's nachts is die natuurlijk doodop Maar niet geschoten is altijd mis. Misschien wel verstandig om even voor iets homeopathisch te gaan hoor. En dan gewoon de ziekenhuis onderzoeken erbij en wie weet geeft het snel uitsluitsel waardoor je echt geholpen kan worden... En met die begeleiding, laat anders manlief bellen joh En als je bij haar idd geen goed gevoel krijgt gewoon aangeven. Ook tijdens de gesprekken als die vrouw eindelijk weer eens komt opdraven. Ze moet jullie helpen en niet met een nog vervelender gevoel laten zitten...
ZO weer even tijd voor hier. Wil jullie echt bedanken voo ral het meedenken over het kamertje. We gaan lekekr voor de complete 1200 serie, met heel veel uitzoeken aan leuke dingen! Moet nog wel een hoop gebeuren hier op de bovenverdieping, maar eigenlijk wel goed dat je nu moet! VErder wel een heerlijik relaxt weekend, rol neemt me veel uit handen. Is nu ook zomaar even met de kindjes r het bos zodat ik kon photoshoppen! Erg lief en ook wel beetje schandalig eigenlijk vind ik dan weer, maar goed. Krjig ook weer veel aanvraagjes voor kerstkaartjes enzo dus nu heb ik een hond van een collegaatje gefotoshopt. Wel leuk, maar ja, er liggen n og zo'n 700 foto's van mezelf (zeeland en disney) dus ik moet niet overal ja op zeggen.. Hie rgaat het verder goed, de kindjes zijn zo lief en makkelijk de laatste tijd. Morgen is rol jarig maar die moet van 800-2200 werken, dus hebben we vandaag maar beetje gevierd. Zn cadeau had ie van mij al in disney mogen kiezen, dus hij kreeg enkel nog wat knutsels van de kindjes. Gister naar een (3uur durende!!) opera van mn moeder geweest, maar het viel best mee, was meer een klucht..Best grappig Vandaag rustig aan gedaan, veel buiten, ik vanmorgen, rol nu even en dan begin ik zo aan de pasta..Oja, voor wie wil, een greep uit mijn 460 foto's staat op hyves... mamzie hoezeer ik ook snap dat je owen liever niet op laat nemen, ik denk eigenlijk dat je gewoon die stap moet nemen. zo kan het toch niet langer..1 troost, hij weet er later niks meer van..en voor nu is het echt belangrijk dat er iets gebeurt hoor..kun je wel weer de homeopathie afwachten, en ik zou zeker dat ook proberen, maar joh, je wacht al zo lang enzo..en ja wb de thuishulp, laat idd richard even kort en zakelijk opbellen (of vind hij dat oko eng?) marian heeeerlijk he, uitslapen. ik mocht ook vanmorgen ! en wat lees ik van bas op hyves? goed zeg! en leuke foto's van die 2. wat een lief koppie heeft bas toch sandra jee zo vroeg al aan het werk..bah. hoe gaat het nu met je, nu je nog steeds niets gehoord hebt? legt het een zware druk op je? en hoe gaat het met je vader? lidwina jee je schoonfamilie dr de achterdeur, dat zou verboden moeten worden. en ieks die rune met zijn stikactie, dat is wel erg eng! zulke dingen gebeuren altijd op de meest onhandige plaatsten. goede supermanactie van jou! roba leef je nog? miran hoe was d evergadering? en je had toch laatst een liedje ingeziongen? is dat al op cd? ligt ie al bij de free record shop?
Hey dames, Jaja ik leef nog en lees regelmatig mee hahaha. Alleen zo weinig tijd (en ik geef toe af en toe geen zin) om te reageren. Juut, geweldige foto's op je hyves, super joh. En zo'n prachtige prijs gewonnen. Ik zou idd ook voor de hele kamer gaan. Mocht je er niet voor allebei 1 uitzoeken (wel voor het totale zelfde bedrag natuurlijk)? En de problemen die er thuis waren (weet niet wat) zijn die nu opgelost? Hoop het wel. Mamzie, wat vreselijk zeg. Hebben het met Jayson ook meegemaakt, huilen, krampen, niet slapen etc etc.Alleen bij jou is het wel extreem. Hoop dat ze gauw wat vinden. Wij hebben erg veel baat gehad bij het een osteopaat. Had ook zoiets van baadt het niet schaadt het niet, maar een paar behandelingen en het heeft hier echt geholpen. Marjan, leuke foto's vd de verjaardag super hoor. Anniek, gefeliciteerd met je nieuwe baan. Leuk joh. Heb morgen een avondje bij een vriendin voor de bruidsmake-up. Denk dat ik met dan bij die bruiloft ook door haar op laat maken. Sandra al zo vroeg aan het werk pfff, vind dat altijd zo knap (al heb je weinig keus natuurlijk), maar ben blij dat ik altijd pas om 9 uur moet beginnen. Nou hier alles zijn gangetje. Vandaag even naar de camping geweest en nu zijn de heren buiten aan het voetballen. Straks komen mijn ouders eten en dan weer 3 dagen werken. Morgenavond naar een vriendin voor een oriflame-avondje, dinsdag komen de mannen(vrienden) hier voetbal kijken, woensdagavond ga ik uit eten met mijn collega, dus weer genoeg op het programma. Heb gisteren voor het eerst via pixum een album gemaakt en nu maar hopen dat het er een beetje uitziet, dan heb ik gelijk een bezigheid voor de winter haha. Oh daar zijn mijn ouders. Nou dames allemaal een hele fijne zondagavond nog en ik hoop/beloof wat meer te zullen reageren.
Oh vergeet Lidwina, dat is schrikken hé, heb het een tijd geleden ook met Jayson gehad met een dropje pfff. Maar inderdaad je doet op dat moment wat je moet doen.........en daarna sta je pas te shaken op je benen. En je schoonfamilie.........laat ze lekker l*llen meid. Als jij en je gezin maar weet hoe of wat. En hier ook al wat dingen voor de sint. Lego, dingen van Cars (zo'n 3 in 1 spellen dingen, puzzels etc etc) verder weet ik het nog niet. Ga nou eten halen. Tot later.
hoi dames,, hier even niet geweest maar druk met bezoekjes aan familie(verjaardagen) en ben gisteren voor mijn verjaardagsgeld(heb ik nog niet maar bijna) taartbak spullen gaan halen in hoorn. morgen weer werken en heel druk want schoolfotograaf komt en dinsdag ook weer een ochtend extra werken. donderdag moet elise naar het cb ben benieuwd wat ze weegt en hoe groot ze is. heb wel het idee dat ze is afgevallen/niet zo veel is bijgekomen want haar babybuikje is weg. sorry, heb niet echt terug gelezen, foto's ook nog niet op de pc gezet dus spam moet even wachten. hoop volgende week op meer tijd voor hier. juut wel leuk van je kamertje, ben heel benieuwd. marian leuke foto's ehh.. oo de taart moet eruit.
@ Lidia -> druk dus Wat voor taart ga je maken? En leuk, nieuwe bakspulletjes! @ Roba -> lekker hoor nog naar de camping! Was het zo'n lekker weer bij jullie? Hier was het echt heel fris! Brr! @ Judith -> hahaha, de cd in de free recordshop? Denk dat dat nooit haalbaar is met mijn stem erbij Enne, wat moet ik me voorstellen met een klucht? Maar pff, 3 uur? Lang hoor! En de foto's zijn zo leuk van disney! Ik wil ooooooooooooook!
wilde vast kapsels maken voor taarten voor mijn verjaardag over 2 weken. MAARRRR.. mmm taarten zijn niet goed uit de oven gekomen weet niet wat ik fout doe?? waren goed gerezen en ineens weer plat, niet de oven open gedaan en goed gemixt?? mmorgen weer proberen. tips zijn welkom anniek en miranda
Wauw Juut de foto's van Disney zijn echt gaaf!!!!! Ben stiekem ook wel jaloers @Lidia : balen van je taarten zeg. Maar geen nood, Anniek komt je redden! @Roba : fijn weer wat van je te lezen. Zo te lezen heb je het overal maar druk mee @ Hier Het is 5 uur in de morgen. Ben al vanaf half 4 wakker met Owen. Eigen schuld. Moet ik maar niet overal lopen verkondigen dat ie het snachts zo goed doet...........
Goedemorgen! @ Hedwig -> ach jeetje, dat is toch echt geen tijd om op te staan Is het idd niks om te bellen naar het ziekenhuis? Niet wachten tot het echt te laat is hoor... Hier zometeen naar Anniek toe Straks meer!
juut ja wa shet vergeten maar vind de foto's echt te gek, krijg helemaal spijt dat we naar de efteling zijn gegaan 4 miran tot zo hedwig jeetje zeg.... ik zou ook zeggen bel anders het ziekenhuis! er moet iets zijn... maar wat? hier doornroosje aant kijken, devin zit de hele tijd te dansen, is erg grappig, maar moet ze zo gaan aankleden en mezelf opmaken want zometeen komt schoonzus met kids en miran natuurlijk moeten even kijken of we de 4 koters erop krijgen... mam en pap zijn in sept 34 jaar getrouwd geweest en 7 nov gaan we uiteten en willen we dat geven dus we moeten een beetje snel snel snel ben benieuwd.... 1 van 3.5 jaar {kyana} 1 van net geen 3 {me neefje} Devin van 13 mnd en me neefje van 6 wkn...... pff en me schouder is weer ontstoken....
Ik moet over een uurtje in het ziekenhuis zijn. Voel al een ruime week, 1 beebje veeeel minder nl.. maar wilde niet voor 'niks' bellen. Je kent het wel.. Jullie horen van me.
jee patries brrr hopelijk is alles goed mied, laat maar gauw wat horen! verder even geen tijd, moet boterhammen smeren
Jee Patroes, schrik ervan Hoop snel weer wat van je te lezen ( met goed nieuws! ) Sterkte meis! @Miranda en Anniek : veel plezier! @Hier Owen toch gaan slapen daarstraks Afspraak gemaakt bij homeopaat. Morgen om half 12 er zijn. Kan altijd kijken wat zij ervan zegt ja.