Waarom heb ik ze er zo lang mee laten doorlopen, nee, slapen? Ik beloof ze vanalles. Ze hebben na de eerste nacht al een cadeautje uit mogen zoeken en ik heb ze na een week ook nog een leuk uitje beloofd, maar het mag allemaal niet baten. Ik moet weer naar ze toe, ze maken er een potje van! Gelukkig alle troep van de vakantie alweer aan kant, morgen weer het gewone leven.....
pfft hier net weer thuis van communie neefje en nichtje waar we al om 1145 in de kerk zaten..lange dag dus maar de kids hebben het super goed gedaan gelukkig! gelukkig konden ze daar lekker nr buiten, er stond een springkussen (!) en er was genoeg te eten en te drinken. alleen in de kerk...zoo lang en ik heb er helemaal niks mee he..nou ja.. eigenlijk te laat in bed, die kids, maar ja, het was nog niet afgelopen ook en je wordt er al op aangekeken als je weggaat... hoop dat de vermoeidheid morgen niet al te erg toeslaat! marian balen joh! maar gewoon doorzetten, niet toegeven, en voet bij stuk houden. dan hebben ze vast gauw genoeg door dat het vergeefse moeite is. jammer dat het altijd zo veel energie van mama vraagt sterkte meid! fijn dat jullie een toffe vakantie hebben gehad! patries fijn dat de rijstebloem goed ging! lidia leuk hoor shoppen voor het kamperen! marijke ja dat is wel even uitvogelen hoe dat allemaal gaat met zo'n ipad, ben blij weer wat van je te lezen! leuk dat stijn het zo goed nr zn zin had gehad op schoolreis! san hoe was t bij jullie vandaag? en leuk hoor inverwacht nr de toppers geweest! carla gaaf hoor een nieuwe tuinset!
Goedemorgen! Jeetje juut, wat was dat dan een lange dag! Fijn dat de kids zich wel vermaakt hebben, ze maken er altijd wel een feestje van he, die communies?
goedemorgen, Marian welkom thuis weer @Juut : heb je de kids wakker kunnen krijgen? @Hier balen want Erik was heel het weekend erg ziek. 41 graden koorts en overgeven ( goh was een maand geleden ook al pff ) Als ie neurofen heeft gehad dan gaat het wel weer redelijk. Maar als de neurofen is uitgewerkt dan gaat het weer helemaal mis. Hij is dus maar thuis van school. Errug balen want vandaag verjaardagsfeest van de juf. Mochten ze verkleed komen en een muziekinstrument mee. Hij had zich er zo op verheugt. Dus dat is enorm balen.
Och marian praat me er niet van..het was voor mij de 1e communie die ik meemaakte, stond met mn oren te klapperen zeg maar..helemaal toen ik hoorde wat gebruikelijk is om te geven binnen de schoonfam..voor kinderen van 7 jaar...mijn god, we eten de komende week maar droog brood denk ik en luxe buffet en springkussen, het leek gewoon wel een trouwerij! hedwig wat ontzettend balen zeg. je had nog wel van die toffe pakjes besteld speciaal voor vandaag! wel hoge koorts vind ik het hoor! zou toch ergens vandaan moeten komen. hier was seth om 6 in ons bed gekropen en heeft tot half acht (!!!!) gesalpen. yara was er om half zeven. heb ze net allebei weer weggebracht, dus zo tijd voor trimles 16 alweer!