Maart 2007 mama's - deel 4

Discussie in 'De mama's' gestart door juut26, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    BAS van harte gefeliciteerd met je 1e verjaardagggggg!!

Ook Marian, Heiko, Martijn en Lotte gefeliciteerd en maak er een onwijs leuke dag van vandaag!

-------------------------------------------------

@ Hedwig -> leuk! Een dagje uit! Gelukkig ging het in het park een beetje met je! Hoe voel je je vandaag?

2. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    BAS VAN HARTE LIEVE JONGEN MET JE 1E VERJAARDAG!
    Ook voor papa mama lotte en martijn een leuke dag gewenst!

3. sandra1979

sandra1979 Fanatiek lid

BAS VAN HARTE GEFELICITEERD MET JE 1E VERJAARDAG. EEN HELE FIJNE DAG GEWENST.
    Ook heeko, marian, martijn en lotte gefeliciteerd. Geniet van deze mooie dag.

Groetjes sandra

4. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Bas, van harte gefeliciteerd met je 1ste verjaardag!

Gisteravond onverwachts bij de ouders van mn man terechtgekomen. We konden natuurlijk zo de deur uit nu hihi. We hebben t gehad over de opvang vd kids. Deze lieve mensen nemen vanaf 1 februari 2010 de opvang op zich dmv een echt gastouderburo. Mijn schoonmoeder heeft haar baan 'opgezegd' om dit te gaan doen. Dit ging niet over 1 sloot ijs hoor. Is maanden over heen gegaan met regelen/kijken/etc.. Maar ik vind t geweldig! Ze komen de kids s morgens zelfs ophalen straks! Is toch een luxe hoor. Ook nog over 5 dec gepraat etc.

Miranda ik heb iig jouw pb'tje ontvangen ;)

Nou heb t weer aangedurfd om een ander pakket op mp te kopen.. duimen jullie mee haha.

5. hardloper

hardloper Niet meer actief

bas gefeliciteerd met je verjaardag! jeetje alweer 1 jaar zeg!
    marian heeko lotte en martijn gefeliciteerd! een hele fijne dag vandaag

lidia, balen dat zo'n park dan zo tegenviel. gelukkig kan je jezelf dan toch ook nog goed vermaken, maar tis wel zonde, want je stelt je ook wel in op zo'n soort vakantie. zo gaat mijn vriendin naar een park waar al drie keer een red je vakantie is geweest;). ben benieuwd. ben dan wel blij met een simpele maar goede boerencamping, tis maar net mazzel hebben:)

miranda, tis wel erg fijn dat jullie zo'n goede regeling hebben om joris heen hoor. dat is voor hem ook zo fijn! vandaag minder keelpijn dan gister?

carla, veel plezier in de efteling. tis hier prachtig weer, dus dat zal daar hopelijk ook.

sandra, spannend hoor maandag. lastig dat je neit mee kan, en ook al voelt het goed, het blijft stressen tot je hoort dat het goed gaat. en een brief aan je zus. moeilijk. kan me voorstellen dat dat lastig is en je veel energy kost. sterkte in elk geval met alles. fijn dat het in elk geval goed gaat met je huisgenoten, en met jou ondanks wat er nog op je pad ligt.

hedwig, wat heerlijk dat owen zo goed klikt met zijn opa zeg! en een fijne dag gehad gister. tja, caffeine doet wonderen:D

patricia, wat leuk zeg! zitten je kinderen goed en ook nog officieel. wat lief dat ze dat doet, en wat een rust zal dat je geven. lekker hoor! en ben erg benieuwd naar het volgende mp pakket!

judith, hoe gaat het bij jullie? je schrijft weinig en kort. maak me een beetje zorgen. zit het al wat beter, over gepraat? alles goed ook met je tweetal?

nou, verjaardag zit erop. heb helaas misschien wel erg duidelijk nonverbaal blijk gegeven van mijn mening betreffende het cadeau, dus ik gok dat er helaas weer een roddelserie op gang komt, en ik voorzie ook weer preken of ruzie ofzo in het verschiet, maar eigenlijk kan ik daar ook verder niets mee. tis absoluut neit mijn bedoeling om iemand verdrietig te maken, maar ze mogen wel eens rekening gaan houden met ons en ons gezin. alhoewel ik ook wel weet dat ik niet kan verwachten dat iemand verandert wat dat betreft. (tja, je bent de ergste schoondochter ever of je bent t neit he;))woonde ik maar in een hutje op de hei:( (lekker ver weg, lekker met ruimte, pfffff misschien dat ik toch maar ooit ga verhuizen naar drente ofzo;))

maar verder is jade erg verwent. ze kreeg een boekenbon waar ze echt razend blij mee was, en petshop en een kaptafel, en diverse klein grut. lief verwent meiske. en nu ga ik met ze wandelen ergens. even eruit, even lucht en wind happen.

en ik ga een knuppel kopen. je hebt zo een leeftijd dat je meiskes ineens een groot meisje worden, en dat je ziet hoe vreselijk mooi ze gaan worden. das denk ik na de 7 jaar sprong. jeetje, waar komen die prachtige meisjes vandaan denk ik soms en hoe houd ik ze altijd veilig bij mij?
    jaja, die krijgen jullie ook nog;) en dan ben ik hoop ik wat verder en kan ik jullie inlijven in de geheimen van het afschrikken van vriendjes:D

6. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    @Miran : ben heel erg verkouden maar hoofdpijn is weg en keelpijn stuk minder. Nu is het meer snotten en hoesten.
    Owen heeft ook zijn dagje niet. Nog beetje verwerken van gisteren.
    Straks ff naar het centrum. Weer nieuwe rompers kopen. Is gewoon niet normaal hoe hard Owen groeit. Door die spekbeentjes van hem moet ik nu dus gewoon maat 86 gaan kopen he!

@Lidwina :
    Ow wat erg zeg met die schoonouders van je.
    Misschien nog niet zo'n slecht idee om ver weg te gaan verhuizen. Hebben wij ook gedaan ( mede ) vanwege mijn moeder. Scheelt enorm veel in de frustraties enzo moet ik zeggen.
    Enne,.... Drenthe is echt prachtig om te wonen ;)

@Patroes
    Je hebt pb :)

7. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    bas van harte gefeliciteerddddd
    maak er een geweldige mooie dag van

8. Roba77

Roba77 Fanatiek lid

11 jul 2006
    1.079
    0
    0
    Alleen heel even gauw felicitaties voor Bas en fam en Lidwina ik ben te laat maar nog van harte met je dochter. Hoop dat jullie allemaal leuke dagen gehad hebben. Moet morgen werken dus hopelijk dan meer kans op een langer bericht hhaha, oh visite staat voor de deur. Tot later dames. Fijne avond allemaal

9. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    Bas proficiat, hoop dat je een leuke dag hebt gehad samen met pap, mama Lotte en Martijn!!!

Hier net pas terug van de Efteling! Was een uur langer open, dus we waren pas na 19.00 het park uit! Kids hebben genoten en wij ook!

Later meer!

10. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    sorry meiden hoop er binnenkort weer wat meer te zijn..ben zo druk! nu al 2 avonden bezig, vriendin had gevraagd of ik fotoshootje wilde doen buiten..echt niet leuk achteraf, met maar liefst 6 kinderen onder de 7 (waarvan 2 van 2 jaar!!) en felle zon. nu dus allemaal bewerken op trage computer, zou vee lliever scrappen. weer iets geleerd..niet meer doen..
    tot gauw, bas ik hoop dat je een leuke 1e verjaarag hebt gehad!

11. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Goedemorgen!

Hier al een herfstwandeling achter de rug met de psz. Was erg leuk!

@ Judith -> goede leer dus voor de volgende keer ;) Jammer dat het niks geworden was...

@ Carla -> was dus 1 groot succes!

Fotootje met Joris zijn vriendin Elyana en klasgenootje Marie. Was op dat kinderfeestje, zo schattig!

Bekijk bijlage 100100

12. Bas, nog van Harte gefeliciteerd met je eerste verjaardag. Ik hoop dat je een hele mooie dag hebt gehad!

Lidwina, pff wat een schoonouders..maar gefeliciteerd met je meisje.

Verder niks gelezen. Ik heb net onze kat in te slapen. Ze was wel ziek en had wat plekjes, maar na de vakantie was het heel erg geworden. Ik kon het niet meer aan zien en had een afspraak gemaakt bij onze dierenarts. Ben ik daar, ruim op tijd...en verdrietig om wat er gaat gebeuren. Laat die L*L van een dierenartsass. allemaal mensen voor gaan..Dus ik loop naar hem toe en vraag hoe laat ik aan de buurt ben...zegt tíe gewoon dat t'ie mij niet heeft gezien...?? Maar ik mocht wel bij de ass. dierenarts komen, dat wilde ik niet, want ik wil de dierenarts zelf hebben..Maakt hij weer een hele botte opmerking...Dus ik heb de kat opgepakt en ben naar een andere arts gegaan, die mij wel heel lief hielp. Maar ik ben zo boos en zo verdrietig!!

13. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    Ow Marijke wat erg voor je zeg! Gecondoleerd!
    En wat een eikel van een dierenarts zeg :( :(
    Goed van je dat je naar een ander bent gegaan

Sterkte met het verlies!

@Miranda : wat een schattige foto! :)

Hier naar het cb geweest net. Owen was weer flink gegroeid. Nu op 100 gram na 11 kilo!!!!!
    Erik was 13 kilo. Gaat niet helemaal goed geloof ik hihihi

Maar goed, woensdag weer naar het ziekenhuis. Ben benieuwd of ze wat tekenen gaan vinden van de pubertas Praecox. Denk dat we een skelet foto moeten gaan maken ( als het pubertas praecox is dan moet de skelet leeftijd ouder zijn dan zijn eigenlijke leeftijd. Bijvoorbeeld toen ik 3 jaar was en de foto werd bij me gemaakt was mijn skelet al 8 jaar. )

Ook gelijk weer vragen aan de kinderarts over zijn benauwdheid. Nuja, hij oogt zo niet benauwd maar hij klinkt altijd vol en het cb merkte weer op dat als ie ademt dat ie dan zo'n kuil in zijn borstkas krijgt. En dat word eigenlijk steeds erger ( vorige maand was de kuil nog niet zo diep )

Ik moet vanmiddag een ECG laten maken bij de huisarts. Omdat ik savonds vaak wegval ( geen controle meer over mijn lichaam en als ik loop val ik dus om )
    Volgens mij is het niet van hart afkomstig maar gewoon dat ik zo moe ben. Maar goed, als hij graag een hartfilmpje wil dan mag ie het hebben ;)
    Ook nog bloed prikken deze week ( vit B12 tekort en nog wat dingetjes )
    Vorige keer ook bloed laten prikken en toen zei de assistent dat de nierfunctie niet goed was. Maar de dokter zei dat het best goed was en over 2 maanden dat nog maar eens laten prikken. Zucht.

En voor de rest ben ik nog steeds vreselijk verkouden!
    Hihihi tis wel een ziekenboegje hier he door mij en Owen.

14. jeetje Hedwig, jij valt ook wel in de prijzen met allerlei doktersbezoekjes e.d.

15. pff Renske is de laatste tijd huilerig. Word er soms niet goed van.

16. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    @ Marijke -> denk je niet dat het ook kan zijn omdat jij niet lekker in je vel zit? Kinderen voelen vaak ouders heel goed aan... Leuk is natuurlijk anders... En nog sterkte met de kat. Jeetje wat een mensen daar in die dierenpraktijk! Schandalig hoor! Vooral omdat ze wisten waarvoor je daar kwam...

@ Hedwig -> jeetje wat een doktersbezoeken/dingen zeg! En die Owen, al bijna 11 kilo! Wat een flinkerd ;)

Hier duik ik het bed in. Ben nog niet lekker...

Had trouwens een mutsje van Fiene gewonnen voor kleine Keyleigh via hyves. Hele schattig gehaakte mutsjes met een bloempje erop. Kwam toevallig een keer via via op die site terecht, was er een actie, ik erop gereageerd (win nooit wat) en nu dus een mutsje gewonnen! Zo leuk!

17. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Goedemorgen ;)

18. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    Mogge ;)

Wat leuk Miranda een gehaakt mutsje. Wel een foto nemen ( en showen ) als kleine Keyleigh 'm op heeft he :)

19. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Dat zal ik zeker doen Hedwig :D

Hoe is het trouwens nu met Owen en zijn 'buien'?

20. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    Tja nog steeds hetzelfde eigenlijk. Vorige week was een hele goede week! Heerlijk! Maar durf dat vaak niet meer te zeggen want zodra ik het tegen iemand zeg dat ie het zo goed doet dan gaat het meteen mis.
    Nu kan ik het zeggen want gisteren op het cb vroegen ze hoe het was gegaan en ik zei : afgelopen week wel goed.
    En BINGO! Vandaag is het weer vreselijk :( :(

Maar ach, de tijd gaat wel voorbij. Voor ik het weet zit ie op de peuterspeelzaal :D

Deel Deze Pagina