ik weet niet wat ik meemaak: jort slaapt nog steeds! die doet normaal alleen hazeslaapjes op schoot of lopend (in wagen of draagdoek) en wil eigenlijk na 2,5u al weer eten.. moet dus eigenlijk iets nuttigs gaan doen!
Heb even opgezocht wat de eerste symptomen waren toen ik zwanger was van Janna. En daarvan heb ik nu ook alles. Maar moet nog tot maandag dan is mijn NOD. We zullen zien, misschien vrijdag een test er tegen aan gooien.
Nou, ik ben niet zo heel handig, dus ik ga niet bij een spiegel staan hahaha! Maar na verloop van tijd leer je het wel hoor. Tis vooral lol hebben!
@Happy: Spannend @Petra: mooie vaasjes en bloemen. Bedankt voor de tip, ga vd week meteen naar de hema
Zoo hier zijn jullie @happy spannend hoor ben benieuwd!! Ik ben klaar met werken en nu lekker naar huis
Poeh, vinden jullie dat niet dat onze kindjes zo snel gaan? Nog 3 nachtjes dan is Jeslyn 2,5 jaar oud!
heb vodafone inclusief blackberry torch besteld. ben benieuwd! wie weet doet manlief hem ook bestellen als ie hem ziet en ziet werken!
linka, ja leuk he? gisteren was ot 2,5 jr en hebben we een handafdruk van haar gemaakt. happy, spannend! setteke, misschien moet ik het ook maar eens proberen.. ga denk ik eerst maar eens beetje conditie opbouwen met hardlopen. juud, ben je al zenuwachtig
Jeetje dames wat gaan we hard deel 11 al weer. en dan te bedenkt dat we nog maar sinds eind vorig jaar op deze manier met de topic's werken ha ha hoeveelste deel had het anders wel niet geweest @petra leuk die vaasjes zo ook al. en die verf voor in bad is erg leukk @arii dikke knuf ik heb er geen verstand van @mieppie dikke knuf tis ook gewoon ruk. maar hou je zelf nu wel goed in de gaten dat je niet veder in een dip zakt @setteke super meis 11 kilo toppieee @lauwie mischien krijgt Jort nu ook wel meer voeding binnen met de tepelhoedjes. @Duster weet je of je op Mathijs ze kamer speelgoed hebt. maar Silver gaat ook wel eens moeilijk slapen en dan speelt ze zo 1 uur op haar kamer en dan in ene gaat ze slapen. en ze heeft altijd boekjes in bed en die gaat ze dan lezen @Qb spanend goed je best doen dus @mik oeii leuk een nieuw foon. nou mooi straks Whats app er op zetten en je kan gratis sms met Petra Setteke Juud en mij. Zo ik heb vandaag de stof voor de wieg gehaald erg leuk. nu nog de wieg en hem weer bekleden( de stof van toen Silver er in lag is weg ) en de rest van de dag hebben we lekker rustig aan gedaan. Hier was het trouwens vanmidag aan het sneeuwen. nou Silver vond het helemaal super en heeft er in buiten gespeeld lekker wijfie
Binna, had iemand anders de wieg dan? Arri, ik zou me nu ook nog niet zo druk maken, er kan nog van alles gebeuren. Setteke, zo weer een weekendje weg? Gaat lekker bij jullie, haha. Lauwie, heeft Jort nog lang geslapen? Petra, mooi die vaasjes, ben wel erg benieuwd naar je bruiloft. En die badverf ga ik ook halen, lijkt me leuk. QB succes morgen.