Maart 2007 mama's - deel 5

Discussie in 'De mama's' gestart door Jucade, 4 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lidia

lidia Fanatiek lid

nou helaas hedwig,, gister gi ng het beter maar nu weer terug bij af???? ach geven de ab nog even de tijd en anders morgen weer bellen :( ga zo even douche en dan de id kaarten van de kids laten maken...

2. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    hey girls! zo de douche in en de kids ophalen, die hebben een nachtje gelogeerd bij mijn ouders :) dus dat was leuk! gister nog even de stad in geweest en van de sale geprofiteerd :) ben blij!
    straks dus orthopeed (wat zal ie gaan zeggen van mn rare voeten ;)?) en daarna eten met mn beste vriendin, dus dat is erg gezellig!

lidia shit zeg dat t niet aanslaat, echt balen. sterkte met de pijn

hedwig jeetje wat een gekwakkel zeg! wanneer was je eerstvolgende afspraak bij accare? begin januari toch?

mommie geen dank hoor! zag zo'n lieve foto van je kleintje op fb!!

marijke heeft stijn nog veel gehoest vannacht?

anne-marie wat leuk! hoe gaat het met jullie? klets gerust nog mee hier hoor!

3. annekulpe

annekulpe Fanatiek lid

7 sep 2006
    4.277
    2
    0
    gastouder
    zwolle
    Hey ja met mij gaat t wel goed. doe t tegenwoordig zonder de papa en dat bevalt me eigenlijk wel prima.
    ik ben sinds dit jaar ook gediplomeerd gastouder. en heb 7 oppaskids. drukke boel hier dus.
    valentijn is al een hele vent aan t worden. en met de kleine meid gaat t ook allemaal wel goed. vorige week hebben beide kids buisjes gekregen en madeluef ab voor 3mnd erbij
    ze zijn mooi opgeknapt

4. lidia

lidia Fanatiek lid

annekulpke,, heftig hoor zonder man,, heb je daar bewust voor gekozen???

juut,, lekker hoor zo zonder de kids,, en veel plezier met eten met je vriendin..

wij zo de id's halen en vanavond een verjaardag maar ik ga maar een uurtje denk ik..

5. annekulpe

annekulpe Fanatiek lid

7 sep 2006
    4.277
    2
    0
    gastouder
    zwolle
    ja ik heb er punt achter gezet begin augustus...
    en dat was de juiste keuze!

6. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    Heftig Anne-Marie. Maar gelukkig was het de juiste keuze :)
    Oei beide kids buisjes. Hier heeft Owen paar maanden geleden ook buisjes gekregen. Ben er blij mee!
    En Madelief zo ziek dan ja dat ze voor 3 maanden ab heeft?

Leuk om weer wat van je te lezen.

@Juut : nou ben ook benieuwd wat de orthopeed zegt hihi
    En dan lekker uit eten met vriendin. Veel plezier alvast!

Ja volgende week, 3 en 4 januari moeten we met Erik naar Accare. Dan 12de adviesgesprek. Dan 16 januari met Owen voor onderzoek en dan daarna ook ergens eind januari adviesgesprek.
    Word een drukke maand dus.
    In januari ook nog eens naar de tandarts, en naar Thomas de trein musical met Erik, en Erik heeft de 13de zn eerste verjaardagsfeestje.
    Drukke maand dus. Hou mn hart al vast :p

7. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Zo heb ff shirtjes gekocht voor Justin voor een prikkie :)

Nou jaaa nu ga ik volgende week eens heerlijk shoppen.. Kan er niemand mee :s

8. Haha Patries, jij kan ook zo lekker shoppen he! Heerlijk toch voor weinig leuke kleding scoren.

Lidia, gets, echt balen voor je !

Anne-marie, wat een moedig besluit!

Met Stijn gaat het best wel! Hij hoest nog wel heel erg en hij is hees. Hij ligt nu ook te slapen. Hij wilde vandaag, ziek of niet, toch gaan schaatsen op de ijsbaan in Zandvoort. Meneer durfde zelfs alleen op de schaatsjes over het ijs te gaan. Renske vond het heel leuk op een zo'n ijsbeest over het ijs te glijden, maar zij vond het verder te glad om zelf te lopen.

9. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    Pfff weer even een klaagberichtje, sorry....

Vanmorgen toch nog een keer urine van Dinja weggebracht omdat ze nog met regelmaat klaagt van buikpijn en pijn met plassen.
    Dokter zelf belde na een uur al op...
    de bacterie waarvoor ze de zware ab kuur heeft gehad is nog niet weg....
    Nu een verwijzing naar de kinderarts voor bloedonderzoek en echo van de nieren...kan pas 10 januari terecht....

10. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    jemig wat balen Carla :(
    Arme Dinja!
    En dan pas 10 januari terecht kunnen......Hopelijk gaan ze dan gelijk aan de slag zodat ze zo snel mogelijk ervan af is!
    Sterkte voor de kleine meid!

11. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Agossie, dan pas Carla, wat sneu zeg :(

12. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    zo gauw slapen
    bij orthopeed gelukkig alles oke, die lieve man vond ook dat de huisarts heel erg overdreven had. 9 januari nieuwe afspraak en dan krijg ik zooltjes.
    daarna lekker in dordt gegeten met vriendin, en nog wat geshopt. en nog wat meer geld uitgegeven (oeps).

carla wat een rotbericht! en zo shit dat je zo lang moet wachten, arme dinja dat ze nog steeds zo'n last heeft!

sorry verder even geen reactie, en morgen werken, dus dan pas weer later hier! x voor iedereen!

13. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    alweer 630 hier! zo heerlijk!!! :) :)
    vandaag dagje werken en vanavond komen onze buren gezellig een avondje bijkletsen.
    rol gaat met de kindjes zwemmen

14. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Lekker Juut!

Hier 5.00 en vannacht weer mopperen (carmen), gelukkig was t pro zijn 'beurt' ;)

Justin gaat vanmiddag met zijn nichtje en opa en Proch naar ballorig :) zouden eerst naar sprookjeswinterland gaan, maar de weersvoorspelling voorspelt slecht weer.

En ik ben aan t opruimen, wat klein boxspeelgoed, gebruikte kleertjes etc naar marktplaats.

15. Leuk ballorig, gelukkig is het geen sprookjesland geworden, hier regent het de hele dag al..

Hier een heerlijke luie dag, we liggen lekker met dekentjes op de bank tv te kijken.

16. Roba77

Roba77 Fanatiek lid

11 jul 2006
    1.079
    0
    0
    Hier ook zo'n luierdag, filmpje kijken, vanmiddag is er even een kindje van mijn vriendin komen spelen, verder helemaal niks. Op naar 2012.

Mocht ik jullie niet meer spreken, moet morgen en zaterdag waarschijnlijk werken nl, wil ik jullie allemaal een heel goed uiteinde wensen en een heel gelukkig, gezellig maar bovenal gezond 2012, maak er wat van met z'n allen en vooral GENIET !!!

17. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    Sorry dat ik even niet reageer dames...

Hier vanmorgen de HA weer gebeld omdat ik 10 jan echt te lang vindt duren als ze dus gewoon nog met die bacterie rondloopt en geen medicijnen heeft.
    Assistente zou overleggen met HA en terugbellen.
    Kreeg vanmiddag netjes telefoon dat de HA even heel boos was geworden op het zkh. hij had er notabene al bij vermeld gisteren dat het SPOED was. Nu heeft hij dus zelf gebeld en kunnen we morgen om 9.00 uur al komen!

18. Super zeg, Carla, van je huisarts. Succes morgen

19. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
  20. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Wat ontzettend fijn dat jullie morgen al met dinja naar het ziekenhuis kunnen. Was ook wel erg triest, zo'n klein meisje zolang met die ellende te laten lopen. Goed dat je aan de bel had getrokken Carla! En jeetje, die brand... Hebben jullie er ook last van of merken jullie er iets van?

@ Judith -> wat fijn dat het meeviel bij de orthopeed met jouw niet zo'n rare voetjes :) En vertel, wat had je allemaal geshopt gisteren?

@ Patricia -> hoe had Justin het gehad vandaag?

Hier ook lekker rustig aan... Weinig te melden eigenlijk. Wel nog vanmiddag gegaan voor een id kaart voor Joris. Was wel leuk bij de fotograaf voor pasfoto's. Joris ging zitten met een big smile, maar dat mocht niet. Nu dus een pasfoto op zijn id waar je gewoon ziet dat hij zijn lach in moet houden haha. Maar ja, dat hebben we ook al weer gehad.

Deel Deze Pagina