Maart 2007 mama's - deel 5

Discussie in 'De mama's' gestart door Jucade, 4 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Goedemorgen!

@ Hedwig -> wat grappig zo'n grote Bolt knuffel! En idd heel fijn dat Owen om 8 uur het welletjes vond. Is tenminste een schappelijke tijd! En jij weet dus nu dat de moeder van het klasgenootje dit weekend met de trein is weg geweest :D

Alle papa's een fijne papadag! Hier was Joris teleurgesteld, hij werd om 10 uur wakker en toen was papa al uit bed. Maar gelukkig trok het snel bij en had hij het vaderdagsversje opgezegd, het kadootje gegeven (een plankje waar je de sleutels aan kan hangen). Samen ontbijt gemaakt en net klaar met ontbijten. Een lekker luie zondag dus zo hihi! Vanmiddag even naar mijn vader toe en verder lekker niksen ;)

2. sandra1979

sandra1979 Fanatiek lid

Wat een rust hier zeg.

Hier ook lekker vaderdag gehad. Indy was al vroeg wakker en had voor papa een hele mooie medaille gemaakt. Er stond op: je bent goud waard. Ze was er zo trots op. En ze had ook papa nog tekend (haha met veeeel haar).

Vanmorgen lekker gezwommen. Daarna was de kachel stuk, en die zijn ze gelukkig meteen komen repareren.
    Daarna lekker met indy in de familie douche geweest. In de caravan ook een douche, maar de algemene zijn super schoon en veel luxer. Indy vond het geweldig, Heeft er wel een half uur onder gestaan. Vanmiddag naar het knuffel half uurtje geweest. Hannah (de sprookjesfiguur van de camping) vertelde een verhaal. Nu is jarno mee naar het theater, en ben ik ondertussen aan het koken.

Hedwig, ik heb idd mijn slaapmasker gewoon meegenomen. Helaas merk ik er nog weinig van. Al heb ik van de week wel een paar keer gedroomd, wil dus zeggen dat ik wel goed slaap.

Verder zijn mijn foto's gered: JIPPIE. Hebben ze gisteren voor we gingen nog opgehaald.

Volgende week gaat indy nog een paar uurtjes op de BSO meedraaien, en gaan we nog kennismaken met een gastouder. Dan moeten we kiezen.

doei doei ouwe koei (is wat ze hier op de camping zeggen, en indy roept het heel de dag tegen iedereen).

3. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    hoi allemaal,

We zijn weer terug van een dagje schoonouders. Was errug gezellig. ondanks het feit dat Owen eerst uren aan het huilen was en niet wilde slapen. TOen maar pannekoek gegeten en soep en toen nog een uur wezen spoken en toen eindelijk in slaap pfff

Erik heeft goed gegeten en ook zn drinkvoeding. lijkt wel alsof ie er meer honger van krijgt van die drinkvoeding hihi

@Miranda : ow heerlijk toch zo'n relaxte zondag :D

@Sandra :hihihi doei doei ouwe koei. leuk bedacht.
    Dus Indy gaat deze week naar de BSO? Voordeel daarvan is wel dat hun er niet zomaar mee stoppen natuurlijk. Maar is wel veel onpersoonlijker dan een gastouder.
    Laat je Indy mee kiezen?

Balen dat je nog niet veel merkt van het slaapmasker.
    Stond er nou ook in de planning om je amandelen te laten knippen? Want dat kon toch ook helpen?

Morgen Erik weer naar school. ben benieuwd of ie het nu wel aankan. Jemig hij is 3 weken thuis geweest. Best lang!
    Denk dat ik maar deze week voor halve dagen doe. Want hij is smiddags nog steeds moe. Wil niet meteen na een paar dagen terug bij af zijn.

4. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Hier een drukke en lange, hele lange dag geweest.. en nu ligt Carmen nog te brullen, bah ze heeft al amper geslapen vandaag en had de hoop nog 'even' rust te hebben.. :(

5. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    @ Sandra -> wat grappig, doei doei ouwe koei :D Maar de vakantie klinkt hartstikke gezellig! Leuk hoor. En spannend, de BSO, maar wie weet vind Indy het daar wel hartstikke leuk.

@ Hedwig -> wauw wat goed van Erik! Drinken en ook nog goed eten, joehoe!

@ Patricia -> jeetje, die maakt er wel een potje van zeg! Hopelijk ondertussen rust in huis...

Hier een heerlijk dagje. Nadat we bij mijn vader geweest waren, zijn we naar Sven thuis gegaan. Daar Joris lekker languit laten badderen. Daarna weer richting huis, Sven heeft toen frietjes gehaald. Niet veel bijzonders dus... Ben nu een beetje duizelig weer, minder, maar ja!

6. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Goedemorgen...

7. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    hello! good morning! wauw een hele nacht doorgeslapen van 12 tot 620! wat sta je dan blij op zeg :) heerlijk!

gister ben ik niet hier geweest geloof ik. was beetje drukke dag natuurlijk. zelf vaderdag, mn moeder was jarig en twee vaders voor vaderdag natuurlijk. maar was wel gezellig allemaal.

ook hadden we flip de beer te logeren, dus daar hebben we gister nog een verslag voor gemaakt. en haha ik heb m even nieuwe kleren gegeven, op een oud poppenkleertje zn eigen naam gestreken. yara vond het helemaal leuk.

vanochtend kijkochtend bij seth opd e psz, dus ik mag blijven. wel leuk! vanmiddag alweer xtra overleg op werk, zit er naar mijn zin wel een beetje (te) veel maar is nu even niet anders.

het is nu echt bijna vakantie he..nog maar even! deze woe is yara ook al vrij en vlgd week woe-do-vrij ook vanwege schoolkamp groep 8. wel raar dat het zo snel gegaan is.

miran dat klinkt gister zeker als een gezellig dagje! leuk hoor! alleen balen van de duizeligheid joh
    en ja met seth, we hebben nu matras geleend om evt naast m te kunnen slapen en langzaam af te bouwen. maar was vaancht dus niet nodig! :)

patries hoe is de nacht gegaan? komt het denk je omdat ze veel mee op pad zijn geweest?
    slaapt justin wel goed door het gehuil heen?

hedwig ik ben ook benieuwd hoor, erik weer naar school na zo'n lange tijd! voor jou wel even heerlijk lijkt me ;)

sandra wat leuk dat je het zo goed nr je zin hebt en dat indy geniet! en ja die doei ouwe koei is grappig maar op een gegeven moment ;)
    en yes je foto's gered! ben zo blij!
    ben benieuwd hoe indy de bso ervaart! en of die gastouder iets is, succes is fijn als je straks weer zekerheid hebt!

8. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    mogge allen

@Hier
    Erik weer naar school. Hopen dat het nu wel goed gaat. gelukkig was zn vriendinnetje er ook vandaag dus ik hoop dat dat wel helpt.

@Patroes : Oei klinkt als een zware dag gisteren. Ik hoop voor je dat de nacht wel goed was en dat je lekker hebt kunnen slapen.

@Miranda : lekker lui dagje dus gisteren. Heerlijk joh!
    En dan ook nog frietjes eten. Jammie :D

@Juut : Flip de beer op bezoek. Gezellie. Hij zal wel blij zijn geweest dat ie nieuwe kleren van je kreeg ;)

En goede nacht gemaakt zo te lezen. Wauw goed hoor! Had je nou weer naast Seth geslapen?

Veel plezier op de kijkochtend!

9. lidia

lidia Fanatiek lid

hoi allemaal,,

vandaag ziek naar huis met mijn schouder:(. heb er toch meer last van dan gedacht. net even een heel warm bad genomen en het weer ingesmeerd met voltare gel, die tip krreg ik van de vader van een kindje die apotheker is:D.

zo even een stukje lopen. en dan de kids ophalen van kdv.
    wil ook weer gaan hardlopen maar dat gaat niet met mijn schouder. maar ik heb de cd van juut weer uit de kast gehaald.. want de kilo's waren er af maar nu weer 2 bij dus gaat effe niet best:x

oj hebben een aanhanger gekocht. vin en mijn zwager gaan hem zaterdag halen in... noord braband. udenhout:(?????? dus dicht bij sandra geloof ik

sandra,, leuk hé de camping.. mijn nicht staat er ook elk jaar in het voorseisoen met hun caravan.

juut,, lekker als e zo goed slaapt.. scheelt een boel denk ik.

patries, hoe is het met carmen?

hedwig,, hoe ging het met erik op school?

miranda,, jij was vroeg vandaag???

10. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    hey meiden...

wat een dagje vandaag....
    Vanmorgen toch maar naar de dokter gegaan met Devin en ook voor mij meteen een afspraak gemaakt...... Dus ik zei dat ik erg moe was en maar niet bijgeslapen kom, eigenlijk al een hele tijd. En dat ik ruim 10 kilo aangekomen ben in 3 maanden en nu de laatste tijd nog meer en dat ik het er maar niet afkrijg enzo...
    Hij dacht meteen aan een traag werkende schildklier en toen ik vanmorgen voor ik naar de huisarts ging googelde kwam ik daar ook bij uit... Maar ben ook geprikt op b12, foliumzuur, ijzer, pfeifer bla bla bla... De huisarts had me maarliefst bekroond met 23 kruisjes!!!! In totaal 3 middelmatige buisjes en 3 grote.... pff
    Mja ze zijn beprikt, krijg woensdag de uitslag! En raar maar waar ik hoop geoon dat het de schildklier is zodat er een oplossing komt! Ben klaar met dat eeuwige moe zijn, dik zijn, me deprie voelen enzovoort.....
    Devin had overigens een kaakholte ontsteking, ook niets nieuws wat dat had ik ook erg vaak toen ik klein was!

Om 13.uur een gesprek gehad bij vleugelzorg, ze willen me heeellll graag hebben zou a.s. donderdag al kunnen beginnen! Stond er echte van te kijken! nu dus dilema want ik mag niet bij hun komen werken als ik ernaast als zzp-er werk!!! maw dan moet ik daarmee stoppen... pff moeilijk hoor. heb het daar goed en leuk en en en maar van de andere kant ben ik ook hard op zoek naar wat zekerheid en en en....

hedwig
    fijn dat hij het lekker vind! Super

Miran
    hoe voel je je nu? nog steeds moe?

juut
    hihi die flip toch ;)

lidia
    doe maar eens rustig aan jij!

11. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    @ Judith -> wat goed van Seth! En die Flip de Beer, heel blij met zijn nieuwe kleertjes ;) Leuk hoor.

@ Lidia -> oei, dan idd rustig aan hoor. Des te sneller ben je verlost ervan!

@ Hedwig -> hoe was het gegaan met Erik op school?

@ Anniek -> arme Devin. En met jouw, hopelijk komt er idd dan iets uit! En dan met medicatie dat je je ook beter in je vel voelt!

Hier weer duizelig. Word er gek van! Vanochtend ging het redelijk en nu weer zo heftig aanwezig :( Ook belde de mdl arts. Had vrijdag bloed geprikt. Ontstekingswaarde waren hoger dan normaal. Toen vertelde ik van de longontsteking of het niet daarvan kon zijn, maar dat leek hem onwaarschijnlijk, vooral door de ab kuur en dat de foto schoon was. Dus nu moet ik donderdag gelijk weer aan het infuus. Moet zeggen dat ik ook meer last heb, maar ja, dacht dat het kwam door het ziek zijn. Maar ja, blijkbaar niet dus. We klooien lekker verder ;)

12. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    hmmm balen Miranda dat je je zo duizelig voelt :(
    Donderdag dus Remicade? Kan de duizeligheid ook van je darmen komen?

@Anniek
    arme Devin. Beterschap voor hem!
    En ook beterschap voor jou! Hopen dat er iets uit het bloed komt wat goed te verhelpen is zodat je je snel weer beter voelt.
    wat betreft werk : Moeilijk hoor.....succes met keuzes maken!

@hier
    Erik naar school geweest. Heel de dag. Wilde hem eigenlijk voor halve dagen laten gaan eerst maar hij wilde heel graag vanmiddag ook naar school :)
    Wel te laat op school vanmiddag want heb eerst de stortbui hier afgewacht. Pffff heel de straten stonden meteen blank.

Nu is Erik dus wel errug moe en dus weer emotioneler.
    Bijna niks gegeten ( wel bloemkool geproeft, vond ik heel knap! Want had ie nooit eerder op )
    En toen dus maar de drinkvoeding erachteraan want hij wilde niks meer eten.
    Heeft een heel flesje op dus ik ben blij :)
    Gelukkig kan ie zo toch aan zn voedingsstoffen komen. Geeft toch een stuk rust

13. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    hier vanmorgen meegekeken op de psz, was best leuk om te zien en heb voor stuk of acht kleuters heel de tijd slangen zitten kleien haha.
    toen even fiets bij de fietsenmaker opgehaald (rem ging niet lekker) en yara opgehaald. smiddags boel opgeruimd en weer even een uurtje terug nr werk voor n bespreking. yara was vanmiddag weer flink geknepen door één of ander geniepig kind :(..eerst doet ze dan thuis stoer en grote mond en vervelend en pas als je even doorvraagt komt het hoge woord eruit.
    lekker gegeten en gebadderd en toen gaan slapen.

hedwig fijn joh dat erik de drinkvoeding zo goed neemt zeg! mooi megenomen! en knap van de bloemkool hoor!

miran jakkes jij bent echt al lang aan het aantobben zeg..heb het zo met je te doen joh!

anniek wat een dilemma zeg..wat moet je nou weer beslissen..moeilijke keuze! en jeetje jij helemala lekgeprikt das niet niks! hoop ook voor je dat er iets uitkomt waar ze wat mee kunnen!

lidia goed dat je nr huis bent gegaan hoor meid! aan jezelf denken!

14. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    ik ga niet voor vleugelzorg, heeft een hele reden maar kan ik hier niet tikken.......
    lekker duidelijk mja....

juut
    arme yara, ze is wel een beetje de klos steeds he! Kyana had dat op het kdv met 1 manneke, maar ze verdedigde hem ook nog steeds....

15. sandra1979

sandra1979 Fanatiek lid

Goede avond.

Hier dagje slagharen gedaan vandaag. Schoonmoeder had vrijkaartjes gewonnen.
    Het was leuk, maar vond 1 dagje wel voldoende hoor. ben blij dat ik niet 3 dagen slagharen geboekt heb.

Anniek, wat vervelend. En zoooooooooooooo herkenbaar. Het aankomen, niet af kunnen vallen, depri, moe............bij mij kwam er slaapapneu uit............maar schildklier zou idd ook goed kunnen.

groetjes sandra

16. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    fijn maar eigenlijk jammer dat het herkenbaar is, Sandra!
    Pff nu ook val bijna in slaap maar wil ook gewoon eigenlijk niet toegeven, en er gebeurd ook zoveel in en om mij heen. Heb ook werkelijk nergens zin in lijkt wel. Ook geen puf om dingen echt ff te regelen enzo en dat heb ik al zoooooooo lang maar ben het oo kecht moe zo!

17. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    ow en ... geniet daaro!!!

ps meiden als het om regelen gaat!
    Wie wil er samen komen? voor de gezellig natuurlijk maar dan kan/zal ik ook de kleding meenemen......
    Laat het anders ff via pb weten dan hou ik het beter bij voor het geval dat ik WEER niet of maar half kan lezen...

18. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    Anniek ik ga je een PB sturen!

19. Marian

Marian Fanatiek lid

27 feb 2006
    3.648
    0
    0
    Op dit moment lekker thuisblijfmama
    Kampen
    Goedemorgen!

Even een klein berichtje vanuit hier.

Gisteren met Bas naar de oogarts geweest. Hij heeft iedere keer uit het niets tranen en het cb had gezegd misschien traanbuisjes verstopt. Dus even laten controleren. Oogarts kon er niet van maken dat het superverstopt was en ze kunnen het niet controleren bij kinderen. Enige optie is dan roesje en doorprikken, maar dat vind ik wat voorbarig en zielig voor hem, dus doen we maar niet. Eerst maar eens kijken hoe het verder gaat komend half jaar. Oogarts vond het ook niet zo nodig omdat het niet constant nat is, en zei dat als ik me bedacht of het erger werd we maar terug moesten komen.

Vandaag ga ik de voorraadkast uitmesten samen met mijn schoonmoeder. Ik ben het overzicht een beetje kwijt, dus alles er maar even uit en er opnieuw weer in. Dan volgende week maar eens achter de schotten op zolder duiken om de babykleertjes, kruiken en dergelijke er achterweg te vissen. Kijken wat we allemaal nog hebben en of we nog dingen tekort komen.

Heb niets gelezen, sorry daarvoor. Ik ga Lotte's haar maar eens doen, dan kunnen we zo naar school....

20. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    nou schiet mij maar lek..:) maar wel blij
    vanmorgen was het HALF ACHT voor seth beneden kwam! oh my god!
    heb wel naast m geslapen, rond 12 was het weer zo hard aan het regenen op zn schuine dak dat ie heel bang was. maar goed, hij in zn eigen bed, ik op matras ernaast. had best terug kunnen gaan nr bed, maar ik sliep daar best goed haha, lekker de ruimte en de snurkende man een stuk verder weg ;)
    rond hlaf 7 riep yara, ik er uit geslopen, en om half acht kwam meneertje zn hoofd s om de hoek steken!
    zooooooo fijn!
    verder vandaag niks bijzonders, wil proberen in huis veel te doen

marian ja dan zou ik het ook nog even aankijken met bas, anders ook zo sneu! en lekker dat schoonmoeder komt helpen hoor! heb je weer een beetje overzicht straks!

anniek zal straks ook even pben. wle fij dat er nu 1 keuze afvalt

san dus slagharen viel beetje tegen? heb ook wel s zitten kijken nr die arrangementen
    en indy nog steeds lekker aan het genieten daar?

Deel Deze Pagina