Goedemorgen! @ Judith -> ja die communies, het is wat... Hier ook overal hoor, springkussen, buffet, dure kado's waar je u tegen zegt. Kunnen beter nu al sparen voor de communie, die is waarschijnlijk duurder dan het meebetalen aan de bruiloft voor de kids later Hihi! Maar wel fijn dat de kids zich zo vermaakt hadden! @ Hedwig -> ach wat sneu voor Erik. Zielig hoor dat hij zo ziek was. @ Marian -> het is heel moeilijk, maar je moet nu echt even doorzetten. Misschien niet meer naar boven gaan als ze in bed liggen, zodat ze ook merken dat jullie niet reageren op hun? Maar ja, is natuurlijk lastig als Bas ook al in bed ligt en ervan wakker wordt! Heb je geen leuke spam voor ons van de leuke vakantie en ook van je buik? @ Patricia -> wat fijn dat het goed ging met de eerste bijvoeding! @ Marijke -> gaaf hoor een ipad! En fijn dat hij het naar zijn zin had gehad op zijn eerste schoolreisje! @ Lidia -> en al bedacht wat voor leuks jullie gaan doen in de vakantie? @ Sandra -> hoe is het met jou? En hoe vordert de tuin? Hadden ze goed doorgewerkt die mannen terwijl jullie aan het feesten waren? Hier de boodschapjes al binnen. Zo verder met de keuken. Morgen krijg ik een nieuwe keuken, maar jeetje wat een werkje en wat een hoop 'zooi' in de keukenkastjes hihi! 2 kastjes zijn al leeg, nu de rest nog...
klaagmodus aan pff soms word ik werkelijk waar gek van mn kids! Met neurofen is Erik weer het heertje. dus meneer wil NU naar school. Ja daag heb al afgebeld! Heb de school gebeld maar de juf kunnen ze nu niet storen want die is in de klas. Dus hij moet maar gewoon thuisblijven hoor. Want eten kan ie niet want hij is te misselijk zegt ie. En daarom maakt ie maar het leven van Owen zuur pfff Dus het is een grote jank en schreeuw boel hier. Heb Owen maar even alleen op de gang gezet want die is zo vreselijk miepig ook zo... klaagmodus weer uit
Kom ook weer even gauw langswippen, sorry dames, maar niet veel tijd. Marian, hier hetzelfde probleem, tandarts zei vrijdag stoppen met de tut, nu mag hij hem overdag helemaal niet meer (kreeg hem af en toe als hij heel moe of verdrietig was), 's nachts krijgt hij hem nog, wilde eigenlijk in de vakantie gaan proberen 's nachts ook niet meer. Niet nu hij naar school gaat, maar ik lees mee voor evt tips. Hedwig, geen leuk dagje daar dus, balen meid. Hou vol, meer kan ik op dit moment niet zeggen, ik hoop dat het in de loop vd dag beter gaat. Miran, lekker joh een nieuwe keuken, succes. Juut, half 8 is beter, Yara half zeven, ach alles beter dan half 6 toch. Verder ben ik het even kwijt, dit kwam zo in me op. Hier alles goed hoor, Toppers waren geweldig jee wat een feest met 67000 man. Begreep dat San/Carla ook geweest was via hyves. Weet nou niet meer wie.... Verbouwing gaat gestaag door, beginnen aan het dak en dan in dezer dagen pui eruit. Ben in mijn hoofd al lekker aan het inrichten. Oh baas komt eraan, fijne dag dames...
@ Hedwig -> kan je niet wat hulp inschakelen? Even wat afleiding, hulp met de kindjes... Knuf! @ Roba -> ik heb her en der wat foto's gezien van de Toppers, super ziet dat eruit! En met de speen, ik heb hier toen voor Joris zijn 3e verjaardag elke dag herhaalt dat hij bijna 3 jaar is en dan echt te groot is voor de speen. Een week of 2 na zijn 3e verjaardag zei hij ineens uit zichzelf dat hij er klaar voor was en mikte zo de speen in de prullenbak. 's Avonds natuurlijk spijt, maar het duurde maar een kleine week, toen was hij al gewend om zonder speen te slapen... Succes, het is gewoon niet makkelijk en bijna elk kindje word zo verdrietig ervan als het o zo vertrouwde speentje weg moet... En dan is het de taak om sterk te blijven. Het is gewoon heel moeilijk! En ik weet niet of je het aan de tandjes van Jayson kan zien dat hij een speen gebruikt? Bij Joris was dat heel erg zichtbaar (voortandjes naar voren). Dat is helemaal bijgetrokken!! Misschien helpt je dat ook over de streep om dan door te zetten Keuken is leeg! Net het balkon wat opgeruimd en dan nu lekker even op het balkon zitten en genieten van het zonnetje!
Hedwig, is het inmiddels al wat beter daar? Miran, ja ik wil in de grote vakantie de stap wagen, ik denk als ik dat nu ga doen is hij veel te moe op school. De tandarts zag het afgelopen vrijdag, een half jaar geleden nog niks te zien nu wel. We zien wel, komt vast goed. Al steekt hij zonder speen wel van alles anders in zijn mond om op te knauwen/zuigen/spelen..... Ja Toppers waren echt super, denk dat we volgend jaar weer vd partij zijn in de Arena, echt geweldig. Ga weer wat doen dames.
Ben in ieder geval blij dat Lotte en Martijn niet de enigen zijn die nu nog aan de speen waren. Vanavond zijn ze gelijk gaan slapen toen ik ze naar bed bracht, ik heb ze een cadeautje beloofd voor morgenochtend als ze gelijk gingen slapen en dat lijkt te werken. Maar goed, dat kan ik natuurlijk niet iedere dag doen. Dus mrogen maar weer even zien hoe het gaat. Als ze maar moe genoeg zijn slapen ze misschien ook sneller, dus moet ze maar uitputten morgen.... Babiche, ik hoop voor je dat het binnenkort ook lukt om jouw mannetje er vanaf te krijgen. En Miranda, ik wist niet dat de tanden ook nog weer terug konden gaan staan, hier ook twee kindjes met gigantische overbeten, dus ik ben benieuwd hoe het er over een tijd bij staat! Hedwig, ik hoop voor je dat het ondertussen weer wat beter gaat daar. Het is allemaal niet niks, zieke Erik en dan ook nog een mieperige Owen... Morgen beter!
moet eigenlijk notulen maken van de vergadering van vanmiddag, ga ik zometeen maar gelijk doen! oke dagje gehad, yara vertelde dat ze een ander plekje in de klas had gekregen (weg van de pestkop en in het groepje bij haar 2 vriendjes) dus dat is voor mij wel een fijn gevoel, dat ze gelijk zoiets zichtbaars doen zeg maar verder wat bezig geweest in huis, toen even nr het werk, toen eten en badderen en voorlezen en afwassen enzenz. marian ik hoop echt dat ze de strijd gauw opgeven! roba lejk dat je zo genoten hebt bij de toppers! en ja ik zou ook even wachten voor jayson, mss wel beter! hedwig had t zo met je te doen..iedereen hier kent die momenten denk ik zo..maar het is wel heel erg rot. is de dag alleen maar erger geworden of kwam er nog een keerpunt? san je bent toch nog niet terug gaan werken he! hoe gaat het bu met je? anniek bij jou is het ook al lang stil meid hoe gaat het? lidwina hoe staat het met de eigen zaak? en hoe gaat het met rune op school?
Hoi allemaal Hier erg moe, duik zo mijn bed in, dus ff een ego berichtje Ben dus nog erg moe. Doe nu ook alles op de fiets, en dat vraagt dus ook weer meer energie. En die lijk ik totaal geen te hebben. Werk wil dat ik woe weer kom werken. Maar morgen eerst mijn masker aanmeten, dan woensdag naar de kno arts en bedrijfsarts. Ben benieuwd...... Hier vrijdag naar de toppers geweest, en het was heel vermoeiend, maar oh zo gaaf. Echt helemaal geweldig. Zal morgen wat foto's/filmpjes op hyves zetten. De schuur/zitje word echt super mooi. Gisteren al een halve dag gewerkt en vandaag zelfs van half 8 tot vanavond half 9 en dan met tweeën. Het is een heel werk, maar weet zeker dat ik er straks heel blij mee zal zijn. Communie. Ik vind dat allemaal erg overdreven hoor. Met buffetten en springkussen. Wij hadden gisteren ook communiefeest van de zoon van mijn nicht. Eerst naar de kerk. Het was voor indy net 10 min. te lang, maar het was een mooie mis, en indy vond vooral de liedjes erg leuk. Vroeg meteen wanneer ze haar communie mocht doen. Daarna soep met een broodje. Kids hebben lekker gewoon in speeltuintje voor de deur gespeeld, en om 4 uur simpele bbq met hamburger, worst, sate en spek. Nou was echt super gezellig. Dus zo kan het ook. En wij gaven gewoon een tientje, net als andere gisteren. groetjes sandra
hey meiden] 'heb maar hakf bij gelezen had echt een grrr dagjje vandaag pff! Maar heb de vijver keeg verkocht en dat hebben we nu dicht gegraven en alles achter de tuin weggegraven en daar de tram0oline gezet en getegeld en en en en en... Morgen gaa we ' op vakantie' ff lekker weg! Als we terug zijn heb ik ook een erg drukke week en dan wortd bjohn ook 30!!! Dus druk druk druk druk hier en in me koppie erger ik me veel te veel {zoal;s nu aan die *@HB*I!#U*I*( vklieggen! BAH SPEENTJES tja ik zou anniek niet zijn als ik me er dus echt helemaal geen zorgen over maak! Heeft iemand van jullie een meid of een jongen van 16 met een speen zien lopen? Vast neit dus. Kyana mag lekker blijven tutten, haar tanden zijn nog prima en haar spreken wordt echt niet be"invloed. Moetr dan wel zeggen dat ze hem meestal na school ff heedft en snachts, verder niet! aaaaaaaaaaaaaaaaah kutvliegen, ze prikken zelf!ik ga douche en nar bed bah!
Communie, ja dat weet ik nog wel van school vroeguhh Iedereen deed communie, behalve ik en nog een jongen (die mega rijk was) en ook alle kinderen kregen grote kado's. Een nieuwe fiets etc.. en ik niet .. stomme communie..
Hier heeft Carmen van 19.15 tot kwart over 7 vanmorgen geslapen.. twijfel zo of we t weer proberen.. Devin kwam overigens om 4uur. Zal ik ze nu om 23.00 weer geven en dan kijken? als ze evengoed om 4uur komen, dan kan ik net zo goed die laatste fles weglaten toch?
Hahaha Anniek! Moest wel lachen om je speen reactie, dat ben jij ten voeten uit! Ik heb me er ook nooit echt zorgen over gemaakt, maar ik zie hier wel overbeten.. En als ze zelf de beslissing nemen en ik heb ze uitgebreid gewaarschuwd dat het dan ook écht afgelopen is vind ik dat we wel moeten doorzetten. Ik probeer ze te leren dat er consequenties aan daden zitten, hoe klein ze ook zijn. Dus eenmaal weggegooid is niet meer terug! Maar goed, ik kan me goed voorstellen dat jij het nog op zijn beloop laat hoor, ik heb ook gewacht tot ze er zelf aan toe waren (of dachten te zijn). En nog last gehad van de vliegen vannacht? Waar gaan jullie heen met vakantie? Patries, ik persoonlijk zou kiezen voor nog een voeding vlak voor je zelf gaat slapen in de hoop dat ze doorslapen. Dan dus gewoon allebei wakker maken. Dan is de kans het grootst dat je zelf ook een goede nachtrust hebt. Of als de een wakker word voor een voeding de ander ook wakker maken om te voorkomen dat je er twee keer uit moet 's nachts. Zo heb ik dat altijd gedaan bij L en M en ga ik ook weer doen bij deze twee jongens. Het is mij bij hen altijd gelukt om ze in mijn ritme te 'drukken' wat het beste was voor mijn rust. Vooral omdat je al zo moe bent lijkt me dat de beste oplossing! Succes ermee! Sandra, werk kan wel willen dat je weer komt maar je moet wel goed aan jezelf denken he? Als jij denkt dat het nog niet lukt moet je echt thuis blijven. Wanneer moet je masker klaar zijn? Als je hem eenmaal hebt en weer beter slaapt ga je je overdag ook weer beter voelen en hebben ze veel meer aan je op het werk. Ik hoop dat de bedrijfsarts een beetje meewerkt! Sterkte meid! Juut, wat fijn dat ze het meteen bij de kern aanpakken op school zeg! Hebben ze geen pest protocol op school? Hier is vanaf dag één dat de kinderen op school erin gestampt dat pesten niet leuk is. Ze werken hier met petten. Als je aan het pesten bent zegt de juf dat je de zwarte pet op krijgt (denkbeeldig dan he?) want dan ben je een pestvogel en zo hebben ze ook een kleur voor de uitlach-aap, het bange konijntje en de kanjer. Werkt echt heel erg goed, want ze noemen elkaar hier ook al pestvogel en uitlach-aap als de ander vervelend is. En het zinnetje; stop hou op, ik vind het niet leuk vweerklinkt hier ook regelmatig. Dat moeten ze zeggen als ze gepest worden en dan naar de juf gaan om om hulp te vragen. Ik ben erg blij dat ze er hier op school erg veel aandacht voor hebben.
Goedemorgen! Hier Joris onderweg naar zijn eerste schoolreisje! Jammer van de regen, maar gelukkig gaan ze naar een locatie waar een indoorspeeltuin is, ook een buiten speeltuin, maar ja dat zit er zo te zien niet in... Verder hier de keuken al eruit gesloopt en de nieuwe bovenkastjes hangen al! Dat ging echt heel vlug @ Patricia -> hoe was de nacht gegaan? @ Marian -> ik zal straks eens een foto zoeken van voor en na de speen @ Sandra -> bij de bedrijfsarts meteen aangeven dat het zo niet kan. Veel te onverantwoord om te werken met cliënten hoor... En daarbij even op rust komen, je moet gewoon aansterken! Ik ga eens koffie maken voor het werkmannetje
mogge allemaal, @Sandra : succes vandaag met het aanmeten van het masker! En als je je woensdag niet beter voelt dan gewoon nog ziek gemeld blijven hoor. Werk kan wel willen maar als je niet kan dan is het gewoon zo. @marian : hier alleen Owen een speen. Is ie best verknocht aan dus ben benieuwd hoe dat straks gaat als ie eraf moet..... @Juut ; goed van de juf dat ze gelijk actie heeft ondernomen. Hier op school ook pest protocol. NIet precies zoals bij Marian dr kids op school maar wel dat de kinderen elkaar in de gaten houden zeg maar. @Hier Richard heeft gisteren voor de rest van de week vrij genomen. Pff ben zo beroerd van de pijn. Vanmiddag om 20 over 2 bij de dokter zijn. Gisteren is wel redelijk nog gegaan. Goed weer dus heb de deur opengegooid en kids buiten spelen. lekker met de buufjes gekletst. Dus dat ging allemaal wel. Erik is denk ik wel iets beter. Vanmiddag wel met hem naar de dokter. Vanacht en gisteren hele dag koorts. Zonder paracetamol 41 graden en met 38 graden. En dat al 4 dagen lang. Ook rare uitslag over zijn hele lijf. Lijkt wel op roodvonk ofzo. Dus ook maar mee naar de dokter vanmiddag.
Met de speen: Bekijk bijlage 155205 Als hij ook zijn tanden op elkaar deed, zag je een halve maan spleet voor...
Na de speen: Bekijk bijlage 155206 Nu als hij zijn mond dicht doet heeft hij nog een hele kleine overbeet, maar de tanden staan wel op elkaar! (zie foto banner )
Een duidelijkere foto van voor... Wilde het in het bericht aanpassen, maar dat lukte dus net niet... Dus dan maar nog een foto haha! Bekijk bijlage 155207 Hier heeft hij zijn kiezen op elkaar!
Idd miranda, dat is weer goed teruggegaan. Leuke foto die 1 na laatste. Hier slechte slechte nacht gehad. Weet niet wat Devin ineens mankeert hoor JAK. Hij is wakker geweest vanaf de fles van 23.00 (hadden we m nu maar laten liggen ) tot 01.30. Toen kwamen ze om 5.45 al weer allebei. Opgehouden tot 07.30 en hij heeft nu net een klein uurtje geslapen ^^ is echt niks voor hem. Agossie arme Erik.. nu afwachten wat het is.
@ Hedwig -> wat onwijs fijn dat Richard vrij heeft genomen de rest van de week! Nu even bijtanken hoor!! En met Erik, ben benieuwd wat de huisarts zegt erover. @ Patricia -> wat vervelend van de nacht zeg. Je hebt dus echt heel weinig slaap gehad. Misschien anders even langs de huisarts met hem? Sneu hoor...