Maart 2007 mama's - deel 5

Discussie in 'De mama's' gestart door Jucade, 4 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nee, het gaat nu wel weer beter hoor..we hebben een rustig weekend gepland, dus komt helemaal goed.

2. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Hier was t weer feest gisteravond en vanmorgen 5.15

3. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    Hier een tweede ronde met mn moeder.
    Ben benieuwd of dr eigen nu niet heeft verslapen. Heb nog niks gehoord dus hopelijk zit ze in de trein ;)

@Juut : oei vrijkaartjes. Wel heel aanlokkelijk. Wij wonen namelijk 2 kwartier rijden van Slagharen :)
    Maar moet eerst ff overleggen hier. Zonde als ik ja zeg en we kunnen naderhand bekeken toch niet

@Miranda : alles goed daar? Weer beter?

@Marian : ook alles goed daar? Hoe is het met de kleintjes?
    En zegt Bas al meer woorden?
    Mail je snel om 'n keer wat af te spreken ( denk dat het wel na de feestdagen word hoor )

@lidwina : hoe is het met je? En met Rune en de meisjes?
    Didier nog druk bezig met de zaak?

@Anniek : hoe is het?

@Marijke : ook buikgriep las ik. Hier gelukkig nog niet. Maar iedereen om ons heen wel dus vrees dat we binnenkort ook aan de beurt zullen zijn :(

@Patroes : balen zeg elke keer zo vroeg......

@Hier
    Vragenlijsten voor Accare gisteren binnen gekomen, heb ze ingevuld en gelijk weer opgestuurd.
    Pfff wat een vragen zeg...... zoveel!

4. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    zometeen naar de hap.... kan de pijn niet meet verdragen ondanks de arthrotec {soort diclofenac}
    vanmorgen gewert en iemand verzorgd.

5. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    balen Anniek. Hopelijk kan de hap wat voor je doen!
    Sterkte!

6. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    zo nou dat kon er ook nog wel bij..... een hernia....
    flink medicatie erbij en dan met fysio moet het overgaan...

7. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    Jeetje Anniek wat balen zeg :(
    Geen operatie dus?

8. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    pff voel me een beetje emo.
    Vandaag mn moeder op bezoek. En dan word elke keer zo duidelijk dat mn jongens abnormaal gedrag vertonen :(
    Owen die totaal maar dan ook echt totaal GEEN contact maakt met mn moeder. Net of er gewoon niemand xtra in huis is. Hij kijkt er geen moment aan. Niks. Totaal niks. Krijgt ie kadootjes en ook dat doet hem niks.
    Uiteindelijk is het speeltje wel leuk, speelt er ff mee. Maar er is totaal geen emotie. Geen lach geen kreetje van plezier of wat dan ook.

En dan Erik. Bij wie alles moet gaan zoals hij wil. Die onvrede niet onder stoelen of banken steekt. Krijgt een bus en dat is leuk. En de andere kadootjes zijn niet leuk dus die gunt ie met het uitpakken geen blik waardig. Als oma het dan wil tonen of uitleggen negeert ie haar volkomen.
    Krijgt de ene woede en huil uitbarsting na het andere. Is moe, heeft buikpijn, armen en benen doen het plots niet meer ( zo zegt ie ) Eist continue de volle aandacht. Wil alles onder controle houden.

En dan Richard. Die niet tegen bezoek kan en dus de hele middag lamlendig op de bank heeft gehangen.

Op dit soort dagen kan ik wel janken.......stiekem.

9. Hedwig, dat is ook pijnlijk. Je moeder, oma, doet haar best en dan is het als moeder leuk als je ziet dat je kind enthousiast reageert. Heb je het bespreekbaar gemaakt met je moeder? Als het verdriet aan je blijft knagen, kun je ook je moeder zeggen, wat hun reactie jou doet, en kan jij je waardering uitspreken over haar cadeautjes.

10. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    ow hedwig
    jeetje mina! Dat is wel heel erg balen zeg pff! Hoo pdat accare hier misschien ook wat hulp kan bieden!
    wbt een operatie, i ga maandag e huisarts bellen want wil eigenlij wel een mri hoor. Verdere verloop weet ik eigenlijk niet. O internet lees i overal dat ze na 6-8 weken pas gaan nadenen over een evt operatie! dus ben er blijkbaar nog even zoet mee!

11. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    hello
    hier gister een heel ziek sethje, een rotnacht en nu lijkt hij gelukkig wel wat beter. maar gister echt een ziek vogeltje, zo sneu.
    tussendoor de kerstboom beetje opgezet, en toen hij sliep nog even met yara nr de stad gefietst voor wat slingers/

anniek een hernia, dat is niet misselijk joh! sterkte ermee

ach hedwig toch,,moeilijk voor jou hoor. wat marijke zegt ben ik het helemaal mee eens
    en joh ga lekker nr slagharen joh, voor niks binnen, je neemt een boterham en een pakje mee, wordt het niks dan ben je zo weer weg

patries hoe is het daar? en met marian en haar vijftal?

12. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Hallo dames,

Hier nog niet helemaal opgeknapt... Gaat langzaam de betere kant op, dat gelukkig wel.

@ Anniek -> jeetje, dat is niet niks. Idd even maandag de eigen huisarts raadplegen hoe nu verder!

@ Hedwig -> die mensen zullen wel heel blij met je zijn om de vragenlijsten meteen terug te krijgen. En wat sneu voor je moeder ook, zo weinig emoties van haar kleinkinderen. Hopelijk zijn de kids wel een beetje bijgekomen van oma's visite? En zo ook Richard?

@ Judith -> ach wat sneu voor Seth. Gelukkig lijkt hij nu wel iets aan de betere hand.

Verder kan ik niet terug lezen, sorry dames!

Hier gisteren de 50e verjaardag van schoonmama gevierd. Nu dus doodop. Extra rustig aan gedaan daar en de hele dag geleefd op de paracetamols, maar pff, wat vermoeiend. Vandaag dus een heerlijk, rustig dagje ;)

13. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Hier gaat t bah.. weer een bagger nacht gehad van 6 uurtjes slaap.. Devin wakker om 4 uur die had álles er onder gespuugd. Carmen werd weer wakker van mij toen ik hem er uit haalde en alles verschoonde :s dus zij heeft van Pro een flesje gehad en ze was bijna een uur lang daarna nog aan t krijsen en ik zat benee met Devin die ziekjes was :( Gelukkig vanmorgen anderhalf uur bij kunnen slapen. Carmen wil nu ook niet slapen, maar ze krijst maar, ik vind t wel eens goed. Devin doet niets anders als mopperen en huilen, die is stekker af, die slaapt nu anderhalf uur. Mag bidden dat ze elkaar nu niet weer wakker maken :(

14. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    pff balen Patroes! Sterkte en beterschap!

@Miranda : al weer wat beter daar. Gelukkig.

@Juut : arme Seth ziekjes. ook beterschap voor jou!

@Anniek ; ja groot gelijk dat je morgen naar de huisarts gaat. Je kunt er beter op tijd bij zijn. Straks hebben ze het mis en is het beter dat je wel een operatie krijgt.

@Hier
    Pffff ben wel moe nu hoor. Owen heeft wederom zn dagje niet. Hele tijd zeuren. Gelukkig wou ie wel een slaapje doen tussen de middag.
    Hebben glas weggebracht, rattekooi schoongemaakt. Erik en ik koekjes gebakken. Tweede lading in de oven nu. Dus straks de koekjes nog versieren :)
    Dan nog eten maken. En oja heb ook nog gestreken.
    Pruductieve zondag gehad dus hihihi.

Morgen Erik weer naar school. Woensdag hebben ze kerstmarkt.
    Ze vroegen of ik mee wilde helpen maar doen we maar ff niet. Want is van 4 tot 6. Pokketijd dus.
    Hopelijk vraagt het weer niet te veel van Erik. Want daar moeten ze ook allemaal dingen voor maken de kindjes.
    En had gehoord dat er 2 nieuwe kindjes vorige week in de klas waren gekomen. Hopelijk gaat alles goed.

15. sandra1979

sandra1979 Fanatiek lid

Hoi allemaal.
    Hier even een klein berichtje van mij. Niet dat ik veel soeps weet hoor. Nog steeds erg zwaar, maar kan hier niet uitleggen hoe zwaar.
    Met indy gaat het wel goed. Zijn gangetje. Ze slaapt sinds de sint weg is gelukkig wel wat langer. Vorige week zelfs bijna verslapen.....

Donderdag word ik geopereerd aan mijn amandelen. en heb er echt schrik voor, maar ik neem het maar zoals het komt.

Pap gaat goed. Chemo doet zijn werk. volgende week geloof ik weer scan.

Sorry lees, soms heel af en toe een berichtje mee.
    Mis jullie verschrikkelijk, maar heb even niet meer ruimte.

gr. sandra

16. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    dikke vette knuffel voor jou san. jij komt er wel! houdt moed en hoop, want die mogen er zijn in deze donkere dagen!

hedwig das zeker een productieve zondag zeg! goed zo! en hoop dat je morgen erik naar school krijgt..

ow patries klinkt als afzien daar..hou je taai

miran hopelijk zit je snel weer lekker in je vel

hier ging het helaas al weer snel bergafwaarts met seth..sneu joh.
    af en toe even een kleine opleving maar verder..niks geen puf in dat lijfje. nu vermoed ik oorontsteking, hij wil nu niet meer liggen, en ligt nu kreunend op de bank. morgen maar gelijk nr de huisarts denk ik..

17. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    mogge allemaal,

@Sandra : fijn weer wat van je te lezen. Dikke knuff voor jou!
    Kan me voorstellen dat je het eng vind de operatie. Goed blijven drinken en ijsjes eten en 3 maal daags paracetamol. Komt het wel goed :)

@Juut : oei arme Seth. Beterschap voor 't menneke!

@Hier
    Erik naar school! Had er zelfs weer zin in :)
    Ff met de juf erover gehad waarom ie er niet was en ook ff besproken dat het overgeven van zn klasgenootje vorige week best wel wat angst veroorzaakt heeft bij hem.
    Ze zou het nog met hem over hebben.

Vanmiddag eindgesprek met thuisbegeleiding. Heb het stopgezet.
    Want ze zeiden dat ze niks apparts zagen aan het gedrag van Owen en toen zeiden ze dat ik maar proffesionele hulp moest gaan zoeken omdat ik zijn gedrag niet goed zag schijnbaar :(
    Dus laat dan maar hoor.
    De jongens krijgen nu hulp van Accare. Denk dat we daar veel verder mee gaan komen :)

18. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    dat denk ik ook zeker hedwig! fijn dat erik vanmorgen makkelijk ging, hij had de break even nodig denk ik..

hier moeten we om 1100 bij de huisarts zijn. de nacht was een ramp
    . ik ben gaan slapen van 2230-030, (seth steeds wakker geweest)
    heb rol afgelost, seth ging pas om 200 slapen, had hartstikke pijn. ik opgevouwen op 2 pers bank. seth om 330 weer wakker, en zo sukkelden we door de hele nacht..
    nu gaat het wel weer redelijk, maar wil toch even langs de dokter hoor, kan ie even kijken wat er evt. nodig is.
    roland kon yara gelukkig nr school brengen en om 12 haalt mn moeder haar even op.

19. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Hedwig, raar van die thuisbegeleiding.. heb je niet met hen over Accare gesproken?

Juut, agossie, arme Sethje! (en jullie vanwege de nachtrust).. Wanneer kun je naar de ha?

Hier was Carmen vannacht wakker, ze was doorgelekt. Verschoond (en dan werkelijk krijsen) maar daarna hebben dr laten huilen.. ze was toen binnen 10 min stil.

En ik was er flink mee aan gisteren met Devin (heb m op slot echt op bed gedaan omdat ik er niet meer tegen kon :( ), echt alléén maar mopperen en af en toe huilen, niet willen eten en drinken en heb niet t idee dat m wat dwars zit zeg maar, krijg weer een Deja vu met m. Gelukkig heeft die vannacht wel goed geslapen..

20. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Dacht er aan dat t misschien sprongetjes tijd is of niet??

Deel Deze Pagina