Maart 2007 mama's - deel 5

Discussie in 'De mama's' gestart door Jucade, 4 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marian

Marian Fanatiek lid

27 feb 2006
    3.648
    0
    0
    Op dit moment lekker thuisblijfmama
    Kampen
    Verkleed!

2. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Ohh wat lief Marian, die foto's. En ah jee sm onderuit, gelukkig voor de rest niets ernstigs!

Hier MOE, Pro is (wéér) weg, bah baal er wel van hoor, hij is dan weer die helpen en dan weer die, maar zijn gezin? Gister ook onenigheid gehad over de kerst. Vorig jaar spaak gelopen dus wij zouden dit jaar niks doen. En nu vroeg sm of Justin en 1 van ons mee wilde naar t winter circus met kerst, prima dan gaat Proch gewoon mee, is leuk. Daarna was t mijn bedoeling om een koppie te doen daar en Proch zegt doodleuk, ik wil daar ook blijven eten. Nou ja, ik niet.. we hadden wat afgesproken vorig jaar. Nou dan gaan Justin en ik daar wel eten zegt ie :( ben echt teleurgesteld, ik doe het ook NOOIT goed, t is áltijd mijn 'schuld' dat er mensen teleurgesteld worden, bah ben er echt niet goed van. :( :(

3. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    ik spring hier weer even in dames!
    the voice begint zo, dus even kort. gister die kerstknutsel gedaan, ging goed (wel druk) , heb bij collegavriendinnetje geslapen en daarna weer door nr werk. nog op huisbezoek bij cliëntje, en daarna lekker weer naar de kids, zo heerlijk om ze dan te kroelen weer :) :)
    nog drama ivm met vermiste slaapbeer maar die is gelukkig weer terecht.

net nog even met san gebeld, die had een heel zielig stemmetje..kon bijna niet praten natuurlijk maar wel heel kort. ze had stikveel pijn..sterkte lieve san!!!!

carla schrik wel een beetje over je berichtje over dinja, wat zielig toch! wel gek als je ineens van je werk naar de dokter moet voor zo'n uitslag. en ach zo'n pijn bij plassen en poepen, dat is zoo shit..dat moet gewoon meerdere keren per dag gebeuren natuurlijk...arm ding!

marian arme schoonmoeder! gelukkig viel het nog een beetje mee. en wat een prachtfotó's!! wat zijn daan en anko al groot geworden!

hedwig o jee ziekenboeg alweer :(:(
    beterschap voor iedereen!

miran dankjewel voor je leuke kerstkaart en esther ook! ik zal ze vanavond eens gaan schrijven (oeps)

4. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    hedwig met al die zieken wil je zeker niet meer naar slagharen vandaag of morgen met al die zieken?
    iemand anders hier? anders zet ik ze maar bij gratis, vind het zonde dat ze niet gebruikt worden!

5. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    nee sorry dat gaat niet lukken Juut. Toch bedankt hoor :)

Oei arme Sandra zo zielig. Had het ook wel verwacht want Richard was ook zo vreselijk zielig na zn operatie. Schijnt bij volwassenen mega zeer te doen.

6. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    tot wanneer zijn ze geldig Juut?

7. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    vandaag en morgen

8. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Kee, hopelijk kan je er iemand anders blij mee maken!

Hier lekker uitgeslapen, wel vroeg er uit, maar om 9 uur wisseling vd wacht zoals ik t maar noem hihi. tot kwart voor 1 geslapen. Heerlijk.

Gister is mijn sjemig hoe noem je dit nu weer? Kindje van mijn stiefbroer geboren. Hij heet Tom en was dik 8 pond bij 38 weken. dus van de week op kraamvisite :) Wel leuk voor ze trouwens, Ze had al 3 meiden, heel veel mk tussendoor en zelfs een afgebroken zw schap wegens meerv handicap kindje. En nu dus een gezond jochie.

9. sandra1979

sandra1979 Fanatiek lid

Goedeavond,

Nou ja goede, vannacht wel lekker geslapen in mijn eigen bedje, maar nu wel mega veel pijn. Donderdag en vrijdag ging praten redelijk, maar het gaat steeds meer zeer doen, dus hou wijselijk mijn mond.
    Heb wel para 1000 zetpillen, maar mag je om de 6 uur, en ik heb ze eigenlijk vaker nodig. Verder heel de dag ijswater, en ijsjes, ook al 2 x wat vla op. (wel goed voor de lijn zo)

Heeft iemand voor mij een adressenlijst? Ben de kerstkaarten aan het schrijven, maar kan de lijst weer eens niet vinden natuurlijk (ik ook die chaoot)

gr sandra

10. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    hij komt eraan san, zal m even doorsturen, heb ze ook vandaag op de bus gedaan
    balen van de pijn!!! dat ie maar heeeeeel gauw weg mag gaan!

11. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    hier nog een foto van mijn agentjes ;)

12. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    wahhaahahaha prachtig Juut, die foto! :D

13. Marian

Marian Fanatiek lid

27 feb 2006
    3.648
    0
    0
    Op dit moment lekker thuisblijfmama
    Kampen
    Hier worden dit jaar wederom geen kerstkaarten verstuurd.... Kan de tijd en vooral ook de rust niet vinden.. :(

Juut, wat een leuke foto!

Patries, gefeliciteerd!

14. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Hier ook geen kerstkaarten, doen wij al 2 jaar niet meer aan geloof ik. Voor een ieder die wél een kaartje naar ons heeft gestuurd, BEDANKT! :)

Vanmorgen op verjaardag geweest, was druk maar alles ging prima. Slapen doen de kids nu ook beter en Carmen heeft haar 3e tandje door. Heeft nu 2 onder en 1 boven. En Devin schuift langzamerhand op zijn billen naar voren :) helaas nog steeds wisselende spanningen in zijn lijfje wat hij nog niet zelf 'beseft' maar we blijven goed oefenen. Hij is wél al wat ingelopen dus dat is goed nieuws.

15. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    #2735 Carla1980, 18 dec 2011
    Laatst bewerkt: 18 dec 2011
    Wat een leuke foto Juut!!!

Sandra hoe gaat het nu?? Proficiat met Jarno!!!

Hier morgen de ha bellen en hopen dat de uitslag van Dinja binnen is, maar ben bang dat het disndag wordt...kuur lijkt wel wat verbetering te geven, maar over is het zeker niet. Heb haar nu voor de nacht maar een luier aan gedaan, want elke nacht een bed verschonen is niet te doen....

Hier ook geen kaartjes dit jaar, kom er gewoonweg niet aan toe...sorry....

16. hardloper

hardloper Niet meer actief

judith, kan je mij de adressen ook doen toekomen?
    en ze komen te laat hoor, maar ik doe mijn best:)

17. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Kan wel gaan zeggen, als t maar niet volgend jaar word Lidwina :D maja daar heb je wel een kans van ;)

18. hardloper

tja, patricia, zou zo maar kunnen, maar ter verdediging duurt dat neit meer zo heel lang ;)

19. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    adressenlijst verstuurd!

20. hardloper

dank je wel

Deel Deze Pagina