Maart 2007 mama's - deel 5

Discussie in 'De mama's' gestart door Jucade, 4 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Oow nee Sandra :( wat een slecht nieuws meid.. ik wil je een hart onder de riem steken..

2. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    Ow Sandra wat erg :(
    Sterkte!

3. hardloper

hardloper Niet meer actief

sandra hele dikke knuf meis, sterkte

4. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    sterkte san... jeetje.... en nu?

5. Marian

Marian Fanatiek lid

27 feb 2006
    3.648
    0
    0
    Op dit moment lekker thuisblijfmama
    Kampen
    Sandra, wat erg! Heel veel sterkte! Dikke knuffel!

6. sandra1979

sandra1979 Fanatiek lid

dank jullie allemaal.
    Het is allemaal een beetje kunnen bezinken.
    De uitzaaiingen zijn dus terug. Zijn ongeveer 2 cm. Dit is een beetje even groot als voor we begonnen met de chemo.
    De chemo die hij had kan niet, is te snel.
    Het enige (klein beetje) positieve is, dat er een nieuwe chemo op de markt is sinds 3 mnd die hij zou kunnen krijgen. Alleen is hij daar nog te zwak voor. Hij wil dit zelf nog niet. Is net nog aan het bijkomen van de vorige.
    Nu afgesproken dat hij over 2 mnd opnieuw onder de scan moet en dan kijken we verder. Het moeilijke vind ik dat we weten dat het vrij agressief is, en dat het nu dus de komende 2 mnd blijft groeien.........

7. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    hoi meiden....

ik zit helemaal aan e grond genageld, het uwv belde dat ik geen recht meer heb op mijn ww-uitkering! Omdat ik als zzp-er uren heb gewerkt! Ik ben helemaal uit mijn plaat gegaan, het is kei onredlijk en heb alles nagevraagd en elke keer kreeg ik te horen dat het geen probleem was en dat ik gewoon recht heb op mijn ww bla bla bla...
    Nu blijkt het niet waar te zijn
    Heb net de klantenservice ook nog gebeld en nu blijkt er een brief te komen met uitleg maar hier staat wel weer in dat ik er blijkbaar als ik stop wel recht op heb... naja ik snap het ook allemaal niet heb de ogen al uit me kop gejankt, me wereld is aardig ingestort ben misselijk heb koppijn, buikpijn... BAH
    sorry....

san
    sterkte meid... wat verschrikkelijk!

8. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    ik heb de brief nu binnen en er staat in dat ik binnen 6 maanden een voortzetting kan aanvragen, wil ik dat bij deze doen heb ik opeens geen recht meer erop!!!!!!
    Nu zou ik me dan helemaal moeten uitschrijven bij de kvk maar dat kan niet ivm Sjiek-kids...
    Nou en als het niet anders is dan schrijf ik me toch uit! Schrijft John zich toch in.... wat een flauwekul allemaal!!!! Ben echt giga verdrietig.
    a.s. maandag wel een soort van sollicitatiegesprek.... hoop dat dat wat vreugde brengt!

9. Marian

Marian Fanatiek lid

27 feb 2006
    3.648
    0
    0
    Op dit moment lekker thuisblijfmama
    Kampen
    Tjongejonge wat balen allemaal Anniek! Bij die instanties kunnen ze ook zo lekker duidelijk zijn he? Bah! Ik hoop dat je eruit komt....

Sandra, ik hoop dat het redelijk rustig blijft in zijn lichaam de komende twee maanden, kan me voorstellen dat hij er nu niet op zit te wachten het er gelijk achteraan te doen. Het is allemaal ook zo zwaar! Heel veel sterkte nogmaals!

10. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    allemaal slecht nieuws gelezen :(
    san wat erg voor jullie! wat is het toch een rotziekte. en nu net voor jullie weggaan. heel veel sterkte

anniek dat is ook erg oneerlijk hoor. als je het zo goed nagevraagd hebt, dan zou het toch in orde moeten zijn? ik vind het echt shit voor je joh!

roba hoe is het met jou eigenlijk? lang niet gezien? hoe staat het met de verbouwing en hoe gaat het met jayson?

hier alles wel oke.
    seth is gister weer heel bang geweest in bed, we zijn weer beetje terug bij af (zou de ghost weer terug zijn?)
    hij wordt weer gillend wakker en zweet zich rot, hij verstopt zich tegnewoordig ook totaal onder het dekbed. arm schapie, heb t met hem te doen.
    vandaag wel lekker gewerkt, straks lekker eten bij een vriendin met clubje meiden.
    yara is nu op weg nr huis van dansles. ze vindt het niet meer zo leuk, maar ze moet van mij even t jaar afmaken. begin juli heeft ze weer optreden in de schouwburg

11. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    ojee arme Seth :(
    Misschien kan die man weer langs komen om de ghost het huis uit te kicken?

@ hier
    Vanmorgen de drinkvoeding binnen gekregen ( wauw wat snel!! )
    En Erik heeft vanmorgen ook al het eerste flesje op. Heb het zelf ook geproeft en het smaakt heel lekker! Net gewone chocomelk maar dan romiger.
    Dus dat is dan wel te doen ja.
    Is 300 calorieen per flesje. Dus dat tikt lekker door ;)

Vanmiddag heeft de thuishulp gebeld die hier komt poetsen.
    Ze komt dan 3 uur per week. En dan die andere 1 uur. Dus heb 4 uur huishoudelijk hulp :)
    En dan ook nog video home training.
    Want het gaat niet goed tussen Richard en Erik.
    Erik valt de laatste tijd gewoon Richard aan :(
    En dat is niet de bedoeling natuurlijk

12. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    @ Sandra -> een hele dikke knuffel. Ik duim heel hard dat de komende 2 maanden het niet te snel groeit en hij daarna helemaal opgeknapt is om de nieuwe chemo te nemen. Hopelijk dan met een heel goed resultaat. Wat is het toch slopend... Knuf!

@ Hedwig -> dat tikt ook lekker aan ;) Fijn dat Erik het ook heeft gedronken. En extra thuishulp en video training. Maarre, aanvallen? Kleine rebel die Erik dus! Is er al bekend wanneer dat begint?

@ Anniek -> het UWV... Pff! Ellendig gewoon, die maken het zichzelf gewoon moeilijk. Jij doet navraag, krijgt een duidelijke JA te horen en als het zover is krijg je keihard NEE te horen. Kan me heel goed voorstellen dat je het even helemaal niet meer ziet zitten allemaal. Maandag gesprek, voor wat voor functie?

@ Judith -> ach wat sneu voor Seth. Misschien idd iemand ervoor laten komen? Arm mannetje... En Yara met de dansles. Dadelijk is vakantie, misschien heeft ze daarna wel weer de energie/zin om door te gaan.

Hier vandaag naar de huisarts terug geweest. Hoop slijm nog op de longen. Foto's moeten laten maken. De ontsteking was niet meer zichtbaar op de foto's, dus dat is goed nieuws. Dus het is nu een kwestie van goed uitzieken en vooral met zo'n wisselend weer even rustig aan doen om niet opnieuw een kou te vatten. Wel zwaardere tabletten gekregen voor de migraine, want die aanvallen worden steeds erger... Dus we doen het nog rustig aan ;)

13. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    goedemorgen
    gister een hele gezellige meidenavond gehad, lekker gegeten, en vriendin had kindjes van 2 maanden, wat een lekkere dot was dat!
    ik vannacht maar op 2 smalle ieniemienie ikea verlengmatrasjes gelegen naast seth zn bed. elke keer werd hij in paniek wakker, als ie mij dan zag was het gelijk goed. en schrik niet, ik ben er om 7 uit gegaan voor yara en seth kwam om HALF ACHT naar beneden :$:$:$
    ik voel me wel half kreupel, maar ergens is het ook wel lekker niet steeds uit je bed te moeten. maaar goed, ook hier moeten we geen gewoonte van maken natuurlijk..

vandaag niks bijzonders, moet nog wel even nr stad want morgen vaderdag en mn moeders verjaardag, dus dat wordt een druk bezoekdagje.

miran wat een ellende toch he..idd maar goed te tijd nemen om uit te zieken meid!

hedwig jammer dat het tussen erik en richard niet loopt. keigoed dat jullie hulp vragen. en fijn wat xtra thuishulp!

14. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    hoi allemaal,

Net weer terug van het centrum. Heb mijn ogen weer laten opmeten en een nieuw montuur uitgezocht. over 10 dagen is het klaar :)

@Miranda : gelukkig dat de ontsteking over is. nu idd goed uitzieken ;)

Ja joh, Erik en Richard dat is me wat hoor.
    Video home training was al fftjes gestart maar telkens dan zag Erik die camera en die vrouw en dan was alles koek en ei natuurlijk.
    Nu afgesproken dat als het misgaat tussen die 2 dat ik dan zelf even dat opneem en dat hun het dan gaan bekijken.

Wat die 2 hebben weet ik niet hoor. Erik is altijd drammig enzo als Richard erbij is. En hij wil dat Richard hem draagt etc, Krijgt ie dan zn zin niet dan gaat ie krijzen etc. En als Richard dan in de buurt is dan gaat ie hem schoppen en slaan! Echt heel erg.
    En dan zet Richard hem achter de deur en dan is het eind helemaal zoek. Hoe dan ook Richard krijgt hem niet meer rustig en Erik word alleen maar gemener etc.

kortom iets gaat er niet goed.

@juut : tja zo kan het ook natuurlijk naast Seth slapen. maar idd niet bevorderlijk voor je rug :(
    Maar je moet wat he

15. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Mamzie, naar mijn weten schreef je al eerder dat richard soms zelf ook reageert 'als kind' en met Erik in discussie gaat etc.. Erik ziet zijn vader dus als 'een gelijke' en niet als iemand die hem dan moet gaan zeggen wat ie moet doen. Dus niet als volwassene, zolang Richard zich daar niet naar gaat gedragen, denk ik dat Erik een loopje met hem neemt (onbewust).. (dat denk ik hoor)?

16. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    Ik denk dat je daar wel een punt hebt Patroes.
    Hoewel Richard de laatste tijd toch best zijn best doet om consequent te zijn tegen Erik. Maar dat verander je dus niet op de ene op de andere dag. Maar hij doet het al best goed.
    maar het lijkt wel hoe strenger Richard is, hoe meer Erik gaat slaan en schoppen.

het blijft gewoon moeilijk omdat we niet weten HOE we het moeten veranderen en hoe we bijvoorbeeld de strijd tussen hun kunnen doorbreken.

17. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Wat is het rustig hier geweest!

@ Judith -> vind het zo sneu om te lezen met Seth. Hij word dus echt steeds bang wakker, zo sneu! Wel fijn dat hij toch doordat je ernaast hebt geslapen ook beter en ook langer had geslapen. Misschien afbouwen met dat slapen op de grond? Als je het een paar dagen doet, is hij er misschien aan gewend en slaapt hij daardoor de nachten weer goed door?

@ Hedwig -> leuk een nieuwe bril! Hier ook pas een nieuwe :) En met Erik en Richard, dan is het idd verstandig om iemand anders mee te laten kijken erbij. Wie weet heeft die dan wel de gouden tip voor Richard hoe hij moet omgaan met Erik. Kan me voorstellen dat het voor Richard niet leuk thuis komen is als het vaak zo uitloopt tot zo'n situaties. En ook voor jou niet leuk natuurlijk. Maar ja, hulp is onderweg ;)

@ Patricia -> wil je niet een nieuwe foto plaatsen van de twin? Ben benieuwd hoe ze er nu uit zien!

@ Roba -> hoe is het daar met de verbouwing? Schiet het een beetje op?

Hier vanochtend wat beter opgestaan. Had heel goed geslapen en vanochtend was de duizeligheid een stuk minder. Voelde me meteen weer wat mens. Nu gelukkig ook nog steeds. Wel af en toe hoesten, maar het komt ook eindelijk goed los (zal de details maar besparen ;)). Joris ligt lekker in bed, Sven ligt op de bank te slapen, dus een heel rustig avondje haha. Maar ja Sven had nachtdienst gehad afgelopen nacht en om 12 uur opgestaan, dus die was doodop.

18. sandra1979

sandra1979 Fanatiek lid

Goedeavond allemaal.

Hier even een berichtje vanuit de sprookjescamping. Het is echt super leuk hier!!!
    Indy heeft het al helemaal naar haar zin.
    Het weer viel mee vandaag. 3 x een flinke bui en de rest droog gelukkig.

Vandaag de camping verkent, boodschappen gedaan, lekker uit eten geweest, naar het theater hier op de camping geweest, en indy ligt er net pas in. Ze vind dat echt super spannend, ergens slapen waar ze niet bekend is. Hopelijk valt ze snel in slaap.

Morgen weer wat uitgebreider.
    groetjes sandra

19. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Wat leuk Sandra! Probeer er maar volop van te genieten, even een time out van alles! Fijn dat het zo leuk is en natuurlijk nog een hele fijne vakantie! Ik duim heel hard dat het weer echt beter gaat worden!!

20. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    mogge allemaal
    Fijne vaderdag!

@Miranda : fijn dat je je weer wat beter voelt :)
    praten over wat je ophoest.... ach ik ben wel wat gewent want Richard verteld het altijd heel uitgebreid hihihi :p

@Sandra : Klinkt leuk zo'n sprookjescamping! Probeer er lekker van te genieten!
    Maarre.... hoe doe je dat dan met je slaapmasker? Heb je die meegenomen? Of gewoon paar dagen zonder slapen?

@Hier
    Richard en Erik liggen nog te slapen. Owen vond het tegen 8 uur wel welletjes hihi. Ach beter dan een paar maanden terug. TOen was het telkens standaard 6 uur dat ie eruit wilde.

Gisteren nog 2 knuffels opgehaald die ik via marktplaats had gekocht. 2 Bolt knuffels. 1 groot en 1 klein voor 10 euro.
    Komen we daar aan, hihi is die ene grote knuffel wel errug groot. Even groot als Owen. Maar de kids waren er gelijk dol op. En dat ie het belangrijkste he ;)

En toch zie je zo maar weer dat het een klein wereldje is hier in Veendam. Had vrijdag de treinkaartjes van het kruidvat via internet verkocht. komt het vrouwke hier aan, blijkt ze de moeder te zijn van 'n klasgenootje van Erik.
    Best grappig

Deel Deze Pagina