Maart 2007 mama's - deel 5

Discussie in 'De mama's' gestart door Jucade, 4 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    En Carmen ook uiteraard :D

2. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Liefff

3. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Tegen zichzelf aan het praten :)

4. sandra1979

sandra1979 Fanatiek lid

Oh wat een heerlijke foto's patricia.
    Verder niks gelezen. Laptop is iets mis mee, weten niet wat, en lezen op telefoon is tijdrovend, en er was veel geschrevenm dus doe ik zondag weer.
    Hier erg beroerd. Vanmorgen hier naar h.a geweest. Voorhoofdholte en bijholte ontsteking. Ook oren en keel zaten tegen ontsteking aan. Nu a.b gehad. Met flink wat paracetamol, kunnen we toch wel wat rustige dingen ondernemen.
    Slapen is lastig, alles zit dicht, kan masker daardoor niet op, dus overdag veel slapen.
    Nou dat was ie wel weer, ga zo nog een poging wagen om te slapen.

5. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Goedemorgen!

Hier geslapen van half 10 tot half 7. Voel me best redelijk fit :)

@ Sandra -> jeetje, alles tegelijk. Hopelijk slaat de antibiotica snel aan en kan je ook weer goed slapen. Dit is niks met de vermoeidheid sowieso al. Beterschap!

@ Patricia -> wat een leuke foto's en wat heeft Carmen mooie oogjes! Vooral met die wimpertjes! En Devin is echt net little Justin! Lief!

@ Judith -> fijn dat het uitstrijkje mee viel! En geslaagd voor reanimatie, gefeliciteerd! En hopelijk doet de juf echt iets met je punten wat je aangaf op school! Wel heel fijn dat Yara zo goed mee doet op school! Enne, als Joris slaapt? Die moet je idd niet wakker maken hoor. 's Ochtends gaat redelijk, vaak nog met veel moeite. Maar als hij overdag ergens in slaap valt, laat hem dan maar het liefste slapen hoor. Als je hem wakker maakt, heeft hij een humeur, pff!

@ Hedwig -> nieuwe hh, goed dat ze zoveel werk had afgekregen! En idd goed van je dat je ze verdeeld laat komen door de week. Maar door de benen zakken en dan ook echt vallen. Jeetje, dat is niet niks!

@ Marian -> wauw, een nieuw fototoestel. Idd zodra hij binnen is ermee spelen en meteen showen hoor ;)

Gauw verder hier. Volgende week krijgen we mooi weer hé dames :D Kreeg gisteren al een mail van de juf van Joris dat maandag een zwembroek en een handdoek mee mogen naar school en dat ze de hele week proberen (als het weer echt komt en blijft) waterspelletjes te gaan doen met de kids! Nog 2 weken school en dan eindelijk vakantie!

6. Marian

Marian Fanatiek lid

27 feb 2006
    3.648
    0
    0
    Op dit moment lekker thuisblijfmama
    Kampen
    Patries wat worden ze al gróót!! :$ Wat een lieve koppies hebben ze toch! Ook een fotootje van Justin?

Sandra, balen dat je dat nou net in je vakantie hebt zeg! Ik hoop dat de meds snel aanslaan!

Miranda, dat is al snel zeg, over twee weken vakantie! Hier nog een dikke maand, vakantie vanaf 25 juli. Eerst volgende week woensdag t/m vrijdag vrij ivm kamp groep 8. Dus dan gaan we even wat leuke dingen doen. Donderdag naar walibi, mijn vader had weer 4 vrijkaarten dus mooi voor niks naar binnen. Hij krijgt die kaarten ter promotie, het is de bedoeling dat hij er dan gaat kijken ter orientatie en er vervolgens personeelsuitje oid gaat houden. En die kaarten komen zowat ieder jaar wel een keertje.

Dan vrijdag met een vriendin en kinderen op stap, weten nog niet wat we gaan doen, misschien een leuke speeltuin oid opzoeken. Zij moet uit rotterdam komen en we gaan even kijken of we halverwege iets vinden kunnen zodat we beiden niet te ver hoeven rijden.

Heb zin in het mooie weer volgende week!

7. lidia

lidia Fanatiek lid

morgen dames..

hier heel slecht geslapen:( had om 10,30 mijn med in genomen tegen de pijn maar daar was ik denk ik zo raar van had het idee dat ik net een maraton had gelopen en mijn lichaam nog bezig was:$(klinkt gek hé) een gejaagd gevoel overal, was 3.00 dat ik het laatst de klok heb gezien..

kreeg net een telefoontje van vin, die bracht de kids weg en ze kregen rapporten op school maar damian niet want hij was nog niet lang genoeg op school..:( snap het wel maar had een beetje gehoopt in zijn 1ste rapport.;) ach er komen er nog genoeg denk ik.

ga zo nog even terug mijn bed in..

8. lidia

lidia Fanatiek lid

oo ja leuke foto's gezien van carmen en devin..

marian leuk die wil ik ook graag, maar voor ons is ie erbij want we hebben een goede spiegelreflex camera. maar deze neem je makkelijhker mee in je tas.

miranda,, hier ook pas 23 juli vak. heel laat, merk wel dat de kids er aan toe zijn.

9. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    wauw gave foto's gezien van Devin en Carmen! Heeel mooi!

@sandra : Beterschap meid!

@Lidia : balen van je pijn zeg :(
    En jammer dat Damian nog geen rapport heeft gekregen.

@Marian : wauw gaaf een nieuwe camera.
    Ben benieuwd naar de foto's!!

@Hier
    Erik wilde zo graag naar school vandaag. maja, geen school vandaag he ;)
    Ik denk dat ie best gaat balen als het grote vakantie is hihi
    Hopen maar op mooie weer zodat ie lekker buiten kan spelen.
    En hopen dat mijn gezondheid een beetje mee wil werken.

Morgen met schoonmama en Erik naar het circus :)
    Ben benieuwd of ie het volhoud want het duurt 2 en half uur! Pfff
    Vind dat best wel lang eigenlijk.

Weet je misschien is het toeval. Maar we merken echt gedragsverandering bij Erik sinds ie die drinkvoeding krijgt.
    Net of ie veel stabieler is. Zou dat kunnen?

10. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    @ Hedwig -> ik denk dat het zeker kan. Hij at zo weinig en was zo licht. Misschien voelde hij zich toch niet op en top, maar kan dat moeilijk uiten zeg maar hoe zich voelde. Nu voelt die zich hoogstwaarschijnlijk beter in zijn vel en merken jullie dat dus ook!

@ Marian -> leuke week dus volgende week voor de boeg. Fijn met die kaartjes, scheelt toch een hoop centen! En hier idd heel vroeg. 8 juli begint hier de vakantie! Maar ja, daardoor moeten ze wel ook weer 'vroeg' naar school...

@ Sandra -> hoe voel je je?

@ Lidia -> jammer van het rapport. Ze hadden toch wel al iets op kunnen maken. Hij zit toch al 3 maanden op school... Maar ja, niks aan te doen, komen zeker nog genoeg ;)

Ik ga even plat ;)

11. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Hedwig ik denk het ook hoor dat t kan. Hij miste natuurlijk veel voedingstoffen. En ik ben zo blij voor jullie dat ie die drankjes gewoon lekker vind!

Devin heeft net weer fysio gehad. Vorige keer heeft ze hem beoordeeld en zat ie iets onder de ontwikkelingslijn, maar nu zit ie er al méér onder.. Ze heeft m weer beoordeeld en ze is (net als ik) bezorgd over zijn ontwikkeling.. Dinsdag krijgt ie een andere beoordeling en aan de hand daarvan wordt actie ondernomen..

12. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    oei spannend dan Patroes!
    Kan je een voorbeeld noemen waarin ie die achterstand heeft?

13. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Hij ligt stil op zijn rug, pakt geen speeltjes om hem heen alleen boven hem, houdt zich vaak stijf. Als hij op zn buik ligt, graaft ie meteen zn koppie in t boxkleed en huilt dan. Hij moppert ook megaveel, al maanden. Het besef van zijn beentjes/voetjes heeft ie nog niet. Heeft nog geen eetreflex etc

14. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    zo veel geschreven meiden! had weer s ouderwets veel bij te lezen, gezellig!
    hier vandaag gewerkt, was wel hectisch want nieuw kindje met neussonde en collega die niet bekend is op de groep..maar alles is gelukkig goed gegaan!
    nu even wachten tot de kindjes terug uit dansles komen.

patries he jakkie, hoop dat ie gewoon een beetje langzamer is dan met die dingen en dat er niet iets anders aan de hand is
    en wat een lieve foto's van je tweetal, wat zijn ze toch al groot. schattig hoor

miran toch ook wel lekker dat je nu plat kan wanneer je wil he, als joris op school is.

hedwig wat fijn joh dat het erik zo'n goed doet! ik vind het ook heel logisch hoor,. wie weet hoe "slapjes" hij zich altijd gevoeld heeft, en voor hem was dat normaal. nu merkt hij pas verschil! wel fijn! en leuk hoor naar het circus, hij zal vast zn ogen uitkijken!

lidia jammer joh ik ken dat, daar verheug je je als mama toch stiekem een beetje op he, terwijl je weet dat het niet belangrijk is :)en gekke bijwerkingen van die meds hoor

lieve san wat een pech toch weer..lig je daar ziek te wezen :(. laat dit jaar maar gauw voorbij gaan, zodat vlgd jaar super kan worden voor jou!

marian kun je niet even vragen aan heeko, nu ie toch in zo'n gulle bui is, wat meer camera's weg te geven? ;) dan bestel ik ook even
    leuk hoor! is toch echt onmisbaar hoor
    ik zou me al geamputeerd voelen als ik 1 dag zonder toestel moest (ik ben zo'n gek die nog steeds iedere dag foto's maakt ahum)

15. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    @patroes : Jeej dat is wat zeg. Hopen idd zoals Juut zegt dat ie gewoon wat langzamer is in zn ontwikkeling en dat het gewoon goed komt.

@Juut : wat voor werk doe je eigenlijk? Ja, met gehandicapte kindjes. Maar is dat in een instelling of op een school?
    Hier overbuurjongen ( 11 jaar ) die gehandicapt is. lichamelijk en geestelijk. Best zwaar voor de moeder. Jongen heeft een canule en een maagsonde. Ze willen hem ergens kunnen plaatsen ( keer uit logeren ) om de ouders wat te ontlasten maar dat is zo moeilijk vanwege zijn canule. Maar weinig mensen zijn opgeleid om een canule te kunnen wisselen.

16. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    oja, fijn weekend alvast allemaal! :)
    iedereen al zin in het mooie weer volgende week?
    En nu maar hopen dat het mooie weer aanhoudt. Hoeft van mij geen 30 graden te blijven maar en graad of 24 en droog hoop ik toch wel op eigenlijk :)

17. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    @ Judith -> wat lees ik nu... Je maakt dagelijks foto's en wij krijgen hier maar zo weinig te zien? Schandalig :p En idd wel fijn nu Joris elke dag zo lang op school zit. Het heeft zijn voor en nadelen!

@ Patricia -> oei, dat is idd wel iets om je zorgen om te maken. Maar wie weet haalt hij het allemaal dik in en is er over een tijd niks meer aan de hand. Maar begrijp wel je bezorgdheid. Vooral met een Carmen erbij en dus echt vergelijkingsmateriaal.

@ Hedwig -> laat het warme weer maar komen. Hier kregen we al een mail van de juf voor zwembroek en handdoek mee te geven naar school maandag ;) En sneu hoor voor je overbuurjongen. Nou ja, vooral dan voor de ouders dat er geen opvang te vinden is voor hem. Ik heb het zelf wel in de opleiding gehad en daarna ook in de thuiszorg, maar het is ook niet niks, je moet het sowieso aandurven! Hopelijk dan toch gauw een geschikt adres voor hem.

18. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    nou vooruit dan deze was wel erg geinig van de week..
    lijken best op elkaar he!

19. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    moet nog veel van de camera halen
    en hedwig werk op een dagverblijf voor complex meervoudig gehandicapte kinderen van 0-16 jaar.
    ze komen bij ons op de dag van 9 tot half vier.
    wel rot dat ze voor haar zoontje geen goed logeeradres kan vinden, zou wel mogelijk moeten zijn eigenelijk he!

20. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Hahahaaaah Juut toch!

Deel Deze Pagina