Goedeavond allemaal. Hier alles wel o.k. Vanmorgen gewerkt, ging best goed. Alleen dat openbaar vervoer:x. Ben veel langer onderweg. Moet dan steeds ruim 20 min. lopen. Is goed voor me hoor, maar niet fijn als je al geen energie hebt. Nu lekker vrij tot dinsdag. Morgen gaan ze de schuur/afdak afmaken. Word weer een lang dagje klussen. De man van mijn nicht is er al om 7.00 uur. Aan het einde van de middag komt dan mijn nicht met de kids, en gaan we van de plaat eten. Das dan weer wel gezellig. Slapen gaat goed, zet mijn masker op (geen gezicht ), raak mijn kussen en slaap. Dus dat is een goed teken. Zal zo blij zijn als ik er over een aantal weken wat van ga merken. En vooral als ik weer auto mag rijden. Patricia, half jaar alweer, wat gaat de tijd toch snel. Juut, wat goed van seth!!!! Hedwig, wat een ziekenboeg daar....daar word je niet vrolijk van zeg. Mommie, 18 wkn alweer. Fijn dat alles goed gaat. En idd wel goed eten hoor!!! En dat is dan weer het voordeel van je achtergrond niet kennen......(ook 1 van de weinige wat mij betreft). Lidia, wat vervelend dat je zo moe bent. Krijg je nu verdere onderzoeken? Snurk je toevallig niet . Mooie fiets hoor. En lekker geshopt bij IKEA? Hier vanmiddag lekker met indy gaan fietsen. Ze vind het zo leuk. Sinds een paar weken fietst ze zonder zijwieltjes. Eerst nog op een 12 inch fietsje, maar sinds gisteren ook van haar goede fiets de zijwieltjes afgehaald. Ze is zo trots. Vind het nog wel moeilijk hoor, samen fietsen in de stad, dus we oefenen nu druk op de wat kortere/rustige stukjes. Dus vanmiddag lekker ff naar de ijsko boer gefietst en weer terug. Nou dat was ie wel weer. groetjes sandra
ouders waren niet thuis dus nog hier san wat onwijs fijn dat het slapen zo lekker gaat! over een aantal. weken moet je zeker verschil merken! en leuk dat indy ook zo geniet van het fietsen. het is nog best spannend he, op t echte fietspad. hier ook echt racende scooters en de weg nr school is eigenlijk 1 lang stuk, maar wel twee tunneltjes die erg steil naar beneden en weer omhoog gaan! en suc6 morgen met de klusdag! leuk dat je nicht komt eind vd dag hey mommie leuk dat je weer even langs komt! en ja wel goed eten hoor meid, is wel erg belangrijk! willen jullie weten wat het wordt? hedwig balen hoor al die zieke gezinsleden en zelf ook niet fit..bah..hopelijk gaat het gauw weer wat beter lidia lekker genoten van je dagje? goede gedaan hoor! en wauw een supermooie fiets hoor, echt heel cool! en wb dat sporten, savonds kan ik het ook slecht hoor, ik benut de ochtenden nu (2x pw als ze allebei op school/psz zitten en 1xpw in het weekend) patries en hebben je 2 boeven vandaag nog lekker wat gegeten? en jeetje 6 mnd alweer!
Hallo dames, Sorry niks gelezen. Afgelopen nacht was weer vreselijk, zo sneu, maar Joris had weer buikkrampen. Vanochtend naar de huisarts, maar ja ze kunnen er niks aan doen. Ook meteen even weer controle van de longen, klonk goed gelukkig. Vanmiddag om 4 uur was eindelijk de kuttel eruit. Dus een hele opluchting. Mijn vriendin is ook getrouwd vanmiddag, plan was om samen met Joris naar de kerk te gaan en nu bij de receptie, maar had ik geen oppas en kon het ook niet over mijn hart krijgen om mijn Jorisje dat zo aan me hangt ergens achter te laten. Dus dat heb ik gemist helaas... Hij is nog niet helemaal de oude helaas, maar hopelijk na een goede nachtrust dat alles weer normaal is. Ben echt doodop, was ik gisteravond al en dan een hele slechte nacht, doet echt geen mens goed pff... Dus zo lekker richting bed.
jeetje miranda wat erg! wel superlief en goed dat je voor joris hebt gekozen, sneu dat je de bruiloft hebt gemist maar niks aan te doen. probeer maar lekker wat bij te slapen1
Hier gisteravond feestje gehad. Waren om 01.15 thuis. Toen naar bed, werd Devin uiteraard wakker, grr. Flesje gegeven en hij ging weer slapen en toen was ie om 5.15 weer wakker. Maar weer flesje proberen te geven maar hij wilde dit niet GRR en slapen ook niet meer. Dus zit hier nu met wallen onder mn ogen.. En ook Carmen is inmiddels al beneden. Ik kan er af en toe best pissig om worden hoor, vooral als ie dan NIKS wil.. Maar goed, Carmen heeft iig doorgeslapen van 20.00 tot 06.00 dus dat maakt weer wat goed. Vandaag bbq bij vrienden van ons, t zou rond de 30 graden worden geloof ik? __________________
en goedemorgen weer! 545 vandaag, en voel me echt een beetje brak, heel veel last van ontstoken tandvlees, koppijn en gewoon echt hartstikke moe. mss dta ik rol er om 8 wel uittrek en dan zelf nog even terug ga vind ik best wel een plan eigenlijk. vannacht had ik t ook weer druk en ik val gewoon niet gauw terug in slaap he, als ik bij 1 van de kinders geweest ben zo dat was mijn geklaag weer sorry hoor
he patries ben je er ook? gezellig! we waren liever ergens anders he. maar ja.. carmen doet t dan goed met slapen zeg! jammer dat devin het goede voorbeeld van zn zus nog niet zo overneemt en wij vandaag ook bbq van vrienden die geven een feestje in een wijkspeeltuintje dat ze afgehuurd hebben. dus dat is wel erg leuk!
Leuk Juut! En ook ik kruip er straks weer in hoor. Rond 10 uur half 11 word Proch wakker gemaakt.. die heeft ook niet fijn geslapen denk ik want die lag beneden met een emmer naast zich (eigen schuld dikke bult ) Hij wilde nog 1 toe doen gister (en ik stond al met mn jas aan want we zouden tussen 0.00 en 1.00 thuis zijn en t was kw voor 1 dus ik wilde gaan.. maar nee, meneer wilde er nog 1 toe doen, dus ik was al pissig. Maar nu vind ik t echt eigen schuld dikke bult.
o die domme mannen ook he..eigen schuld dan zeker! ik zou m dan best iets eerder wakke rmaken hoor patries, kan echt wel en jee, als ik jou dan weer hoor over die flessen en bijvoeding..dat lijkt zo lang geleden alweer!