Dat is goed nieuws Marian! En ik ken kids die met bijna 4 nog niet eens goed praten. Hopelijk pikt ie t snel op.
Goedemorgen dames! Ik verwaarloos jullie helemaal. Afgelopen dagen zo druk geweest... Zal een kijken hoeveel ik heb onthouden @ Marian -> Bas is dus meer met de ontwikkeling bezig dan met de spraak. En de spraak, wat denk je zelf? Joris sprak toen hij 2 was veel woorden uit, en elke dag kwam er wel een woordje bij wat hij oppikte, alleen de uitspraak ging niet vooruit. Ik vertrouwde het toen zelf niet en Joris heeft logopedie gehad vanaf 2 jaar en 2 maanden. Had ik toen zelf voor gekozen. Ik werd toen voor gek verklaard, maar ik vertrouwde het zelf niet. En achteraf had ik gelijk. Wat ik wil zeggen hiermee, luister naar je moederinstinct. En met een liesbreuk, de kleine van mamabeer had dat ook gehad, is toen ook eraan geopereerd. Had er zelf vrijwel tot geen last van gehad. Alleen met huilen uiteraard, dus met inspannen dat hij extra huilde... @ Patricia -> wat heerlijk om te lezen dat Carmen en Devin zo genoten van jouw kerstliedje! En wat hadden ze goed geslapen zeg! Vanochtend ook zo'n geluk? @ Lidia -> haha, die Elise en haar stoute pop! En ik duim voor je dat je niet ziek word! @ Hedwig -> Erik en cijfers zijn dus 1! Wel leuk om te lezen. En heel slim met die 44! Slim mannetje!! En hopelijk wilt hij vandaag wel weer gewoon naar school. @ Anniek -> wat goed van Kyana!! Verder kan ik niet terug lezen en mijn geheugen laat me weer es in de steek. Gisteren zwemles gehad, maar Joris heeft er steeds minder zin in, zo zonde! En helaas was dat dus ook merkbaar in het zwembad. De badmeester had hem eens goed aangesproken, maar ook dat had (zoals altijd) geen effect. Heb maar niks gezegd toen we thuis kwamen, anders gaat het van kwaad tot erger. Nog 3 keer en dan een week vakantie van de zwemles, heb hem dat ook gezegd en daar was hij wel blij mee. Dus hopelijk gaat het daarna weer beter. Nu ons klaar maken. Joris zo met het busje naar school en ik daarna richting ziekenhuis voor de Remicade.
mogge allen, @Marian : wauw goed van Bas zeg @Miranda : zonde zeg dat Joris er geen zin meer in heeft. En hij heeft bijna zn diploma......misschien heeft ie in januari wel weer zin als alle drukte rond de feestdagen voorbij zijn @hier Gisteravond eventjes naar de kerstmarkt op Eriks school geweest. Was wel leuk. Maar met Owen is het eigenlijk niet te doen. Richard was alleen maar met Owen bezig om hem stil te krijgen en ik liep met Erik rond. Helaas komt er uit Erik ook niks........klasgenootjes loopt ie straal voorbij, geen lach op zn gezicht. op dat soort momenten vind ik het best wel moeilijk hoor. Kan er niks aan doen. Vanmorgen is ie ziek opgestaan. Neurofen gegeven en nu gaat het wel weer. Maar dus niet naar school. Want dat is dan weer teveel voor hem. Dus maar weer lekker thuis aankeuvelen.
Lieve san veel succes met de operatie vandaag! Laten we met zn allen even duimen dat het allemaal goed gaat en dat je strakkies niet teveel pijn hebt meid! Zet 'm op! hedwig jeetje weer een zieke erik..jammer hoor! en kan me voorstellen dat je dat heel moeilijk vind om te zien op school, is ook niet niks! Miran veel succes met de remicade! en wat jammer dat joris zn zin in zwemles verloren heeft..hij ging als een speer! marian wat goed van bas! komt in orde joh! lidia grappig he dat je af en toe zo jezelf terughoort in de kids! hier alles oke, seth psz en yara school dus even heel snel aan de slag nu! ab slaat heel goed aan, hij is weer lekker zn drukke zelf ik ben moe maar moet deze drukke week even door. vanavond kerstknutselen voor 67 kids bij bedrijf van mn broer..morgen werken..komt goed. gister hoop lol hier gehad, bij action hadden ze politiepakken voor 5 euro, voor de carnaval voor seth eentje meegenomen. maar yara wilde perse een meisjespolitie zijn, dus haha, dat was wel komisch, had ineens 2 agenten in huis die me constant aan het bekeuren waren (oa voor teveel praten )
oei dat is waar Sandra vandaag operatie. Sterkte!!!! Hopelijk ben je snel opgeknapt! @Juut : grappig 2 agentjes in huis Erik is al weer een stuk beter. De neurofen doet zn werk altijd goed. Dus had net school afgebeld zegt ie : en zometeen gaan we naar school! Ja dacht het toch niet hoor. Want zodra de neurofen uitgewerkt raakt moet ik hem weer gaan halen. En zul je zien dat dat net op het moment is dat ik 5 minuten thuis ben. Dus dat gaan we mooi niet doen hoor. Ben wel goed maar niet gek
En jawel.. wéér een heerlijke nacht gehad tot kwart voor 7 WOW Miranda, zonde idd van het zwemmen, maja je kunt m ook niet echt dwingen hè. Ben trouwens benieuwd wanneer wij bericht krijgen over t zwemmen. Hedwig, lijkt mij ook gruwelijk moeilijk, en wil ie wel lekker met je knuffelen en zo? Lijkt mij echt vreselijk alsof t hem niks doet. Dat weet je natuurlijk niet zeker, maar toch..
wauw gaat dus goed met het slapen Patroes! Eindelijk! Erik is altijd zo als we ergens heen gaan. Bijvoorbeeld intocht Sinterklaas. Geen emotie krijg je te zien. Geen lachje, geen woorden. Niks. Dood serieus kijkt ie. Thuis is ie heel anders. Heel aanwezig, claimend zelfs. Knuffelen doet ie zeker. Hij is heel lichamelijk ingesteld. Op school is ie ook alleen maar serieus. Ik kom wel eens eerder zodat Owen wat kan rondlopen op het schoolplein en dan zie ik Erik in de klas ( hij ziet mij niet ) en dan kijkt ie ook alleen maar serieus. Of als ik meehelp met een activiteit op school en dan zie ik hem wel eens in het voorbij gaan. Ook dan kan je niks van zn gezicht aflezen of ie iets leuk vind of niet. Altijd zo serieus. Naderhand zegt ie dan wel dat ie het leuk heeft gehad ofzo of dat ie het leuk vond. Maar op het moment zelf laat ie niks merken.
hoi dames,, hier net terug van de tandarts.. alles was goed over 1/2 jaar weer terug.. Zo even met z'n alle plat,, ben zoo moe en koud en Damian kan het ook wel gebruiken. verder even geen reacties, schrok gisteren van de belastingdienst,, kreeg een brief met daar in het bedrag wat ik terugkrijg voor de kinderopvang van 2012.. is het zoo weinig dat ik mijn hele salaris moet inleveren om het te betalen maar toen zag ik dat ze damian hadden stopgezet.. grrr maar weer eens gebeld(10e keer al dit jaar:x) en nu krijgen we meer maar toch nog een hoop zelf betalen hoor en ik kan het niet anders regelen met opvang.. nou ja we zien wel wat er van komt... tot laters
@ Lidia -> stomme bezuinigingen ook! Zo te lezen treft het jullie dus heel hard! Niet leuk! @ Judith -> tja, ik geef Seth en Yara gelijk hoor. Een boete voor teveel praten. Dat mag ook niet, zo stoor je hun met hun werk Wel erg leuk! Heb je geen foto van je politieduo? En veel plezier vanavond! @ Patricia -> wauw, wat goed zeg! Weer een heerlijke nacht achter de rug! En met Joris en zwemles. Zo is dat met bijna alles. Eerst heel enthousiast, doet supergoed mee en ineens ergens die dip! Soms is het een korte dip, en soms voor langere tijd... Dwingen kan idd niet en dat is ook het laatste wat ik wil. Afwachten maar. @ Hedwig -> zonde is het gewoon dat Erik geen emotie kan tonen op dat moment. En beterschap! Hopelijk valt het mee en is hij weer snel de oude. Hier de remicade overleefd. 3 keer moeten prikken. Voor elke prik krijg ik een litteken, dus het prikken gaat steeds moeizamer. Maar oh oh oh, die doen toch zo'n zeer die infuusprikken. Bah! Brand altijd ontzettend. Is pas 2 of 3 keer voorgekomen dat ik niks voelde. Nu dus ook 3 blauwe plekken, krijg er altijd blauwe plekken van en heel gevoelig. Maar ja. Ik duik lekker op de bank...
Jeetje Miranda wat een gedoe zeg... Lidia balen van de opvang... Patires lekker zo'n goeie nacht! Sandra hoe is het? Even een iupdate vanuit hier: Pap is gisteren gedotterd en ze hebben een stent geplaats in zijn kransslagader. Dinja heeft een zware antibioticakuur....had urine weggebracht omdat ze klaagde van pijn bij het plassen. Ze belde een uur later al dat het n iet goed was en ik moest langs komen. Dus gisteren onder het werk vlug even naar de huisarts(lees 1,5 uur later stond ik pas weer buiten....) ipv witte bloedlichaampjes die ze bij een blaasontsteking nromaal vinden zaten er bij Dinja sporen van rode bloedlichaampjes in....niet goed dus. Buik en nieren onderzopcht maar ze gaf geen pijn aan. Dus urine moest opnieuw ingeleverd en op kweek maar ondertussen wel met een zware kuur beginnen. Nu weet ik waarschijnlijk maandag pas de uitslag van de kweek en n aar aanleiding daarvan gaan ze kijken of ze nu wel de juiste medicijnen heeft of dat die aangepast moeten worden.... Pfff heel drama dus met een kindje wat niet durft te plassen en dus ook niet durft te poepen...bedplassen is bijna elke nacht onvermijdelijk nu, ze kan het gewoon echt niet ophouden arm ding....
Agossie Carla, sneu voor dr en dan nog moeten wachten tot maandag wat er is, bah.. Hier straks lekker darten, even de deur uit.
Môgge, was weer feest vannacht. Ik kon niet in slaap komen en sliep pas half 1. 1 uur kwam Devin, 3x heen geweest dus 4e keer toch maar flesje gemaakt, sta ik benee, hoor ik m niet meer.. En toen eindelijk om 3 uur slapen. 5.30 Carmen weer wakker, pff gelukkig ging Pro er toen uit.
Jeetje wat balen Carla. Arme Dinja. Beterschap kleine meid! Fijn dat de operatie van je vader achter de rug is. Hoe gaat het nu met 'm? @Patroes : hoe was het darten? @hier Erik ziek, Richard ziek thuis, Owen begint ook al. Ik hoofdpijn ( schijnt voorteken te zijn ) dus straks maar snel ff alleen de boodschappen in huis halen. Dan heb ik dat gehad tenminste
Gadver Mamzie, das geen fijn vooruitzicht.. Darten hadden we gewonnen en even gezellig weg, heerlijk.
Tjongejonge, dat was even schrikken gisteravond... Mijn schoonmoeder onderuit met de fiets! Stuur in de borstkas, gekneusde ribben, knie kapot, dikke bult op haar schouder en tot overmaat van ramp ook nog op haar hoofd terecht gekomen... Naar de hap geweest met Heeko en ze kreeg wekadvies. Ze heeft hier geslapen vannacht, ik heb haar net thuisgebracht. Ze is nu natuurlijk zo stijf als een plank. GElukkig lijkt het dus op wat pijn na mee te vallen, niets gebroken, eigenlijk een wonder!
pff jemig zeg Marian arme schoonmama. Beterschap voor haar! @Patroes : darten gewonnen. gefeliciteerd