mogge allemaal! @Patroes : en zijn ze goed gaan slapen de kids? En arme Justin. Hier Erik precies hetzelfde. Hoofdpijn, rode wangen, koorts! Toen spugen en uitslag. Beterschap! @Sandra : ben benieuwd hoe je vanacht hebt geslapen. En succes vandaag! @Marian : ow wat goed van Lotte en Martijn zeg dat ze gelijk zijn gaan slapen ZONDER speen @Lidia : jeetje zo moe zijn zeg..... balen! Goed dat je bloed nu goed word onderzocht! @Marijke : dat is idd niet netjes van de juf dat ze dat tegen Stijn zeggen. Grrr @Miran : dus Joris heeft zich goed vermaakt op schoolreis hihi Jammer wel van het weer he @Juut : werkze! @Hier Gisteren naar de dokter geweest. Erik heeft gewoon een griep virusje ofzo. Dat zag ie meteen door zn uitslag. Echt heel zijn romp zit onder de rode kleine vlekjes. Niet overduidelijk maar wel te zien zeg maar. Als de koorts eind van de week nog niet over is dan terug komen. Hij had ook een rode keel maar longen waren schoon en oren waren ook rustig ik........ tja Heb dus een boel galstenen EN poliepen. Pfff Dus op naar de chirurg. Heb een aantal pijnstillers gekregen. Diclofenac en paracetamol codeïne en daarnaast nog mijn tramadol. pfff En vandaag bloedprikken om te kijken of er niks is ontstoken en of mijn nierfuncties weer normaal zijn enzo. Erik na 4 nachten vreselijk slecht slapen, eindelijk doorgeslapen zonder koorts en hoesten ( had maar Ventolin gegeven voor het slapen gaan ) En door de pijnstillers heb ik eindelijk ook weer lekker kunnen slapen
hedwig, jeetje, dat is echt rot zeg, poliepen weet ik niet maar galstenen kunnen zo enorm pijnlijk zijn! (heb ik me laten vertellen dan) moet er wel bij zeggen dat ze na de operatie overal van af was hoor, dus das een goed vooruitzicht. wanneer moet je naar de chirurg? hoop dat erik dan in elk geval beter is. judith, mooie tijd vanmorgen! werk ze, en waar zijn je keuken en kamer fotos? marijke, langzaaam ga ik hier borrelen, wat een stompzinnige opmerking van een juf naar zo'n kleintje, en hij slaat ook nog eens nergens op, want de r hoeven ze pas met 6 jaar te kunnen zeggen, dus ze weet ook nog eens niet waar ze het over heeft. pffff, kom daarmee naar een mama, niet naar zo'n ukje grom..... maar ontspan, ga praten met juf, ze is er neit om zijn zelfvertouwen te ondermijnen, maar om m in een veilige omgeving een beetje verder te krijgen. en als ze daadwerkelijk vind dat hij logopedie nodig heeft kan ze dat gewoon tegen jou weggen. volgens mij eet jij geen juffen. (toch?)en fijn dat het lekker gaat op je werk. succes op school! sandra, ik ben zooooo benieuwd of het is gelukt? hoe sliep het? lag je lang wakker, heb je m afgedaan of vertel! en scheelt het? lidia, jeetje meis dat klinkt neit best. doe je rustig aan? af en toe even pauze voor jou als het lukt. je stofzuiger is erg geduldig, en ik kan inmiddels uit ervaring zeggen dat als je je huishoudklussen halveert je nog steeds aardig kan leven in je huis. voel je vooral neit schuldig, je voelt je zo omdat je te veel voor je kiezen heb gehad, dus nu weer even de weegschaal recht zetten. en hou vol, het is bijna vakantie (dat is ook zo'n punt waar je naar toe werkt he, het einde schooljaar gelukkig vakantie punt en dan het begin schooljaar gelukkig geen vakantie punt ) marian, wat slim en goed aangepakt zeg! wow, hoop dat het werkt! patricia, hoe ging het vannacht? miranda, kreeg je hem zijn bed nog uit?
Goedemorgen, @ Lidwina -> ja hoor, om 8 uur was hij al wakker We hebben al vrij vandaag, dus dat scheelt! @ Sandra -> hoe heb je geslapen vannacht? @ Hedwig -> dat kan er ook nog wel bij pff... Hopelijk kan je dan snel geholpen worden zodat je verlost bent ervan! En Erik, fijn dat hij weer doorgeslapen heeft. @ Marijke -> jeetje, dat mogen ze idd niet zeggen tegen een kind van 4 jaar. Dat is iets voor de ouders en niet voor het kind! @ Judith -> wauwwww! De wonderen zijn idd de wereld nog niet uit. Wat fijn! En werk ze. @ Lidia -> een dikke knuf... @ Marian -> wauw wat onwijs goed van die 2 kanjers van je! Hier gaan we zo richting de Ikea, wat lampjes halen voor onder de keukenkastjes. Verder lekker rustig aan... Dan kunnen we tenminste morgen lekker eropuit!
Goedemorgen. Ik heb super geslapen hoor. Ben gaan liggen, even liggen draaien, maar al snel in slaap gevallen om gewoon vanmorgen om 6.15 uur van indy wakker te worden. Dacht toen ik hem opzette: dit gaat nooit lukken. Maar zo zie je maar. Ben ook gewoon ontzettend oververmoeid. Maar ben al blij dat ik goed geslapen heb (voel het nog niet, maar dat zal ook nog wel even duren). groetjes sandra
Justin is niet naar school, hij had nog koorts. Weliswaar iets lager, maar niet goed genoeg om naar school te mogen. Nog stees klagen over hoofdpijn. Straks nog een uurtje liggen samen en dan gaat ie misschien vanmiddag even naar opa en oma zodat ik ook even rust aan mn hoofd heb.
Sandra, ik ben blij dat je goed geslapen hebt. Hedwig, jij zit ook behoorlijk in de lappenmand, zeg. Veel beterschap. Lidwina, nou jij moest ik weten hoe graag ik juffen eet..haha ik moest zo lachen om je opmerking.
MArijke, ik zou in zo'n geval ook spontaan trek krijgen in juffen hahaha, jee wat een opmerking zeg. Ben benieuwd hoe je gesprek loopt. Juut, hier een verslagje (geen echt rapport met cijfers) met kleurtjes. Denk dat Jayson er ook gewoon 1 krijgt ondanks dat hij nu eigenlijk in groep 0 zit zeg maar. Ben benieuwd, en zo'n 10 minuten gesprekje vind ik ook wel zinvol. Over hoe hij is/doet etc etc. Miran, en geslaagd voor lampjes. Hedwig jeetje meid toch, heb ook van horen zeggen hoeveel pijn dat doet, heel veel sterkte. Patries ook een ziekenboegje daar, beterschap hoor. San wat fijn dat je lekker geslapen hebt, denk dat je binnenkort wel gaat merken dat je je slaaptekort aan het "inhalen" bent. Marian wat goed van je 2 kids zeg, knap hoor, hopelijk werkt het. Ga ik dat mettertijd ook maar eens invoeren. Lidia, bloedonderzoek is altijd fijn, hopen dat er ook wat uitkomt en niet net als bij mij niks......maar ik snap jou gevoel en dat van Juut (dat van die kledingkast herken ik helemaal, stond er pas ook voor en heb hem maar weer dicht gedaan, geen fut/zin) Hier gisteren een AAA-menu gehad (ansjovis/asperges/aardbeien) bij een vriendin, was heerlijk. Gezellige avond gehad, daarna thuis nog naar de vorderingen gekeken, wat word het MOOOIIIII, lichtstraat zat er al in, vandaag dak erop......ooooohhhh ben helemaal in mijn nopjes ermee hahaha. Ga weer aan het werk. Fijne dag allemaal.
Justin is nu even aan het computeren (vanochtend ook al oops) en straks maar voor de tv zetten We hebben nog anderhalf uur geslapen samen vanochtend.
sorry dames morgen schrijf ik weer en reageer ik ben beetje wrakkig wel lekker gewerkt maar ontstoken oog en zere trimknietjes en moe van de pilates enzo..dus ik zoek mn bedje op! san slaap lekker
Wat fijn judith. Hier gisteren naar de kno arts. Amandelen zijn fors te groot. Moet nu nog een uitgebreider onderzoek met camera'tje. Maar is pas in juli. Daarna naar de bedrijfsarts. Hij begreep me gelukkig goed. Dus nu een paar x per week een paar uurtjes overdag werken. Tot mijn vakantie (over 2 wkn), daarna heb ik 2 wkn vakantie en dan daarna terug. Vandaag werken van 2 tot 6. Jarno kan me dan brengen en halen. groetjes sandra
Juut, merk je al verschil trouwens nu je zo 'actief' bent gaan sporten?? Sandra, en wat kan daar de oorzaak van zijn dan? Wel lekker dat je mannetje je kan brengen en halen! En hier was t vanmorgen half 7.. Alleen jammer dat ze vannacht evengoed kwamen om kwart voor 4 en kwart over 4.. Ik kan niet wachten tot t avond is (echt erg he) en Justin heeft niet echt een gezellige mama en daar voel ik me ook zo schuldig over. Jak.
hai! hier heerlijk even een half uurtje in de zon gezeten met een tijdschriftje erbij! das wel genieten! hier de halve dag buurmeisje over de vloer gehad, was gezellig. nu spelen de kids in de auto (lekker hoor met zulk weer ?) terwijl rol een beetje stofzuigt enzo. verder geen nieuws! patries ik merk wel verschil hoor, nu toch al een aantal weken 3x per week trimmen en 1x per week Pilates. Gaat niet zo gauw als dat ik zou willen maar oke. Voel me iig wel fit en wat meer rust in mn kop erdoor, en daar doe ik t vooral ook voor en patries, niet schuldig voelen hoor! wij als vrouwen zijn daar veel te goed in...justin kan het wel hebben, hij heeft een goede veilige fijne liefdevolle basisi en een tijdje en moppermoeder, das heus niet zo erg! sterkte met de dag doorkomen! sandra gelukkig had de bedrijfsarts wel begrip ervoor, ben blij dat te lezen. ging het slapen afgelopen nacht weer oke?
Devin vond de worteltjes matig (iig niet echt vies) en Carmen had al door bij de 2e hap dat ze t best lekker vond haha. Maar toen was t ook al op.
hoi dames,, hier even een alleen dagje.. kids zijn naar de kdv en bso en vin is werken. ga zo lekker naar ikea voor mezelf lekker snuffelen.. en verder niets!!!!! mocht van Vin ook niets doen(behalve eten koken vanavond ) dus daar hou ik ,me aan.. morgen gaan we de tent even opzetten om te kijken hoe het gaat en moet en om hem waterdicht te spuiten. en zondag verjaardag van een kindej van vrienden.. patries,, leuk he dat "vaste" voedsel geven, en Carmen en Devin zijn echt verschillend in dingen hé. sandra, hoe ging de nacht? en het werken? juut,, wow ik wou dat ik de puf had om te sporten,, ben nu zo blij als ik even op mijn kont zit s'avonds. wel veel meer aan het fietsen met mijn nieuwe fiets.
wauw mooie fiets Lidia! Hier ook geen puf om te sporten hoor. ben al blij als ik zo de dag doorkom hihi @Patroes : leuk hoor dat bijvoeden hihi @Hier Pfff ik en Richard en Erik mega verkouden. Owen komt er nog goed af maar die zal een dezer dagen wel beginnen denk ik. Richard vandaag wel werken. Hij heeft weer zo erg last van de longen. Wil dat ie naar de dokter gaat maar hij zgt : doe maar afspraak voor dinsdag pffff. Bah ben echt mega moe. Gelukkig is het goed weer
Wow al weer 6 maanden Vandaag alleen nog even naar de apotheek (waar je vaak een klein uur moet wachten ^^ ) en hier stofzuigen. Meer staat er niet op t program. Vanavond feestje dus moet wat energie overhouden.
nou dames rustig weer hier! kom straks nog wel even langs, eerst even langs mn ouders (zal even bellen of ze eigenlijk wel thuis zijn haha) vandaag lekker dagje gehad! en ben trots op mn manneke, vandaag de hele dag droog geweest! super he! ook nog lekker met yara samen gewinkeld, dus erg geslaagd!
Ik dacht even hallo zeggen en een kleine update Hier gaat alles goed, vooral met de jongens die zijn vandaag met opa en oma naar thomas trein weekend geweest. Ook zijn we naar de VK geweest. Kreeg daar we'll even op mijn kop! Ik moet beter eten (18 wkn en 1 kilo aangekomen) met bloeddruk was ook lager dan dat hij ooit is geweest. Maar nog stEeds goed 100/55 normaal varieert hij van 110/65. Ook krijg ik een 20 wkn echo met een gynaecoloog erbij. Dit omdat er niks bekend is van mijn familie dus meer de tijd, en er word wat beter gekeken (nou best goed.) Ook krijg ik met 29 wkn een groeiecho en ook nog bij 33 weken! Dat omdat R te klein was!! Nja dit was mijn update......... Tot snel!