zal best kunnen patroes een sprongetje. Kunnen ze ook zo lekker uit hun hum van zijn. Hoewel ik bij Owen altijd het idee had dat het bij hem 1 grote sprong was. Want echt een rustige periode na een sprongetje was er nooit
seth heeft een flinke oorontsteking. ab kuurtje mee. dokter was een uur (!) uitgelopen, dus met huilend jongetje in de wachtkamer. mar wel fijn, nu gaat het vast gauw weer wat beter patries ook bij jou nog zware tijden dus..hou je taai daar! vanavond maa rlekker op tijd nr bed!
Juut heel veel beterschap voor Seth en hopelijk kunnen jullie snel weer slapen. Hier idd erg weinig aanwezig de laaste tijd....beetje druk. Pap moest vorige week naar het zkh omdat ze dachten dat de kransslagader verstopt zat. Dus toen met een catheter via zijn pols gaan kijken waar het precies zat. Ze zagen toen een kronkel in de kransslagader waarvan ze niet wisten wat ze ermee moesten. Dus nu woensdag weer naar een ander zkh en gaan ze opnieuw kijken en eventueel meteen dotteren. Mam kan dan dus niet oppassen op de kids en het is net een woensdag dat ik pas in de avond weer thuis ben...baal al met al dus flink... Dinja slpaat nog steeds niet gewldig dus ben ook super oververmoeid... Maar ja alles komt goed!!!!
juut ach gus die seth Dat doet ongeloofelik veel pijn zeggen ze! pff weet niet eens wat er allemaal geschreven is. Hier werkt de medicatie erg goed gelukkig. Vanmorgen bij de huisarts geweest, moest meteen door naar een diagnostisch centrum hier werden foto's gemaakt en er zou een mri gemaat moeten worden nu vergoed die KLOTE CZ het niet omdat het is aangevraagd door de huisarts. Dus ik meteen de huisarts gebed. hij faxt morgen naar e orthopeed en hij neemt contact met mij op. Dan zal ik waarschijnij eerst daarheen moeten en hij zal dan een mri willen maken en dan maar hopen dat het in het diagnostisch centrum mag want dan zou ik woensdag of vrijdag bijvoorbeed al terecht kunnen!!!! KUT CZ sorry maar ben echt boos.... Ondanks de medicatie voel ik nog steeds uitval zo nu en dan en zelfs in min armen.....
Carla, goh wat een naar verhaal over je vader. Anniek, gelijk kijken voor een goede andere verzekering Juut, sterkte met Seth.
hey marijke ja zeker! Heb echt de neus ervan vol. Daarbij dit jaar duurt nog iets meer dan 2 weken en mocht de orthopeed moeiljk doen dna an ik in de eerste week van januari al terecht met mijn nieuwe verzekering
Bah, hier ziek... Voelde me gisteren echt niet goed, vandaag iets beter, maar het houd niet over.. Gelukkig kan ik nog wel eten, het is vooral hoofdpijn, licht in mjn hoofd, zwaar in mijn benen, pijn in de keel. Lotte en Martijn blijven vandaag over, dus hoef niet al te veel vandaag, kan vanmiddag lekker slapen. Ik ben de laatste weken weer veel te veel afgevallen, dus moet proberen wat meer te eten naast de bv. Ik zit alweer op mijn oude gewicht en dat was al iets te licht, en ik wilde eigenlijk minimaal tot 6 maanden voeden. Maar goed, als dat niet gaat omdat ik te vele afval zal ik wel moeten stoppen... Anniek, wat een ellende meid, met die hernia! Ik hoop dat het allemaal lukt met de verzekeringen en dat het snel beter mag gaan met je, al die meds is ook niet fijn.... Verder niet gelezen, maar vroeg me af hoe het met Sandra gaat. Trek je het allemaal nog een beetje meid? Ik denk veel aan je.... Morgen is de afspraak in het audiologisch centrum voor Bas, dan gaat de gedragswetenschapper naar hem kijken. Hij praat de laatste weken steeds meer. Allemaal losse woordjes, maar kan zich steeds beter uiten, word ook weer wat rustiger. Hij was altijd o rustig, maar op een gegeven moment werd hij heel snel boos en beet hij (letterlijk!) van zich af, en begon te slaan als hij niet begrepen werd. Nu hij steeds meer woordjes zegt word hij weer de rust zelve! Is wel lachen, hij heeft geleerd hoe zijn piemeltje heet en nu is alles wat ergens aan 'bungelt' een piemel.. Dus de staarten van beesten zijn allemaal piemel, en als je het hem hoort zeggen lig je echt helemaal in een deuk! Dan volgende week dinsdag naar het ziekenhuis voor de echo van Anko zijn heupjes ivm de stuitligging/stuitgeboorte en donderdag naar de uroloog voor Daan zijn liesbreuk. Heeft een van jullie jongens dit toevallig ook gehad? En is hij er ook aan geopereerd? Op het CB zeiden ze dat er hoogstwaarschijnlijk een operatie word geadviseerd ivm mogelijke beknelling als het spontaan dichtgroeit (waarna een spoedoperatie zou moeten volgen ivm met helse pijnen). Ik vind het maar een beetje eng, zo'n klein mannetje onder narcose... Voor Martijn zijn we vorige week nog naar de orthopeed geweest voor zijn rare loopje, maar er was weer niets te zien op de foto's. Nu een doorverwijing gekregen naar de fysio, kijken of het aangeleerd gedrag is wat afgeleerd kan worden. Zo hebben alle jongens wat. Lotte fietst overal vrolijk tussendoor, heeft gelukkig nergens last van. Nou ja, dat was weer even een update vanuit hier, hoop dat jullie weer even voldoende op de hoogte zijn!
marian wat een drukte zeg! En dan voel je je ook nog zo shit! En ach die mannen hebben altijd wat nee hoor alle gekheid op een stokje. Hier niet bekend bij een liesbreukje op jonge leeftijd maar ik denk maar altijd; de artsen wetenw at ze doen alleen helaas is dit vertrouwen toch wel geschaad ooit. Hier blijft Kyana over vandaag, Devin is op het kdv. Ik heb eigenlijk bijna niks gedaan nog. mag ook niet teveel doen dus zit me wat te vervelen. moet eigenlijk spul halen voor het kerstkaartjes maar ik mag niet rijden.... maw verveel me een beetje en voel me nutteloos! Zou vanavond eigenlijk ehbo hebben maja kan niet doorgaan ivm mijn rug. achja nu zo naar het kruitvat {toch in de auto maja} en dan naar de fysio!
Zo Marian, hectisch daar! Geen ervaring met liesbreukjes oid. Beterschap met je. Anniek zo waardeloos, een hernia :s nu mag John wel meer doen in het hh ;p Hedwig, ja Devin zit ook in 1 grote sprong qua sjagrijnigheid ;p maar in een sprong is t helemaal niet te doen Vandaag weer een druk dagje gehad, nichtje kwam uit school ook spelen. Gelukkig heb ik hulp van Proch. Vannacht wederom feest met Carmen, die heeft echt anderhalf uur lang gekrijst, na 2x te zijn heengeweest, tóch maar laten gaan. Op slot gaf ze t op maar was evengoed weer om half 7 paraat en heeft daarna overdag maar een uurtje geslapen.. snap niet hoe ze het volhoudt. Ow en t UWV heeft mijn werkplek gebeld en ik mag daar voorlopig aan t werk blijven!
achja toch wel vanalles gedaan maar meer de ff snel dingen zeg maar. Op de rontgenfoto's was niks te zien. UWV heeft gebeld, mw was aardig moest vanalles weten maar was verder prima. ze zette me door naar de medische bla bla, heb geen thuisblif plicht. Nu nog mijn werk. Ben altijd zo huiverig voor deze dingen door de nare ervaringen! Daarbij hebben ze me nu gevraagd om nachtdienst te draaien. Slapen bij een mw waar e helemaal niets hoeft te doen! Maar dat vind ik helemaal niet verantwoord zeker niet hoe ik me nu voel..... maak me daar wel druk om patries wat voor werk doe je nu? die carmen hihi
mag ik ff opscheppen? Zie hier net een werje van Kyana waarin ze woordjes moeten klappen, {hoeveel woordstukjes hoor je?} .... vind het zo knap ze heeft echt 90% goed! Knap he
mogge dames, Marian : zo drukjes daar zeg! Sorry hier ook geen ervaring met liesbreukje. Ben benieuwd wat ze van Bas zeggen in het audiologisch centrum. Zo te lezen gaat ie als een speer! @Patroes : ow die Carmen toch. Dat is me dr eentje zeg. @Hier Ik ook ff trots zijn mag wel he Erik kan ook de klapjes. Doen ze actief op school. Nu is ie zover dat ie het zonder klapjes kan en dan in stukjes en tellen hoeveel. Ook Erik begint met lezen en schrijven. Vind ie leuk joh! Hij kan al zn eigen naam schrijven en lezen. En papa en mama en Owen. Maar tellen is wel favoriet hier hoor. Alle rekensommetjes tot 10 kan ie. Optellen en aftrekken. Kan tellen tot 100. Ook in tientallen. En in tientallen ook weer terug naar 0 Ook kan ie tot nr 20 opschrijven. Net op weg naar school, zijn we verspreid over 10 minuten 3 keer een 44 tegengekomen. Bij de laatste zei hij : nu zijn we 6 keer een 4 tegengekomen Vond ik best knap want ik zelf stond er niet bij stil en moest echt ff denken hihihi. Zo, genoeg opgeschept Gisteren wilde Erik weer niet naar school...... vanmorgen eigenlijk ook niet maar heb hem gelukkig wel over kunnen halen. Maar echt van harte ging het niet helaas.
hi dames,, hier een betje moe en last van mijn buik.. hoop dat het daar bij blijft verder is mijn collega zondag bevallen van een dochter zoo leuk.. marian,, zelf niet ervaring maar kindje(ook jongentje) op mijn werk heeft het gehad was toen 1 jaar en die is onder het mes gegaan.. maken 2x een heel klein sneetje en dat is het.. die moeder zei dat het haar 100% was meegevallen.. maar ja ieder kind is anders. anniek, hedwig en patries,, goed hoor van jullie kids wat worden ze toch groot allemaal he. Damian is ook heel veel met rekenen bezig. 10+10 en 20+20 enz.. zoo grappig. en hij snapt het gewoon daar sta je dan versteld van bij die kids.. haha hedwig ja die dingen die zij zien daar denken wij niet meer overna.. en toch op school.. misschien kan je zeggen dat ie opschool nog meer getallen ziet paries,, hoe ging het met carmen vannacht??? juut,, hoe gaat het met seth??? werkt de ab een beetje.. @hier elise zet net haar pop in de gang met de kinderstoel.. zegt ze tegen mij mama de pop luisterd niet.. ikke boos. mag niet slaan.. hahaha is net of ik me zelf hoor hahaah
Nahhh mijn klomp is gebroken ;p Carmen 1x wakker en na een schone luier is ze door gaan slapen tot jawel... 7.15 ^^ en Devin ook goed geslapen tot 6.30. Justin stond ineens aan mijn bed hihi heb ik nog niet mee gemaakt. Pro was er met Devin al uit. En toen heerlijk uitgeslapen tot 10.45 dus ben weer topfit ;p
En nog even trots hihi, wij hadden gister kerstliedjes aan en ik zing la la la, komt Carmen naar mij toe lopen met haar tong in en uit dr mond 'lalalalalalala' hihi enneh Devin klapte in zijn handjes!
Met Bas is het erg goed gegaan vanmorgen. Hij is getest op nonverbaal blokjes bouwen, figuren herkennen enzo en het gemiddelde is tussen de 85 en 115 en hij had 111. Hij is nu 26 maanden en zat op een ontwikkeling van 28 maanden. Ze zagen nu nog geen noodzaak voor logopedie omdat hij nog zo jong is, maar over drie a vier maanden krijgen we een nieuwe afspraak met de logopediste om te kijken hoe hij ervoor staat, dan kunnen ze het eventueel oppakken als het nodig blijkt.