Maart 2007 mama's - deel 4

Discussie in 'De mama's' gestart door juut26, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Och nee hoor. Hij is voor de rest alert enzo en is niet warm. Maar vervelend is t wel. Hij heeft nu ook zijn zus wakker gemaakt :(

2. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    krijgt ie misschien tandjes? Of het is een sprongetje?
    Ene baby heeft er meer last van dan de ander.

3. Marian

Marian Fanatiek lid

27 feb 2006
    3.648
    0
    0
    Op dit moment lekker thuisblijfmama
    Kampen
    He patries, wat vervelend zeg! Ik hoop dat ie snel weeer een beetje in zijn normale doen is. Misschien dan toch laten slapen 's avonds en dan zodra de eerste wakker word de tweede wakker maken? Of hebben jullie ze niet allebei wakker gemaakt gisteravond en was Carmen wakker? Het is gewoon erg balen zo'n slechte nachtrust. Ik kon toen met Lotte en Martijn altijd overdag nog bijslapen tijdens hun middagslaapje maar dat word hier zometeen ook anders natuurlijk. Het is altijd maar weer afwachten hoe lang Bas nog een middagslaap houd...

4. hardloper

hardloper Niet meer actief

goedemorgen dames
    eventjes terug:)
    gaat hier beter. krijg nu rust in mijn hoof en dat had ik nodig. eindelijk een beetje tijd voor mezelf, na ruim negen jaar:) Rune gaat goed op school. is wel erg meo nog, maar daar valt weinig aan te doen. vind wel dat hij lang weg is hoor. nieuwe chauffeur en meteen 20 minuten llater thuis. dus rond een uur of 15.45. lange dag. (oh, en geen speen, maar een duim, tja, kan die moeilijk afleren, maar hij heeft m nog zo nodig, hij zuigt gewoon nog heel fanatiek. gelukkig is ie wel gekoppeld aan lamlam. geen lamlam is ook geen duim)
    zaak schiet neit echt op. vorige eigenaar heeft t een en ander iets anders gedaan dan standaard, geen probleem natuurlijk, maar dat maakt het voor ons bij de bank een stuk moeilijker. dus we zitten nog om de tafel. didier gaat gelukkig nog lekker met zijn opleiding (prikken anniek, niet tekenen;), ik wil wel kijken of ik een keer mag tekenen om te zien of het iets voor me is, lijkt me wel leuk)

miranda, jeetje wat een verschil zeg! das wel fijn dat hij niet meer speent!

anniek, fijne vakantie! leuke site, leuke kleertjes, helaas neit mijn budget:)

sandra, woensdag krijg je dat masker gemaakt? ik hoop dat het werkt. dat dat zo veel invloed heeft en dat je er schijnbaar al zo'n tijd mee loopt zeg. hoop dat je binnenkort enorm uitgerust bent. dat scheelt ook in je hoofd.

judith, heerlijk dat yara nu in een ander groepje zit! wat lastig he, je zou het liefst altijd met ze meegaan om te zorgen dat alles geweldig gaat. maar yara is een lief meiske, dus de vriendinnetjes komen veel en de plagers hou je toch, daar worden ze hopelijk weerbaarder tegen. heb je dat dingetje nog terug gehad van het buurmeisje? (dat speeldingetje)

carla, hebben julli nu dan ook vakantie? hoe gaat het metkyra op school? zit ze nu bij jou op school? (dat lijkt me ook raar)

babiche, was die man van jou nu onder het mes geweest (of had jij nu de verbouwing? erg he, weet t gewoon even neit meer:))? (helemaal niet chaos hier hoor;)) hoe is het nu met hem?

esther, al heel lang niet meer gelezen, hoest met youri?

marijke, hoe gaat het met de jeuk van je kleintjes? en hoe gaat het met stijn op school nu?? en hoe zit het nu op je werk? ik dacht dat ik had opgevangen dat het niet zo lekker liep, maar ben best warrig:)

lidia, heo is het nu met jullie?

patricia, je, die communie beelden van vroeger ken ik ook:D zij mochten naar de kerk en mooie jurk aan en cadeautjes, en ik moest met nog een andere stomme jongen op school blijven;) Ik hoop dat je je kleintjes (zijn ze echt al zo groot-:$) ik hetzelfde ritme krijgt, lijkt me fijn!

marian, heb jij neit een mooie buik foto voor ons? hoe gaat eht verder? lekker uitgerust van de vakantie? (op sommige dingen an dan, jeetje wat een stress)kamers al helemaal klaar?

hedwig, jeetje ziekenboegje bij jou weer zeg. hoop dat ze weer snel een beetje bijtrekken, lekkere weer komt er weer aan, misschien scheelt dat (of misschien juist ook weer niet)

en verder weet niet meer, hoop dat ik niemand heb overgeslagen, maar zal ongetwijfeld wel:)
    en over spammen gesproken, zijn er neit nog steeds fotos die geshowed meoten worden van neiuwe keukens, kinderkamers, buiken en kinderen en vakanties?

5. Roba77

Roba77 Fanatiek lid

11 jul 2006
    1.079
    0
    0
    Aaaahhhh had een heel stuk getypt en alles weg.
    Opnieuw proberen. Even over de speen, hier maakt het mij ook niet zoveel uit, al tut hij nog een paar jaar. Hier ook alleen na school en 's nachts, maar nu heeft de tandarts het gezegd. Ze zei zelfs dat duimen "beter" is omdat dan alleen de tanden naar voor komen en ze daar met een beugeltje veel aan kunnen doen. Door de tut gaat zijn gehemelte bol staan zeg maar, en dat kan nu nog rechttrekken, maar later niet meer (zie Joris, dat is mooi bijgetrokken zeg, is vergelijkbaar met Jayson). Dus nu alleen nog 's nachts en dan in de vakantie proberen zonder.....ben benieuwd, en anders pech hoor. We zien wel.

Lidwina, ja ik was het met de verbouwing en de operatie hahah. Met Rob alles goed, is weer aan het werk, verbouwing verloopt ook voorspoedig. Fijn weer wat van je te lezen, lekker dat Rune het naar zijn zin heeft, jammer vd strubbelingen met de zaak.

Miran, echt mooi bijgetrokken joh, enne succes met de keuken.

Juut, wat fijn dat ze er nu gericht iets aan doen, hopelijk gaat het snel beter bij Yara, hier gaat het vrij goed nu. Hij mag me nu uitzwaaien in de gang en gaat dan keurig naar binnen en doet goed mee zegt de juf........ Volgende week rapport en dan die week erop heb ik opgegeven voor de ouderavond.

Patries wat vervelend zeg. Misschien idd een sprongetje of zo, hopelijk was het eenmalig.

Hedwig, fijn dat Richard vrij heeft genomen, kun je even uitzieken en bijtanken. Beterschap meid.

Weet het niet meer sorry. Ga gauw weer wat doen hier.

Tot later

6. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Hij had nu 37.8.. twijfel.. maar toch maar even een zetpilletje gegeven want hij was wederom niet te genieten.

Wij laten ze liggen en zien wel wanneer ze komen vannacht.

7. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    @ Lidwina -> Joris had ook een hele tijd last hoor van de vermoeidheid na school. Komt nu nog geregeld slapend terug met het busje (en Joris komt dan om 16:15 uur pas thuis pfff...)

@ Patricia -> hopelijk doet de zetpil zijn werk en is hij ook wat meer te genieten.

De keuken staat... Nu mag ik alleen 24 uur niet aan het blad komen omdat het dus net is afgekit, het liefste ook even niks erop zetten zodat het rustig kan drogen. Wel de kastjes al afgepoetst en ver ingeruimd. Kastjes boven zijn een stuk groter, dus dat is wel heel fijn! Doe lekker nu niks meer vandaag, nu al de pijp leeg. Straks als Joris thuis is gaan we lekker frietjes halen, lekker makkelijk en daarna naar mijn schoonvader want die is jarig vandaag.

8. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Foto Miranda (als t helemaal klaar is)! Ben nieuwsgierig.

Hier.. vind t zwaar hoor zulke dagen waarin ik totaal niet aan mn rust kom en de kleintjes niet slapen willen. :( maar ook niet te genieten zijn..

9. Marian

Marian Fanatiek lid

27 feb 2006
    3.648
    0
    0
    Kampen
    Miranda, tjonge wat een verschil! Ik denk dat ik ook maar eens foto's ga maken van nu om het verschil zometeen te bekijken.

Lidwina, balen dat het niet opschiet! En wat lekker he, die tijd voor jezelf? Geniet ervan! Heeft het klagen over de nieuwe chauffeur nog geholpen?

En foto's, tja, die gaan echt nog komen hoor, maar heb ze nog niet op de pc staan...:) Gun mezelf er helemaal geen tijd voor en een fatsoenlijke buikfoto heb ik ook nogsteeds niet...;)

10. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Poeh, het is avond.. Hopelijk doen ze t nu goed want Pro is weg naar de film met de 'jongens'.

Justin moest ik vanmorgen al wakker maken (is niks voor hem) en klaagde over hoofdpijn. Hij wilde niet thuis blijven dus heb m een zetpil gegeven. Vanmiddag uit school had ie vuurrode wangen, hij was erg heet. Temp gemeten en hij heeft koorts. Hij ligt nu al 20 min in bed.

11. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    Zo hier wel een heerlijk weekje deze week! Hoef alleen morgen maar te werken!!!! Donderdag en vrijdag lekker vrij!
    Vandaag hebben ze onze nieuwe tuinset gebracht, dus daar kunnen we vanaf morgen lekker van gaan genieten!

Lidwina nee hier geen vakantie nu, hebben in mei 2 weken gehad. En nee Kyra gaat niet naar de school waar ik mwerk, dat zou ki absoluut niet willen. En fijn dat jij je beter voelt!

Patries slapen de kids???

Anniek waar gaan jullie naartoe??? en dikke knuf voor jou.

Sandra hoe gaat het???

Marian gingen ze vanavond goed slapen zonder speen??? Hier 2 duimers, das nog veel moeilijker af te leren....

Miranda ben benieuwd naar je nieuwe keuken!

Juut daar alles onder controle??

Zou geheugen als een zeef, verder weet ik het niet meer!

12. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    yep carla alles onder controle..wat zou je anders van mij verwachten haha ;)..
    nee hoor prima dagje hier wel een beetje weinig tijd voor de laptop.
    eigenlijk geen nieuws. seth viel weer s in slaap in de autokar van de albert heijn :$ yara heeft weer lekker met buurmeisje gespeeld.
    bij het eten vroeg ze zich ineens af hoe dat toch werkte met smsen, hoe die lettertjes nu van de ene telefoon in de andere gingen :D
    zo grappig waar ze allemaal mee komen nu he..
    vanavond onwijs drama omdat slaapbeertje kwijt was..eindeloos gezocht, hysterich meisje uiteindelijk met andere kroelen op bed gedaan, toen uiteindelijk gevonden (in een kledingbak inder haar kast (?)

carla lekker rustig dus! fijn joh!

patries ik hoop dat het nog lang rustig blijft joh!

marian gun hezelf er maar s tijd voor dan! en ik vind het heel goed hoor dat je ze leert dat er consequenties zitten aan bep daden. gingen ze vanavond wel redelijk makkelijk slapen

miranda proficiat met schoonpa en lekker frietjes eten! en leuk hoor een nieuwe keuken met meer ruimte!

roba huh rapport? krijgt jayson een rapport?

lidwina fijn dat je eindelijk een klein beetje meer rust krijgt, dat is het begin he! en lief wat je weer tegen iedereen zegt hoor!

miran jee wta heb je dat goed op de foto's staan, dan zie je het verschil echt wel

sorry verder kan ik even niet terug. ga nog gauw wat doen aan de canvas van een vriendin

13. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    o en san veel succes morgen met dat kastjes aanmeet gedoetje! je kunt er dan gelijk morgen mee slapen?

14. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Hier net terug van schoonpapa. Was gezellig en Joris ook nog hartstikke gezellig. Ongelofelijk! Zijn schoolreis vandaag was 1 groot succes, hij vond het geweldig! Vol verhalen natuurlijk...

@ Judith -> zo grappig gewoon dat ze zoveel willen weten hé? Nieuwsgierige aagjes ;) Blijft toch leuk om alles uit te leggen (hoever het kan dan)

@ Carla -> leuk vooruitzicht! Lekker een paar dagen volop genieten van jullie nieuwe tuinstel!

@ Patricia -> ach wat sneu dat Justin ziek is. Hopelijk slaapt hij goed vannacht en knapt hij een beetje op. Nog rustig in huize Patricia?

@ Marian -> schaam je! Hihi! Wij willen je buik zien :D

15. Marian

Marian Fanatiek lid

27 feb 2006
    3.648
    0
    0
    Kampen
    Ze zijn vanavond gelijk gaan slapen! Ik heb ze beloofd dat als ze vanavond en morgenavond meteen gingen slapen we donderdag gaan zwemmen. Dat werkte! Ik denk dat we er dan wel een beetje doorheen zijn en dat donderdagavond er niets meer beloofd hoeft te worden. Ik heb ze gezegd dat als ze gelijk gingen slapen we naar het zwembad gingen en heb de woorden 'zonder speen' niet eens genoemd. Dus de nadruk gelegd op lief slapen en niet op de spenen en ze hebben het er zelf ook niet meer over gehad vandaag. De hoop is dus groot dat het klaar is! (jiiiihaaaa!)

Lekker weekje voor je Carla!

16. lidia

lidia Fanatiek lid

hallo dames,,

even een ego berichtje,, ben zoooo moe,en dat al een hele tijd:(,, vandaag bij de ha geweest. morgen bloed laten testen op bijna alles:$ en ik moet volgende week terug komen bij de ha om de uitslag te bespreken hoe en verder??? ik weet het even niet meer. tijd voor vakantie denk ik..:(:( maar ze denkt ook dat ik teveel van mezelf verlang. en dat denk(weet) ik ook maar er iets aan doen vindt ik moeilijk, ben te moe om in huis iets te doen maar voel me dan weer heel schuldig als ik het niet heb gedaan:( pfff ik vind me zelf ook vermoeiend klinken als ik dit terug lees;)

einde ego bericht...

san succes morgen,,

sorry verder alles kwijt
    beterschap met alle zieke kindjes.

17. sandra1979

sandra1979 Fanatiek lid

Goedeavond.

Hier weer even een ego berichtje.
    Ben vandaag naar het zkh geweest, en ga dus zo slapen met mijn masker. Tenminste ik ga het proberen. Ze zeiden wel dat als ik na een uur nog niet slaap, ik hem af mag zetten, en morgen weer proberen.
    Morgen moet ik naar de KNO arts en de bedrijfsarts.
    Ben benieuwd hoe hij hier tegenover staat.
    Laat het morgenavond wel ff weten.

groetjes sandra

18. Sandra, dat zal wel wennen zijn met slapen, goede nachtrust!

Lidia, ik voel met je mee. Ik ben benieuwd of er straks iets is te zijn aan je bloed.

Patries, het lijkt mij ook niet zo makkelijk met 3 kleintjes. Pak je rustmomenten.

Lidwina, hoezo gaat het nog niet zo goed met de zaak? Opstartproblemen?
    Ik heb het trouwens prima naar mijn zin op mijn nieuwe werk.

Stijn zegt al een tijdje dat "ze" zeggen dat hij slecht praat? We hebben Stijn laten aanwijzen, wie dat steeds zegt, wijst hij de juf aan? Dus vandaag maar een de juf gebeld, de aardige van de twee. Volgens haar heeft hij een taalachterstand, omdat hij de R niet kan zeggen? Maar ik ben zo boos, niet door die achterstand, maar dat ze dat tegen hem zeggen. Hij is 4, geen volwassen persoon. Dus maar weer een gesprek op school volgende week, het gaat daar echt niet goed hoor! Ga eerst eens alle punten opschrijven, want dat zijn er ondertussen heel wat.

19. Sorry voor de tikfouten, de iPad maakt soms zelf woorden of past woorden aan, heel handig. Maar soms net niet..

20. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    en san? viel t mee of tegen? ben zo benieuwd!

hier tot mijn grote verbazing iedereen tot tien voor zeven geslapen! de wonderen zijn de wereld nog niet uit. heeft het dramatische beerzoekverhaal en het latere tijdstip toch s 1x iets uitgehaald!

marijke potver *@(#&*( dat is niet normaal! wat vervelend dat je steeds tegen van alles aanloopt daar..zou er ook gauw over gaan praten, dat hebben ze niet te zeggen tegen hem!

lidia ik herken het zo, en velen hier met jou denk ik..je wil zo graag maar kan het niet. ik zie mezelf nog een tijd terug voor de kledingkast staan, vastberaden om die op te ruimen, en ik wist gewoon niet hoe...
    veel stertke meid en probeer echt je rust te pakken, mss elise een keer xtra nr het kdv als damian op school zit?
    dikke knuffel!

marian sweet victory! :) :)

miran fijn dat jullie het gezellig hebben gehad!

ik ga ochtendje werken straks

Deel Deze Pagina