Hoe voel je je trouwens vandaag Miranda? Nog steeds ziekjes? En wanneer weer Remicade tijd? Jorisje al weer helemaal beter?
Positief denken Komt ook goed allemaal hoor, alleen was het voor Owen ook prettig als hij geholpen kon worden! Wie weet kan dat ook vlug! En hier? Alles doet me pijn. Volgens mij echt een griepje en leef al een paar dagen overdag op de paracetamol en moet zeggen dat het dan redelijk te doen is. En Remicade? Einde van de maand, geloof de 28e, dus heb nog even... En Joris hoest alleen nog, soms echt behoorlijk. Maar gelukkig is dat alles nog Zo, hier al de boel wat opgeruimd en gepoetst. De normale lego tevoorschijn getoverd en in de legotafel gedaan, duplo eruit. (die tafel is nog steeds een succes hier Anniek ) Speelgoed verplaatst, kan Joris er weer tegenaan!
Ja, zou idd fijn zijn als Owen geholpen kon worden. Morgen weer naar het ziekenhuis. Griepje... das nie leuk joh! Hier al vaanf vrijdag aan de snotter en word eigenlijk alleen maar erger met de dag pff. Eerst was het een dag keelpijn, toen een dag hoofdpijn en sinds zondag de snot wat nu echt de spuigaten uit loopt Dus Joris voelt zich gelukkig wel weer goed. Geen pseuso kroep meer gehad? ( had ie toch vaak last van? ) Wat een mooi banner trouwens! Joris heeft echt prachtige ogen! Zo, zal zometeen Erik van de PSZ halen. Eerst ff Owen zijn fruithapje geven. En dan om half 12 staat de thuisbegeleiding weer voor de deur.........
Zo, de kindjes op bed gedaan..beetje vroeg maar ze zijn al dagen nu metr zn 2-en om 600 wakker en dat gaan we bij yara toch wel merken..Voorlopig blijft het stil, ben benieuwd. Vanochtend in rap tempo de 2 kinderkamertjes gedaan en de badkamer. Vanmiddag eind middag heb ik werkbespreking, kindjes even nr rols moeder. Dan brengt rol ze nr dansles, en dan om 1900 zijn mijn ouders weer hier, kunnen wij even nr ikea om ons eens verder te oriënteren op keukens. Druk dagje dus wel. hedwig, jee, ik vind het toch wel knap van je hoor..tis niet niks wat je allemaal op je bordje krjigt..en dan eigenlijk zo weinig kunnen genieten van owen, terwijl zo'n 1e jaar toch wel bijzonder is.. petje af voor jou! hoop echt dat ze owen gauw kunnen helpen! miranda leuk dat jij ons topic draaiende houdt balen dat je niet lekker bent, leve de paracetamol! die foto's van joris zn 1e kinderfeestje zijn wel leuk! marijke jammer dat renske zo huilerig is. Ik dnek ook dat ze jou een beetje aanvoelt..merkte het hier ook, toen het weer beter ging met mij werden de kindjes ook weer een stuk makkelijker. lidwina ik herinner me nog een lange post van jou van een tijdje terug. balen dat het niet lekker gaat met je, en dat is dan nog zacht uitgedrukt. en dan nog die ^&&)&*(&schoonfamilie, dat kost ook een hoop energie! gelukkig had je een gezellig feestje voor je meisje georganiseerd! anniek hoe is het met je plannen? ik ben het wel beetje met miran eens, als het echt je droom is, ga er dan voor (maar ik zou ook heel erg twijfelen hoor )
@ Hedwig -> succes met de thuisbegeleiding. Heb je er echt wat aan? En gelukkig nog geen pseudokroep gezien. Maar vorig jaar begon dat in november, echt de wintermaanden zeg maar... Duimen dat het wegblijft, maar de kans is gewoon daar dat het terugkomt! En thanks voor het compliment Joris heeft echt ogen om in te verdrinken... @ Judith -> kindjes zijn natuurlijk ook nog een beetje van slag van hun Disney avontuur! Die foto op hyves is zo schattig! 2 blije, lachende gezichtjes! Joris hier alweer thuis, net meteen even met de lego wat gebouwd, nu even tijd voor een boterham en over een uur logopedie...
Haai, Mijn schoonouders vroegen wat wij voor sinterklaas voor Justin wilden hebben.. Mocht niet te duur zijn, máár tussen de 50 en 100 euro haha. Nou.. jeetje.. dus georienteert.. zou een thomas de treinset wat zijn? Hij vind de electrische trein v duplo erg leuk bij opa en oma. De houten treinbaan hier vind ie niks aan.
Erik vind Thomas de trein heel leuk! Je hebt verschillende variaties ervan. De houten baan maar ook de Take Along ( plastic ) Die kun je heel veel uitbreiden. Aan de treintjes zitten magneten en in sommigen zitten geluidjes en lichtjes maar niet in allemaal. Je hebt er ook een helikoptertje van en de dikke controleur. Misschien zou ie het leuker vinden als ie er ook een dvd van Thomas de trein erbij krijgt ( of heeft ie die al? )
Hij had een dvd maar daar zaten zoveel krassen op.. dat t kijken onmogelijk maakte op een gegeven moment. Maar je hebt er dus toch ook electrische treintjes van?
Nou, niet electrisch dat ze rijden ( tenminste ben ze nog niet tegengekomen ) Maar als je dan met ze rijd dan maken sommigen een treingeluidje en de lampjes gaan branden. Kijk eens op deze site Sets - Thomas Houten Treinen-paradijs
Patricia, naar mijn weten zijn ze idd allemaal niet elektrisch. En omdat hij de houten treinbaan al niks vind en de lego trein wel super, zou ik het niet doen. Hier hetzelfde trouwens. De elektrische lego trein is super en blijft favoriet, maar de houten maar zelden... Ik zou toch even verder kijken voor wat anders dan
Ja idd, dat is waar.. jammer. Ik opperde al een slee. Maar Prochor zegt dat ie er liever 1 van mp afhaalt voor dat kleine tijdje dan een nieuwe. Iemand suggesties? Dacht zelf aan misschien een nieuwe rugtas/zak en broodtrommeltje/beker van dino's. Dit bijv: Speelboer, d Dino-Shop van Nederland * Dino rugzak * Dinosaurus rugzak * Dino rugzakken * Dinosaurus rugzakken * Dino reiskoffer * Dinosaurus reiskoffer * Dino Lunchbox * Dinosaurus Lunchbox * Dino broodtrommel * Dinosaurus broodtrommel * Maarr als zijn nichtje écht speelgoed krijgt en hij dit? of beschouwen jullie dit ook als 'speelgoed'? vind t moeilijk hoor. Luxe probleem maar ik weet gewoon ff niks.. Lego wil ik ook nog niet doen, omdat hij net een half jaar geleden veel duplo heeft gekregen. Playmobil vind ie ook niet boeiend ofzo.
Tja weet niet Patroes. Sommige kindjes ( zoals Erik ) kan van elk ding een speelgoed maken. Dus die kan zeker een rugtas zien als speelgoed. Voor Erik is het makkelijk. Die is dol op auto's en die heeft ie veel maar nog geen garage. Dus hij krijgt een garage. Hij krijgt ook een Diego spelletje voor de Wii. En van marktplaats hebben we een Piratenschip van little people gekocht en een vliegtuig Misschien ideetje voor je? Waar houd Justin allemaal van? Is ie erg van het knutselen? Of puzzelen, kleien, buiten spelen, tv kijken? Is ie misschien verzorgend? Dan kan je een babypop voor hem kopen ( kan ie alvast oefenen )
Whaaaa! Ik heb een kinderkamer en stylist gewonnen! Twv 2000 euro een kinderkamer uitzoeken! Ik ben helemaal van de kaart! Te gek!
Waaaaaaauw Juut, en wie zijn kinderkamer gaat t worden?? Die van Seth of Yara? Sja little people garage heb ik laatst al verkocht omdat ie er niks mee deed, ofwel weinig mee deed. Vliegtuig heeft ie al, van abrick dus vind t onzin om dan nog een ander te geven. Little people huis ook al verkocht omdat ie daar weinig mee deed en snel op was uitgekeken. Ik ga wel ff kijken op mp straks, misschien doe ik ideeën op.
hoi dames,, wow juut wat gaaf, vertel vertel...... SINTERKLAAS.. hier hebben we Damian zelf dingen laten uitkiezen uit het intertoys boek ,haha hij koos heen nauwkeurig,(geen roze pagina's hahah maar alles van cars en thomas de trein en een drumstel. ook wilde hij een keukentje maar daar zei hij bij samen met elise ,, zooooo schattig. verder gister en vandaag gewerkt. morgen naar de kapper en donderdag en vrijdag ook werken, zal dus niet zo veel hier zijn deze week. ga zo lekker in bad met een boek. lees strask verder terug. tot later
WAUW Judith!! Geluksvogel! Met het winnen zit het je de laatste tijd echt mee joh! Gefeliciteeeeeeeeeeerd!