Maart 2007 mama's - deel 4

Discussie in 'De mama's' gestart door juut26, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Haha, ze reed er vandoor, ik zag en hoorde te laat dat ze aan de deur was geweest.. dus morgen wordt t pakket opnieuw aangeboden. Grr had vandaag alle tijd gehad om t uit te zoeken, te wassen en evt te strijken, is zo'n 15 kilo aan kleding nl ;)

2. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    Hier een moe juutje, slaap erg slecht weer. Maar ach, ben nog steeds blij met mn prijs dus dat maakt veel goed :) Ga binnenkort s snuffelen bij de kidsfactory misschien morgen wel haha..
    Vanmorgen gewerkt, vanmiddag aangerommeld en vanvaond verjaardag van mijn vader gehad, even daar gegeten.

Joh hedwig, ik vind het ongelofelijk dat je nog steeds niet meer weet. Dat kan toch niet? Echt met je vuist op tafel gaan slaan hoor..ik kan er haast niet bij dat ze jou zo lang in onwetendheid laten..Als zelfs erik niet meer thuis wil zijn (en jij eigenlijk ook niet). zover had het nooit mogen komen..krijg soms echt kippevel van je verhalen, eerlijk waar. Ik gun je zo een happy life met heel veel goede dagen en af en toe een mindere, en niet andersom..Nou anyway, heel verhaal, maa reen hele dikke knuffel voor jou!

Patries o daar zou ik van balen! Ben benieuwd of dit pakketje beter uitpakt..hoop het echt voor je!

Miran gezellig hoor zo'n dagje vol bezoekjes!

Marian hartstikke knap van lotte, leuk hoor!

3. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Goedemorgen!

@ Judith -> vannacht wat beter geslapen?

@ Patricia -> jammer! Hopelijk mis je hem vandaag niet alweer ;)

Hier heeft Joris zo poppentheater op school. Verder lekker niks op de planning vandaag!

4. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Justin is verkouden, zegt dat ie last van zijn keel heeft, maar nog niet zo erg dat ie een pilletje nodig heeft zegt ie ;) Hij voelt ook niet warm en zolang ie evengoed slaapt..

Pakketje is nog niet gebracht.. wat duurt wachten dan lang haha.

Vanmiddag visite van mn (forum)vriendinnetje met dochtertje, gezellig!

5. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    Vanmorgen bij de kidsfactory geweest, wat hebben ze daar mooi spul zeg!! Echt te gek!
    Was eerst heel erg in twijfel, want ze hebben ook te gekke pipowagen en boomhutbedden enzo..

Maar ja, die kosten al 1600 als je ze "af" wil hebben (900 onbehandeld)..dus dan hou je zo goed als niks meer over natuurlijk...
    Dus daar al enorm staan twijfelen, maar wat een leuke dingen...

6. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    dit een kamertje van rond de 1200 kosten en dan heb je bed, nachtkastje, bureautje, kledingkast, tafeltje en stoeltje.
    dan houden we nog geld over voor toffe accesoires natuurlijk (was twv 2000!), dus ik denk dat ik dan toch liever daarvoor ga. dan heb je een supermooie kinderkamer..

\mevrouw van de zwitsal belde net al, heel aardige mevrouw, die zei ook dat het niet de bedoeling was dat ik het per mail te horen zou krijgen,d at ze me eigenlijk heel feestelijk op wilde bellen haha.
    ik zie de styliste dan bij de winkel (worden ook foto's gemaakt vr de website (help) en die helpt en adviseert en dan zoeken we spulletjes uit!

7. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    verder alles goed hier, yara vanmorgen nr de psz geweest. rol is vrij geweest omdat ie 2 avonden werkt.
    vanmiddag ga ik nog even nr de stad, moet op zoek nr een heksenneus haha. ik ga ook op scrapweekend laatste weekend van oktober en daar hebben we allerlei gekke opdrachten voor gekregen, waaronder iets met een heksenneus..maar die heb ik niet op voorraad haha.
    nou ik ga me nu mar even op de strijk storten denk ik, kindjes slapen.(iedere ochtend zijn ze nu om 600 wakker met zn 2tjes..)

8. ik zou voor de pipo wagen gaan, denk ik. Hoe lang is dat bedje? Moeilijk he, als je zomaar gewoon mag keizen en niet (echt) naar je eigen portemonnee hoeft te kijken, heerlijk hoor

9. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    ja wta een luxe probleem he..
    ik denk soms ook: hup doe dan een bed van 1600. als je het wint..
    maar goed, dan moet je de kamer dus verder aanvullen met allemaal goedkoop spul. ook is de pipowagen wel erg lastig met opmaken, zieke kindertjes enzo..maar dat zijn praktische bezwaren natuurlijk...

voor die gordijntjes van die pipowagen (die 4 mini lapjes ja..) vragen ze gewoon 180 euro!

maar die prijzen daar...

10. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    deze bedstee is ook supercool..voordeel daarvan is dat de deurtjes allemaal openkunnen (ik denk ook zomaar dat yara zo'n pipowagen ook best een beetje benauwd zou kunnen vinden...)

11. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    dus meer advies is welkom lieve mede maart mama's
    zouden jullie gaan voor complete kamer die niet heel bijzonder is met genoeg ruimte voor accesoires (te gekke dekbedovertrekjes/spreien/zelfs behang!)
    of voor 1 zo'n dure eyecatcher?

en ja...we moeten dus wel hard zelf aan de slag...maar dat hebben we er graag voor over natuurlijk

12. o wauw die vind ik nog mooier en handiger inderdaad met opmaken.

13. hardloper

hardloper Niet meer actief

judith, wat een onwijs geweldige prijs zeg! ik heb hier met een vriend een soort boomhut gemaakt voor mirre maar dan met een bed eronder dat ze er een huisje boven heeft. ik vind de bedstee geweldig, die wilde ik maken voor jade, maar zat er even neit meer in. ik denk dat ik voor de bedstee zou gaan, eneventueel nog wat geld erbij leggen voor de accesoires. die is gewoon zo mooi en apart! dan heb je echt wat byzonders. maar verder kan ik niet vinden hoe duur een kast word, dus dat is jammer.

14. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    bedsteeeee

zzooo gaaf!!!
    ALS IK HET GELD HAD...

15. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    Die pipo wagen is heel gaaf! Maar idd niet handig met opmaken ed.
    Ik zou voor de bedstee gaan :) Denk dat ze daar ook langer plezier van zal hebben. Zo zie ik een meisje van 12 -13 jaar nog wel in een bedstee slapen maar niet meer in zo'n pipo wagen ;)

16. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Ik zou ook gaan voor die bedstee! Die is zoooooooo gaaf! En idd een stuk handiger! Wat een luxe probleem hé Judith! Maar zo leuk dat je dat gewonnen hebt! Die pipowagen is ook gaaf, maar niet handig en denk idd dat ze daar sneller op uitgekeken is, is echt voor meiden en niet voor als ze dadelijk wat groter zijn...

17. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    Wauw gaaf joh die Bedstee!!!!

18. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    dankdankdames! voor jullie advies..
    maar nog even zeuren hoor met mijn luxe probleem..
    als ik die bedstee kies, kan ik daarnaast niks meer doen he..
    alle kasten beginnen daar rond de 500/600..
    dus ja, dan moet ik als nog een coimplete kinderkamerinrichting excl bed kopen, em dat zal dan toch ikea worden..
    ergens vind ik dat dan weer zonde..

als ik voor die "simpele" hartjesstijl witte kamer ga, heb ik alles qua meubels en nog veel geld om extra's uit te zoeken..
    o het is echt moeilijk! ik ben er nog niet uit voorlopig...

19. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    ik begrijp het juut
    ik zou met hetzelfde zitten!
    moeilijk hoor, ik zal eens met je mee denken....
    maar wat heb je nog meer nodig? toch alleen een kast?

20. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    en hoe vind je die "prinses op erwt" bed? {op hun site}
    Kids Factory / Kinderkamers, Boomhutten, Tienerkamers

en als je de gordijntjes e.d. eruit laat? ben je dan niet voordeliger uit?
    je kunt dit misschien overleggen met de styliste.

ps bij die bedstee {die is kwa meubel best strak} kun je vast wel bij ikea een mooie kast vinden die erbij past, of bij leenbakker?
    en die bedstee heeft 2 lades dus alleen een klerenkast is al voldoende....
    of wat kost dat kreng in totaal?

Deel Deze Pagina